Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט מליבו 2014 מפסיק להגיב בסביבות 3000 סל"ד


517
 שיתוף
עוקבים 2
שימו לב! השרשור הזה בן 303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב

 

ברשותי שברולט מאליבו שנת 2014 מנוע 2 ליטר טורבו, 260 כ"ס, הרכב עם 166,000 ק"מ, מנורת צ'ק אנג'ין דלוקה.

הרכב לאחר הנעה נוסע טוב, מגיב לכל לחיצת גז כמו שצריך, הבעיה מתחילה כשהרכב מגיע ל-3000 סל"ד, פתאום מורגש ניתוק והרכב מתחיל לאבד כוח, בקושי מגיע ל-100 ובשביל לעקוף רכב חייב להוריד להילוך 5 או 4 בהתאם לתנאי הדרך, וגם בקושי הרכב מגיב.

חשוב לי לציין שאחרי כיבוי והנעה הרכב יתנהג שוב באופן תקין עד שאני מגיע ל-3000 סל"ד, אם אני מזנק מ-0 הרכב יטוס עד 80-90 קמ"ש ואז יורגש הניתוק ואז שוב אותו סיפור, הרכב עבר בדיקת מחשב והופיעו 2 תקלות, חיישן MAF, שהוחלף למקורי ללא הועיל, וקוד תקלה P0234 משהו שקשור ל-OVERBOOST, אם אוכל לקבל עזרה ממישהו שחווה אותה תקלה באותו רכב או אחר ופתר את הבעיה אשמח, או לכל הכוונה אחרת.

דבר נוסף הוא, שבקיק דאון הטורים יעופו ל-6000 סל"ד אך המהירות לא תעלה בהתאם, ממש בקושי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

P0234 - Overboost המשמעות היא שהטורבו מייצר לחץ (גדישה) גבוה ממה שהמחשב מבקש, ככל הנראה המחשב מגביל את כוח המנוע כדי לא ליצור לחצים גבוהים מידי במערכת שיגרמו לנזק וזו התופעה שאתה מרגיש - חוסר כוח וחוסר סחיבה. בטורבו יש Wastegate שהמחשב פותח וסוגר ובכך שולט ומווסת את הגדישה של הטורבו, ככל הנראה הוא נתפס סגור או שיש בעיה בפיקוד שלו. צריך לגשת למוסך לבדיקה.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, dalet11 כתב:

P0234 - Overboost המשמעות היא שהטורבו מייצר לחץ (גדישה) גבוה ממה שהמחשב מבקש, ככל הנראה המחשב מגביל את כוח המנוע כדי לא ליצור לחצים גבוהים מידי במערכת שיגרמו לנזק וזו התופעה שאתה מרגיש - חוסר כוח וחוסר סחיבה. בטורבו יש Wastegate שהמחשב פותח וסוגר ובכך שולט ומווסת את הגדישה של הטורבו, ככל הנראה הוא נתפס סגור או שיש בעיה בפיקוד שלו. צריך לגשת למוסך לבדיקה.

נשמע הגיוני, תודה רבה לך!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת meathook
      ערב טוב,
      קניתי שברולט ספארק בת 3 שנים ושמתי לב לאחר מכן, שבכל תחילת נסיעה במהירות נמוכה של עד 40 קמ"ש שומעים מעין שריקה עמומה מקדמת הרכב.
      במהירויות גבוהות יותר הצליל הזה נבלע כנראה ולא שמים לב אליו .
      עובד במוסך מורשה התפלא שאני מצפה מרכב זול כזה שיהיה לו בידוד רעשים טוב.
      האם זה נורמלי? האם בעלי ספארק כאן יכולים להגיד לי אם הם גם שומעים משהו כזה?
    • מאת yoav911gt2
      בעידן המודעות הגוברת לאיכות הסביבה, רכבים חשמליים הם העתיד. אין דרך להתחמק מזה, ככל שעובר הזמן צצות להן עוד מכוניות חשמליות, בעיצוב עתידני.
      אבל מה עם המכוניות הקלאסיות? המכוניות הישנות עליהן גדלנו? המכוניות האייקוניות, האם מגמת החשמול היא הסוף של אותם רכבים גדולים, מיושנים, זללנים ומעשנים?
      התשובה המפתיעה היא, לא בהכרח.
       

       
      בתערוכת השיפורים השנתית SEMA, חשפה שברולט פרפורמנס אב טיפוס המבוסס על בלייזר K5 מ-1977 אשר הוסב להנעה חשמלית טהורה, בלייזר E.
      הבלייזר E הוא הדגמה פונקציונלית ראשונה של ערכת הסבה לחשמל, ישירות מהמדף.
       

