Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

mcshmupi

סובארו brz, החלום ושברו (ניסיתי להכניס פנימה ילדים)

Recommended Posts

לפני 5 דקות, פבל כתב:

(שאגב - צריכה להיות כמו שרומן ציין: קרוב ככל האפשר למרכז הכובד של הרכב - בתנאי שאתה עדיין רואה החוצה כמובן. אין צורך לראות את מכסה המנוע, פשוט לומדים עם הזמן איפה הוא נמצא)

 

המטרה היא לא לראות את מכסה המנוע (כי הוא לא מעניין), אלא זה פשוט קורה ככה שאם אתה יושב נכון אתה רואה משהו מהחלק הקדמי של הרכב.

אם אתה יושב נמוך מדי מה שקורה זה שהחגורת בטיחות בד"כ יושבת במקום לא נכון, במקום שתעבור בשקע הכתף (שיש סיבה שכשאתה יורה בנשק אתה שם את הקת בשקע הכתף!) היא עוברת בצוואר שלך.

או שבמקום שהחגורה תעבור בזווית +- של 45 מעלות לקורה B מה שמביא למינימום את הסיכון להסתבכות של החגורה בעצמה, קשרים, סיבובים וכו', היא פתאום עם זווית של 60 מעלות, וזה מכתיב לה זווית כניסה קצת שונה וחדה יותר ללולאה של הסוגר.

 

בד"כ באופן מובן משקיעים הרבה יותר זמן בהסברים וכיוונים של חגירת ילדים - אבל זה נכון גם למבוגרים.

תראה המחשה למשל פה:

chicco-myfit-6-years-old-booster.jpg

 

שים לב שהחגורה יוצרת זווית (בין החלק המותני לחלק האלכסוני) שהוא בערך 45 מעלות, אם הילדה הייתה נמוכה יותר זה היה אומר שהחלק האלכסוני היה מונח על הצוואר שלה

 

ובתיאור הם כותבים במפורש:

ציטוט

The vehicle shoulder belt fits evenly across and flush with the child’s torso. The vehicle seat belt does not cut into the child’s neck, slip off the child’s shoulder.

 


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חגורות בטיחות ברוב המוחלט של המכוניות ניתנות לכוונון גובה. וכמובן שמכוונים אותה בהתאם כדי שהיא תשב כראוי. אם זה לא אפשרי, כמובן שצריך להתחשב בזה ולהתאים את תנוחת הישיבה. אבל בין לבין מכסה המנוע אין קשר.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 40 דקות, פבל כתב:

 

 

מההודעות שלך (ומהשיחות ביננו) עולה שאין לך הרבה ניסיון בנהיגה ספורטיבית או עם מכוניות ספורטיביות, אז כל מה שאתה עושה כאן זה להפריע לעצמך עם דברים שלא יהיו לך רלוונטיים עוד הרבה מאוד זמן. אתה לא פשוט "תבין" מתי הברז יוצאת לתת היגוי אחרי 10 פניות, צריך או לקבל הדרכות (כן, ברבים) או לנהוג הרבה מאוד זמן ולהיות בנאדם עם יכולת הסקת מסקנות די טובה ולא מעט הבנה בפיזיקה ומכניקה כדי להבין מה גורם למה ומה קורה כשעושים א או ב. המון (יותר מדי) אנשים יכולים לנהוג על מכוניות סופר ספורטיביות ומתקשרות עשרות שנים ועדיין אין להם שמץ מה הם עושים.

