Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו brz, החלום ושברו (ניסיתי להכניס פנימה ילדים)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 1 דקה, mcshmupi כתב:

ממה שקראתי, מביחנת חוויה הbrz היא בליגה משל עצמה (באיזור המחיר הזה)
בנוסף, אין יותר מידי נסיון בנהיגה ספורטיבית ואני מקווה שה brz (שמתוארת כמלאה בתחושות) תעזור לי ללמוד
ה308 מתוארת כרבת יכולת אבל עם משמעותית פחות רגש מה brz. 
 

אל תסתמך רק על ביקורות... יוטיובר שאני מאוד אוהב נתן דוגמה טובה לזה:

תשאל מלצר יינות מקצועי מה הפערים בין שני בקבוקי יין לבן יוקרתיים וכנראה שהוא ידע להבחין.

אתה כנראה שלא.

 

נהגתי גם בברז וגם ב 308 לא מעט. גם במסלול. ה 308 לגמרי מספיק מרגשת ומהנה.

בנוסף אפשר להשיג אקזמפלרים מעולים בלא הרבה מאוד כסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 151
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום

אתה חייב לנהוג על כולן ולגבש דעה. גם אם ההוטהאץ' לא יהיו brz, הן לא רעות בפני עצמן ובשילוב החבילה המשפחתית אולי תבין שזה מספק אותך.

ולגבי היונדאי:

 

Screenshot_20200520-144407_WhatsApp.jpg

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 6 דקות, Morningstar כתב:

אל תסתמך רק על ביקורות... יוטיובר שאני מאוד אוהב נתן דוגמה טובה לזה:

תשאל מלצר יינות מקצועי מה הפערים בין שני בקבוקי יין לבן יוקרתיים וכנראה שהוא ידע להבחין.

אתה כנראה שלא.

 

נהגתי גם בברז וגם ב 308 לא מעט. גם במסלול. ה 308 לגמרי מספיק מרגשת ומהנה.

בנוסף אפשר להשיג אקזמפלרים מעולים בלא הרבה מאוד כסף.

אני חשבתי שהפוך. תיתן לנהג מיומן רכב רב יכול אבל לא מלא ברגש (דגמי s של אאודי למשל, או קופרה) והוא ידע להוציא את המיטב מהרכב
מישהו לא מיומן כמוני צריך ללמוד. ברור שאהיה חייב לפנות למדריך אבל מה Brz אני מצפה שתלמד אותי בעצמה, מה308 לא. 
למשל בפוקוס שיש לי היום, אני די בטוח שאני לא ממצה את היכולת שלה. 
עד היום עשיתי הדרכה אחת (עם אביאל יעקובי). למדתי למשל שבלימה חזקה לפני פנייה מגדילה את משקל החזית והרכב נכנס טוב יותר לפניה. 
אבל מעבר לזה אני לא כל כך יודע איך להתקדם והדרכה זה נורא יקר (ועם הפוקוס לא בטוח ששווה את זה).

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, mcshmupi כתב:

 

אני חשבתי שהפוך. תיתן לנהג מיומן רכב רב יכול אבל לא מלא ברגש (דגמי s של אאודי למשל, או קופרה) והוא ידע להוציא את המיטב מהרכב
מישהו לא מיומן כמוני צריך ללמוד. ברור שאהיה חייב לפנות למדריך אבל מה Brz אני מצפה שתלמד אותי בעצמה, מה308 לא. 
למשל בפוקוס שיש לי היום, אני די בטוח שאני לא ממצה את היכולת שלה. 
עד היום עשיתי הדרכה אחת (עם אביאל יעקובי). למדתי למשל שבלימה חזקה לפני פנייה מגדילה את משקל החזית והרכב נכנס טוב יותר לפניה. 
אבל מעבר לזה אני לא כל כך יודע איך להתקדם והדרכה זה נורא יקר (ועם הפוקוס לא בטוח ששווה את זה).

