Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו brz, החלום ושברו (ניסיתי להכניס פנימה ילדים)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 6 שעות, itaimoto כתב:

אגב, לפני הברז תרגלתי לא מעט העברות משקל וקווים נכונים עם איביזה 1.0. יש הרבה מידע זמין ברשת, יש הדרכות נהיגה, ואפשר לעשות את זה עם כל רכב. לא צריך לקנות הוט האץ' בשביל זה.

 

עשית הדרכות נהיגה עם מדריך על האיביזה שלך עוד לפני שקנית את הברז, או שיותר תרגלת עצמאית בקטנה ממידע שברשת?

 

וסתם לצורך הדוגמא, אם אמא שלי לוקחת את הברז לסדר היום שלה, מה שאומר שנוסעת הכי רגיל שיש כמו שאישה בת 60 תנהג, היא תרגיש בכלל שזה רכב שלא מתנהג כרגיל? כלומר היא תצטרך לקחת פניות בצורה זהירה אפילו יותר ממה שרגילה אחרת הרכב עלול להפתיע אותה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כן.

לפעמים גם  בהאצה מאוד מתונה בפניה התחת עלול לצאת. הבקרות יכנסו לפעולה אבל הרכב מכוייל שהן יכנסו רגע מאוחר מדי.

  • אהבתי 1

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו מודה שלזה לא ציפיתי. חשבתי שכל רכב, גם הקיצוניים שבהם (והברז ממש לא נחשבת לכזאת) מתנהג רגיל כשנוסעים בו רגיל במוד סבתא, אני גם רואה בקבוצות 86/ברז בחו״ל בפייסבוק עד כמה הדמוגרפיה של הקונים מגוונת מרוב שהרכב שם נגיש לכולם, מנערי קולג׳ ועד soccer moms בנות 50 שבטח קנו אחת כי היא יפה ומיוחדת, לא חשבתי שנדרשת יכולת כדי לנהוג בו בנהיגה שגרתית לסופר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאד אהבתי את ה-308 (לא נהגתי ב-i30, אבל כן בגולף 7) אבל אם לא הייתה לי בעיה לאכלס את המושב האחורי, אני מעדיף את ה-BRZ. אבל זה אני (מעדיף פניות על קווים ישרים ומעריך מאד היזון חוזר מהמכונית)

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, RK כתב:

רובם אכן לא עושים. וזה מאד מפספס את הפואנטה. אני סבור שהמסלול הנכון הוא לימוד ואז רכב, הרוב סבורים שהמסלול הנכון הוא רכב ואז שיפור הרכב, בלי הקטע של לימוד נהיגה. 

אבל מה אני מבין...

לדעתך לימוד על פוקוס ואז רכישת ה gti או לימוד על ה gti שקולים?

לפני 9 שעות, GR8Day כתב:

ברצינות?

אתה משנה כיוון? קודם לומד ואח"כ קונה???

או שאתה מתכנן לעשות אותם במקביל?

לא בטוח,  בגלל זה אני מתייעץ. בכל מקרה, למצוא 308 gti יקח זמן

לפני 8 שעות, shachar187 כתב:

יש פה לא מעט על המלצות על דרייב לוג'יק.

 

ובנוגע לזה שאתה צריך רכב ספורטיבי בכדי לקבל את כל החוויה, אספר לך משהו.

יש לי ידידה  שהייתה נהגת מקצועית והיום היא מתניידת בI20. מדובר ברכב עגלה לכל הדעות, אבל כל מי שאי פעם היה איתה ברכב אמר שזאת חוויה יוצאת דופן.

ברור שאין לרכב הזה אין יותר מדי מה להציע, אבל היא איכשהו מצליחה להפיח בו קצת חיים. 

אז אולי באמת עדיף שתלמד על הפוקוס, תשתפר ואחרי שתשתעמם ממנה - תעבור למשהו יותר רציני. 

