Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלי להפיכת שרשורים לבלוגים - מעניין אתכם?


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1386 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

האם תשתמשו בכלי שיהפוך שרשורים לבלוגים?  

72 הצבעות

  1. 1. האם תשתמשו בכלי שיהפוך שרשורים לבלוגים?

    • כן
      21
    • לא
      51

הסקר סגור ולא ניתן להצביע בו יותר


פוסטים מומלצים

כמו שחלקם שם לב, פתחנו לא מזמן אזור של בלוגים בו אתם יכולים להעלות פוסטים שונים, אבל גם - בעיקר - שרשורים רצים כמו פרוייקטים או תיעודי אחזקה.

 

(הסבר למה עדיף בלוג על פני שרשור אתם יכולים לקרוא פה - רדו לחלק של הבלוגים).

 

הבעיה היא שכל מי שעושה את זה, כבר פתח שרשור ולהתחיל מחדש בבלוג זה כנראה לא רעיון טוב. 

אז חיפשנו ומצאנו מישהו שיכול לבנות עבורנו כלי שיאפשר לכם להפוך שרשור לסדרת פוסטים בבלוג - אתם תבחרו את ההודעות שאתם רוצים שיופיעו כפוסטים וכל שאר ההודעות בשרשור יועתקו להיות תגובות שיותאמו כרונולוגית (לדוגמה כל התגובות בין ההודעה הראשונה לשניה שבחרתם - יהפכו לתגובות לפוסט הראשון, כל ההודעות בין השני לשלישי יהפכו לתגובות לפוסט השני וכן הלאה).

 

אז למה אנחנו לא פשוט עושים את זה? ובכן, זה יקר. ואנחנו לא רוצים להוציא כסף על דברים שלא יראו שימוש.

אז קדימה, כל מי מכם שמתחזק שרשור אחזקה/פרוייקט/שימור/שיפוץ או כל דבר אחר שיכול להנות מהפיכה לפורמט של בלוג - אני ממש צריך שתצביעו בסקר כדי שנקבל תמונה אמיתית ככל האפשר ונקבל החלטה מודעת כיצד לפעול. אם אתם בעצמכם לא מתחזקים שרשור כזה אבל מכירים מישהו שכן, תייגו אותו.

 

תודה על שיתוף הפעולה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אני קודם שאלה:

פתחתי שירשור, רצו בו תגובות. ואז פתחתי בלוג והעברתי אליו את התוכן.

האם השירשור עוד חי וקיים?

נראה לי, ואולי זה אני הקשיש שלא מעכל טוב שינויים, ש"אגפים" שונים בפורום זוכים לפחות תעבורה

מאשר תתי הפורומים הפופולאריים.

אם שירשור נותר שלם ועוד מייצר תוכן ע"י הקפצות של יוזרים שנתקלו בו - סבבה, נראה לי שזו תוספת מעניינת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה טובה. אני אגיד אינסטינקטיבית שכן כי זה אמור לעבוד על אותו עיקרון כמו מאמרי משתמשים (מאמר - השרשור של המאמר), אבל אני אוודא את זה מול המפתח ואחזיר תשובה ברגע שתהיה לי.

 

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@itaysamurai כמו שחשדתי, אכן אפשרי שזה יהיה ככה.

  • אהבתי 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכל מי שהגיב. נעבור על התוצאות ונחליט מה לעשות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מה היתרון של בלוג לעומת סתם שרשור?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לו כמה יתרונות.

התוכן של פות"ש (פות"....ב?) מקבל קדימות ומופיע בגדול כאשר התגובות מופיעות מתחת לתוכן (כמו במאמרים. דוגמה), אז מה שפות"ב מפרסם לא נבלע בתוך שטף ההודעות.

הבלוג מופיע במקום ייעודי ולא נעלם בין שרשורים אחרים.

הבלוג מופיע גם בעמוד הבית בתוך הבלוק הייעודי של הבלוגים ומקבל חשיפה נוספת.

כל זה קורה במקביל לשרשור שכבר רץ וכל תגובה שמתפרסמת בו, מפורסמת אוטומטית גם בבלוג.

מבחינת הקוראים, הם יכולים לקפוץ בין ההודעות של פות"ב בלבד מבלי להצטרך לרפרף על מלא הודעות אחרות שלא בהכרח מדברות על נושא השרשור (נניח סטו מהדיון ודיברו במשך שישה עמודים על משחקי מחשב, וכולנו יודעים שזה קורה).

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי חבל על הכסף, הדבר הזה לא יראה שימוש.

keep it simple.

את המשאבים, הייתי משקיע בלהוריד או להקטין את כמות הפרסומות.

עריכה אחרונה על ידי stum
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, stum כתב:

את המשאבים, הייתי משקיע בלהוריד או להקטין את כמות הפרסומות.

והאתר יתקיים מרוח הקודש? 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1386 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...