Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיקאסו 2015 שריקה מהמנוע החלפת מכסה שסתומים


yd b-4
שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

בתאריך 28.5.2020 בשעה 18:01, bennyml כתב:

תמשוך טיפה החוצה את מדיד השמן, תראה אם הרעש נפסק.

 

מחר אני אנסה מקוה שהרעש יחזור הוא בא והלך לסירוגין. אם הרעש נפסק מה זה אומר?

בתאריך 28.5.2020 בשעה 17:18, save כתב:

לגבי מכון אין לו יכולת לגלות באמת תקלות מנוע כאלה. הרוב שם זה כסת"ח . שילמת עבור בדיקת שילדה בעקרון. כל היתר היה מיותר. אין מה להתנהל מולו משפטית. אם ילך מנוע אולי . גם אז יחלץ בעזרת כסת"ח.

 

לגבי המוסך : אם יחליפו מכסה ואז יגידו לך שגם החליפו איזו צינורית קטנה אבל זה לא יכנסו לחשבון. תדע שכל הבעיה היתה האלמנט שהגשש החיוור דיבר עליו...

"את האלמנט אל תכניס לו לחשבון. האלמנט עלינו, און דה האוס"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

על איזה צינורית אתה מדבר אולי אפשר לבדוק את זה לפני שאני מוציא 2000 ש"ח למען המדע :)

 

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינורית כמשל כמובן. אתה יכול ללכת למוסך נוסף לקבל עוד חוו"ד לפני שאתה מחליף מכסה באלפי שקלים.

ושוב זו לא החלפה למען המדע. החליפו והבעיה נפתרה : הכל טוב. לא נפתרה הבעיה: שיחזירו אחורה .

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קצר הרב אמרו לי לבדוק אם הרעש נפסק כשאני מוצי את מדיד השמן. התשובה היא כן! באותו רגע הרעש נפסק בליווי פססספספס של שחרור אויר/ואקום . סרטון להמחשה אולי כרגע נהיה חכמים יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון מעצבן.

 

הוחלף מכסה שסתומים במורשה שאשכרה לא ידע שבשנה הזאת עם המק"ט המשופר אמורים להחליף גם צינורית טורבו/אויר. קיבלתי רכב תקול עד כשיגיע החלק. הגיע החלק והורכב ואופסה נורת תקלה (שלחתי את אשתי בשביל זה) . לחרדתי כשאני נוסע ברכב אני רואה שהטורים לא יציבים ולחיצה על הדוושה נענית בחוסר תגובה מוחלט לשניה שתיים ורק אז עם עליית טורים פתאומית המנוע זז (אשתי בתמימותה חשבה שזה סטרט סטופ)

 

מה עושים מכאן!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי - אין לך ברירה אלא לחזור למוסך המורשה שביצעת בו את העבודה, שיבדקו ממה זה נובע.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהחלפת מכסה , איך קפצה לפה צינורית ?! סליחה, האלמנט ?

 

עכשיו כשהמכסה בידיך : איך נראית הגומיה שמקיפה אותו (להלן אטם מכסה שסתומים)? שלמה וחלקה בכל ההיקף ?

תן לי לנחש בחשבון הסופי : הצינורית סכום הכי זניח.

כמו שאיציק כתב ,תחזור למוסך , שיהדקו את החבק ולפני שחרור תעשו איתו נסיעת מבחן. לא "סע לשלום המפתחות בפנים... " פה זה לא קומדיה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בא לי למות כבר מהסיפור הזה. 

 

לגבי מכסה/צינורית- ביררתי בחנויו תחלפים ואמרו לי שיצא מק"ט משופר ואיתו צריך להחליף גם צינור אויר (900 שקל). כשהלכתי למורשה הקטן במקום מגורי הוא לא ציין בפניי דבר כזה. והודה שהוא טעה ולא ידע שבשנת 2015 המכסה הוחלף. לכן אחרי החלפת המכסה נורת מנוע עדיין דלקה והוא טוען שיש איבוד כח. למחרת החלק הוזמן והורכב ואכן נורת המנוע כבתה . בקבוצה של סיטרואן אכן אישרו את הפרטים ולבעל רכב באותה שנה עם אותה בעיה בדיוק כמו שלי הוחלף מכסה למקט המשופר+צינורית.

 

הצרה שבסיפור שכרגע בהתנעה קרה כנראה  (יצא לי רק פעמיים מאז לנסוע בבוקר/או ערב לאחר כמה שעות) הטורים ממש לא יציבים והרכב לא מגיב ללחיצה נורמלית על הגז וזה יכול לקרות משהו כמו 4 שניות לעיתים. ממש צריך ללחוץ "עד השטיח" כדי שהוא יזוז.כשהוא כבר מתגלגל בנסיעה הוא נוסע רגיל.