 

כשמחברים את זה להקרבות שהברז דורשת, המסקנה המתבקשת היא שזה כנראה לא הרכב הנכון עבורך בשלב הזה של החיים. ברז זו לא מכונית שקונים "ואז אולי אני אצליח להשתלט עליה". זו מכונית שקונים כי רוצים ויודעים איך לנצל אותה. כן, למרות שיש לה רק 4 וחצי כ"ס ולוקח לה שבועיים להגיע ל-100. באחת הפעמים שהייתה אצלי ברז, נסעתי לעבודה ובאחד הכיכרות, במהירות של באמת לא מעל 18 קמ"ש, היא פשוט זרקה תחת. בלי שום פרובוקציה, בלי מכת גז או ניתוק בקרות. לא יודע, אולי האספלט שם חלק, אולי היה טוויץ' בשריר, אלוהים יודע. בנאדם שלא יודע מה הוא עושה (או יותר גרוע - כזה שחושב שהוא יודע כי "קניתי אוטו ספורט!") כנראה היה מסיים עם טלפון מביך לגרריסט. וזה לא נאמר כאיזו דפיקה על החזה, אלא כדי להראות שמכוניות קלות עם הנעה אחורית וצמיגים מחורבנים (בכוונה, כן, אני יודע) יכולות להפתיע אותך גם סתם בנסיעה למכולת. היא לא יודעת מתי אתה מגרזן ונמצא בפול פוקוס, ומתי אתה רק מנסה לשרוד את הנסיעה למשרד אחרי לילה עם 3.1 שעות שינה. 

 

מצד שני, חוסר הניסיון הזה הוא גם היתרון הכי גדול שלך. כי אתה עכשיו תלך ותקנה איזו הוט האץ' מהכיפיות יותר (i30, 308, סיוויק) והיא תספק אותך מעל ומעבר ולרגע אפילו לא תחשוב על מה חסר לך. כי המכוניות האלה מעולות, כל אחת ואחת מהן. ואם אתה לא יודע מה אתה יכולת לעשות עם הנעה אחורית, כל שנשאר לך לעשות הוא להנות ממה שיש, ובמכוניות האלה יש המון ממה להנות. 

ברור לי שאצטרך הדרכה. 
חשבתי שיותר קל ללמוד רכב עם יותר פידבק. רומן אומר שמצד שני ה brz יותר מאתגרת לנהיגה אז אני מניח שעקומת הלמידה גדולה יותר (חדה יותר? עקומה יותר? )
קראתי לא מעט על האוטו ולרוב לא מתייחסים אליה כפורשה קררה GT (איך אמר קלרקסון: "make a mistake, it bights your head off" )
היתרון שלה אמור להיות המחסור בכוח, כביכול זה אומר שיותר קל לנהוג בה מהר כי ה"מהר" שלה יותר איתי מ308 למשל.
לגבי ההמלצה שלך: היונדאי יקרה מידי כחדשה, משומשות אין. אבל אפשר לעשות נסיעת מבחן.
308 יהיו זמינות אבל איך אוכל לבחון אותה? לא נראה לי סביר לנהוג חצי שעה מהר על רכב של מישהו אחר
 


גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז לי יש BRZ כבר שנה. שלושה ילדים בני 5, 9 ו 11. אני בגובה של 190 ככה שהכסא עד הסוף לאחור.

 

רכשתי את הברז בדיוק למטרה של לקחת את הילדים מדי פעם והיא מושלמת למטרה.

 

שני ילדים אין שום בעיה לקחת בצד הנוסע, אחד קצת נדחק מאחורי אם יש צורך, אבל הם קטנים, ובשביל לאפשר לי רכב ספורט מגניב שישמש גם כרכב משפחתי זה פיתרון מושלם.

 

נ.ב עד לפני שנה הייתי עם מיאטה במשך 15 שנים ככה שעבורי ברז זה רווחה לעומת המיאטה...

  • מעניין 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 דקות, פבל כתב:

חגורות בטיחות ברוב המוחלט של המכוניות ניתנות לכוונון גובה. וכמובן שמכוונים אותה בהתאם כדי שהיא תשב כראוי. אם זה לא אפשרי, כמובן שצריך להתחשב בזה ולהתאים את תנוחת הישיבה. אבל בין לבין מכסה המנוע אין קשר.

 

במאזדה 3 עד 2019 כולל (דור 3) לא היה כיוון לגובה.

ומדובר באחת המכוניות הנמכרות יותר באותן שנים.

