Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אני?? מה אני?? מי אתה!? מיאטה!!!


R01AL
שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני יושב עם זוג קינג.... סתםםם...

שלום לכולם.. שמי רועי אני יליד שנת 1988 ויש לי חלום!
בעצם לכולנו יש חלומות.. חלומות ילדות.. חלומות שמדירים שינה מעיננו.. חלומות שאנחנו מוכנים להקריב הכל כדי להגשים אותם.
אז החלום שלי היא מאזדה מיאטה.
החלום מתחיל ממשחקי מחשב את האמת עוד לפניי שהיה לי רישיון.. תמיד אהבתי משחקי מכוניות (ועדיין אוהב) אני משחק כמעט בכל כותר של need for speed וכמובן במשחקי מכוניות אחרים.

בכל מקרה הכל התחיל במשחק המחתרתי הראשון של של הכותר (NFS Underground) ששם ראיתי את המיאטה בפעם הראשונה ובמקביל ראיתי את המיאטה על הכבישים בארץ.. אז היה רק את הדגם הראשון עם הפנסים המתקפלים והדגם השני.

באותו זמן (כמעט לפניי 15 שנה) ובעקבות צירופי המקרים (בשילוב עם סדרת הסרטים של מהיר ועצבני) האלה ידעתי שאני רוצה מיאטה בעתיד, ידעתי שהרודסטר הקטנה תקח באיזשהו שלב חלק בחיים שלי.. ממש כמו אהבה ממבט ראשון.. ועם הזמן הרצון להיות בעל מיאטה רק גבר.. בכל פעם שראיתי מיאטה בכביש הייתי עם עור ברווז ועדיין כאשר אני רואה מיאטה אני מתרגש כמו בפעם הראשונה שראיתי מיאטה דור ראשון מרימה פנסים.. אני יכול לדבר כל כך הרבה על מה אני אוהב ברכב החל משלדה וקומפקטיות והגובה על הכביש והמונע וכ"ס והספק והנעה אחורית אבל הפוסט הזה לא יגמר אם ככה.
אז אחרי יותר מ15 שנה אני מרגיש שאני רוצה לחיות את החלום ולהיות בעל מיאטה!
אז למה אני כותב את הפוסט הזה פה.. כי אני לא יודע מה לעשות..

השוק של המיאטה (mx5 בשפה של מאזדה, ד"א לא יודע למה הם לא שומרים על השם מיאטה) לא כזה יציב.. אני כבר הרבה זמן עוקב אחרי השוק ואין משהו שאני מרגיש שאני מתחבר אליו..
מצד אחד רוב הרכבים הם ישנים מאוד עם קילומטראז גבוהה ולי היה ניסיון עם וולקסואגן פסאט שיצאה ונכנסה ממוסכים כל שני וחמישי בשקלול הוצאתי על הפסאט הזאת כל כך הרבה כסף שנראה לי שזה עבר את המחירון שלה באותה תקופה.. נזילות מים כל שבוע כמעט.. נזילות שמן.. מדחס מזגן שהלך גיר שדפק בכל העברת הילוך ממש מוות.. זה היה רכב של המשפחה שלקחתי אותו על עצמי (טעות מרה).

כיום אני נוהג על קיה פיקנטו חדשה שקניתי לפני כמעט 3 שנים.. מבחינת טיפולים זה חלום לעומת הפסאט שהייתה לי אז.. בכל מקרה אני לא רוצה לחזור על אותה טעות עם רכב ישן...

מצד שני המחירים של המיאטות החדשות יחסית והם כמעט אבסורדיים.. שנתיים רכב על הכביש רוצים 200 אלף.. או 4 שנים על הכביש יד 3+ ורוצים 150.. רכב חדש עולה 250..
ואני לא רואה רכב שהשנתון שלו הוא באמצע דהיינו שנת 2011 - 2017 (דגם שלישי של המיאטה או אפילו רביעי) במחיר סביר יחסית (לפי מחירון) כי הכל מופקע ושעולה על הקריטריונים.
מה שכן אני מוכן להשקיע כסף ולהתחייב על רכב חדש כי אני יודע שזה רכב שיהיה איתי לזמן רב ואני רוצה לחיות את החלום ולא להכניס את הרכב למוסכים כל שני וחמישי.. רוצה את ההרגשה האולטימטיבית רוצה את הרכב הנמוך עם האחיזה המדהימה... רוצה לפתוח את הגג ולנסוע בירידות לאילת ולהרגיש את הרוח רוצה לחיות את חלום המיאטה שאני חולם כבר מעל 15 שנה...
אני מודע לתחזוקה של הרכב ולביטוח על מכוניות קבריולט ולהוצאות השוטפות.. בנוסף הדגמים הישנים של המיאטה מגיעים עם 160 כ"ס והדגם של 2020 מגיעה עם 20 כ"ס יותר :]
יש מצב שבעתיד אנ ארצה להכניס שיפורים לרכב.. קוילאוברס, טורבו, קמבר קסטר לצמיגים (אולי דריפטינג קטן בעתיד) ... אבל זה בגדר האולי כי אני לא משפריץ כסף (הלוואי והייתי... אז כבר הייתי גם בחלום של הסקייליין או סופרה).
אני לא מחפש רכב מהיר מאוד כי אם כבר הייתי הולך על גולף GTI.. או משהו באותה רמה.. המיאטה פשוט צרובה לי בתודעה כל כך חזק!

