Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ לפני קניית 208 משומשת


Doron_Z
שימו לב! השרשור הזה בן 1424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי. חבר מעוניין לקנות 208 מסוכנות טרייד מוביל. הרכב המדובר הוא מ 2015, בנזין, אוטומטית ברמת גימור ACTIVE. 

 

לפי הרישום במשרד התחבורה המנוע הוא בנפח 1598 ועם 120 כ"ס. 

 

הרכב יד ראשונה פרטית, עשה רק 26,000 ק"מ והמחיר הנדרש עליו הוא 33K.

 

קודם כל אני מבין שעניין הרצועות לא רלוונטי לדגם הזה אלא רק ל 1.2, אני צודק?

 

דבר שני, מה דעתכם על הסוכנות עצמה, ועל העסקה באופן כללי, המחיר טוב? 

 

המנוע בנזין בגרסת 1.6 מרגיש מספיק טוב ונמרץ? 

 

כדאי לקחת לבדיקה מטעמו באחד המכונים באזור או שעדיף לעבור דווקא בגבע או אורן? 

 

תודה לעוזרים. 

 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתור בעלים של אחת כזאת, במידה והציעו לו את הדגם של 2015 כנראה שהתקציב שלכם, עם מתיחה קלה יאפשר לכם לקחת את ה1.2 שעדיף עליו בכל פרמטר אפשרי.
עניין הרצועה לא רלוונטי ב1.6, אבל תקרא בפורום על מנועי הפרינס EP6, בדגם נטול הטורבו המצב לא עד כדי כך גרוע, אך צריך לדעת מה אתה קונה ובעיקר איך הוא תוזחק לפניך.
אך אני חושב שאם התקציב שלכם מאפשר להגיע ל40-45 אלף חד משמעית עדיף לקחת את הדגם הטורבו, הוא מרגיש קפיצת מדרגה משמעותית אל מול ה1.6 וללא ספק שווה את ההפרש.
אני גם כן רכשתי בסניף טרייד מוביל ויצאתי מרוצה, סה"כ בתנאי שאתה עושה את הבדיקה במקום שבו אתה סומך עליו.  קיבלתי שירות טוב ולא היו הפתעות חריגות ברכב.
מבחינת בדיקה של הרכב, לדעתי חד משמעית משמעית כדאי שמוסך שמבין ברכבים האלה יעיף מבט על הרכב ולא מכון בדיקה.

נ.ב
יש לי 2 רכבי פיג'ו בבית, ואני ממליץ בחום רב על גבע-פשוט אין דברים כאלה.
חשוב מאוד לבדוק היסטוריית טיפולים עקבית ולבצע יישור קו.

עריכה אחרונה על ידי alex321
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה. רגע מנוע 1.6 פחות אמין באופן כללי? 

 

עזוב את העניין של תחזוקה נכונה, זה מנוע שיותר רגיש להזנחה ושיש לו בעיות אמינות פוטנציאליות בניגוד ל 1.2?

 

אני לא רוצה לשגע אותו, מתאר לעצמי שגם אם ימתח את התקציב ל 40 הוא לא יקבל גרסת 1.2 שמורה במיוחד מבחינת קילומטר ו/או שנתון? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1.6 רגיש יותר ובעל פוטנציאל גדול יותר לתקלות, במיוחד אם הוא טופל במוסכים שאינם מבינים ברכבים האלה. כמוכן הגיר שמשודך אליו גם הוא די מיושן ועלול לעשות בעיות(על אף שתיקונם לא יהיה יקר).
זה רכב טוב בסה"כ, אבל צריך לדעת מה קונים. ואם התקציב המדובר הוא סביבות ה35-40, אני הייתי משקיע עוד קצת בדגם ה1.2 גם אם זה אומר עוד ק"מ(בתנאי שטופל כהלה).
אם הוא ימתח את התקציב ל40, הוא יוכל להסתכל על מספר 208 מדגם אקסס שנסחרות סביב המחיר הזה בלוח( אני מאמין שבמו"מ עם המוכר אפשר להגיע לאזור הזה פחות או יותר).
במעמד של יישור קו הייתי מחליף את הרצועה,ובלי קשר לכל רכב הייתי מכין בצד עוד 2-3 ליישור קו יסודי.
גם מבחינת חווית נהיגה,זמינות כוח חסכון בדלק-הטורבו זה עולם אחר בהשוואה ל1.6.
אם חבר שלך לא חייב רכב קטן-אתה מוזמן לבדוק את ה308 2014+. הם נסחרים במחירים נוחים יותר עקב ביקוש נמוך יותר, ואתה מקבל רכב נפלא בתמורה

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר מחזיק בכזאת מסוף 2014 עם מעל 100 אלף ק״מ, למעט משאבת מים שהוחלפה לא היו בעיות.

