Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

system_x

היה לי משעמם אז רכשתי את ''טיטאן'' (מונדאו טיטניום 2011)

Recommended Posts

חלק בטח כבר ראו את השרשור עם האופנוע שנכנס בי וההתבאסות מהתיקון שנעשה על הרכב, אבל לא על זה אדון כאן.

 

הכל התחיל מזה ששיעמם לי עם הסקודה ייטי, תכלס אם היה תלוי בי הייתי מחליף אותה הרבה לפני אבל העסק לא היה כלכלי, האמת גם בסוף במצב שהיא נמכרה העסק לא היה כלכלי כלל (טסט לשנה, צמיגים חדשים, אחרי טיפול ועוד) אבל מה לעשות? לא הכל כלכלי בחיים.

 

מפה לשם היה בא לי משהו חזק, משהו שיסע, משהו שיפנק לשם שינוי, אני האשמתי בכל העניין את משבר גיל 30 (עבודה, נשוי לעבודה, נשוי לאישה, 3 ילדים) וכבר לפני כמה וכמה חודשים אמרתי לאשתי, או אופנוע, או רכב שני כתחביב לי או רכב משפחתי שיסע, הגענו לתובנות מסויימות ומשם צללתי אל עולם שכולו רכבים והמון חוסר החלטיות על בסיס כמה כיוונים, להשאיר את הייטי ולקנות איזה רכב בסטטוס אספנות? הרי הייטי מתוקתקת ועוד רכב בסטטוס אספנות בדגש על רכב עם טסט כנראה לא יגזול ממני יותר מדי כסף.

 

בצד של האספנות התעניינתי בשני רכבים, אחד זה גולף מארק 1 5 דלתות מנוע 1.3 (אם אני לא טועה) שמצד אחד קיבלה יישור קו בסיסי יפה אבל זקוקה לעוד המון המון עבודה, אחרי שכמעט נסעתי להתרשם ממנה הבנתי שזה לא זה כי הרכב לעולם לא יסע (הכוונה יסע נחמד עם המנוע הנוכחי), אישורי מנוע בקומבינה זה לא בשבילי וחוקית בעצם לא ניתן לאשר שם שום דבר נורמלי אז למה בכלל להכנס לזה (נורמלי זה אפילו 1.4 100 כ''ס), לאחר מכן נסעתי לראות אלפא 33 דור ראשון, רכב אחרי אוברול עם מנוע 1.7 (8 שסתומים וקרב' כפולים), ואללה נסע נחמד אבל כל הקווים של הרכב לא ישרים, המתלים ראו ימים טובים בהרבה ואני אמרתי לעצמי שזה יותר מדי בשבילי, הרכב נוסע אבל ברגע שתתחיל להתעסק בו זה לא יגמר, כאילו מה שמחזיק אותו זה סוג של כוח עליון. החלק הזה הסתיים ללא הצלחה.

 

חלק שני התעניינות בכל מיני סקסו VTS ופג'ו 106 חמימות, החלק הזה הסתיים מהר עקב רכבים שלא יכולים לעבור טסט בלי קומבינה מה שמהווה עבורי דיל ברייקר ובנוסף עלויות של טסט וביטוח לשני רכבים (פה לעומת אספנות זה מחיר רגיל).

 

חלק שלישי היה חיפוש לנצ'יה דלתא לקניה, כן כן זאת בלי השוק, הלכתי לראות 2 כאלה למכירה, מצב מחפיר, רכבים מוזנחים ומתפרקים, כמו כן הייתי בקשר עם אמיר מהפורום (שעזר לי המון!), הציע לי לראות את שלו לטובת רושם של איך היא בכלל אמורה להראותכשהיא מתוקתקת, הרכב שלו ללא ספק מתוקתק ושמור ברמה אחרת ופה הגעתי לטובנה שעם התקלות והאחזקה השוטפת כנראה אוכל להתמודד אך לא עם האיכות הירודה של הפנים וחוץ, הרי אין לי חניה מקורה, אני לא מתכוון לכסות את הרכב ואשתי כנראה אפילו לא תתאמץ לכסות את השמשה הקדמית. מרבית הרכבים עם סמלים שרופים, גומיות מאוד בלויות ועוד.