יקח לך זמן רב לפני שתמצא את היכולות של ה 308, שד"א, בטוח תהיה מהירה יותר מברז סטוק בכל המסלולים שיש לנו פה בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, itaysamurai כתב:

אתה חייב לנהוג על כולן ולגבש דעה. גם אם ההוטהאץ' לא יהיו brz, הן לא רעות בפני עצמן ובשילוב החבילה המשפחתית אולי תבין שזה מספק אותך.

ולגבי היונדאי:

 

Screenshot_20200520-144407_WhatsApp.jpg

איך? ה308 כבר לא משווקת אז אין רכבי הדגמה. 
יש אפשרות לשכור אחת?
ב brz אני מניח שאפשר להזמין נסיעת מבחן, אני לא יודע אם זה הוגן. בכלל לא בטוח שאני יכול לקנות אותה משיקולים פרקטיים.
האם בנהיגת מבחן אצליח להבין מספיק טוב את ההבדלים בינהן?
למשל באתר icar היה מבחן השוואתי שטוען שהפיג'ו יותר כיפית עם שלדה שמאפשרת יותר משחקיות. היונדאי לפי המבחן הרגישה כבדה יותר, אוחזת אבל פחות תזיזתית. 
אני לא בטוח שאצליח להבין את כל זה לבד בנסיעת מבחן, סביר להניח שהייתי מתרשם מאוד מכל אחת מהן וחושב לעצמי "וואו".

לפני 1 דקה, Morningstar כתב:

יקח לך זמן רב לפני שתמצא את היכולות של ה 308, שד"א, בטוח תהיה מהירה יותר מברז סטוק בכל המסלולים שיש לנו פה בישראל

ברור. אבל המטרה שלי היא לא רק המסלול (שאליו אני מקווה להגיע אבל הוא לא המטרה הראשית).
למיטב הבנתי יש לי יותר סיכוי למצות יותר מהיכולת ב brz. ואני לא מחפש יכולת אבסולוטית.

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

שרשור מעניין. יצא לי לראות כבר 2 סובארו BRZ עם כיסא של ילד במושב האחורי. לא יודע מה זה אומר, אבל כנראה שמתנהלים איתה איכשהו.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, mcshmupi כתב:

איך? ה308 כבר לא משווקת אז אין רכבי הדגמה. 
יש אפשרות לשכור אחת?
ב brz אני מניח שאפשר להזמין נסיעת מבחן, אני לא יודע אם זה הוגן. בכלל לא בטוח שאני יכול לקנות אותה משיקולים פרקטיים.
האם בנהיגת מבחן אצליח להבין מספיק טוב את ההבדלים בינהן?
למשל באתר icar היה מבחן השוואתי שטוען שהפיג'ו יותר כיפית, עם שלדה שמאפשרת יותר משחקיות . היונדאי לפי המבחן הרגישה כבדה יותר 
אני לא בטוח שאצליח להבין את כל זה לבד בנסיעת מבחן, סביר להניח שהייתי מתרשם מאוד מכל אחת מהן וחושב לעצמי "וואו".

תתחיל בלנהוג ברכבים שאתה מעוניין בהם. שחרר את ה "לא פייר" זה ברור לכל סוכנות רכב שזה שאתה עושה נסיעת מבחן לא בטוח אומר שאתה קונה.

אני עשיתי נסיעת מבחן על הברז. ואז גם לקחתי אותה ל 24 שעות מהיבואן ובסוף לא קניתי.

ובכנות? שעתיים אחרי שאספתי את הרכב ל 24 שעות ידעתי בתוך תוכי ש "התאהבתי" במיאטה ושום דבר לא יעזור.

בכל זאת המשכתי עם הבדיקה שלי.

אממה, גם הרכב וגם היבואן - השאירו עלי רושם מצוין ושכנעתי חבר אחר לקנות, חבר שבכלל לא חשב על ברז לפני.

להשאיר רושם טוב זה תמיד חיובי ואולמות התצוגה יודעים את זה. ספציפית יכול להמליץ על האולם של אופיר בראשון לציון.