מנוע 1.6 סך הכול סביר בהחלט, הרכב לא סוזוקי אלטו 

אבל מורגש ההבדל בינו לבין ה 1.2 טורבו.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, alex321 כתב:

מנוע 1.6 רגיש יותר ובעל פוטנציאל גדול יותר לתקלות, במיוחד אם הוא טופל במוסכים שאינם מבינים ברכבים האלה. כמוכן הגיר שמשודך אליו גם הוא די מיושן ועלול לעשות בעיות(על אף שתיקונם לא יהיה יקר).
זה רכב טוב בסה"כ, אבל צריך לדעת מה קונים. ואם התקציב המדובר הוא סביבות ה35-40, אני הייתי משקיע עוד קצת בדגם ה1.2 גם אם זה אומר עוד ק"מ(בתנאי שטופל כהלה).
אם הוא ימתח את התקציב ל40, הוא יוכל להסתכל על מספר 208 מדגם אקסס שנסחרות סביב המחיר הזה בלוח( אני מאמין שבמו"מ עם המוכר אפשר להגיע לאזור הזה פחות או יותר).
במעמד של יישור קו הייתי מחליף את הרצועה,ובלי קשר לכל רכב הייתי מכין בצד עוד 2-3 ליישור קו יסודי.
גם מבחינת חווית נהיגה,זמינות כוח חסכון בדלק-הטורבו זה עולם אחר בהשוואה ל1.6.
אם חבר שלך לא חייב רכב קטן-אתה מוזמן לבדוק את ה308 2014+. הם נסחרים במחירים נוחים יותר עקב ביקוש נמוך יותר, ואתה מקבל רכב נפלא בתמורה

 אקסס זה ממש ערום מאבזור ממה שאני זוכר, לא יודע מה עדיף במקרה הזה. 

 

קצת מוזרות לי כל ההערות על כך שהגרסה הזו עגלה, 120 כ"ס ונלון של 10.7 ל 100 לא נשמעים לי רע בכלל.

 

כמובן כדאי שיעשה סיבוב יראה בעצמו אם זה מספיק עבורו. 

 

ה 1.6 שותה דלק בשביל מנוע אטמוספרי? אתה יודע לאיזו צריכה אפשר לצפות? 

 

הבעיה העיקרית זה עד כמה המנוע עצמו רגיש, בקושי נהגו על הרכב, מה כבר יכול להיות בקילומטר כל כך נמוך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר מסרס את המנוע.

אבל עדיין, בעליות אין בעיה לנסוע מהר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, Doron_Z כתב:

קצת מוזרות לי כל ההערות על כך שהגרסה הזו עגלה, 120 כ"ס ונלון של 10.7 ל 100 לא נשמעים לי רע בכלל.

זה לא רע.

אבל זמינות הכוח בטורבו טובה יותר בסל"ד נמוך.

גם הגיר עדיף משמעותית, יאפשר שיוט בסל"ד נמוך יותר, חיסכון בדלק והוא גם אמין יותר מ-AL4.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתכם, בהנחה שהוא לא יכול להוסיף תקציב ל 40-45 אלף ש"ח, עדיף ללכת על רכב אחר ולא על ה 208 בגרסת ה 1.6?

 

אמינות זה פקטור חשוב מאוד, יש אופציות עדיפות? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה1.6 ממש לא עגלה, גם בעליות לירושלים ונסיעה בבין עירוני הרכב לא מרגיש עגלה(אומר לך את זה אחרי שירדתי מקליאו דור 4 1.2 75 כס).
המנוע בהחלט עושה את העבודה, הגיר מסרס מאוד את הרכב אך עדיין מספיק לכל הצרכים היום יומיים, בטח אם מדובר ברכב שיסע בתוך העיר.
אצלי ה208 בנסיעה שהיא בין עירוני בלבד במוד רגוע(כמובן עם מזגן דולק) הניבה צריכת מדודה במשאבה של 12.4 קמל.
בתוואי נסיעה שרובו עירוני,אנחנו עושים סביבות 10 קמ"ל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין עירוני רגוע ורק 12.4? זה באמת לא מעט. 

