Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dorondoron

איך פנצ'ר ברנו מגאן סטיישן הוריד אותי על הברכיים (ועוד לא ברכב שלי)

Recommended Posts

לפני 18 דקות, YaronNahum כתב:


 

 


13 צמיגים בחודש ?
זה צמיג כמעט כל יומיים . רבת עם משהו ?

Sent from ...
 

 

הוא עשה את זה בזוגות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט חוצפה של הפנצריה לא להחזיר למקום את הגלגל הרזרבי.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 שעות, levy כתב:

רוב הפנצ'רים שהיו לי מדובר בירידת אויר יחסית איטית,מכיוון שאני שונא להחליף גלגל ולא רואה טעם בכל המאמץ אני מחזיק ברכב משאבה חשמלית ומנפח את הגלגל ונוסע לפנצ'ריה לתקן. 

 

זה היה פנצ'ר מהסוג הרע, כזה שמצמיד את הג'אנט לכביש ועושה מהצמיג פיתה,

הבורג היה בפנים ובכל זאת כל האויר ברח.

לפני 17 שעות, farkash7 כתב:

ברוך הבא לצרפת.

 

לצערי מדובר בטיסה בכיוון אחד לשלוש השנים הבאות (מינוס כמה חודשים)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 55 דקות, dorondoron כתב:

 

זה היה פנצ'ר מהסוג הרע, כזה שמצמיד את הג'אנט לכביש ועושה מהצמיג פיתה,

הבורג היה בפנים ובכל זאת כל האויר ברח.

אלו המקרים עליהם אני מדבר.

במקרה כזה, אני מוציא את הבורג ומבריג אחד עבה יותר.

(כמעט תמיד מצאתי בורג בקוטר של 2-3 מ"מ, והכנסתי במקומו בורג 4 מ"מ)


קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברוך הבא לצרפת.

נכון שלצרפתיות יש קצת מוזרויות משלהן לרוב שגורמות לך בהתחלה לצחוק ולכעוס אבל גם מתרגלים אליהן וגם מדובר ברכבים מעולים בקצה.

 

שנתיים ו8 עם הקליאו והייתי מחיוך מעל הראש איתה.

 

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

 

 

 


VW Golf TRENDLINE 2018 1.4TSI DSG7 - Company car

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברוך הבא לצרפת.
לא תמיד זה חיסרון, לפרוק תא מטען עמוס בחפצים לא תמיד עדיף על גלגל נגיש מתחת לרכב.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה לנסות בעצמי. פעם הבאה שלמישהו עם מגאן או קליאו יש פנצ'ר - תקראו לי . ☺️

להתכופף עמוק לתוך תא המטען כדי לשלוף משם גלגל עם חישוק פלדה גדול וכבד זה גם לא תענוג גדול. כאבי גב מובטחים, ולמי שאחרי פריצת דיסק כמוני יש גם הסתברות להמשיך את הנסיעה באמבולנס. על פניו השיטה הצרפתית הזו נשמעת די הגיונית, כנראה צריך להפעיל קודם נוהל RTFM ואולי גם להצטייד בשטיחון.
 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא תמיד זה חיסרון, לפרוק תא מטען עמוס בחפצים לא תמיד עדיף על גלגל נגיש מתחת לרכב.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


לא אמרתי שזה חסרון או שהצרפתיות רעות. זה פשוט אופייני לצרפתים להיות שונים, שיכיר, ברוך הבא.

מה שהוא תיאר כולל ברגים שונים לרזרבי גרם לי לחשוב שהוא החליף פנצ׳ר ב205 שלי.
אז כנראה שהצרפתים דבקים במוזרות הזו בכל היצרניות ולאורך שנים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לא תמיד זה חיסרון, לפרוק תא מטען עמוס בחפצים לא תמיד עדיף על גלגל נגיש מתחת לרכב.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

אתה עדיין צריך לפרוק את תא המטען , בכדי להגיע לבורג שיושב בתחתית תא המטען. לפחות ככה היה ברנו קנגו שהייתה לי.

Sent from ...


גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נתקלתי בצורך כזה אף פעם. בכל הרנואים והפז'ואים (והיו לי הרבה) שהיו לי הבורג היה במרכז הפס שצמוד לדופן האחורית עם כיסוי קטן מעליו.

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי ברכב 7 מקומות זה כך. יש תא מיוחד לאביזרי תיקון פנצ'ר וכבלים ויש שם אום שמוריד את הגלגל.

לקח לי זמן למצא טת הבורג ואפילו הבעלים הקודם לא יכל לכוון אותי. אבל אין ברירה אחרת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה עדיין צריך לפרוק את תא המטען , בכדי להגיע לבורג שיושב בתחתית תא המטען. לפחות ככה היה ברנו קנגו שהייתה לי.

Sent from ...

אצלי בקנגו 2015 וגם בברלינגו שהיתה לי הבורג נמצא צמוד לסף האחורי, במקום שהדלתות נסגרות ככה הוא הכי נגיש שאפשר.
למטרה הזו זה תוכנן.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 43 דקות, Audi-T כתב:

אצלי בקנגו 2015 וגם בברלינגו שהיתה לי הבורג נמצא צמוד לסף האחורי, במקום שהדלתות נסגרות ככה הוא הכי נגיש שאפשר.
למטרה הזו זה תוכנן.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 

 

הצ'תכללו עם הזמן. אצלי בקנגו שהיה מתחילת שנות האלפיים , היה צורך להגיע לבורג שנמצא על רצפת תא המטען. 


גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי הרבה רכבים צרפתיים, גם ישנים,[מאוד. רנו 5, רנו 11, 206 ו. עוד] .\

מלבד העובדה שזה דורש אקרובטיקה מסוג מסויים, אני אישית רואה עוד חסרונות.

בקניית רכב חדש למשל, הגלגל הרזרבי שנמצא כל הזמן בחוץ, מתלכלך, ועם הזמן גם מתייבש מהר יותר, מאשר הגלגל שהיה בתוך הרכב,

בנוסף קשה מאוד למלא בו אוויר, ודווקא ברגע שאתה צריך אותו, הוא חצי ריק,

הלחץ שמופעל עליו עם המתקן שמחזיק אותו, משאיר עליו סימנים\פסים בדופן, שאינם נעלמים מהר כל כך.

לסיכום, אני אישית לא רואה בשיטה הזו שום יתרון, על הספייר בתוך הרכב עצמו.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...