 

לרוב תנוחת ישיבה תקינה גם מבחינת חגורת הבטיחות תתבטא בזה שאתה יכול לראות משהו מחוץ לרכב, באיזור מכסה המנוע, גם מבחינת בטיחות אקטיבית, כי זה אומר שאתה יכול לראות מה קורה נניח לפני הפגוש הקדמי שלך ולא רק מטווח של 10 מטר קדימה.

אחרת אתה עלול לפספס דברים שחשוב לראות אותם ולהגיב אליהם שנמצאים שם, והם לא נניח עמוד בגובה מטר וחצי

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, senda כתב:

אז לי יש BRZ כבר שנה. שלושה ילדים בני 5, 9 ו 11. אני בגובה של 190 ככה שהכסא עד הסוף לאחור.

 

רכשתי את הברז בדיוק למטרה של לקחת את הילדים מדי פעם והיא מושלמת למטרה.

 

שני ילדים אין שום בעיה לקחת בצד הנוסע, אחד קצת נדחק מאחורי אם יש צורך, אבל הם קטנים, ובשביל לאפשר לי רכב ספורט מגניב שישמש גם כרכב משפחתי זה פיתרון מושלם.

 

נ.ב עד לפני שנה הייתי עם מיאטה במשך 15 שנים ככה שעבורי ברז זה רווחה לעומת המיאטה...

אני מניח שבן ה11 יושב מלפנים ובן ה9 מאחוריו?
איך בן 5 יושב מאחוריך?


גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

במאזדה 3 עד 2019 כולל (דור 3) לא היה כיוון לגובה.

ומדובר באחת המכוניות הנמכרות יותר באותן שנים.

לכן ציינתי שזה המצב ב"רוב" המכוניות ולא כולן.

 

 

לפני 6 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לרוב תנוחת ישיבה תקינה גם מבחינת חגורת הבטיחות תתבטא בזה שאתה יכול לראות משהו מחוץ לרכב, באיזור מכסה המנוע, גם מבחינת בטיחות אקטיבית, כי זה אומר שאתה יכול לראות מה קורה נניח לפני הפגוש הקדמי שלך ולא רק מטווח של 10 מטר קדימה.

אחרת אתה עלול לפספס דברים שחשוב לראות אותם ולהגיב אליהם שנמצאים שם, והם לא נניח עמוד בגובה מטר וחצי

אין שום סיבה לראות מה קורה מיד לפני הרכב שלך מכמה סיבות:

1. בנסיעה מהירה אתה בכל מקרה לא תוכל להגיב.

2. בנסיעה איטית אתה אמור לראות את מה שזה לא יהיה מבעוד מועד, כי ההנחה היא שאתה נוסע קדימה.

3. אתה בכל מקרה לא מסתכל לשם, אלא רחוק ככל הניתן קדימה. 

4. כל מה שאני אומר לא אני המצאתי, זה מה שמקובל בכל מסגרת שעוסקת בצורה כלשהי של נהיגה מתקדמת.

יוצא הדופן היחיד הוא אנשים נמוכים במיוחד, שהנמכת המושב באמת פוגמת בשדה הראיה שלהם החוצה באופן מהותי.

 

אני אשמח להמשיך לדון בנושא, אבל בוא לא נחטוף את השרשור מהנושא המקורי שלו.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שאתה אומר נכון - אבל רק לעצמים דוממים נייחים

 

אפשר להמשיך בדיון נפרד אם ממש מעניין אותך, הדוגמה הכי טריוויאלית היא כדור, שלפעמים עף לכביש, ואחרי לפעמים מגיע גם ילד, שניהם עצמים דיי נמוכים שישיבה לא נכונה תמנע ממך לראות אותם בכלל.

