Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

fanman

איך הרכב שלך הגיב בשרב?

Recommended Posts

DS5 2014 THP155 - 

 

בעיקר יצאו ממני צווחות עם כל מיני צלילים מעוררי רחמים בכל פעם שנגעתי בטעות בידית הילוכים או בידיות של ההגה שעשויות מאלומיניום יצוק - כל השאר, הרכב סחב נהדר והמזגן קירר והיה מוי קליאנטה! כלומר דוז פוואה! מה ווי - מרד אלור!

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשבוע של השרב יצא לי לסוע ב108. אחרי שהרכב עמד בשמש כמה שעות טובות, המוביילי כרגיל ניתק את עצמו בדקות הראשונות של הנסיע, המערכת המקורית לא התחברה לבלוטוס במשך איזה 10 דקות עד שהרכב התקרר.
חוץ מזה חווית הנסיע הייתה כרגיל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פולו שחורה בציר 2013,  חם חם חם ושוב פעם חם אבל חוץ מזה שנהיגה בדקות הראשונות הייתה באמצעות ליטוף קל של ההגה בסדר.. דאגתי להשאיר חלונות פתוחים קצת וסוכך שמש 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 שעות, היו זמני בומבה כתב:

אקח את זה לקיצון כדי שהנקודה תובן:

אני לא זוכר בדיוק את טמפרטורת המקסימום למנוע, אבל בוא נגיד שזה 120 מעלות. אז מובן שב 120 מעלות שופ וונטה לא תעזור (כי האוויר בחוץ חם כמו המנוע) ולא הוא יתחמם.

בפועל הטמפרטורה המקסימלית של האוויר שעדיין תקרר את המנוע תלויה גם במהירות הנסיעה של הרכב. לכן כשהרכב עומד יש הכי פחות רוח ולכן הטמפרטורה בו הוא כבר לא יכול לקרר את עצמו (ע"י הוונטה) תהיה הכי נמוכה. אז אני תוהה מהי הטמפרטורה הזאת (*בערך*)

השאלה שלך עדיין לא מובנת

אם לרכב אין אפשרות לקרר את עצמו באמצעות מערכת הקירור והונטות, יש בעיה... במעברי מים, בתרמוסטט, במשאבת מים, ברדיאטור, במאוורר.

מכאן הוא יכול פשוט מאוד להתחמם ולהגיע לטמפ גבוהה ולהתעוות או שחלקים ישברו.


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הונדה סיוויק 2016 האצ'בק, נדלק החיישן של הבלימה האוטונומית במהירות עירונית, הוא כתב שחם לו...

הסתדר אחרי כמה דקות, מסתבר שהוא נמצא על השמשה הקדמית וחניתי בשמש, אז הוא התחמם ממש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, EliC25 כתב:

השאלה שלך עדיין לא מובנת

אם לרכב אין אפשרות לקרר את עצמו באמצעות מערכת הקירור והונטות, יש בעיה... במעברי מים, בתרמוסטט, במשאבת מים, ברדיאטור, במאוורר.

מכאן הוא יכול פשוט מאוד להתחמם ולהגיע לטמפ גבוהה ולהתעוות או שחלקים ישברו.

אנסה פעם נוספת :) (ותודה על המאמץ)

בוא נניח שהטמפרטורה של האוויר בחוץ היא 120 מעלות. אתה מסכים שבמצב כזה המנוע בוודאות יתחמם תוך רגע? כי כדי לקרר משהו בטמפרטורה של 120 מעלות (המנוע), צריך אוויר עם טמפרטורה *נמוכה* מזו של המנוע.

אם הסכמנו על זה:

בוא נסתכל שניה על מה קורה כשהטמפרטורה של האוויר בחוץ היא 110 מעלות. מובן שזה די גבולי כי הפרש הטמפרטורות די נמוך, וכנראה שבזמן נסיעה מהירות הרוח תעשה את שלה (יעילות העברת חום בהסעה תלויה במהירות המדיום - האוויר במקרה שלנו), אבל בעמידה הוונטה לא תצליח לקרר עם אוויר כזה חם (מה שהיא מצליחה יופי כשהטמפרטורה בחוץ היא 20 מעלות).

אז אם יש הבנה על האישיו, השאלה שלי היא: מהי הטמפרטורה הכי נמוכה, שבה הוונטה לבד לא תצליח לקרר את המנוע והוא פשוט יתחמם מלעמוד מונע? (תהיתי אם זה מספר גבוהה כמו 80-90, או אולי טמפרטורה שסביר שהמזג אוויר יגיע אליה, למשל 45-50)

שוב תודה 🙂

עריכה אחרונה על ידי היו זמני בומבה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי, אתה מדבר על טמפ האוויר..

משער שאיפשהו ב55-60 מעלות, כמובן שזה תלוי בסוג המנוע וברכיבים שלו.


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, EliC25 כתב:

הבנתי, אתה מדבר על טמפ האוויר..

משער שאיפשהו ב55-60 מעלות, כמובן שזה תלוי בסוג המנוע וברכיבים שלו.

בדיוק :)
תודה!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראפיד העדכנית עם ה"רגיל" בחרטום - 1.0

לא הורגשה סחיבה או מאמץ כלשהו מעבר לרגיל, הרכב יחסית זריז באופן כללי לטעמי. 

הוא לא נלקח לנס הרים בימים הללו אך בנסיעה הנורמטיבית הרגילה על כביש 4, בואך פריפריה, היה רגיל

בשרשור אחר ציינתי כי המזגן לא רע אחרי זמן פעילות מסוים, אך בתחילה לוקח לו מעט זמן להתאפס על עצמו

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

206 פלוס, לא הורגש משהי מיוחד.
לקח למזגן קצת יוצר זמן לקרר.
כנ"ל ברפיד של אשתי

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי קרוסאובר 1600. התנהגות רגילה, אני קפאתי תוך דקה או שתיים מההתנעה. במפתיע אפילו המובילאיי לא התלונן בשנים קודמות היו מספר ארועים בהם המובילאיי הראה סמלים מוזרים בדקות הראשונות, אבל לא בשנתיים האחרונות, כולל השרב הקשה האחרון.

עריכה אחרונה על ידי sperial

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...