 

במקביל גם שאלתי חבר פורום בעלים של מונדאו אם הוא מכיר אחת שמורה למכירה, והופה ישנה אחת כביכול שמורה למכירה.

 

שיח ארוך עם הבעלים במשך כמה חודשים עד שמכרתי את הייטי ותקופת הקורונה שהקשתה על הכל והנה, אני בעלים של מונדאו טיטניום 2011!

 

אז מה יש לנו? רכב עם המון טכנולוגיה, כנראה יותר מדי טכנולוגיה בן כמעט 10, מנוע 2.0 טורבו עם 240 כ''ס, גיר רובוטי בעל 6 הילוכים (אלוהי הגירים הרובוטיים שמור עליו), מערכת סוני\בוס מקורית עם סאב מקורי בבגאג', סאנרוף, ריפודי חצי עור, המון מרווח פנים ותא מטען ענק שזה בדיוק מה שהמשפחה הייתה צריכה, צריכת דלק שאני מעדיף לא לדבר עליה כי מתחילים לי תיקים בגוף וכמובן הרבה כיף.

 

האקזמפלר נקנה עם כמעט 95 אלף ק''מ לפני חודש, כבר עשינו עם הרכב מעט יותר מ 1000 ק''מ שכללו גם נסיעה משפחתית לרמת הגולן ועוד, התכנון הוא להחזיק את הרכב כ 3 שנים ואז או שנתרחב מבחינה משפחתית (כן אני עדיין חי בסרט שסגרתי את הבסטה) או שפשוט נחליף את הרכב.

 

מבחינת השקעה אני לא הולך להשתולל כנראה, יישור קו והחזקה פדנטית כהרגלי.

 

עד כה נרכשו כבר מצרכים לטיפול הבא שכוללים שמן מנוע, פילטר שמן, בורג ריקון, תושבת גיר (2 האחרות חדשות), כנראה אוסיף כבר החלפה של שמן גיר ופילטר שמן גיר שיהיה ראש שקט. הגיר עצמו חדש דנדש מלפני כ 30 אלף ק''מ ואני באמת מקווה לטוב איתו. כמובן מכיר את הבעיות וצללתי אל תוך הרשת ב 3 שפות, רוסית, אנגלית ועברית לאיתור הבעיות הנפוצות (בעיקר טורבו והגיר).

 

בנתיים נרכש התקן OBD ויחד איתו גם אפליקציה forscan שכוללת אופציה ללימוד גיר, לימוד גיר נעשה ואכן ישנו שיפור משמעותי היות וההעברות בין 1-2 לפעמים לא היו חלקות.

 

מבחינת פנים יש לי כמה דברים שצריך לסדר, קרע קטן בעור בכסא נהג, תפירה להגה שנסדק מהשמש, בטח עוד כמה דברים ששכחתי.

 

מפה לשם אחלו לי הצלחה!

 

WhatsApp Image 2020-06-20 at 20.32.56 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-06-20 at 20.32.57.jpeg

WhatsApp Image 2020-06-20 at 20.32.58 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-06-20 at 20.32.58 (2).jpeg

WhatsApp Image 2020-06-20 at 20.32.58.jpeg

  • תודה 9
  • מעניין 4
  • עצה טובה! 5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! ובהצלחה עם הגיר...

לפחות מרחוק, הוא נראה ממש ממש שמור.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • מעניין 1


For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, אשמח לשמוע מחיר בפרטי.
רכב יפה אפילו עכשיו, וב2006 היה בכלל מטורף כשראיתי אותו בקזינו רויאל.

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. 

מכיר את הרכב, וזה רכב שנותן המון יחסית למחיר. 

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ילדים חמודים ! איזה כסאות?

מה הרוחב מושב בגב התחתון (חיבור בין משענת גב למושב) ומה המרווח דלתות בין ידיות?

אני יוצא לחיפוש מחודש לשלושה כסאות בקרוב.

עריכה אחרונה על ידי KipodYam
Typo
  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! הרכב נראה שמור.
נראה גם שהילדים מרוצים מהבחירה של אבא.

איך מרגיש המעבר לרכב עם הספק כפול מהרכב הקודם? האם הוא תואם את הציפיות שלך?

  • מעניין 1

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ילדים חמודים ! איזה כסאות?

מה הרוחב מושב בגב התחתון (חיבור בין משענת גב למושב) ומה המרווח דלתות בין ידיות?

