Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עדכון תוכנה במכוני הטסטים פוסל רכבי יונדאי קיה מאזדה


yor2
שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התפרסם היום כתבה על עדכון פליטת גזים הם לא כותבים באיזה שנתונים

נשמע מפחיד ככה יכולים להוריד רכבים מהכביש

 

אני שנים לא מפעיל מזגן בטסט 

 

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3836813,00.html

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[תומר הדר, סליחה אך מישהו הטעה אותך בגדול]

שטויות במיץ.

לא עדכון תוכנה ולא נעליים.

ערכי פלטת זיהום האויר הנם ע"פ נתוני יצרן הרכב.

הוראות האיחוד האירופי הכלליות(96/96) לא השתנו מאז נכנסה התקנה לתוקף.

ישנם רכבים עם ערכים מצומצמים יותר מאשר רכבי המיני המוזכרים בכתבה(אין בכך נחמה לרכבים אלו).

רכבי יונדאי/קיה נפסלים במבחן הפלטה בשל ערכי CO גבוהים, אשר לא היו צולחים גם את ערכי בררת המחדל(0.3% בסל"ד בינוני ו-0.5% בסרק), וזאת בשל חיישן חמצן תקול(ברוב המקרים).

אנסה לגבש רשימת רכבים אשר נתוני הפלטה הנדרשים הם 'קיצוניים' ולהעלותם פה.

  • אהבתי 2

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, yor2 כתב:

אני שנים לא מפעיל מזגן בטסט 

 

המלצה גורפת להגיע למבחן עם מנוע "חם" - אחרי נסיעה בת מספר קילומטרים. וכיבוי המזגן הוא דרישה של הבדיקה, למעשה הבוחן מבקש זאת לפני שהוא מחבר את הרכב למכשירי המדידה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הטסטים שאני עשיתי היה לבודק מד טמפרטורה ולא ניתן היה לבצע את המבדק עד שהמנוע הגיע לטמפרטורת עבודה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שנה עם טויוטה יאריס TS

הגעתי בבוקר לטסט, המתנתי בתור והוכשלתי על זיהום אוויר

חזרתי למכון בסוף אותו היום כשכבר לא היה תור, אחרי נסיעה בסלד גבוה (4000-5000 רוב הזמן) ועברתי חלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, sperial כתב:

המלצה גורפת להגיע למבחן עם מנוע "חם" - אחרי נסיעה בת מספר קילומטרים. וכיבוי המזגן הוא דרישה של הבדיקה, למעשה הבוחן מבקש זאת לפני שהוא מחבר את הרכב למכשירי המדידה.

 

את זה אני יודע אני בדרך כלל מחמם תמנוע מאמץ אותו וגם בתור נותן מידי פעם גז 

 

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעה של כמה קילומטרים מספיקה, גם בקצב רגוע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

חזרתי עם מעט תובנות.

תקן יורו 96/96 לא השתנה במהותו הראשי, עם נתוני סף של 0.3% CO בסל"ד בינוני ו-0.5% בסרק, כשערכי למ(ב)דה צריכים להיות בטווח של 0.97-1.03.

היה שינוי לפני מס' שנים, כשחלק מיצרני הרכב הודיעו על ערכי סף נמוכים יותר ונתונים אלו אומצו ע"י התקן האירופי.

תומר הדר התייחס בכתבתו לשינוי בתקן היורו המתיחס לרכבים מסויימים. בפועל השינוי הנו למגוון רחב יותר של רכבים(כולל רכבים אירופים).

נתוני הסף שונו ל-0.2% בסל"ד בינוני ו-0.3% בסרק. שינוי זה בוצע כבר לפני כשנתיים, כך שהוא אינו חדש(יחסי) ואינו הגורם לפסילה במבחן התקופתי של דגמים מסוימים.

ישנם רכבם עם נתוני סף 'בלתי הגיוניים'('הוראת יצרן', אך יתכן גם שגיאת תוכנה) - 

רשימה חלקית של רכבים הנדרשים ל-0.1% - סנדרו, CX-5, טוסון(חדש), קליאו(חדש), I20(חדש).

מיצובישי אאוטלנדר נדרש ל-0.03% כמו גם הספייס-סטאר, כשלעומתם הוולוו XC60 צריך לעמוד ביעד של 0.01%.

בערכי הלמ(ב)דה, הסנדרו נדרש ל-0.97-1.01 בעוד חלק מדגמי ניסאן היעד שלהם הוא 0.97-1.00.

 

רכבים מהדגמים שצוינו בכתבה נפסלים על ערכים גבוהים יותר, כך שהם לא היו עומדים גם בדרישות הסף של התקן המקורי.

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.6.2020 בשעה 23:11, sperial כתב:

המלצה גורפת להגיע למבחן עם מנוע "חם" - אחרי נסיעה בת מספר קילומטרים. וכיבוי המזגן הוא דרישה של הבדיקה, למעשה הבוחן מבקש זאת לפני שהוא מחבר את הרכב למכשירי המדידה.

 

כשהיתה לי שברולט וולט היא נכשלה במבחן השנתי בגלל זיהום אוויר כיוון שהגעתי למוסך (בארה"ב כמעט כל מוסך יכול לערוך מבחן רישוי) על חשמל, בלי להפעיל את מנוע הבנזין כלל. אמרו לי לחזור למוחרת ולהפעיל את מנוע הבנזין בדרך והרכב עבר את המבחן בלי בעיה. למעשה זיהמתי את האוויר כדי לעבור את מבחן זיהום האוויר. בטסלה זה לא היה קורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.6.2020 בשעה 08:21, shugiflex כתב:

בכל הטסטים שאני עשיתי היה לבודק מד טמפרטורה ולא ניתן היה לבצע את המבדק עד שהמנוע הגיע לטמפרטורת עבודה.

החיישן שלו בודק שהמנוע בטמפרטורת עבודה אבל אתה צריך שגם הממיר יגיע לטמפרטורת עבודה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...