Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Shay Fishman

גיר dsg 2020 - שאלה בקשר להתנהגות הגיר

Recommended Posts

שלום לכל חברי הפורום .

קיבלתי היום את האיביזה החדשה שלי (זה לא הנושא😀).

שמתי לב שבזמן נסיעה בעיקר שעוזבים את הגז נניח בזמן שיוט. הגיר מידי פעם מעביר את עצמו "לניוטרל", המנוע בסל"ד סרק ונדלקת נורית אקו בלוח השעונים.

הקטע שאני יודע שזה אמור לקרות במצב נסיעה אקו . ואני כל הזמן נסעתי במצב נורמל , לא בדקתי איך זה עובד במצב ספורט (לא לקחתי סיכון שהרכב יתאמץ🤓)

השאלה שלי האם זה תקין שהגיר מתנהג ככה במצב נסיעה רגיל? 

הייתה לי איביזה 2016 לפני הרכב החדש, שזה לא היה קורה  לא משנה עם האוטו במצב דרייב או ספורט.

יכול להיות ששינו משהו בתוכנה של הגיר?

אשמח לשמוע מעוד אנשים עם אותו רכב\גיר

תודה... 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא משוכנע שהגיר ב"ניוטרל". יש לי סקודה קארוק, ובמקרים רבים בשיוט, גם עם רגל קלה על דוושת התאוצה, אני מקבל חיווי של מצב "eco". אצלי בנוסף, מותקן מנוע מהסוג שמבטל פעולת שני צילינדרים כשהתנאים מתאימים.

אבל אני חייב לציין, שיש גם מצבים שבהם "נעלם" החיווי של ההילוך שבו נמצאים, ואז אולי באמת יש מצב של (כאילו) הילוך סרק. אני לא בטוח שזה מדוייק, כי ידוע לי שמומלץ (בטיחותית) לא לשלב להילוך סרק במהלך נסיעה.

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה eco מתייחס בדיוק להשבתת בוכנה .

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 36 דקות, pasat04 כתב:

אבל אני חייב לציין, שיש גם מצבים שבהם "נעלם" החיווי של ההילוך שבו נמצאים, ואז אולי באמת יש מצב של (כאילו) הילוך סרק. אני לא בטוח שזה מדוייק, כי ידוע לי שמומלץ (בטיחותית) לא לשלב להילוך סרק במהלך נסיעה.

גם מבחינת חיסכון בדלק, לא הגיוני להעביר את הגיר לסרק כל עוד המנוע מסתובב ביותר מ-1000+ סל"ד בזמן שהמכונית מתגלגלת. 


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, pasat04 כתב:

 

אבל אני חייב לציין, שיש גם מצבים שבהם "נעלם" החיווי של ההילוך שבו נמצאים, ואז אולי באמת יש מצב של (כאילו) הילוך סרק. אני לא בטוח שזה מדוייק

 

בדיוק זה המצב אצלי, נגיד אני בהילוך 7. מופיע על הצד d7 נניח באיזור ה2000 סל"ד. ובאמת שאני ממש בקושי נוגע בגז החיווי d7 נעלם, ומופיע רק d , והסל"ד סביב ה1000 .

קודם כל תודה על התשובה, זה הרגיע אותי שהכל אצלי ברכב תקין.

השאלה למה באמת קיימת האופציה הזאת, זה מעניין    

עריכה אחרונה על ידי Shay Fishman

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Shay Fishman כתב:

השאלה למה באמת קיימת האופציה הזאת, זה מעניין

זה ברור, בשביל חיסכון בדלק 🤷‍♂️

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גלישה בסרק מבזבזת דלק בהשוואה לגלישה תוך כדי שילוב גיר, כי כל עוד המנוע מסתובב בסיבובים מספיק גבוהים (נניח 1000+ סל"ד) אין הזרמה של דלק - לעומת זאת בסרק, חייבים להזרים דלק כדי שהמנוע לא ייכבה. אלא אם כן, מדובר במצב של גלישה איטית לקראת עצירה והמחשב S&S מדומם את המנוע לפני עצירה מוחלטת.

  • תודה 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...