Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארונה, טי קרוס, קאמיק, סקאלה


green
שימו לב! השרשור הזה בן 1380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חבר צריך רכב שני למשפחה.

 

הזמין ארונה fr ב- 119 אלף במקום כ- 124 אלף ₪.

 

ראיתי כי במחיר של כ- 120 אלף אפשר לקבל את הטי קרוס קומפורט ליין (לאחר הנחה של כ- 5 אלף ₪ במוטודיל כאשר הוא נרשם יד ראשונה).

 

כמו כן הקאמיק 1 ליטר ברמת אמבישין נמכרת ב- 125 אלף ולא ראיתי פרסום על הנחות.

 

יש גם את הסקאלה 1 ליטר אמבישין ב- 118 אלף ₪ וסטייל ב- 126 אלף ₪.

 

מהי לדעתם הבחירה הנכונה?

 

האם יש עדיפות לארונה בגירסת נ- fr על הרכבים האחרים הנ"ל?

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאמיק לדעתי נותן את התמורה הטובה ביותר - הכי מרווח (הטי קרוס צפוף ומרגיש זול לעומתו)  , יש את כל מערכות הבטיחות (בארונה אין התרעה על סטייה מנתיב ויש מערכת בהתקנה מקומית).

לארונה תא המטען הגדול ביותר (לפחות על הנייר).

סקאלה מציעה את רוב מה שהקאמיק מציע, וגם אופציה טובה למי שלא מחפש את הגובה של הג'יפונים. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה יכול לרכוש דרך חבר אז המבצע הבא על סקודה.

לגבי הקאמיק יש לך הנחה של 7000 שח על כל הדגמים, כלמר את ה 1.5 ליטר ברמת אמבישין נמכרת ב- 124

  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר רכב את הקאמיק במבצע חבר, קיבל את הרכב השבוע.

בהשוואה לארונה FR שיש במשפחה ,נראה שהקאמיק נותן יותר בעיקר מבחינת המנוע (150 כ"ס) . האבזור די זהה.

פרט מעניין, בסקודה אין את האפשרות לשנות גובה תחתית תא המטען, הוא תמיד במצב הנמוך (עמוק יותר משפת ההטענה) .

 

העיצוב הפנימי, עניין של טעם, אבל נראה מצויין , ולדעתי עדיף במעט על הארונה. (אה, ויש מיטריה בדלת הנהג) 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאמיק יותר איכותי מהארונה והמושב האחורי מרווח יותר במימד האורך וכולל יציאות מיזוג. בנוסף הוא מאובזר יותר וכמו שכבר כתבו מציע אבור בטיחות מלא ומקיף.

הטי קרוס מאוד מזכיר את הארונה, פחות איכותי מהקאמיק ודיי מאכזב ביחס לפולקסווגן. היתרון העיקרי שלו על הארונה הוא בקרת סטייה מנתיב. הטי קרוס במוטודיל הוא לא מהיבואן הרשמי אלא מיבוא מקביל ויש הבדלים באבזור כשהרכב של צ'מפיון מאובזר יותר. לא מזמן צ'מפיון הציעו את הדגם הבסיסי במבצע ב-120K.

הסקאלה חביבה אבל לדעתי הקאמיק נותן חבילה יותר מוצלחת ואני הייתי בוחר בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קאמיק לדעתי נותן את התמורה הטובה ביותר - הכי מרווח (הטי קרוס צפוף ומרגיש זול לעומתו)  , יש את כל מערכות הבטיחות (בארונה אין התרעה על סטייה מנתיב ויש מערכת בהתקנה מקומית).
לארונה תא המטען הגדול ביותר (לפחות על הנייר).
סקאלה מציעה את רוב מה שהקאמיק מציע, וגם אופציה טובה למי שלא מחפש את הגובה של הג'יפונים. 
לארונה תא מטען קטן יותר מזה שבסקאלה, גם על הנייר וגם בעין. 400 עד 460 ליטר (כשמורידים את הרצפה למצב הנמוך) מול 467 של סקאלה עם מימד עומק פרקטי יותר לדעתי. מה שכן, יש בפינות של תא המטען בסקאלה וקאמיק מעין בליטות קשת שיקשו להכניס משהו שטוח ורחב כמו שולחן פיקניק למשלט.

יש גם איזושהי טעות בדפי נתונים המפורסמים באתר סקודה. לסקאלה רשמו תא מטען של 429 ליטר וקאמיק פחות מ 400. המספרים לא נכונים לדעתי. באינטרנט אפשר למצוא את המספרים אחרים שנראים יותר קרובים למציאות.