והדבר אפילו הוחמר בשנים האחרונות עקב קורה A שהופכת למאסיבית ורחבה יותר ויותר


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 28 דקות, mcshmupi כתב:

ברור לי שאצטרך הדרכה. 
חשבתי שיותר קל ללמוד רכב עם יותר פידבק. רומן אומר שמצד שני ה brz יותר מאתגרת לנהיגה אז אני מניח שעקומת הלמידה גדולה יותר (חדה יותר? עקומה יותר? )

יותר קל ללמוד רכב עם פידבק אם אתה יודע מה לחפש ואיך להתאים את עצמך. במילים אחרות, גם ללמוד צריך לדעת איך. 

אבל בכל זאת, רומן צודק - מבחינת יכולת לימוד הסקאלה היא: רכב הנעה קדמית מתקשר > ר.ה.ק לא מתקשר > רכב הנעה אחורית מתקשר > ר.ה.א. לא מתקשר. כך שגם אם הברז נותנת מיליון פידבק, עדיין - ההנעה האחורית מקשה על הנושא יותר מאשר הפידבק מקל עליו. 

 

ציטוט

 

 

קראתי לא מעט על האוטו ולרוב לא מתייחסים אליה כפורשה קררה GT (איך אמר קלרקסון: "make a mistake, it bights your head off" )
היתרון שלה אמור להיות המחסור בכוח, כביכול זה אומר שיותר קל לנהוג בה מהר כי ה"מהר" שלה יותר איתי מ308 למשל.

היא לא קאררה GT, והמחסור שלה בכוח הוא בהחלט יתרון בתסריטים מסוימים, אבל גם כאן, המהירות היא לא פונקציה של "קלות". כי אם אתה לא יודע מה בדיוק צריך לעשות, הרבה יותר "קל" לתקן תת היגוי ב-100 קמ"ש מאשר היגוי יתר ב-60 קמ"ש.

 

ציטוט

לגבי ההמלצה שלך: היונדאי יקרה מידי כחדשה, משומשות אין. אבל אפשר לעשות נסיעת מבחן.
308 יהיו זמינות אבל איך אוכל לבחון אותה? לא נראה לי סביר לנהוג חצי שעה מהר על רכב של מישהו אחר
 

יונדאי יש (או היו) משומשות של היבואן, רכבים לפני גיול או רכבי הדגמה. אני זוכר שהיו כמה בטרייד אין שלהם. אבל אני לא יודע מה המצב עכשיו כמובן. מעבר לזה, אתה צריך לקנות את האוטו מחר? כי אם לא, תחכה. מחירים של מכוניות חדשות הם כמו יין, ככל שעובר הזמן הם יותר טובים (בשבילך).

לגבי הפיג'ו - פחות דיבורים, יותר מעשים. אם מישהו כמוך - רציני, בוגר, באמת מתלבט, ולא איזה ילד ערס טאמבל מטומטם שמתלהב מזה שלאוטו יש טורבו, היה בא לקנות את הרכב שלי הייתי שמח לתת לך לנהוג עליו כמה שתרצה אם זה מה שעומד ביננו לבין סגירת עסקה. אני יודע שתתייחס אליו יפה ולא תרסק אותו כי אתה רוצה שהוא יהיה שלך אחרי זה, אז זה נוגד את האינטרסים שלך. 

לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כל מה שאתה אומר נכון - אבל רק לעצמים דוממים נייחים

 

אפשר להמשיך בדיון נפרד אם ממש מעניין אותך, הדוגמה הכי טריוויאלית היא כדור, שלפעמים עף לכביש, ואחרי לפעמים מגיע גם ילד, שניהם עצמים דיי נמוכים שישיבה לא נכונה תמנע ממך לראות אותם בכלל.

והדבר אפילו הוחמר בשנים האחרונות עקב קורה A שהופכת למאסיבית ורחבה יותר ויותר

 

זה נכנס תחת סעיף 1. הילד והכדור לא נוצרים יש מאין ליד הפגוש הקדמי שלך. הם מגיעים (כנראה) מהצד - שם חשוב שיהיה שדה ראיה טוב. ואם הילד הזה קופץ לכביש (נניח בין מכוניות חונות) בכזה מרחק מהרכב שהיית רואה אותו אילו היית יושב גבוה יותר, בכל מקרה לא היית מספיק להגיב. 

