Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה אייגו 2016


Mig2
 שיתוף
עוקבים 4
שימו לב! השרשור הזה בן 191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי אני מעוניין לקנות את הרכב הזה בעיקר כי הוא עונה כמעט על כל הדרישות שלי

אבל יש לי כמה שאלות.

הבנתי שהיא זהה לגמרי לסיטרואן C1 (אני מדבר על שנתון 2016) השאלה מה זה "זהה" ?

הצריכת דלק זהה?החלקי חילוף זהים? עלות החלקים זהה?

וגם כל הזמן אני שומע "אל תתקרב לצרפתיות אל תתקרב לצרפתיות" אז מה זה שונה הפעם? הרי סיטרואן היא צרפתייה

אם אני מוצא סיטרואן C1 במחיר נמוך יותר מהאייגו ללכת על הסיטרואן?

עריכה אחרונה על ידי Mig2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יוצא מאותו מפעל בצ'כיה ומשתמשות באותן מכלולים (וגם ה108).

לצורך העניין מנוע הליטר הוא של טויוטה אם זה מרגיע אותך יותר. בכל מקרה מדובר ברכב פשוט ואין הרבה מה שיתקלקל גם ככה. 

אישית לא רואה סיבה מיוחדת להתמקד בטויוטה.

 

מדובר על ידני או אוטומט?

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, yoav911gt2 כתב:

יוצא מאותו מפעל בצ'כיה ומשתמשות באותן מכלולים (וגם ה108).

לצורך העניין מנוע הליטר הוא של טויוטה אם זה מרגיע אותך יותר. בכל מקרה מדובר ברכב פשוט ואין הרבה מה שיתקלקל גם ככה. 

אישית לא רואה סיבה מיוחדת להתמקד בטויוטה.

 

מדובר על ידני או אוטומט?

 

 

 

 

 

זתומרת המנוע בסיטרואן של הליטר הוא של טויוטה?הבנתי אותך נכון?

ואני מדבר על אוטומט

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, מנוע 1KR-FE של טויוטה, נמצא באייגו , C1 ו108. 

באוטומט אתה צריך לבדוק שהגיר לא חובט או מחליק בהעברת הילוכים (אם כן אז צריך להחליף קלאץ').

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, yoav911gt2 כתב:

כן, מנוע 1KR-FE של טויוטה, נמצא באייגו , C1 ו108. 

באוטומט אתה צריך לבדוק שהגיר לא חובט או מחליק בהעברת הילוכים (אם כן אז צריך להחליף קלאץ').

 

אז זהו אני לא ככ הבנתי מה זה אומר..

מזא מחליק בהעברת הילוכים? זה משהו שאפשר לגלות בבדיקה לפני קניית האוטו?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לצטט הודעה מעליך.

אפשר להרגיש את זה בנסיעת מבחן, אם ההילוך לא עובר בצורה חלקה או שהאוטו חובט בכל העברת הילוך. אגב אל תצפה לתחושה של אוטומט קלאסי בכל מקרה , כי לא תקבל אותה במכוניות עם תיבה רובוטית חד מצמדית. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה כן לצפות?מה זה בכלל תיבה רובוטית לא הצלחתי להבין אחרי מחקר באינטרנט..

זה מציק?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעצם תיבה ידנית עם "רובוט" שמעביר לך את ההילוכים. בניגוד לתיבה אוטומטית בתיבה רובוטית יש קלאץ' שהרובוט לוחץ עליו. 

ממליץ לנהוג על אחד כזה כדי לראות אם אתה מסתדר עם זה או שזה מפריע לך.

 

אם אתה מחפש רכב כמה שיותר פשוט אז לדעתי עדיף ללכת על רכב עם גיר אוטומטי רגיל (פיקנטו/I10) או רציף (ספארק, ספייס סטאר), ושם לא תצטרך להתאים את עצמך וגם נחסכת ממך החלפת קלאץ' מתישהו כתוצאה מבלאי). 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן הבעיה נגיד שיונדאי i10 שנת 2014 (1000 סמק) זה אותו מחיר כמו אייגו 2016 אם לא יותר ואני מעדיף שנתון גבוה יותר והיא האבה יותר יפה לטעמי

השאלה כמה זה מציק

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיר לדעתי בעיר זה מציק מאוד, מחוץ לעיר ואחרי הילוך 3 המצבה כבר בסדר.

הגיר תורם מאוד לצריכת דלק אך מנגד, אופי פעולה פחות נעים.

 

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, yulianx כתב:

בעיר לדעתי בעיר זה מציק מאוד, מחוץ לעיר ואחרי הילוך 3 המצבה כבר בסדר.

הגיר תורם מאוד לצריכת דלק אך מנגד, אופי פעולה פחות נעים.

 

 

הבנתי שבעיר עדיף להשתמש במצב ידני כדי להוריד הילוכים כדי שהאוטו לא יקפוץ

השאלה איך עוברים למצד ידני?צריך לעשות משהו מיוחד או שפשוט ללחוץ בשיפטים ליד ההגה כשאני מוריד הילוך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך אופציה בידנית ההילוכים להעביר לבד, זה לא הקפיצות אלא יותר ההשהיות המעצבנות. גם במצב ידני זה מורגש, הדרך להפחית אותם הינה על ידי עזיבת הגז לפני מעבר הילוך.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מציע שתעשה נסיעת מבחן באייגו\C1\108 בתנאים הקרובים ביותר לנסועה שלך ותראה האם הרכב מתאים לך.

 

על מקור ה-C1 ענו לך.

אני לא מדבר על זה שהסטיגמות על הצרפתיות לא רלוונטיות לדגמים מודרניים, זה כבר סיפור אחר.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...