 

ברגע שתנהג תדע יותר טוב מה אתה מרגיש. שנים AudiS1 היתה "החלום" שלי. ברגע שממש נהגתי בה רק רציתי לרדת.

היה לי לא כיף. לא הרגשתי שום דבר מיוחד בזמן שנהגתי. אלו דברים שאתה מגלה כשאתה נוהג.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Pavlik כתב:

שרשור מעניין. יצא לי לראות כבר 2 סובארו BRZ עם כיסא של ילד במושב האחורי. לא יודע מה זה אומר, אבל כנראה שמתנהלים איתה איכשהו.

אם זה ילד אחד, מאחורי מושב הנוסע זה יותר סביר.

לפני 15 דקות, Morningstar כתב:

 

אני עשיתי נסיעת מבחן על הברז. ואז גם לקחתי אותה ל 24 שעות מהיבואן ובסוף לא קניתי.

 

להשאיר רושם טוב זה תמיד חיובי ואולמות התצוגה יודעים את זה. ספציפית יכול להמליץ על האולם של אופיר בראשון לציון.

 

 

אני מניח שלקחת אותה כרכב מבחן לפורום, לא כלקוח פרטי?
יש יתרון בלנסוע לאולם בראשון? (אני אשדודי, יש כאן אולם)

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, Morningstar כתב:

ברגע שתנהג תדע יותר טוב מה אתה מרגיש. שנים AudiS1 היתה "החלום" שלי. ברגע שממש נהגתי בה רק רציתי לרדת.

היה לי לא כיף. לא הרגשתי שום דבר מיוחד בזמן שנהגתי. אלו דברים שאתה מגלה כשאתה נוהג.

 

זה נכון אבל בעיקר למי שיש לו ניסיון בנהיגה ספורטיבית. אני מזדהה מאוד עם פות״ש, אני גם חושב שיהיה קשה להבדיל למשל בנסיעת מבחן שגרתית בין היונדאי ל 308, הרי מה עושים ברוב נסיעות המבחן האלה, לוקחים אותך לכביש עוקף טיפה מהיר ואתה גם כן נוהג בזהירות כי המעמד טיפה מלחיץ (בכל זאת לא נעים ליד נציג לעשות משהו שאתה לא באמת בטוח בו - זה כל הבעיה של חוסר הניסיון שפות״ש מתאר) ובעצם לא הרבה פידבקים מגיעים אליך בנסיעה כזו מלבד סאונד ואולי טיפונת שלדה אם יש עיקול קטנטן (שגם אותו כאמור אתה לוקח בזהירות יחסית אבל עדיין עוברת קצת תחושה).

 

אבל, גם בגלל חוסר ניסיון, גם בגלל המעמד וגם הכביש שלקחו אותך אליו, אתה נוהג בצורה שרחוקה שנות אור מהמגבלות ולכן אתה לא חווה ממש את הרכב אז קצת קשה לאסוף הרבה פיבדק מזה.

 

אני עשיתי נסיעת מבחן על ה 208GTI, נסעתי בכביש עוקף ובתכלס זה הרגיש לי כמו לנסוע בקליאו שהמהירות שלה מטפסת פשוט הרבה הרבה (הרבה) יותר מהר. אני לא חרצתי את גורלו של הרכב על סמך הנסיעה הזו כי הבנתי שאני בטח לא יודע לנצל אותו ולכן זה לא מבחן הוגן אבל החוויה היתה די סטרילית וללא באמת הבנה אם הרכב מתאים לי או לא מבחינת מה שאני מחפש (שזה לגמרי ״תחושות״ בדיוק כמו פות״ש) ולכן אני באמת מזדהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 53 דקות, mcshmupi כתב:

אני לא בטוח שאצליח להבין את כל זה לבד בנסיעת מבחן, סביר להניח שהייתי מתרשם מאוד מכל אחת מהן וחושב לעצמי "וואו".