צרפתי שתי תמונות, אחת של תא מטען של קאמיק ואחת של סקאלה. DSC_6277.jpegDSC_6276.jpeg

Sent from my G8441 using Tapatalk

Subaru DL 1982 1.3 Manual | Owning: 1999-2000

Ford Fiesta 1989 1.1 5dr Manual | Owning: 2001-2003

Mazda 323 1996 1.6 Manual | Owning: 2003-2010

Subaru Impreza 2008 1.5R | Automatic Owning: 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאמיק יותר איכותי מהארונה והמושב האחורי מרווח יותר במימד האורך וכולל יציאות מיזוג. בנוסף הוא מאובזר יותר וכמו שכבר כתבו מציע אבור בטיחות מלא ומקיף.

הטי קרוס מאוד מזכיר את הארונה, פחות איכותי מהקאמיק ודיי מאכזב ביחס לפולקסווגן. היתרון העיקרי שלו על הארונה הוא בקרת סטייה מנתיב. הטי קרוס במוטודיל הוא לא מהיבואן הרשמי אלא מיבוא מקביל ויש הבדלים באבזור כשהרכב של צ'מפיון מאובזר יותר. לא מזמן צ'מפיון הציעו את הדגם הבסיסי במבצע ב-120K.

הסקאלה חביבה אבל לדעתי הקאמיק נותן חבילה יותר מוצלחת ואני הייתי בוחר בו.

למה לדעתך הקאמיק נותן חבילה יותר מוצלחת מהסקאלה?

האבזור ממש זהה (בגרסאות סטייל), המחיר זול יותר ב8000 שקל, לא מטען גדול יותר.

אמנם היא ארוכה ב10 סמ ונמוכה מהקאמיק.

 

איזה גרסה הייתם בוחרים מהקאמיק והסקאלה? 1/1.5 אמבישן/סטייל?

קילס נראה מעצבן בלי אבל 10000 שקל על קילס ולוח דיגיטלי נשמע לי יוצא מידי, מה דעתכם?

 

Sent from my GM1917 using Tapatalk

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות בקאמיק השידרוג לסטייל נותן גם אופציה לריפודים ודיפונים בהירים, משטח הטענה אלחוטי לנייד, תאורת אווירה, ג׳נטים מוגדלים, פנסי לדים אחוריים עם איתות דינמי, לוח מחוונים דיגיטלי וקילס.

מצד שני 10,000₪ זה סכום לא מבוטל.

בנוגע לסקאלה אני לא בטוח.

 

לדעתי הקאמיק עדיפה על הסקאלה (מבלי לנהוג בסקאלה אבל כן בקאמיק) ולו רק בגלל אספקט השכירות העתידית, לטוב או לרע השוק הולך לכיוון קורסאוברים וסביר שהאופנה לא תחלוף בעוד כמה שנים כשתבוא להחליף את האוטו.

מעבר לזה לדעתי ברכב שגם ככה לא בעל יומרות ספורטיביות, דווקא הישיבה המעט גבוהה יותר נחמדה (אבל זה עניין של טעם אישי)

 

ד״א אתה מוזמן להסתכל על השרשור שפתחתי לפני כמה שבועות בנושא הקאמיק, בסופו של דבר נרכשה אחת, דווקא מרמת הגימור הנמוכה יותר.

עוד מוקדם להגיד אבל מאוד מרוצים בינתיים

בנוגע למנוע, כנראה שאישית הייתי משדרג למנוע החזק יותר כי ההפרש לא מאוד גדול, אבל גם עם המנוע הקטן הרכב נוסע יפה מאוד ומרגיש זריז

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצאתי את הקאמיק נוח יותר, כיול המתלים קצת מרוכך לעומת הסקאלה ויותר נעים. תנוחת הישיבה המעט מוגבהת מאפשרת להיכנס ולצאת יותר בקלות והופכת התקנת מושבי בטיחות וחגירת ילדים לקלה יותר.

מעבר לכך העיצוב מוצלח יותר, אבל זה כבר עניין של טעם. אני מהמר בזהירות שהקאמיק ישמור על ערכו קצת יותר טוב מהסקאלה כי מדובר בג'יפון.