 

ועכשיו לדובדבן שבקצפת כשהגעתי לרחוב של המוסך הבעיה נעלמה...... הוא עשה נסיעת מבחן וכמובן הרכב תקין!! (האמת שהטורים עדיין לא 100% יציבים אבל זה נראה לו נורמלע -לי לא!) 

 

מה אני עושה מכאן מה שהוא משדר  שמבחינתו אין קשר למכסה שסתומים, זה תקלה חדשה. למרכז שירות מורשים יש גוף שמפקח מעליהם שאפשר להתלונן במידה ותהיה בעיה?

 

 

לפני 7 שעות, save כתב:

מהחלפת מכסה , איך קפצה לפה צינורית ?! סליחה, האלמנט ?

 

עכשיו כשהמכסה בידיך : איך נראית הגומיה שמקיפה אותו (להלן אטם מכסה שסתומים)? שלמה וחלקה בכל ההיקף ?

תן לי לנחש בחשבון הסופי : הצינורית סכום הכי זניח.

900 שקל זה לא זניח 

כמו שאיציק כתב ,תחזור למוסך , שיהדקו את החבק ולפני שחרור תעשו איתו נסיעת מבחן. לא "סע לשלום המפתחות בפנים... " פה זה לא קומדיה.

הם דווקא כן ביצעו נסיעת מבחן לפני שהם שחררו את הרכב לאשתי טענו שהוא תקין (מעלה השערה כי המנוע היה חם)

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פנה לשירות לקוחות לובינסקי. בזיון להוציא רכב צולע מהמוסך.

מעניין מהם ערכי הגדישה.

עכשיו הבנתי שזה הצינור העבה שלמעלה.הוא לא זול . האם המחבר שלו למכסה שוב השתנה ב 2015 ?

משהו לא הורכב נכון.

אני מבין ממך שיש איפשהוא פורום סיטרואן מתחרה ? הכצעקתה ?!

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.5.2020 בשעה 11:54, שי כתב:

מאחר ועלות העבודה היא זניחה ועיקר המחיר נובע מעלות החלק, אני בספק אם יהיה הפרש רציני במחיר

לפעמים לא הכל נוגע בכסף.

מוסך מתמחה שמכירים (אני אישית סומך על החבר'ה במוסך גבע) אולי היה גובה מחיר דומה, אבל הרכב לא היה יוצא עם תקלה מהמוסך

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, yd b-4 כתב:

בא לי למות כבר מהסיפור הזה. 

 

לגבי מכסה/צינורית- ביררתי בחנויו תחלפים ואמרו לי שיצא מק"ט משופר ואיתו צריך להחליף גם צינור אויר (900 שקל). כשהלכתי למורשה הקטן במקום מגורי הוא לא ציין בפניי דבר כזה. והודה שהוא טעה ולא ידע שבשנת 2015 המכסה הוחלף. לכן אחרי החלפת המכסה נורת מנוע עדיין דלקה והוא טוען שיש איבוד כח. למחרת החלק הוזמן והורכב ואכן נורת המנוע כבתה . בקבוצה של סיטרואן אכן אישרו את הפרטים ולבעל רכב באותה שנה עם אותה בעיה בדיוק כמו שלי הוחלף מכסה למקט המשופר+צינורית.

 

הצרה שבסיפור שכרגע בהתנעה קרה כנראה  (יצא לי רק פעמיים מאז לנסוע בבוקר/או ערב לאחר כמה שעות) הטורים ממש לא יציבים והרכב לא מגיב ללחיצה נורמלית על הגז וזה יכול לקרות משהו כמו 4 שניות לעיתים. ממש צריך ללחוץ "עד השטיח" כדי שהוא יזוז.כשהוא כבר מתגלגל בנסיעה הוא נוסע רגיל.

 

ועכשיו לדובדבן שבקצפת כשהגעתי לרחוב של המוסך הבעיה נעלמה...... הוא עשה נסיעת מבחן וכמובן הרכב תקין!! (האמת שהטורים עדיין לא 100% יציבים אבל זה נראה לו נורמלע -לי לא!) 

 

מה אני עושה מכאן מה שהוא משדר  שמבחינתו אין קשר למכסה שסתומים, זה תקלה חדשה. למרכז שירות מורשים יש גוף שמפקח מעליהם שאפשר להתלונן במידה ותהיה בעיה?