       
      כחלק מהליך ההסבה של רכב השטח הקשיש, פינו את מקומם ה-V8 המקורי בנפח 6.5 ליטר, תיבת ההילוכים האוטומטית, מערכת הדלק והאגזוז, לטובת
      מנוע חשמלי חדשני... הזהה לזה שבשברולט בולט... כן, ככה נראית באסה. בלייזר קלאסי שעובר מודרניזציה באמצעות מנוע חשמלי של קופסת חסכון. המנוע החדש מספק 200 כ"ס ו-26 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים נשלטת אלקטרונית בעלת ארבעה יחסי העברה.
       

       
      שאר רכיבי ההינע של הבלייזר נותרו כשהיו, ביניהם הסרנים, האחורי והקדמי, ציר ההינע ותיבת ההעברה. את המנוע החשמלי מזינה סוללה של 60 קילוואט שעה
      המותקנת באזור תא המטען.
      שימוש ביחידת סוללה קיימת, ממדף החלקים של היצרנית תאפשר לבלייזר לשמר תכונות מתקדמות המוצעות בבולט, תכונות כגון: חימום וקירור של הסוללה,
      הגנה מטעינת יתר ואפילו בלימה רגנרטיבית.  בנוסף לכל אלה, צויד הבלייזר המשודרג בהגה כוח חשמלי, משאבה חשמלית המספקת ואקום למערכת הבלמים
      ובקר שהופך את מד הדלק המקורי למד טעינת הסוללה.
       

       
      בעתיד, מתכננת שברולט פרפורמנס להשיק את תוכנית ה-eCrate  בתור ערכת הסבה שתימכר בנפרד, ותאפשר להסב רכבים קיימים מבנזין או דיזל להנעה חשמלית נקייה ומתקדמת.
      עם תחילת השיווק, הצפוי לחציון השני של 2021, תוצע  ערכת המרה בסיסית. ערכה זו תכלול סוללת 60 קילוואט לשעה, מנוע חשמלי עם הספק של 200 כוחות סוס,
      שנאי AC ל-DC , ממיר DC ל-DC לשימושי מתח נמוך, רתמות חיווט ומשאבות מים לקירור וחימום הסוללה.
      שברולט פרפורמנס הודיעה כי היא  שוקלת להציע בהמשך חבילות המרה נוספות, עם ביצועים עדיפים וקונפיגורציות סוללות שונות,
      כאשר בעתיד הרחוק יותר צפויה שברולט פרפורמנס לשלב בחבילה  את טכנולוגיות סוללות האולטיום המודלוריות שלה.
       

       
      שאון מנועי הבנזין ככל הנראה צפוי להיות נפוץ פחות ופחות במחוזותינו, אולם ערכות המרה כדוגמת זו של שברולט פרפורמנס יכולות להציע פתרון נוח וזמין אשר יאפשר לכל אותם
      חובבי רכבים קלאסיים ובעצם לכל חובבי הרכב באשר הם, לראות את אותן קלאסיקות מוטוריות ממשיכות לנוע על הכבישים גם בשנים הבאות, עמוק לתוך העידן החשמלי.
       
       
       
       
       


      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בעידן המודעות הגוברת לאיכות הסביבה, רכבים חשמליים הם העתיד. אין דרך להתחמק מזה, ככל שעובר הזמן צצות להן עוד מכוניות חשמליות, בעיצוב עתידני.
      אבל מה עם המכוניות הקלאסיות? המכוניות הישנות עליהן גדלנו? המכוניות האייקוניות, האם מגמת החשמול היא הסוף של אותם רכבים גדולים, מיושנים, זללנים ומעשנים?
      התשובה המפתיעה היא, לא בהכרח.
       

       
      בתערוכת השיפורים השנתית SEMA, חשפה שברולט פרפורמנס אב טיפוס המבוסס על בלייזר K5 מ-1977 אשר הוסב להנעה חשמלית טהורה, בלייזר E.
      הבלייזר E הוא הדגמה פונקציונלית ראשונה של ערכת הסבה לחשמל, ישירות מהמדף.
       

       
      כחלק מהליך ההסבה של רכב השטח הקשיש, פינו את מקומם ה-V8 המקורי בנפח 6.5 ליטר, תיבת ההילוכים האוטומטית, מערכת הדלק והאגזוז, לטובת
      מנוע חשמלי חדשני... הזהה לזה שבשברולט בולט... כן, ככה נראית באסה. בלייזר קלאסי שעובר מודרניזציה באמצעות מנוע חשמלי של קופסת חסכון. המנוע החדש מספק 200 כ"ס ו-26 קג"מ ומשודך לתיבת הילוכים נשלטת אלקטרונית בעלת ארבעה יחסי העברה.
       