 

אני חלש!!! אבל עכשיו באמת זהו 😅


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, פבל כתב:

יותר קל ללמוד רכב עם פידבק אם אתה יודע מה לחפש ואיך להתאים את עצמך. במילים אחרות, גם ללמוד צריך לדעת איך. 

אבל בכל זאת, רומן צודק - מבחינת יכולת לימוד הסקאלה היא: רכב הנעה קדמית מתקשר > ר.ה.ק לא מתקשר > רכב הנעה אחורית מתקשר > ר.ה.א. לא מתקשר. כך שגם אם הברז נותנת מיליון פידבק, עדיין - ההנעה האחורית מקשה על הנושא יותר מאשר הפידבק מקל עליו. 

 

היא לא קאררה GT, והמחסור שלה בכוח הוא בהחלט יתרון בתסריטים מסוימים, אבל גם כאן, המהירות היא לא פונקציה של "קלות". כי אם אתה לא יודע מה בדיוק צריך לעשות, הרבה יותר "קל" לתקן תת היגוי ב-100 קמ"ש מאשר היגוי יתר ב-60 קמ"ש.

 

יונדאי יש (או היו) משומשות של היבואן, רכבים לפני גיול או רכבי הדגמה. אני זוכר שהיו כמה בטרייד אין שלהם. אבל אני לא יודע מה המצב עכשיו כמובן. מעבר לזה, אתה צריך לקנות את האוטו מחר? כי אם לא, תחכה. מחירים של מכוניות חדשות הם כמו יין, ככל שעובר הזמן הם יותר טובים (בשבילך).

לגבי הפיג'ו - פחות דיבורים, יותר מעשים. אם מישהו כמוך - רציני, בוגר, באמת מתלבט, ולא איזה ילד ערס טאמבל מטומטם שמתלהב מזה שלאוטו יש טורבו, היה בא לקנות את הרכב שלי הייתי שמח לתת לך לנהוג עליו כמה שתרצה אם זה מה שעומד ביננו לבין סגירת עסקה. אני יודע שתתייחס אליו יפה ולא תרסק אותו כי אתה רוצה שהוא יהיה שלך אחרי זה, אז זה נוגד את האינטרסים שלך. 

 

יש הרבה התייחסות לרכב במרשתת, מוזר שרובם לא אומר "רק לנהגים מיומנים ומנוסים שעברו הדרכת נהיגה מתקדמת ו\או מתכוונים לעבור במיוחד לרכב הזה"
ושוב, ברור לי שאצטרך מדריך. עשיתי פעם אימון נהיגה (עם אביאל יעקובי). זה מאוד יקר (כ 1.5K שקלים). אז אני מניח שאם צריך קורס (כ 10 שיעורים) לא הייתי עושה את זה פעם בשבוע. 
הייתי רוצה להאמין שניתן להנות מהנהיגה בו מהיום הראשון ועם כל אימון ללמוד יותר ולמצות את הרכב טוב יותר. 
וסליחה שאני קצת מתמם אבל בניגוד לישראל בארה"ב או קנדה למשל הרכב הזה הרבה יותר נגיש ובהחלט יתכן שהוא רכב ספורט ראשון ללא מעט צעירים (כמו גם המוסטנג לשמל)
האם לדעתך רובם לא מנלצים אותו כראוי או מתרסקים?

אתה צודק,  אני לא ממהר ולא צריך את האוטו מחר. נכנסתי קצת ללחץ בגלל הידיעות על הפסקת היצור הקרבה של הbrz, תמיד רציתי אחת וספציפית אותה רציתי חדשה.
במקרה של הפיג'ו אין לי בעיה לחכות גם שנה עד שתופיע אחת כחולה או אדומה, שמורה עם קילומטראז' נמוך ובשאיפה כזאת שלא גרה במסלול.
לגבי היונדאי, מה שהכי מפחיד אותי שיקרה למחיר שלה הוא מה שקרה למחיר הbrz: בהנחה שהביקוש באירופה ירד (רגע לפני מתיחת הפנים שהוכרזה למשל) אולי תהיה ליבואן הזדמנות להוזיל משמעותית את הרכב ואז אם אקנה לפני (למשל אחת בת שנה) במחיר שלמחרת תעלה חדשה אז קצת נדפקתי. 

