Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרת שיוט אדפטיבית בהוט האצ' - כמה משמעותי לכם


Morningstar
שימו לב! השרשור הזה בן 1363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

בקרת שיוט אדפטיבית בהוט האצ' - כמה משמעותי לכם  

111 הצבעות

  1. 1. אתם הולכים לקנות משפחתית - כמה משמעותי לכם הפיצ'ר "בקרת שיוט אדפטיבית"

    • לא חשוב בכלל
      20
    • חשוב - אבל לא דילבריקר
      47
    • חשוב מאוד - לא הייתי קונה רכב בלי זה
      44


פוסטים מומלצים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בדיוק קיניתי אחת עם

סימנתי חשוב אבל לא דיל ברייקר, כנראה מהסיבה שזה הרכב הראשון שיהיה לי עם הפיצ'ר (בנסיעת המבחן זה עבד ממש טוב)

אני מניח שאם אכן יהיה בשימוש ומוצלח, זה ישתנה 😊

אין החותם מעיד על גיסתו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שהתנסיתי בראב4 שכור עם בש"א אי שם לפני שלוש שנים, היה ברור לי שזה תנאי סף לרכב הבא. ואכן, כשהתחלתי לחפש רכב חדש לפני כמה חודשים, חוסר המע' פסל מבחינתי רכבים, ואיכות המע' נתנה נקודות בונוס.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני סבור שהבשלות הטכנולוגית של המערכות הסמי-אוטונומיות עדיין לא ברמה שאני יכול לסמוך עלינן בעיניים עצומות (קרה לי ברכב מבחן שהמערכת "דפקה" ברקס של החיים ללא סיבה מוצדקת), אני לא הייתי משתשמש במערכת הזאת. בספורטיבית דיל ברייקר מבחינתי זה חוסר בגיר ידני.

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא לא משתמש בה בפקקיםכי היא לא בולמת בעדינות ואני מעדיף לנוע בקצב אחיד במהירות הממוצעת של הפקק (הרגל מהתקוםפה עם ידני).

 

דווקא בתנועה בין עירונית הפיצ'ר מאוד נוח. הייתי מעדיף אותו, מוכן לשלם עליו תוספת אם מדובר באופציה או קיים רק בחלק מרמות הגימור אבל לא הייתי פוסל על זה רקכב שמתאים לי בשאר הדברים.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום שהמערכות האלא כסטנדרט יזהו כיכרות, תמרורים וכו׳ הן יהיו שימושיות ופחות מסוכנות. אני אומר פחות מסוכנות כי לנהג לא עירני במיוחד שסומך על הבקרת שיוט שלו קצת יותר מדי, זו מערכת שעלולה להיות מסוכנת.


Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

לא חשוב בכלל ולא משנה אם זה הוט האץ' או טיולית. שום אביזר שעוזר לעמעם את שליטתי בכביש, לא עובר אצלי.

אולי עוזרת העובדה שמרבית הנסיעות שלי הן לא פקוקות ולא מונוטוניות.

היה בנירו, השתמשתי פעם אחת על כביש 6 כדי להבין מה העניין, לדעתי ביום הקניה שלו, וזהו.

בבמוו ובסיטרואן יש, גם לא נוגע.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת הזו אינה בשלה מספיק, אינה מדויקת מספיק, במצבים מסוימים מתבלבלת ואם סומכים עליה יותר מדי עלולה להיות מסוכנת. גם מערכת הנהיגה האוטונומית בטסלה, המשוכללת והמתקדמת ביותר נכון להיום, לא יודעת לזהות מצבים בכל מאת האחוזים ויש גם הרוגים לראיה ודי בכך מבחינתי בכדי לצנן מאוד את ההתלהבות מהמערכת הזו, כמו מהאחרות כמו בקרת סטיה או בלימה אוטונומית. השניה פחות מטרידה בחוסר דיוקה שכן ממילא תגובה טבעית על גבול האינסטינקטיבית למצב חרום היא לחיצה בריאה על הברקס, יש או אין כזו, את בקרת הסטיה אני דואג בכל פעם לנתק, אחרי שכמה פעמים ניסתה לזרוק אותי לנתיב אחר ואף לדלת של רכב אחר בגלל קוים צולבים על הכביש. 