אז אתה מעדיף להחליט עפ"י מבחנים כתובים וזהו? אישית אפילו קורולה ואלנטרה לא הייתי קונה ככה, אז רכב ספורטיבי? ומה אם תנוחת הנהיגה תהיה לך לא טובה? מושב לא נוח? יש אנשים/בוחנים שנהנים מלאון קופרה ויש שיגידו שהיא קצת משעממת, איך מחליטים ככה?

פשוט נוהגים.

אף אחד לא נולד בוחן רכב. אחרי שתעלה על הרכב השני הרשימה, אתה כבר תדע להשוות ולהבין מה אתה מעדיף בכל אחת מהן.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאצטרך לנהוג ברכב לפני שאני קונה אותו.
אבל אני כן מסתמך על אנשים מנוסים ממני (גם בבחירת מסעדות או טלפון למשל).
(גם) בשביל זה אני בפורום.

אין דבר מלחיץ יותר מלקנות רכב ספורט כל כך יקר ועם הזמן והקילומטרים לגלות שבתכלס, זה לא באמת היה שווה את זה.
 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגיד כמה דברים טפשיים קצת:

א. בסוף זה עניין של ניהול סיכונים. אתה גם לא יודע בדיוק אם תאהב את המקצוע שבחרת כשאתה רק הולך ללמוד אותו, אתה לא באמת יודע אם מי אתה מתחתן ואיך תיראה השכונה שקנית בה בית היום בעוד 20 שנה. עם רכב, במקרה הכי גרוע מוכרים וקונים.

ב. אני לא בטוח שדווקא להשתדרג בכח זה מה שאתה צריך אם אתה מחפש ללמוד טכניקה. להרגשתי הלא מלומדת, הפוקוס מספיק חזקה (שלא לומר, חזקה מדי) לכל כביש טכני שתמצא. מצד שני, הבלמים שלה (בעיקר) לא שם, ויש עוד כמה נקודות לשיפור. היה לי פעם רעיון קצת מטורלל לקנות איזה גרוטאה ישנה עם מגבלות נמוכות ומעט כח (205 סטנדרטית היא הראשונה that comes to mind, אבל אני לא בטוח שזה באמת ריאלי היום) כדי באמת ללמוד לנהוג, אבל החיים היו חזקים בהרבה מרעיונות מטורללים. אני לא בטוח שלקנות ברז יהיה עדיף על להישאר עם רכב פשוט לנסיעות יום-יומיות (סתם לדוגמא, 208 ידנית) + רכב ישן אבל מעניין (נניח, 206xs) + יישור קו עצבני ושיפורים נדרשים + המון עדף להדרכות ומסלול.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה brz בעלת הנעה אחורית, לדעתך זה לא יתרון משמעותי?
העובדה שמדובר ברכב חדש (או חדש יחסית אם יד 2) היא יתרון, לא אצטרך להתעסק עם תחזוקה יותר מידי (הזמן שלי מוגבל בשלב זה בחיי)
בנוסף ובניגוד לכמעט כל חלופה (חוץ מאולי קליאו ספורט mk3, לך תמצא אחת במצב טוב) יש לה מנוע אטמוספרי שאני (חושב ש) שאני מעדיף. 

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, mcshmupi כתב:

אם זה ילד אחד, מאחורי מושב הנוסע זה יותר סביר.

אני מניח שלקחת אותה כרכב מבחן לפורום, לא כלקוח פרטי?
יש יתרון בלנסוע לאולם בראשון? (אני אשדודי, יש כאן אולם)

לקוח פרטי. לא נותנים לכל אחד, אבל אם אתה מספיק משכנע או מכיר את האנשים הנכונים תקבל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, hans כתב:

אם זה קורה פעמיים-שלוש בשבוע, אז אפשר להסתדר עם הזחה זמנית של כיסא הנהג,

אבל אם מדובר בשגרה,  כל בוקר - תוותר.

 

ואם הוא דווקא מחבב את הילדים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1422 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...