Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מציאה למהירי החלטה


- XM -
שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שמדהים שיש גם כאן אנשים בפורום שחושבים שזה לגיטימי למכור רכב כזה במחיר כזה,

והכי חשוב מבלי לדווח על עברו ומה הסיכונים,

במידה והסוחר היה מדווח על עבר הרכב והסיכונים לגיטימי אבל תרבות הסתרת האמת היא ה"מסריחה".

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, shellcase כתב:

וכמו שאמרתי, אם הרכב יובש כראוי ועברו על מערכת החשמל שלו כמו שצריך, כולל ניקוי מגעים - סביר להניח שהוא יחיה עוד (יהיו תקלות בהמשך, אבל אם זה משתקף במחיר - זה בסדר).

 

לא ניתן לייבש כול רכיב חשמלי ברכב. לדוגמא: ממסרים, מפסקים, לוח שעונים, כריות אוויר. אני בטוח ב-100 אחוזים שחלק מהכפתורים והמפסקים בדשבורד לא עובדים בצורה טובה.

 

 

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, Ooga כתב:

וזה בדיוק ההבדל בין Water resistant ל Water Proof.

הרכיבים החשמליים ברכב הם בגדר Water resistant - יכולים לעמוד בהתזה ואולי בקצת מים עומדים. שום מחשב מנוע לא מיועד לעמוד בכמות של מים כמו שיש בהצפה.

ואפילו לא דיברתי על מה שקורה בפנים. מה מצב האלקטרוניקה של הדשבורד ברכב הזה? אני פוחד לדמיין.

 

בחיים לא הייתי קונה רכב מודרני שעבר טראומה כזו. הצפה לגובה של מטר אולי כן (אם המחיר משקף את זה), אבל לא כשכול הפרונט כולל הדשבורד היה שקוע מתחת למים זורמים.

זה בדיוק ההבדל בין IP65, לבין IP67

זה קרה גם בבסיס ח"א אי-שם עם F16 שהושבת

הורדה.jpg

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החזירו את המטוס לשירות לא?

יחי ההבדל בין F16 לסיאט אטקה....

 

  • רעיון טוב! 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, David32 כתב:

החזירו את המטוס לשירות לא?

יחי ההבדל בין F16 לסיאט אטקה....

 

יחי ההבדל בין מערך אחזקה ענק ומקצועי עם צ'ק פתוח (על חשבון משלם המיסים) מול "מוסך הסדר" של סוחר רכבים עם ארגז ספריי סקאי.

  • מצחיק 2
  • מעניין 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שזה לא בר השוואה, אבל ה-F16 אכן עבר תיקון על ידי מערך אחזקה, שלקח המון זמן, לזכרוני המטוס עבר בדיקות חוזרות, המון מבחנים על מנת לוודא תקינות, חלקים הוחלפו בשתלמותם, 

 

אי אפשר לעשות השוואה אמיתית בין סוחר של חברת הביטוח שקונה "מייבש בחנייה" ושולח למכירה, בנינו? They don't care at all, שהרכב יתפוצץ בשלב מסויים, העיקר הכסף דופק בחשבון..

 

חבל שאנשים בגלל כסף, שוכחים שבסוף במכונה הזאת ינהג אדם, צעיר או מבוגר, שיום יבוא ויכול להיות שמערכת הבטיחות לדוג' בלימה אוטונמית, תחליט להשתגע לה באמצע כביש 6 במהירות גבוה .. לא נעים.

עריכה אחרונה על ידי ozal5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק ההבדל בין IP65, לבין IP67
זה קרה גם בבסיס ח"א אי-שם עם F16 שהושבת
26280764_.jpg.6922ef08212e10165d0b848ec8d9f776.jpg
בתור אחד שנמצא אי שם במערך האחזקה וההשבחה לכלי טייס שונים ומגוונים, אני יכול לומר לך בפה מלא שאין שום קשר בין שני המקרים. מטוס לא יעלה לאוויר אחרי 1001 בדיקות שונות, במיוחד אחרי "השבתה" בסדר גודל כזה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחי ההבדל בין בדיקות בטיחות בסטנדרד תעופתי לבין בדיקה במכון בג'נין ואפילו בתל אביב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, windsurfer כתב:

זה בדיוק ההבדל בין IP65, לבין IP67

זה קרה גם בבסיס ח"א אי-שם עם F16 שהושבת

הורדה.jpg

סביר להניח שהפשיטו את המטוס הזה לגמרי ופירקו ממנו בערך את כל הרכיבים ואחר כך הרכיבו אותו מחדש.

את הסיאט כנראה לא פירקו, כי כמות שעות העבודה הנדרשות לזה לא היו משתלמות כלכלית.

 

מה גם שכל רכיב במטוס ניתן לפירוק ומוחלף במשך החיים (המאוד ארוכים) שלו.

באוטו מערכת החשמל לא מחולקת לרכיבים פריקים כמו במטוס, הוא לא מתוכנן לזה.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה (או בטוח) שלא הייתי ברור.

מה שהתכוונתי, זה שאפילו מטוס קרב מתקדם שמתפקד בצורה מלאה בתנאי סערה עזים, לא עמיד בפני הצפה.

על אחת כמה וכמה מכונית

או בקיצור, לא בכדי קבעו לרכב אובדן להלכה

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים. 

יש כאן יתרון אחד ברור ברכישת האטקה המדוברת ולא אף אטקה אחרת. 

זו האטקה היחידה בישראל עם גיר dsg רטוב!!! 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 13
  • מעניין 3

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, ליעד נ. כתב:

הייתי קונה אותה רק כדי לתבוע את חברת הטרייד אין.

ידידי היקר, אני נואשתי מלתקן את העולם.

מה שכן למדתי- להזהר מאוד ולבדוק היטב לפני כל קניה של רכב, צמיג, ואפי' כלי בית.

חשוב לבדוק אמינות המוכר, וסקר שוק אף פעם לא יזיק.

אגב כאשר קניתי את רכבי הנוכחי, המוכר אמר לי על התקלות, והתחשב במחיר. כך ראוי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...