Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

AlonR26

סובארו BRZ האם כדאי?

Recommended Posts

@menir1 אתה בטוח שיכולה להסתדר עם 95? אני לא מבין בנושא בכלל אבל הבנתי שזה ממש מזיק למנוע לטווח ארוך לתדלק אותו ב 95, שעלולה להתפתח שם דטונציה או משהו בסגנון.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש חיישן נקישות שמשנה את מפת ניהול המנוע בהתאם ומכאן הירידה בביצועים.


Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ירידה בביצועים ברור אבל האם אין מזה נזק לדעתך לטווח ארוך (או אפילו חד פעמי). זאת השאלה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הברז צריכה 98. שוב, יכולה להסתדר עם 95, עובדת משמעותית פחות טוב. הדעות חלוקות לעניין נזק לטווח ארוך, לא מאמין שצריך לקחת את הסיכון.

 

לגבי המנוע - הוא מבאס, אבל בעיניי לפחות לא דיל ברייקר, ואני סטוק לחלוטין פרט לפילטר אינבוקס שמעט (ממש מעט) מרכך את הבור ומעט (ממש מעט) משפר את הצליל שהוא באמת לא משהו בכלל. בנהיגת יומיום רגילה חולשת המנוע לא מפריעה, כי המומנט מתקרב לשיא שלו בסביבות 3500. יש בור בין 3500 ל-4500, לפני ואחרי המשיכה מעולה. ההתנהגות מצוינת, טובה בהרבה מהמיאטה (סטוק מול סטוק). ברגע שנכנסים להשוואת רכבים משופרים, משווים שיפורים ולא רכבים. עם השקעה של ים זמן וכסף, כמו שהיה בטופ גיר, אפשר להפוך גם לאדה ללוטוס.  

 

בסופו של יום, כדי למצוא מכונית שמתנהגת יותר טוב מהברז צריך לשלם פי 2.5 ממה שהיא עולה. נכון שזאת לא מכונית למי שרוצה שיעבדו בשבילו, אבל למי שמוכן ללמוד לקחת, הברז תתן הרבה. היא לא מפנקת, היא לא נוחה בכבישים עירוניים (אבל סבירה לחלוטין מחוץ לעיר), היא לא מבודדת, היא לא מאובזרת. אם אתה בא לנהוג, היא בשבילך. אם אתה בא ללחוץ, להתפנק או פוחד מעקומת למידה - יש ים מועמדות אחרות.

 

  • מעניין 1

I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Peugeot 106 Rallye 1300 | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 12.6.2020 בשעה 10:42, ch2856 כתב:

אחד הרכבים הכי מהנים לנהיגה שיש במחיר שפוי, יחסית לישראל כמובן. תא הנוסעים ענתיקה, המנוע לא הכי חזק אבל זה רכב שאפשר להנות ממנו גם ב-40 קמ"ש, ניהוג והתנהגות זה הקטע שלו והוא עושה את זה טוב מאוד, כל זה מבלי להעניש את הנהג במתלים קשיחים מידי. אם לא הייתי כבר "זקן" יחסית עם גב שצריך שימון מידי פעם, זה הרכב שהייתי רוכש במקום הנוכחי שלי (או מיאטה שגם היא באותה קטגוריה של מאתגרת גב.). הרכב הזה הוא בית הספר הטוב ביותר להנעה אחורית.

כן זו הדעה הפופולארית לגבי הרכב הזה, ההתנהגות כביש החדה שעדיין שמסוגלת להדביק אותך לצידי המושב, מפצה על הכוח הסביר של הבוקסר . ואם תשאל אותי המנוע הופך אותה ליותר פרקטית ביום ביום על הכביש שגם ככה לא יאפשרו להגיע למהירויות כאלה גדולות.

אני מקווה שטויוטה וסובארו ישאירו את הרכב על אותה נוסחה פשוטה ולא הולכים להפוך את הדגם החדש של 2021 לרכב סלון יוקרתי ויהרסו לארנקים שלנו את החיוך. כי באמת המחיר שלה כרגע הוא האטרקטיבי ביותר למכוניות בקטגוריה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 12.6.2020 בשעה 12:58, RK כתב:

הברז צריכה 98. שוב, יכולה להסתדר עם 95, עובדת משמעותית פחות טוב. הדעות חלוקות לעניין נזק לטווח ארוך, לא מאמין שצריך לקחת את הסיכון.

 

לגבי המנוע - הוא מבאס, אבל בעיניי לפחות לא דיל ברייקר, ואני סטוק לחלוטין פרט לפילטר אינבוקס שמעט (ממש מעט) מרכך את הבור ומעט (ממש מעט) משפר את הצליל שהוא באמת לא משהו בכלל. בנהיגת יומיום רגילה חולשת המנוע לא מפריעה, כי המומנט מתקרב לשיא שלו בסביבות 3500. יש בור בין 3500 ל-4500, לפני ואחרי המשיכה מעולה. ההתנהגות מצוינת, טובה בהרבה מהמיאטה (סטוק מול סטוק). ברגע שנכנסים להשוואת רכבים משופרים, משווים שיפורים ולא רכבים. עם השקעה של ים זמן וכסף, כמו שהיה בטופ גיר, אפשר להפוך גם לאדה ללוטוס.  

 

בסופו של יום, כדי למצוא מכונית שמתנהגת יותר טוב מהברז צריך לשלם פי 2.5 ממה שהיא עולה. נכון שזאת לא מכונית למי שרוצה שיעבדו בשבילו, אבל למי שמוכן ללמוד לקחת, הברז תתן הרבה. היא לא מפנקת, היא לא נוחה בכבישים עירוניים (אבל סבירה לחלוטין מחוץ לעיר), היא לא מבודדת, היא לא מאובזרת. אם אתה בא לנהוג, היא בשבילך. אם אתה בא ללחוץ, להתפנק או פוחד מעקומת למידה - יש ים מועמדות אחרות.

 

יצא לי לקחת אותה לנסיעת מבחן.

אהבתי מאוד את ההתנהגות כביש המשוחררת שלה,

המנוע מספק והרעש שהוא מפיק עדיין נותן תחושת קצב וסימפוניה נעימה. מהבחינה הזו אני כבר משוכנע.

 

מה שמטריד אותי זה התחזוקה של הברז בארץ לטווח זמן ארוך.

עם ובלי אחריות לאחר 5 שנים, זמינות חלקים מקוריים וטיפולים ייחודיים (החלפת פלגים, חלקי מרכב, צמיגים וכו. הרכב לא יותר מידי פופולארי בארץ ועם זה באות גם בעיות מסוימות. אני לא יודע כמה זמן הברז נמצאת בבעלותך אבל אשמח למידע

מקיף בעניין.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא שמעתי על בעיות זמינות חלקים ומכל מקום יש אינטרנט ויש גם אפטרמרקט מאד מפותח.


I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Peugeot 106 Rallye 1300 | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...