Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

orankohn

אטראז' במקור ליסינג/צה"ל ב- 20K - מציאה או מלכודת?

Recommended Posts

צה"ל מוציא בהדרגה לפנסיה את אלפי מיצובישי האטראז' ששימשו כרכב של קצינים ונגדים (וגם כרכב יחידה). 

מדובר בדגמי 2014/2015. ראו פירוט בכתבה מ - YNET:

 

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/ryhCLWf38

 

לפי הנאמר בכתבה:

 

 
ציטוט

 

בשלמה סיקסט החלו כבר למכור את דגמי האטראז' שחזרו ממכרז צה"ל, למי שמחפש משפחתית קטנה וזולה. מכוניות מדגמי 2014 נמכרות עם כ-150 אלף ק"מ, ואילו מכוניות מדגמי 2015 עם 130 אלף ק"מ, כולן לאחר טיפולים שוטפים במוסכי היבואן.
המכוניות נמכרות לציבור בכ-20 אלף שקל, כחמישית ממחירה של אטראז' חדשה מהניילונים, עם אחריות לשנה על המנוע והגיר. מחירן של אטראז'ים מאותן שנים לפי מחירון לוי יצחק עומד על 27-30 אלף שקל. ממחיר זה יש להפחית לפי המחירון 17% על רכב ליסינג צמוד ו-8-10 אחוזים נוספים על קילומטראז' גבוה במיוחד.

 

 

 

 
כמה תהיות:
 
1. האם מי שקונה כזו עושה עסקה טובה? האם מדובר ב"מציאה" או זו מלכודת דבש לפראיירים ? 
2. איך האמינות והשרידות של רכב כזה באופן כללי לאחר כחמש שנים ו130--150 אלפי ק"מ? 
3. האם באמת כמו שנכתב האטראז' לאחר טיפול שוטף במוסכי היבואן? 
4. מה שווה האחריות שנה למנוע ולגיר של שלמה סיקס? 
 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1.מדובר באטראז', בלי קשר לעברה הצבאי (חלקן הגדול ננהג על ידי קצינים שבסך הכל נסעו לבסיס או עם המשפחה, חלקן הקטן על ידי נהגי בוס וחיילים שבין לבין "קרעו" אותן) -> המחיר לא משקף מחיר מציאה בכלל!

2. כנראה שהאמינות תהיה בסדר...

3.גם אם כן תהיה בטוח שעושים שם את המינימום, הם מקבלים סכומים נמוכים יותר על טיפולים ברכבים צבאיים ולכן יעשו את המינימום ההכרחי וישתמשו בחלקים הזולים ביותר.

4.שאלה טובה

 

המחיר בכלל לא מציאה ולא נמוך לפי דעתי, מדובר ברכב שעבר לא מעט וגם ככה מדובר ברכב גרוע, ב 10-15K היה מה לדבר למי שמחפש רכב אמין עם שנתון גבוה.


Clio 172 Phase 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם זה שווה? לא ממש. 

 

זה לא רכב מבוקש בכלל, ולא יהיה קשה למצוא כאלה מטופלות עם קילומטראז סביר ב-23-24 אלף. אז בשביל מה ללכת על כאלה שלך תדע איך קרעו אותם בצהל ב-20 אלף. 

 

זה נטו מיועד לכאלה שנכנסים לסוכנות ומבקשים - "תביא לי את הרכב הכי זול שלך"


משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא לא ושוב פעם לא.
רכב שלא צריך לגעת בו ביציאה מהמפעל, אז לרכושו עם עבר של מונית צהלית?
אני אפילו לא רוצה לפרט כמה התעללות הרכבים האלה עוברים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הם צריכים לשלם לי כדי שאסכים לקחת את הרכב הזה מהם

  • מעניין 2

Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

~

כדי לקבל מושג על השרידות והאמינות שלהן, מספיק להעיף מבט במדינות כמו רוסיה ואוקראינה בהן שבי/דייהו אוואו עדיין עובדות כמוניות אחרי עשור וחצי ונחשבות לדגם 'דלוקס' בהשוואה לתוצרת המקומית. האטראז'ים האלה ימשיכו לנסוע עוד הרבה שנים עם תחזוקה סבירה, אבל לאור איכות החומרים, הבידוד והניהוג הנמוכה מהיום שבו יצאו מהסוכנות - חוויית השימוש תהיה מפוקפקת, בלשון המעטה.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איזה אמינות, לחבר שלי ולאשתו יש כל אחד רכב כזה (שניהם בקבע) הוא אומר לי שכל שני וחמישי יש בעיה אחרת ברכב.