אני יוצא לחיפוש מחודש לשלושה כסאות בקרוב.

הייתי במסע מטורף עם הכסאות, נכנסו בעבר בסקודה ייטי צרה בהרבה, נכנסו אפילו בפג'ו 301 שהיה רכב חלופי ככה שלטעמי ניתן לדחוף כמעט בכל רכב. הכסאות עצמם 2 צ'יקו מיי פיט ואחד צ'יקו נקסטפיט. רוחב האמת לא יצא לי למדוד אבל הדלתות לא נוגעות בהם.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

תתחדש! הרכב נראה שמור.

נראה גם שהילדים מרוצים מהבחירה של אבא.

 

איך מרגיש המעבר לרכב עם הספק כפול מהרכב הקודם? האם הוא תואם את הציפיות שלך?

זה לא רק ההספק, זה הנוחות ומעבר, אחד הדברים שהיו חסרים לי בייטי זה ה''פאר'' הבסיסי של שליטה במערכת מההגה + קרוז קונטרול שזה להבא הבסיס לבחירת רכב (אלא אם יהיה רכב נטו ספורטיבי ישן/אספנות כרכב שני עבורי).

 

מבחינת הספק? רק אומר שאשתי לא הבינה למה הרכב מושך לצדדים אחרי כיכר בלחיצה חזקה יחסית על הגז, עוד הייתה בטוחה שיש בעיה ברכב, מעט התאמה של לחץ אויר הפחיתה קצת את התופעה + הסברה לאשתי להתנהגות נכונה עם הרכב. הצמיגים כרגע מישלין פירמסי 4 משנת 2018 (במצב יפה סה''כ).

 

שורה תחתונה תואם את הציפיות סה''כ, אגב אין שם דרמות בהאצא והיא לינארית להפליא.

 

 

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

 

 

 

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, נראה מעולה !

  • מעניין 1

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

מקווה שהעניין עם הוישר האחורי + האותיות תוקן.

הרכב נראה מאוד שמור והforscan זה אחד הדברים המגניבים שיש.

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה!

הרבה רכב במעט כסף. כל עוד הגיר/מצמדים לא מזייפים...

בהצלחה!


Today is a great day!

Just like every day...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, system_x כתב:

הייתי במסע מטורף עם הכסאות, נכנסו בעבר בסקודה ייטי צרה בהרבה, נכנסו אפילו בפג'ו 301 שהיה רכב חלופי ככה שלטעמי ניתן לדחוף כמעט בכל רכב. הכסאות עצמם 2 צ'יקו מיי פיט ואחד צ'יקו נקסטפיט. רוחב האמת לא יצא לי למדוד אבל הדלתות לא נוגעות בהם.

 

מניח שמחוברים עם החגורות.

מעניין אבדוק. הכסא שכרגע נגד הכיוון, נכנס בקלות גם כשהוא בכיוון הנסיעה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נבדק בעבר וכן נכנס, גם בייטי היה נכנס ושם רוחב הכסא מדלת לדלת היה 126 ס''מ.

הכסאות הצדדיים מחוברים עם איזופיקס, הכסא האמצעי מחובר עם חגורה, יש חשיבה מאחורי זה כי הילדה הגדולה חצתה כבר את טווח המשקל שמחברים עם איזופיקס (כמה שזכור לי 18 קילו של הילד עצמו).

Sent from my MI 9 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איזופיקס זה 30 או 33 (לא זוכר )משקל כולל ילד לכסא ביחד.  כלומר גם משקל הכסא משחק פה תפקיד. יש כסאות של קרוב ל14 קילו ויש 8 קילו.

 

איך הצלחת לחבר איזו פיקס בצדדיים כשיש כיסא באמצע?? באיזופיקס מנסיון שלי כשהכסא לא ממוקם בדיוק מול החיבורים זה בעייתי.

בדקת ששהם לא מפעילים כח על הכסא האמצעי בגלל הזויות שיוצר האיזופיקס?

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תהנו! ותמשיך לשתף...

מקווה שלא תבקר הרבה במוסך. ללא ספק תמורה אדירה לכסף לאדם שלא מתרגש מקצת תחזוקה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה !

(ותעדכן גם)


alfa 156 2.5.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...