 ואם שואלים לדעתי, אז נכון להיום הצפצפה המעצבנת מובילאיי או מקבילותיה, עדיפה על הדברים האלו, היא מתריעה אבל לא מתערבת וגם לא מנסה להיות חכמה ממני וזה הכי טוב.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי אם ההוט האטצ' ידנית או אוטומטית...
בכל מקרה לא דיל ברייקר, בידנית אפילו מיותר.
כיצד בקרת דיוט אדפטיבית יכולה לפעול בגיר ידני במהירויות נמוכות?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי פעם ברכב ידני ששכרתי בחו'ל, היא מתנתקת באיזה שהיא מהירות. היא טובה רק לנסיעה בכביש מהיר עד כמעט עצירה.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת הזו אינה בשלה מספיק, אינה מדויקת מספיק, במצבים מסוימים מתבלבלת ואם סומכים עליה יותר מדי עלולה להיות מסוכנת.

אכן. ניסתה להרוג אותי פעם...


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, כל מערכת שמסירה ממני אחריות כנהג היא רעה.

או הרכב נוהג, או אני נוהג.

  • אהבתי 1

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, robertf כתב:

ביום שהמערכות האלא כסטנדרט יזהו כיכרות, תמרורים וכו׳ הן יהיו שימושיות ופחות מסוכנות. אני אומר פחות מסוכנות כי לנהג לא עירני במיוחד שסומך על הבקרת שיוט שלו קצת יותר מדי, זו מערכת שעלולה להיות מסוכנת.


Sent from my iPhone using Tapatalk

המערכות האלו לא נועדו לנסיעות עירוניות.

אבל הן מאוד נוחות בנסיעות בין עירוניות ארוכות, כי הן מורידות עומס מהנהג. התאהבתי במערכת כשהייתי צריך לנסוע כל יום שעה וחצי לכיוון. עכשיו אני עושה נסיעה כזו רק פעם בכמה שבועות ועדיין זה היה שיקול משמעותי בבחירת הרכב.

היום כשהמע' זמינה בהמון דגמים, לא רואה סיבה לקנות רכב בלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, Morningstar כתב:

היה לי דיון עם אחד היבואנים לגבי הנושא,

אני טוען בתוקף שהפיצ'ר הזה הוא בגדר חובה, במיוחד ב 2020

היבואן מצידו אומר שאני הלקוח הראשון שמתעניין לגבי הפיצ'ר

לכן החלטתי להעלות את הנושא לסקר פה ולראות מה העם חושב

הצביעו והשפיעו

 בהוט האצ' זה בסדר עדיפויות משני - בוודאי לא דיל ברייקר. יש כל כך הרבה אספקטים אחרים מהותיים יותר. לפחות לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיט, בטעות הצבעתי לא נכון.

אני התרגלתי לנסוע 5 שנים על רכב עם בקרת שיוט, לאחר מכן הייתי שנה עם רכב בלי.

אין לי מילה אחרת חוץ מ״סבלתי״. אני לא מבין איך אפשר להסתדר בלי זה ומבחינתי זה חלק מהאיבזור הכי מינימלי שצריך להיות לרכב מודרני.

סתם לידע כללי, היות ואני נוסע ברכבים שכורים ומחליף הרבה, באופן כללי ברכבים אירופאיים זה מגיע כסטנדרט (לצורך העניין, יש לי רכב אירופאי כרגע עם בקרת שיוט ואפילו החלונות מאחורה עם גלגלת) וברכבים אסייתים זה לא.

רוב ההוט האצ׳ הם אירופאים וכמעט כולם מגיעים עם, אז בהנחה שזהו רכב הדיילי שלך אני לא רואה סיבה להתפשר אם אתה משתמש וזה פיצ׳ר שחשוב לך.

 

עריכה: לא שמתי לב ל״אדפטיבית״, התייחסתי לבקרת שיוט רגילה. אם זה אדפטיבית או רגילה, מבחינתי זה אפילו לא להתפשר, שניהם סבבה באותה מידה בשבילי.

עריכה אחרונה על ידי Adani

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...