 

בתור מי שיש לו את הדגם הזה, היית אומר שהחיסרון העיקרי מבחינתך זה צריכת דלק וביצועים טובים אבל לא מרגשים, בגלל זה אתה ממליץ לשדרג? כי נשמע לי שבסכ"ה אתה מרוצה מהרכב גם בגרסה של ה 1.6. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מרוצה כי הרכב עונה לכל הצרכים שלי.
רכב שני במשפחה שנדיר מאוד שיצא מהעיר,שיהיה מרווח בטוח ונוח לנסיעה וחניה בעיר צפופה.
קניתי אותו במחיר טוב,השקעתי עליו ביישור קו ייסודי ועכשיו אני צופה לשנים של שקט(צופה ומקווה).
לכן לא מעניין אותי הצריכת דלק שלו,או גיר שמסרס את המנוע.
בתור אחד שעושה 100 קמ ביום בבין עירוני עם 308 1.2, חד משמעית לא הייתי עושה את זה על בסיס יומי עם ה208 שלי, לא כי הוא לא יכול לעמוד בזה אלא כי זה פשוט פחות כיף ויעלה לי יותר בדלק ובבלאי.
לכן אם מדובר ברכב יחידי, ואתה גם ככה מתכנן להוציא סביבות 35 אלף על הקניה-הקפיצה בין ה1.6 ל1.2 היא משמעותית מאוד בכל תחום שאפשר לחשוב עליו.

ולכן בהחלט שווה להוסיף עוד כמה אלפים במעמד הקניה והיישור קו.
עשיתי נסיעת מבחן על ה208 טורבו ומאוד מאוד נהנתי מהרכב(אך מצאתי 308 במחיר זהה והחלטתי ללכת עליו).
 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין למה יעלה יותר בדלק אבל למה בבלאי, בגלל שהרכב מתאמץ יותר כי נמצא בסל״ד גבוה יותר?

 

בכל אופן אני לא יודע אם התקציב מאפשר לו לשדרג ל 1.2 כמו שאתה מציע, אני אעביר לו את מה שאמרת ונראה מה הוא יחליט, בכל מקרה גם אם יחליט לא למתוח את התקציב אני מבין שהרכב בסכ״ה בסדר, ועם קילומטר כזה נמוך אני מאמין שלא צפוי פה יישור קו משמעותי אלא אם כן יש בעיית אמינות כלשהי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"הרכב יד ראשונה פרטית, עשה רק 26,000 ק"מ והמחיר הנדרש עליו הוא 33K."

 

הרכב מתאים בהחלט לדרישות חברך,
לא נראה שלחברך צפויות בעיות ברכב הנ"ל.
המנוע  ותיבת ההילוכים הנ"ל  מספיק חזקים
להניע גם את הפיג'ו 308 וגם את הפיג'ו 207
שמשקלם רב יותר מהפיג'ו 208.

לגבי צריכת הדלת בנסיעה בין עירונית צפויה להיות 
בתחום 13.5 עד 15 ק"מ לליטר תלוי באופי הנהיגה.

לגבי נסיעה בתחום העירוני לא ניתן להעריך
מאחר והצריכה משתנה בהתאם לעומס התנועה.
אין דין  נסיעה בתוואי הערים תל אביב, חיפה, ירושלים,
לנסיעה בערים שפחות צפופות ועמוסות בתנועה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בזמנו הייתי רגע מקניית הפיזו עם המנוע הנ"ל.

 

ירדתי מזה אך ורק בגלל ענייני אמינות לא ברורה של מנוע הפרינס(גם ללא הטורבו יש דיווחי אמינות בעייתית).

 

אבל אני נוסע 120 קילומטר ביום, אם זה היה משמעותית פחות, כניראה שהייתי הולך עליה בסופו של דבר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1424 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...