הייתי אצל אביאל מדרייב לוג'יק, הוא טוב ומאוד יקר

לפני 7 שעות, itaimoto כתב:

אמנם אני לא יכול לייעץ בסוגיה המשפחתית היות שהשיקול ה"משפחתי" היחיד שהייתי צריך להתייחס אליו בזמן הרכישה של הברז היה "יהיה נחמד אם החברה תאהב את הצבע", אבל אני חושב שאתה לא צריך להמנע מרכישת ברז רק בגלל שהיא תהיה הרכב הספורטיבי הראשון שלך. היא בהחלט יכולה לנשוך, אבל אם תהיה זהיר מספיק תוכל להנות מעולם חדש ונפלא של הנעה אחורית מבלי לסכן את עצמך ואת הסביבה. מה זה זהיר מספיק? אם 21 אלף ק"מ על הרכב הספורטיבי הראשון שלי מהווים איזשהו מדד, אז אני:

  1. נהגתי ב 5000 ק"מ הראשונים בגישה של "הרכב הזה יהרוג אותי"
  2. נזפתי בעצמי בכל פעם שבה הבקרה נכנסה לפעולה (זה מאוד מורגש בברז) בכביש או במסלול וביצעתי עם עצמי מיני תחקיר על הסיבה שבגללה זה קרה
  3. העזתי לנסות את הבקרה במצב Track הליברלי יותר (לא בקרה מנותקת חלקית. בקרה ליברלית יותר) לראשונה ביום המסלול השלישי שלי ואחרי הדרכה

אגב, לפני הברז תרגלתי לא מעט העברות משקל וקווים נכונים עם איביזה 1.0. יש הרבה מידע זמין ברשת, יש הדרכות נהיגה, ואפשר לעשות את זה עם כל רכב. לא צריך לקנות הוט האץ' בשביל זה.

יש לך המלצות קריאה או צפייה?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, mcshmupi כתב:

זה מה שחשבתי בהתחלה אבל הרוח הנושבת בשרשור היא שה brz לא מומלצת כרכב ספורט ראשון
לגבי המגאן, החדשה היא רק אוטומטית ואני רוצה ידנית (והיא מאוד יקרה. גם i30N חדשה יקרה מידי עבורי)

יש אופציה לידנית בהזמנה, כמובן שתעלה פחות מהאוטומטית... תבדוק את זה.

ו ה BRZ מומלצת מאוד, בלי שום קשר לאם זה רכב ספורט ראשון או לא. אם לוקחים באיזי ולא ישר מנתקים בקרות ומשתוללים הכול טוב.

 

itaimoto  בהחלט דוגמא מעולה לכך, מכיר אותו אישית והוא נהג מעולה כיום לאחר כמה זמן עם ה BRZ.

 

לפני 19 שעות, מיץ פטל כתב:

האם האופציה של רנו מגאן CUP (ידנית וקצת ישנה...) אפשרי מבחינתך?

למה, אתה מוכר אחת? אני מחפש כזאת

עריכה אחרונה על ידי D.A
  • אהבתי 1

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@mcshmupi

שלא תבין לא נכון, אני ממש לא מנסה להוריד אותך מהקניה של ברז. 

מה שאני אומר, זה פשוט חבל על כל דקה, ובזמן שאתה מתלבט מה לקנות, ברז או אולי הוטהץ' כלשהיא, תנצל את הזמן ללימוד עם מה שיש לך.

ויש לך אחלה רכב לנהוג בו.

גם ככה במידה ותקנה ברז או כל רכב חזק אחר, סביר להניח שבהתחלה תפחד ממנו ותסע בקצב שהוא רחוק מאוד ממה שהרכב הנוכחי שלך יודע לעמוד בו.

 

אגב, אתה תופתע לראות באיזה קצב מאזדה 3 דור ראשון 1.6 אוטומט יודעת לעמוד במסלולים בארץ (רמז - עושה פאדיחות לגדולים וחזקים ממנה בהרבה). 

בסופו של דבר זה לא הרכב, זה מי שנוהג בו.

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, mcshmupi כתב:

לדעתך לימוד על פוקוס ואז רכישת ה gti או לימוד על ה gti שקולים?

 

אני אומר להתחיל ללמוד אתמול, גם אם היה לך כרגע סוזוקי אלטו. כרגע יש לך פחות כלים לדעת מה עדיף לך, מה יותר מהנה אותך, מה יותר תואם את סגנון הנהיגה שלך - כי בגדול אין לך אחד. ברגע שתקבל יותר ידע, תוכל לקבל החלטות יותר מושכלות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, iluxxxa כתב:

אגב, אתה תופתע לראות באיזה קצב מאזדה 3 דור ראשון 1.6 אוטומט יודעת לעמוד במסלולים בארץ (רמז - עושה פאדיחות לגדולים וחזקים ממנה בהרבה). 