ה-1.0 ליטר לגמרי מספק מבחינת ביצועים. מה שכן הייתי מתאמץ לרכוש את הסטייל בכדי שיהיה הבדל מרכבים יוצאי ליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, shakedi כתב:

לפחות בקאמיק השידרוג לסטייל נותן גם אופציה לריפודים ודיפונים בהירים, משטח הטענה אלחוטי לנייד, תאורת אווירה, ג׳נטים מוגדלים, פנסי לדים אחוריים עם איתות דינמי, לוח מחוונים דיגיטלי וקילס.

מצד שני 10,000₪ זה סכום לא מבוטל.

בנוגע לסקאלה אני לא בטוח.

 

לדעתי הקאמיק עדיפה על הסקאלה (מבלי לנהוג בסקאלה אבל כן בקאמיק) ולו רק בגלל אספקט השכירות העתידית, לטוב או לרע השוק הולך לכיוון קורסאוברים וסביר שהאופנה לא תחלוף בעוד כמה שנים כשתבוא להחליף את האוטו.

מעבר לזה לדעתי ברכב שגם ככה לא בעל יומרות ספורטיביות, דווקא הישיבה המעט גבוהה יותר נחמדה (אבל זה עניין של טעם אישי)

 

ד״א אתה מוזמן להסתכל על השרשור שפתחתי לפני כמה שבועות בנושא הקאמיק, בסופו של דבר נרכשה אחת, דווקא מרמת הגימור הנמוכה יותר.

עוד מוקדם להגיד אבל מאוד מרוצים בינתיים

בנוגע למנוע, כנראה שאישית הייתי משדרג למנוע החזק יותר כי ההפרש לא מאוד גדול, אבל גם עם המנוע הקטן הרכב נוסע יפה מאוד ומרגיש זריז

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שווה המתנה של חודשיים ל1.5? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשה להגיד, מן הסתם תלוי בכמה דחוף אתה צריך את הרכב והאם הביצועים של ה-1.0 מספיקים לך.

מציע לך לקפוץ לעשות נסיעת מבחן, לנו נתנו לעשות נסיעת מבחן בלי נציג מכירות אפילו. מאמין שזה יתן לך התרשמות טובה בנוגע להאם הכוח מספיק.

כאמור אני הופתעתי לטובה מהמנוע הקטן, הוא מרגיש חלק וזריז ואפילו חיבבתי את הצליל שלו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשקלול הכללי- מהטוב לפחות טוב:

 

1. קאמיק.

2. טי קרוס.

3. ארונה.

 

בהרחבה:

הקאמיק נוח, שקט, איכותי ומאובזר יותר מ2 האחרונות. הוא בכלל חצי קטגוריה מעל (מספיק לראות זאת רק מנתוני מימד האורך).

 

בנוסף- אבזור הבטיחות בו מקיף ביותר וחוץ מאוטו הולד מלא יש בו הכל.

 

לטי קרוס יש תנוחת ישיבה שמרגישה "שולטת" יותר ביחס לקאמיק. האבזור טוב אבל מבחינת האיכות הוא מפתיע- ולרעה. הוא מאוד דומה לארונה מבחינת האיכות והקאמיק איכותית מהם באופן מורגש (לטעמי לפחות).

הטי קרוס כולל את כלל המערכות שיש בקאמיק (בגימור קומפורטליין פלוס). בקומפורטליין הרגיל אני חושב שאין התראת רכב בשטח מת.

 

לארונה יש מובילאיי. זה לבד דיל ברייקר משמעותי בעיניי שדי מוריד ממנו.

 

לגבי הסקאלה-

אם הסחירות חשובה, לדעתי הקאמיק עדיפה. האופנה כיום היא קרוסאובר.

 

אם זה לטווח ארוך, הסחירות פחות חשובה והגובה פחות מהווה שיקול- אז סקאלה תהיה עדיפה על כל הנ"ל (בגלל התמחור).

 

 

מבין הגרסאות- תלוי באופי הנסיעות. אין ספק שה1.0 מפתיע אבל ל1.5 מרגישים שיש עוד בשר ויכולת נשימה טובה יותר. בדקתי זאת בסביבה הררית.

 

יש הרבה שהליטר יספיק להם. לי חשוב המשיכה בסביבה הררית ולכן לקחתי את ה1.5.

 

לגבי סטייל מול אמבישן-

סטייל בשילוב 1.0 יהווה יתרון במכירה (מול יוצאות ליסינג).

 

1.5 עם סטייל יהיה הטוב ביותר לדעתי, אבל לא צריך להשתגע, גם אמבישן יספיק. אין 1.5 בליסינג כמעט.

 

אגב, מה לגבי סקאלה דיזל?

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1380 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...