Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ גיר סובארו


bigdevil0
 שיתוף
עוקבים 4
שימו לב! השרשור הזה בן 249 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

כבר שנים שאני חווה בעיות מוזרות למינהן ברכב, לאחר אינספור בדיקות מצאתי בפורום סובארו (לינק לתופעה) מישהו שחווה את אותן בעיות ומהתגובות נראה שזו בעיה בגיר.

במוסך מורשה לא יודעים על מה אני מדבר ומציעים שאני אשאיר את הרכב לבדיקה ליום יומיים ויפענחו לי הבעיה(לאחר שהבהירו לי טוב מאוד ששעת עבודה היא 450 ש"ח).

 

קיבלתי הצעת מחיר לשיפוץ מלא לגיר בסביבות ה7K, השאלה שלי היא מה אתם חושבים?

האם שווה לשפץ(ומה יקרה אם אשפץ והבעיה לא תיפתר)? האם לחיות עם זה? או שבכלל אולי עדיף לי להשאיר את הרכב במורשה ולקוות לטוב?

 

מדובר בי 4 עם 235K קילומטר

תודה.

עריכה אחרונה על ידי bigdevil0
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה התקלה בדיוק ומה הסיבה לא לגשת ישר למכון גירים לאבחון ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלה התופעות שאני חווה:

ציטוט

בנסיעה כאשר דוושת הגז נשארת באותה הזווית כ2500 סל"ד פתאום הטורים מקפצים לבערך 3000-3500 סל"ד ומיד יורדים חזרה(לפעמים הם לא יורדים ואז פתאום ישנה סחיבה טובה!
בנסיעה רצופה לא משנה המהירות (יכול ליקרות ב20-100 קמ"ש) פתאום הרכב נחנק בפיקים(קפיצות-גימגומים) ואז משתחרר,כאשר אני אלחץ על דוושת הגז ואנהג באגרסיביות אני לא מרגיש חנק _אך ליפעמים בפיתאומיות הרכב שוב נחנק.
אחרי נסיע של למעלה מ-10ק"מ כאשר אני עומד ברמזור פתאום הטורים יורדים ועלים ,יורדים ועולים ,אז או שאני מעביר ל N ,מחכה שהרמזור יתחלף ואז מחזיר ל D ,או שאני עוזב את הבלם ,הרכב טיפה מיתקדם ואז מיד מחזיר את הרגל לבלם והטורים מפסיקים!
(לפעמים)כאשר אני בפקק ואני נוגע בגז לפחות משניה ומיד עוזב ,הטורים עולים טיפה בגלל הגז ןמיד יורדים אך יורדים מאוד נמוך עד כמעט כיבוי ומיתיצבים מיד!
לפעמים כאשר מעבירים מ D ל R ונוגעים בדוושת הגז לשניה ומיד עוזבים ,הטורים יורדים כמעט לכיבוי הרכב ,עד לגמגום של ליפני כיבוי ומיד עולים ומתיצבים
לפעמים ברמזור דוושת הברקס (בלם) פתאןם יורדת לי קצת –כאילו נהיית רכה,אני מיד עוזב אותה ומחזיר את הרגל –ואז הכל תקין
כאשר אני לוחץ מכת גז,בטורים הגבוהים אני שומע מהמנוע בצד הנהג-בריחת לחץ,הרכב מעביר הילוך והרעש נעלם! כמו בריחת אוויר שבלחץ-בעבר היה רעש אך חלש יותר.
*יש לציין שכל התופעות האלה באות והולכות !!! לכן קשה לעלות עליהן !!! הרכב יכול להיות תקין לחלוטין ויום אחר ישנם התופעות!!!

במכון גירים אמרו תחילה שהם לא חושדים בגיר אלה בבית מצערת.

בית מצערת מקורי חדש לרכב הזה עולה בסביבות ה5k, וכפי הנראה זו באמת בגיר...(מה גם שאם המצערת הייתה מזייפת אז הייתי חווה את התפועה בכל טווחי הסלד ובכל הילוך אבל התופעות קורות רק במהירות נמוכות)

אחרי שהסברתי את התופעה למכון גירים הוא הציע לי את השיפוץ המלא אבל אמר שהוא לא חושב שזה הגיר ואם התקלה תישאר אז לא באחריותו.