בסופו של דבר זה לא הרכב, זה מי שנוהג בו.

 

אבל על מה תעדיף ללמוד לנהוג?

מאזדה 3 דור ראשון זו עגלה, איך שלא תסתכל על זה, עם הילוכי צב. זה שקו נכון ואיזון נכון של הרכב לוקח במסלול, לא אומר שכיף לנהוג עליה. לא כיף.

 

בסופו של דבר, מה שחשוב לך זה כמה כיף לך לנהוג על הרכב עליו אתה נוהג, לא הזמנים שאפשר לעשות איתו במסלול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.5.2020 בשעה 11:15, mcshmupi כתב:

אני מניח שבן ה11 יושב מלפנים ובן ה9 מאחוריו?
איך בן 5 יושב מאחוריך?

 

בן ה 5 או אחד הגדולים יותר יושבים מאחור על בוסטר והרגליים על המושב. בפועל הם מסתדרים עם זה מעולה. 

 

 

בתאריך 21.5.2020 בשעה 15:48, David17 כתב:

פחח.. מי קונה BRZ וחושב שזה רכב ספורט??

תלמדו מהגרמנים מה עושים כצריך להוריד את הילדים בגן ובבית ספר ואין חשק לחכות 10שניות עד 100.

יש מקום לכולם, גם לכלב. 

 

נכון, הבמוו מהירה מאוד. אבל רכב ספורט?   בחייך. 

הבמוו לא מתקשרת בכלל, מרגישה כבדה מאוד ועל מסלול צפוף תהיה הרבה מאחורי ברז סטנדרטית עם צמיגים טובים.

לפני שרכשתי ברז עשיתי סיבוב על במוו 140. חזקה, אבל מנותקת וכבדה מאוד.  שלא לדבר שהיא שונה לחלוטין מבחינת העלויות. במחיר של ברז חדשה אתה יכול לרכוש במוו חלושה אם כי עדיין כבדה ומנותקת.

 

 

בתאריך 21.5.2020 בשעה 15:48, David17 כתב:

 

 

לפני 9 שעות, שמוליק ק כתב:

אם היו לי 210 אלף ש"ח לקנייה של סובארו BRZ הייתי קונה פורשה פאנאמרה 2010 ב 180 אלף ש"ח, אז נכון שהתחזוקה השוטפת יקרה יותר- אבל מקבלים אוטו רציני פי כמה עם ביצועים טובים יותר ועם מקום לקטנים גם כשיגדלו

דרך אגב אם אתה קונה את החלפים לטיפולים השוטפים באיביי מראש אתה תחסוך הרבה בתחזוקה

 

הנה המחירון

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=26746&Year=2010

 

לא ניתן להשוות רכב חדש למשומש. עלות החזקת ברז חדשה תהיה כלום ושום דבר, הרכב באחריות, הטיפולים זולים,  הביטוח סביר ויש לך 5 שנים של שקט. להחזיק פורשה פאנמארה בת עשור בטוח יעלה פי עשר אם לא יותר. 

 

ההשוואה הנכונה היא תמיד להשוות בין רכבים באותו הגיל בערך כדי שקנה המידה של העלויות יהיה לא רק ברכישה אלא גם בהחזקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@senda

אני יכול להייעץ איתך בפרטי?

אולי תוכל לעזור לי עם עניין הושבת הילדים בתוך האוטו?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, YNV כתב:

כן.

לפעמים גם  בהאצה מאוד מתונה בפניה התחת עלול לצאת. הבקרות יכנסו לפעולה אבל הרכב מכוייל שהן יכנסו רגע מאוחר מדי.


ועוד יותר על כביש רטוב... לא מיועד לאמהות לסידורים

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, falou כתב:

 

אבל על מה תעדיף ללמוד לנהוג?

אני לומד עם מה שיש. 

פעם הייתה לי 206xs, וזה רכב שלימד אותי המון. והיו לה רק 90 כ״ס והיא עלתה אולי עשירית מברז.

ציטוט

לא כיף.

כל אחד והכיף שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@iluxxxa
אני מניח שאם הייתי מוצא קליאו ספורט mk3 במצב טוב הייתי קונה אותה
אפשרות נוספת שחשבתי עליה היא 208 gti 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...