Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם אפשר לשקם את הרכב הזה או שמדובר במקרה עבוד?


שימו לב! השרשור הזה בן 1427 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צריך לעשות הפרדה בין אדם שמטפל באוטו שלו מכנית לפי השעון. כלומר, מטפל ברכב רק במוסך יבואן

מוציא את מיטב כספו על חלקים איכותיים ומקוריים ולא חוסך שום דבר שקשור למנוע. לבין אדם שמטפל באוטו חיצונית.

שני הדברים לא תמיד חופפים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר בעיקר שני סוגים - אחד ששומר על הרכב חיצונית פנימית ומכנית, ואחד שאוכל ברכב, מעשן, מתניע את הרכב, נוסע ורק כשיש תקלות מתקן.

בהצלחה ברכישה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, Michazzz כתב:

אני מכיר בעיקר שני סוגים - אחד ששומר על הרכב חיצונית פנימית ומכנית, ואחד שאוכל ברכב, מעשן, מתניע את הרכב, נוסע ורק כשיש תקלות מתקן.

בהצלחה ברכישה

יש מלא סוגים של אנשים כאלה כמו שיוגב אמר כאלה שעושים הכל ויש כאלה גם ששומרים על הכל גם פנימית אבל משתמשים בחומרים לא טובים או ילדים שדי הורסים וזה לא באשמתו ויש אנשים שכן מזניחים הכל. למשל דוגמא אצלנו היינו שוטפים את הרכב פעם בחודש או חודשיים אבל מבחינה מכאנית הכל היה תמיד בזמן או לפני ומשתמשים רק בחלקיים מקוריים ומטופל יותר טוב מהספר. ויש את הרכב השני שמטופל בשתי הצצדים גם חיצונית וגם פנימית וגם מכאנית

ויש את הרכב השלישי שלנו שקניתי לא מזמן האוטו במצב מכאנית מצווין היה רק צריך ישור קו (החלפת מנורה טיפול 10 אלף כי לא סמכתי על הבחור השני וזאת הדרך הנכונה אפעם לא עבר תאונות כל החלקיים מקוריים ) אבל בפנים היה מוזנח מידי ריח של סיגריות כתמים במושבים שימוש יתר בסקאי שיצר שכבת דבק כזאת ,יש מלא סוגים זה לא שחור ולבן. לפסול רכב רק ביגלל קצת דהייה או קצת הזנחה פנימית שטויות במיוחד עם מדובר ברכב נדיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Gavrik, זה מה שאמרתי, אין שום קשר בין שמירת רכב מכנית לטיפול חיצוני. מספיק מבט קצר במוסכי יבואן

לראות שלפחות  70% מהרכבים שחונים שם מטופלים בדיוק בזמן, אך מוזנחים חיצונים באופן מחפיר. (שריטות/הולוגרמות וכד')

 

מי שרוצה לראות את הסממן הראשון לרכב לא מטופח, מספיק מבט קצר על החישוקים. 

 

האם לרכוש או לא, זה כבר שיקול שלך. אישית יש לי בעיה לשהות ברכב לא אסתטי.

סתם דוגמה, הרכב האחרון שרכשתי הדשבורד שלו לא הכי מטופל, איך שלא ניקיתי אותו ( וקרעתי את הידיים כדי להגיע לאחידות) הוא לא חזר למראה החדש ואחיד (לכל אדם אחד זה היה מושלם) לא וויתרתי, גם היום עברתי כמעט 40 דקות רק על הדשבוד והתחלתי לראות ניצוצות שהוא חוזר למצב שאני אוהב. ( שחור מט אחיד ללא כתמים של הזנחה)

אבל זה כמובן אני.

 

אם לך זה לא מפריע, לך על זה. (כי נראה לי שאתה נעול על הרכב ושום דבר לא יסית אותך מרכישתו)

בהצלחה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא מסוגל לנסוע ברכב מוזנח קוסמטית לכן אין סיכוי שאקנה את הרכב במצב הנתון. בגלל זה שאלתי על השיקום אם אפשר לשקם והמוכר מוכן להשתתף בהוצאה אז אפשר להתקדם אם זה מצב אבוד אז זה לא רלוונטי ממילא.

 

בינתיים שמעתי קולות לפו ולפו גם אנשים שאמרו שאפשר לשם והעלות זניחה (צביעת קילופי צבע בצורה נקודתית וניקוי טוב עם חומרים מתאימים לפנים) וגם כאלו שאמרו שזה מצב קטסטרופה (החלפת חלקי פלסטיק מתקלפים והגה + צביעה מלאה של כל החלק איפו שיש קילופים + ניקוי עמוק לכול פנים הרכב) לכן כרגע אני עוד יותר מבולבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך להבין שדרך תמונות בלתי אפשרי לראות את מצב הרכב האמיתי. חייבים לראות פיזית את הרכב.

 

ראיתי אין ספור רכבים בשנים האחרונות, שנראים ממש מעולה דרך תמונות, שהגעתי לראות את הרכב חשכו עיניי

גיליתי ג'ינג'ים על כל הרכב בצורה כמעט בלתי ניתנת לתיקון (חדירה עמוקה לתוך הלכה) ואת זה בלתי אפשרי לראות

דרך תמונות. כנ"ל הגה שחוק, ריפודים זוועתיים במצב התפוררת (  שום תמונה לא יכולה להעביר את זה) מעיכות על כל 

 הרכב, של אנשים יקרים - שרכוש של אחרים נראה להם זניח, שלא נדבר על זה שהרכב משמש בתור חדר אוכל ציבורי.

 

אני מקווה שהנקודה הזו ברורה, רק אתה יכול לקבוע אם הרכב ניתן לשיקום או לא. כאמור, יש דברים שאפשר לסדר

עם הדבקות שונות או ציפוי הגה מחדש, אך את הריפודים בדלתות ומשענות היד למשל בלתי אפשרי לתקן. (אפשרי, אך בעלות ממש גבוה)

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, Gavrik כתב:

אגב הרכב סה"כ שנת 2014 ונסע לא הרבה מאיזו סיבה לדעתכם הוא יכול להגיע למצב כזה? קוסמטית נראה יורת כמו רכב בן 20 מאשר רכב בן 6

 

זה אכן הגה שעשה לפי מצבו כ 200 אלף ק"מ ולכן ממליץ לבצע אימות קילומטרז'. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המוכר מוכן להשתתף בעלויות, הזמן חלקים חדשים מהיצרן והחלף אותם. ככה תהנה מרכב מושלם

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני יודע יש להם הרבה מחלות לפגו האם זה שווה לא יודע אולי זה ישנתה בשנים אחרונות המחלות שלהם.  עדיף שקושם תתיעץ בפורום יעוץ לפני קנייה .תלמד קצת על הרכב 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1427 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...