לפעמים העברות הילוכים מלוות במכות קשות.

עריכה אחרונה על ידי bigdevil0
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שהסברת את זה למכון הגירים הוא הציע שיפוץ לגיר למרות...!!! שהוא לא חושב שזה הגיר, ואמר שאם התופעה נשארת זה לא באחריותו????
אז מה זה חוסר תזרים מזומנים בגלל הקורונה???
אם זה לא הגיר למה הוא רוצה לגעת בו??
תתחיל לחפש במקומות אחרים קצת יותר זולים להחלפה עד תחרוץ את גורל הגיר או שתלך למומחה סובארו לא לסנדלר שלא לוקח אחריות.

Sent from somewhere...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אציין ואתקן שיותר אני כיוונתי אותו לגיר, וטענתי כי אני חושב שזה גיר והוא חושב שלא ולכן אמר לי את הנ״ל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא משנה למה אתה כיוונת , הוא המומחה ואם הוא חושב שזה לא הגיר למה לשפץ משהו שהוא כביכול תקין לקחת 3000-4000₪ ולומר מראש אל תתקשר כי אני לא אענה לך?!

Sent from somewhere...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתם רוצים מהמכון גירים? הוא אומר שלדעתו התקלה לא שם ופות"ש מתעקש.

אם הוא מתעקש על שיפוץ למה בעל המכון גירים צריך לקחת אחריות?

אני גם חושב שזה קשור לבית מצערת או למערכת היניקת אוויר.

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכנעת אותי לאחר תיאור התקלה,שרוב הסיכויים הם,שמקורה אינו בגיר.

זה לא אומר,שאתה תחליף חלקים על עיוור בעלות גבוהה בלי פתרון.

גש למכון הזרקות דלק טוב,שיכול לאבחן כמו שצריך- הבעיה יכולה להיות בכל מקום במערכת הזרקה- מזרקים/בית מצערת ועוד לפני כן- מתי הוחלף מסנן דלק ושמן גיר - שני אלו (מסנן דלק- העובדה שהרכב מאבד כח ושמן גיר מקורי בגלל הדפיקות) בשילוב עניין

  בית מצערת- ניסית לבקש במוסך פירוק וניקוי של בית מצערת וסעפת יניקה של שני אלו במוסך כללי או במכון הזרקות דלק טוב יעלו הרבה הרבה פחות מ 5K ואולי יפתרו את הבעיה.

אם ניקוי לא יעזור אז מכון הזרקות ימצא בקלות את התקלה- בק"מ כזה גם מזרק תקול/מלוכלך יכול לגרום לבעיה.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמן גיר + פילטר הוחלף 3 פעמים בשנתיים האחרונות, פילטר דלק לא נגעתי.

בית מצערת עבר ניקוי יסודי פעמיים + "לימוד".

כל הצנרת יניקת אווירה נבדקה ונוקתה והכל שלם לא קרוע ונקי.

סעפת יניקה לא פורקה אף פעם ואני מאמין בעומקי ליבי שהיא מטונפת מאוד מלאת שמן(כמו שהבית מצערת הייתה בניקוי הראשון), מזרקים גם לא נגעתי מקווה שתקינים(אין גמגומים או קירטועים מעבר למה שציינתי).

עוד כל מיני צינורות וואקום בתא המנוע הוחלפו לחדשות בגלל שהיו יבשות וסדוקות.

 

מה שגורם לי תמיד לחשוד בגיר, זה הדפיקות שלו והעברות המעצבנות שמידי פעם קורות ומידי פעם לא.

 

עריכה אחרונה על ידי bigdevil0
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שמן הגיר מקורי ? 

הייתי מתחיל מפירוק וניקוי סעפת יניקה /בית מצערת אולי אפילו בצורה של אינפוזיה.

 לגשת למכון להזרקות לבדיקת עניין המזרקים ורק בסוף למכון גירים כאשר כבר כל האופציות כמעט מוצו.

 

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם הראשונה היה מקורי, פעם שנייה החלפתי שמן באותם סטנדרטים אבל מותג אחר.

ננסה לחפש מקום שיעשה את העבודה טוב.

פשוא אני די מיואש מכל הרדיפה אחר הבעיה הזו, והיא עלתה לי לא מעט כסף(החלפת חיישני חמצן למינהם)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 249 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...