 

מה אתם אומרים?

על מה ללכת?

יש פה חובבי מיאטה?

אנשים עם דעות מוצקות וניסיון שאפשר ללמוד מהם?

 

אני לא יודע על מה לעשות והחשק גובר בי מיום ליום בתקופה האחרונה... לא מזמן ראיתי מיאטה על כביש 4 ורדפתי אחריה עם הפיקנטו רק כדי להעיף עליה מבט והצלחתי... ואז היא עברה לנתיב השמאלי והשאירה לי אבק...

אני רוצה אותך מיאטטטטה!!!!


 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב שקשה עד בלתי אפשרי למצוא לא שחוט ואם תמצא המחיר יהיה בשמים. להגשים את חלום המיאטה אפשר גם עם NA. ליבא מארה"ב יש שם מיטות שמורות במחירים הגיוניים. אפילו ה 1.6 שלא הגיע לארץ מהנה מאוד האמינות גבוהה מאוד ועלויות האחזקה יהיו נמוכות. זה אולי מעט מסובך יותר אבל אם זה החלום הייתי מתחיל ב NA מיובאת


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגניב שיש לך חלום, תחפש בסבלנות, תכנס לפורומים וקבוצות פייסבוק של חובבי רכב ואולי יש גם כאלה של בעלי מיאטה ועם קצת מזל תוכל למצוא אחת טובה, כמוך יש הרבה מורעלי מיאטה וכשאחת יוצאת למכירה היא לפעמים כלל לא מגיעה ללוחות אלא נסחרת בתוך הפורומים עצמך- שווה לך לחפש.

בכל מקרה כל עוד אתה מודע ליתרונות והחסרונות בהחזקת רכב כזה מצבך כבר טוב.

לגבי שיפורים שלב שלב פרה פרה, הזכרת טורבו- תרד מזה אולי מישהו בארץ עשה פרויקט כזה אבל בגדול ניתוח השתלת טורבו ברכב אטמוספרי כולל כיסים מאוד עמוקים, סבלנות אין קץ, מומחיות מטורפת מהסוג שיש רק בסרטים או בערוץ דיסקברי ואז מגיע יום הטסט והרכב יורד מהכביש...

בכל מקרה מאחל לך בהצלחה בהגשמת החלום, אני הייתי בחלום כזה בצעירותי עם ב.מ.וו E30 ששיפרתי פירקתי בניתי ניקיתי הנמכתי ייבאתי חלקים וטיפלתי עד למצב מצויין למשך יומיים עד לתקלה הבאה ולבסוף עד לפשיטת רגל שאילצה אותי למכור את האוטו למשוגע הבא, עד היום היא חוזרת לי בחלומות יחד עם רשימה אין סופית של טעויות שעשיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק אומר לך כך, אני מאוד מזדהה עם מה שאתה כותב.( לרגע חשבתי שאני כתבתי )

 

המלצתי היא כך, כל עוד זה לא דוחק אותך לפינה לא טובה כלכלית, הקנייה של המיאטה. לך על זה.

 

כל עוד אין עדיין ילדים , בכלל לך על זה.

 

אני עכשיו עם ילד קטן ורק חושב על כל פעם שארצה לעשות טיול. ואצטרך להשאיר את הקטן אצל סבתא שלו.

 

בקיצור לך על החלום !!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב אותך סתם אוטו...

לא פרקטי רק 2 מקומות ותא מטען זעיר, לא חזק או מהיר במיוחד, גם התדמית לא משהו :)

בכל אופן אם אתה מעוניין באחת אני מציע לך שתסגר על תקציב, על הדור אותו רוצה NA\NB\NC\ND?

המיאטה בבסיסה מעט רכה ולא מתנהגת, אבל ניתן לפתור זאת בקלות, יש אפטרמרקט, יש קהילה חזקה ותומכת שעוזרת.

ישנם כאלו שגדשו בעזרת סופר ויש שהלעו על טורבו, חלקם שתלו מנועי 2.5 ליטר ועוד...

רכב אמין, מתקשר, מערב, זול לאחזקה ומהנה בטירוף.

יש רכבים שמורים ויש גמורים, אבל ניתן למצוא ואף אחד לא מדבר על מחירון כאמור, הרכב נסחר מעל במיוד אם הוא שמור ומושקע באי אילו שיפורים.

שיהיה בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...