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין שבזמן החיפושים במרשתת איכשהו פספסת את עשרות אלפי סרטוני התרסקויות המוסטנג?


I'll take your brains to another dimension

Pay close attention

 

Subaru BRZ | Peugeot 106 Rallye 1300 | PCR Jaguar 2000 100cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, mcshmupi כתב:

יש הרבה התייחסות לרכב במרשתת, מוזר שרובם לא אומר "רק לנהגים מיומנים ומנוסים שעברו הדרכת נהיגה מתקדמת ו\או מתכוונים לעבור במיוחד לרכב הזה"
ושוב, ברור לי שאצטרך מדריך. עשיתי פעם אימון נהיגה (עם אביאל יעקובי). זה מאוד יקר (כ 1.5K שקלים). אז אני מניח שאם צריך קורס (כ 10 שיעורים) לא הייתי עושה את זה פעם בשבוע. 
הייתי רוצה להאמין שניתן להנות מהנהיגה בו מהיום הראשון ועם כל אימון ללמוד יותר ולמצות את הרכב טוב יותר. 
וסליחה שאני קצת מתמם אבל בניגוד לישראל בארה"ב או קנדה למשל הרכב הזה הרבה יותר נגיש ובהחלט יתכן שהוא רכב ספורט ראשון ללא מעט צעירים (כמו גם המוסטנג לשמל)
האם לדעתך רובם לא מנלצים אותו כראוי או מתרסקים?

סטטיסטית, כל בנאדם שני מטומטם יותר מהממוצע. ובאותה נשימה, במחקר שבוצע איפשהו מתישהו, 93% מהאנשים טענו שהם נהגים טובים יותר מהממוצע. 

 

הבעיה עם החיבור של שני הנתונים האלה (מעבר לבעיה המובנית - שהם קיימים), היא שאותו "כל אדם שני" בטוח שהוא יודע מה הוא עושה, כשזה לא בהכרח המצב. לכן אתה מתקשה למצוא אנשים שאומרים שאולי זה לא הרכב הנכון לכל סיטואציה.   


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 5 דקות, RK כתב:

אני מבין שבזמן החיפושים במרשתת איכשהו פספסת את עשרות אלפי סרטוני התרסקויות המוסטנג?

לא התעניינתי במוסטנג.
אני מניח שלרוב סוקרי הbrz יש הטיה של נסיון וכשרון. 
אשאל זאת כך: האם הוט האצ' הוא תנאי מקדים ל brz?


גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים הייתי אומר כן. 

אבל גם אז זה לא מוחלט או בינארי. 

 

אם היה לך הוט האץ' לא אומר שלמדת לנהוג, ואם לא היה לך הוט האץ' - יכול להיות שאתה מתחרה בקארטינג מגיל 8. 

 

אני מבין שאתה מנסה למצוא איזה כלל שתוכל ללכת על פיו. אבל אין כזה. 

אבל כן, לאדם ממוצע-עד-מעט-מעל-הממוצע מבחינת כישורי נהיגה, עדיף יהיה יותר קל לעבור מהוט האץ' לברז.

 

ועכשיו כשאני חושב על זה. מה רע בפוקוס שלך? על פניו היא משלבת את שני ה"יתרונות" של הוט האץ' ושל הברז - היא חלשה (לא כשלעצמה, אלא ביחס ל-GTIים למיניהן) והיא הנעה קדמית. אז למה לא לקחת לך איזו שנה וללמוד עליה עד שאתה כבר ממש מרגיש שלא כיף לך יותר עם הנעה קדמית או שהיא מגבילה אותך, ולעבור לברז. אולי אפילו תצא עד אז הברז החדשה בלי בור המומנט.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...