הוא ענה לי לאחר שאמרתי לו "שמעתי שהאטראז ממש אמינה בגלל זה צהל לקח אותם", הוא ממש צחק לי בפנים.


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זוהי ככל הנראה כתבה ממומנת ע"י חב' הליסינג, אחרת מדוע מבוצעת השוואת המחיר של רכב משומש עם עבר לוט בערפל מול עלותו כחדש?!

את השוואת המחיר יש לבצע מול רכב תואם מאותו שנתון.

  • תודה 5

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. מלכודת. הרכב הכי זבל שיצא לי להיתקל בו.

2. כמות החיילים שעברו על כל רכב כזה, השטח והנזקים שהוא עבר... עזוב.

3. יכול להיות, לא סותר מה שכתבתי לעיל.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל לקרוא.

 

1. מבחן ארוך טווח של הפייס סטאר שבוצע בקארספורום
https://carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/1254/מבחנים/מיצובישי-ספייס-סטאר---מבחן-ארוך-טווח

 

2. סיכום אחזקה 5 שנים של ספייס סטאר

https://carsforum.co.il/topic/662209-מיצובישי-ספייס-סטאר-2014-סיכום-5-שנים/

 

ודעתי האישית (השתתפתי במבחן ארוך טווח שבסעיף 1) - להתרחק מהרכב.

לא נוח, רועש, איכות בנייה וחומרים מזוויעה.

הייתי מעדיף מאזדה 2 משנת 2009-10 במחיר הזה.


A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב נ ו ר א י.

 

עירום, אין בו שום תוספת.

אלא אם זה דגם "מפואר" ויש לל דיבורית בלוטות' עם ווליום בהגה.

 

אוט עגלה, לא זז, חלש.

מכוער לגמרי.

 

רכב שכמו ה-301 נועד למדינות עולם שלישית עם כבישים שלא קיימים.

 

תדאג לכרטיסייה אצל כירופרקט.


פרנקופיל מושבע!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בין הרכבים הכי גרועים שנמצאים על הכביש מכל הבחינות, ויש להדגיש שבמיוחד מבחינת בטיחות. תמונות של תאונות עם הרכב הזה מזעזעות, הוא פשוט מתקפל כמו אקורדיון בזמן אמת.

רמת האיבזור ברכבי הליסינג האלה בזיונית והם מלכודות מוות אם אתה מנסה לעקוף מישהו.

ואם זה לא מספיק, הם היו בשימוש צבאי. כולנו כאן עשינו צבא ויודעים מה קורה לדברים צבאיים ולרכבים צבאיים בפרט, הם צוברים בלאי של עשור בשנה.

לשאלתך, זו מלכודת ואפילו לא דבש, זה יותר דומה למלכודת דובים.


 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי - תלוי ברכב הספיציפי שהרוכש יפול עליו.

 

ידוע שלא מדובר ביצירת פאר מוטורית, אבל למי שצריך להגיע מא' לב' ומחפש רכב חסכוני זול - זה יכול להיות פתרון לא רע.

 

סביר להניח שהמכוניות שבמצב טוב יותר ימכרו ע"י חברת הליסינג, והגרועות ימכרו לסוחרים בקבוצות.

 

לא מאמין שימכרו ב-20000 ש"ח, זה המחיר שנמכרות מכוניות מהשכרה לשעבר שעברו חיים קלים יותר (בדרך כלל)


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר כתבו כאן, לגמרי תלוי ברכב הספציפי עליו תיפול.

רכב של קצין בקריה שעשה בית-עבודה וחזור, יכול להיות לא רע.

במקרים אחרים קל ליפול על רכב שננהג ע"י 5 אנשים שונים ביום, בתנאים נוראיים. לפחות סיננו את הרכבים שעברו את ה150 אלף ק"מ.

 

לצבא הגיעו דגמים די מאובזרים עם מצלמת רוורס, ג'אנטים, מערכת עם בלוטות' ובקרת שיוט (האחרונה לדעתי החל ממודל 2016), לכן מהבחינה הזו המצב לא נורא בכלל.

מבחינת איכויות נהיגה וחומרים - גרוע מרכבי מיני כמו פיקנטו מאותו שנתון.

אישית, נהגתי על הרכב הזה כמה עשרות אלפי ק"מ, ואם הייתי מחפש רכב יחסית אמין, זול ועם שנתון גבוה, הייתי שוקל כזאת ב10-15.

20 נשמע לי קצת גבוה מדי.

עריכה אחרונה על ידי Step
  • עצה טובה! 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Step כתב:

האחרונה לדעתי החל ממודל 2016

קיימת לפחות מ-2015. נהגתי במילואים על אטראז' והייתה בקרת שיוט על דגם 2015.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...