 

 

 

 

מרבית מנועי הזרקה ישירה עובדים לא עגול בכמה שניות הראשונות של ההתנעה,אחרי כמה שניות זה עובר והמנוע עובד עגול,זה תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, מלטבשי כתב:

לפעמים לא הכל נוגע בכסף.

מוסך מתמחה שמכירים (אני אישית סומך על החבר'ה במוסך גבע) אולי היה גובה מחיר דומה, אבל הרכב לא היה יוצא עם תקלה מהמוסך

 

ברור, רציתי להאמין שפות"ש עובד מול מוסך נורמאלי. בכל מקרה כתבת- 

  

בתאריך 27.5.2020 בשעה 11:23, מלטבשי כתב:

שווה להתקשר למטסך מתמחה ולראות אם יש הפרש רציני במחיר.

לפעמים שווה לשלם את ההפרש (כשהוא נמוך) ולפעמים ההפרש רציני ושווה נסיעה למוסך אחר.

 

אלעד

לכן בהצעת המחיר המקורית לא היה סביר שיהיה הפרש רציני. זה שאחכ המחיר תפח ונולדו תקלות חדשות זה עניין אחר...

יחד עם זאת נשמע שהדיאגנוסטיקה הייתה נכונה בפרט שג'אן כבר מכירים את עניין המכסה המשופר והצינור הלא מתאים ולכן נשמע שמדובר בחלקים שלא צוברים אבק במלאי 😉

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, save כתב:

תגיע למוסך עם מנוע קר.

המתנתי 3 שעות עם רכב כבוי ומנוע קר לחלוטין הבעיה פשוט נעלמה. כמובן שאם היא תחזור אני אשאיר את הרכב לילה במוסך (כך המנהל הציע)

 

לפני 2 שעות, מלטבשי כתב:

לפעמים לא הכל נוגע בכסף.

מוסך מתמחה שמכירים (אני אישית סומך על החבר'ה במוסך גבע) אולי היה גובה מחיר דומה, אבל הרכב לא היה יוצא עם תקלה מהמוסך

 

על זה מגיע לך מגה לייק!!! אם היית יודע כמה אני מתחרט על כך......בדיוק מסיים שיחה עם אשתי כשאני אומר לה פעם הבאה גם לטיפול 10 אלף אני נוסע לגבע. הבעיה שאני כרגע כבול עם המורשה כי אם הבעיה תהיה בחלקים שהם החליפו או בהרכבה אני חייב לעבוד דרכם.

 

לפני 2 שעות, Ron.P כתב:

מרבית מנועי הזרקה ישירה עובדים לא עגול בכמה שניות הראשונות של ההתנעה,אחרי כמה שניות זה עובר והמנוע עובד עגול,זה תקין.

 זה אכן קרה לי כמה פעמים (לפני התקלה) ואכן במוסך אישרו לי שזה תקין. מדובר על שניות בודדות. כאן זה ממש לא המקרה.

 

להמחשה מצורף סרטונים בסרק שרואים את הטורים ממש לא יציבים ולא לשניה או שתיים. וסרטון במהלך נסיעה (אל דאגה אשתי צילמה) שמראה את השהייה בלחיצה על הגז (מסוכן מאוד בפקקים למשל). כיון שהבעיה לפחות מהבוקר חלפה לבנתיים גם אחרי מנוע קר לחלוטין. אני מנסה לשכנע את עצמי שזה סה"כ לימוד מצערת שבוצעה לאחר שינוי הפרמטרים ביניקת האויר /שסתום במכסה שסתומים שתוקן. ובעצם הבעיה חלפה לבלי שוב.  הגיוני? 

 

מעדיף לא לחשוב אפילו על תקלה רנדומלית שיהיה קשה מאוד לאבחן. כי אין שום נורת מנוע פעילה.

 

כיוון מחריד נוסף שבגלל שנסעתי יום שלם ללא צינור הטורבו/אויר שהיה חסר נזק נגרם היכן שהוא (נסיעות קצרות בלבד בתוך הדגיש בפניי מנהל המוסך- כי הוא לא יודע מה ההשלכות של זה ציטוט מדוייק)

 

ולבסוף חייב לכם מילה טובה. קודם כל על העצות והכיוונים שנותנים לפחות תחושה של שליטה חלקית במצב ולא להיות תלוי לחלוטין בבלתי מודע. וחייב לציין שגם השיתוף האנושי ממש משפר את מצב הרוח הדיי גרוע. תודה!

 

 

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...