       
      שאר רכיבי ההינע של הבלייזר נותרו כשהיו, ביניהם הסרנים, האחורי והקדמי, ציר ההינע ותיבת ההעברה. את המנוע החשמלי מזינה סוללה של 60 קילוואט שעה
      המותקנת באזור תא המטען.
      שימוש ביחידת סוללה קיימת, ממדף החלקים של היצרנית תאפשר לבלייזר לשמר תכונות מתקדמות המוצעות בבולט, תכונות כגון: חימום וקירור של הסוללה,
      הגנה מטעינת יתר ואפילו בלימה רגנרטיבית.  בנוסף לכל אלה, צויד הבלייזר המשודרג בהגה כוח חשמלי, משאבה חשמלית המספקת ואקום למערכת הבלמים
      ובקר שהופך את מד הדלק המקורי למד טעינת הסוללה.
       

       
      בעתיד, מתכננת שברולט פרפורמנס להשיק את תוכנית ה-eCrate  בתור ערכת הסבה שתימכר בנפרד, ותאפשר להסב רכבים קיימים מבנזין או דיזל להנעה חשמלית נקייה ומתקדמת.
      עם תחילת השיווק, הצפוי לחציון השני של 2021, תוצע  ערכת המרה בסיסית. ערכה זו תכלול סוללת 60 קילוואט לשעה, מנוע חשמלי עם הספק של 200 כוחות סוס,
      שנאי AC ל-DC , ממיר DC ל-DC לשימושי מתח נמוך, רתמות חיווט ומשאבות מים לקירור וחימום הסוללה.
      שברולט פרפורמנס הודיעה כי היא  שוקלת להציע בהמשך חבילות המרה נוספות, עם ביצועים עדיפים וקונפיגורציות סוללות שונות,
      כאשר בעתיד הרחוק יותר צפויה שברולט פרפורמנס לשלב בחבילה  את טכנולוגיות סוללות האולטיום המודלוריות שלה.
       

       
      שאון מנועי הבנזין ככל הנראה צפוי להיות נפוץ פחות ופחות במחוזותינו, אולם ערכות המרה כדוגמת זו של שברולט פרפורמנס יכולות להציע פתרון נוח וזמין אשר יאפשר לכל אותם
      חובבי רכבים קלאסיים ובעצם לכל חובבי הרכב באשר הם, לראות את אותן קלאסיקות מוטוריות ממשיכות לנוע על הכבישים גם בשנים הבאות, עמוק לתוך העידן החשמלי.
       
       
       
       
       

    • מאת vagers
      שלום חברים
       
      לא מזמן רכשתי רנו קליאו 1.2 טורבו, גרסת collection, הרכב עבר פחות מ-30K ק"מ.
      הרכב יפה, חזק, כייפי (אמנם לא נוח בעיר אבל מהנה מאוד) אני מאוד אוהב את הדגם, וסה"כ מאוד מרוצה.
      אבל
      בכל יום שעובר אני שומע יותר ויותר רעשים מהפלסטיקים של הקונסולה, בעיקר הפלסטיק שמעל המחוונים, אזור המולטימדיה
      וקצת גם מדלת הנהג. כל זה קורה בעיקר בנסיעה בעיר, וזה נורא מעצבן. המכסה שמעל הדשבורד מעצבן במיוחד, ההוא ממש
      רועד ורועש, ורק כשנוגעים בו תוך כדי נסיעה הוא מפסיק להרעיש.
       
      הרכב בן פחות מ-3 שנים ויש לו עדיין אחריות יצרן. היה בבעלות פרטית (לא ליסינג).
      האם זה משהו שאפשר לטפל בו בקלות? או שזאת השקעה גדולה ולא משתלמת? מה כדאי לעשות?
       
      בלי קשר, כבונוס - ממש היום נדלקה לי נורית מנוע ועל המחוון הראשי כתוב "check anti pollution system". מישהו מכיר?
       
      תודה מראש!
    • מאת מתעניין123
      שלום לכולם אשמח לעזרתכם ברכישת רכב מיד 2
      ברצוני לקנות רכב מיד 2.
      הדרישות:
      תיבת הילוכים אוטומטית שנים 2011-2014 מחיר 9000-22000₪ אמינות שתהיה טובה, לא בהכרח מצויינת אך לא גרועה. רכב נוח  חסכוני עד 150,000 ק"מ עד יד שלישית בלבד ועכשיו השאלות:
      1. האם 150,000 קמ לדעתכם נחשב הרבה לרכב מהסטנדרטים שציינתי?
      2. האם תיבת הילוכים רובוטית תקפה גם לרישיון אוטומטי והאם כדאי לקנות?
      3. אשמח שתמליצו לי על רכב מתוך הרשימה-
       
      סיטרואן C אליזה
      שברולט קרוז
      פיג'ו 301
      פורד פוקוס סטיישן/סדאן
      MG 350 
      סיטרואן C4
      רנו פלואנס
      פיג'ו 3008 
      שברולט סוניק
      פיג'ו 508
      אופל אסטרה
      אופל אינסגניה
      *או אם יש הצעות לרכב אחר בסטנדרטים אשמח!*
      4. באיזה רכב הייתם בוחרים מהרשימה/רכב להמלצתכם בסטנדרטים ולמה?
       
      תודה
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

×
×
  • תוכן חדש...