Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Abato3

התלבטות לגבי פיג'ו 5008

Recommended Posts

אני מתעניין ברכישת פיג'ו 5008 ומתלבט האם ללכת על דגם האקטיב 1.6 או ששווה לשדרג לפרימיום. האם התוספות (בקרות, אבזור, גימור) שוות לדעתכם את העלות הנוספת (כ-22 אש"ח)? תודה לעונים 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת חושב שזה מאוד אינדיווידואלי. הערך של 20,000 ש״ח עבור האחד שונה עבור האחר.

לפרימיום גימור שונה ולא מעט תוספות ואיבזור נוספים (כולל בטיחות), אבל השאלה היא האם האיבזור הספציפי חשוב לך.

דבר אחד שהייתי כן מתייחס אליו זה הסאנרוף. אני פחות מכיר אותו ב5008 (יותר ב3008) כי באלא שיצא לי לבלות בחו״ל (השכרות) לא היה, אבל יש לא מעט טענות שהוא גוזל המון מרחב ראש מאחור, אז אם זה חשוב לך, אני מציע שתשב השני הדגמים לבדוק שזה לא דיל ברייקר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני די מחבב את ה-5008, הוא מרווח ממש, יש לו אחלה אבזור גם ברמה היותר בסיסית. אבל אין לי מושג לגבי עלות התחזוקה שלו. עשינו בדיקה של 5008 בטרייד מחוביל, אבל בסוף העדפנו ללכת על קודיאק כי הרגיש מרווח וגדול יותר ונראה לי שאמין יותר לאורך זמן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקודיאק אחלה (יש אחת לאחי), אבל אני לא מוצא אותה יותר מרווחת, אין לה את היתרון של המושבים הנפרדים מאחור כמו ב5008 ואין לי מושג למה החלטת שלאורך זמן תהיה אמינה יותר. לקודיאק של אחי הוחלף גיר כשהרכב היה בקושי בן שלושה חודשים. ברור שזה מקרה אחד ולא מעיד על הכלל, אבל אני יכול לספר לך שגם במשפחה וגם אצל לא מעט חברים יש 3008 ו5008 מהדור הנוכחי, כשחלקם כבר בני שלוש פלוס ומגלים אמינות מופתית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה. האמת שאני רציתי בהתחלה ללכת על הקודיאק והחלטתי שה-5008 מתאימה יותר בעיקר בגלל הנוחות של המושב האחורי וההפרדה בין המושבים (צריך לשים שני כסאות תינוק +בוסטר). מתלבט מאד האם ללכת על דגם הבסיס או על הפרימיום. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שקיים השאלה אם הכסאות שלך יחגרו ככה ?

לגבי שאלתך לרמת האיבזור :לדעתי תמחור מוגזם ל premium וזה יפגע במכירות אצל לובינסקי . אם ההפרש היה ₪10000 היה סיפור אחר .

למשל תיקון סטייה ובקרת שיוט אדפטיבית זה חביב אבל הייתי מסתדר בלי. ניתור שטח מת באמת חשוב אבל ניתן להתקין פתרון עצמאית בכ ₪1400 (אולי אקדיש לכך שרשור נפרד מה התקנתי) .

 מה שהכי חסר לי נמצא ב GT :עיסוי בגב הכסא (משטח עיסוי של ד''ר גב ?)

בקיצור כל אחד והארנק שלו ומה חשוב לו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה עניין שלך אם להשקיע סכום נוסף אבל יתרון חשוב של הפרמיום הוא,וזה נכון לכל הרכבים,תמיד רמת גימור גבוהה מבוקשת יותר במכירה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זו טעות קלאסית. במכירה לעולם לא תקבל חזרה את מחיר השדרוג ( ₪20000) כי זה דגם פרימיום.

הביקוש העתידי זה תלוי מצב פוליטי מול הסיעות באופוזיצה .

 

 יש כאלה שיחפשו רכב רק אם יש לו גג פנורמי אך לדעתי הם לא בשוק של רכבי 7 מקומות .

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רון לא כתב שהוא יקבל את מחיר השדרוג בחזרה. הוא כתב שלרכב מאובזר יותר/ רמת גימור גבוהה יותר סביר שיהיה ביקוש גבוה יותר. זה נכון דווקא כי ברכב משומש הפרש המחירים קטן יותר בין הדגמים.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, save כתב:

אני יודע שקיים השאלה אם הכסאות שלך יחגרו ככה ?

לגבי שאלתך לרמת האיבזור :לדעתי תמחור מוגזם ל premium וזה יפגע במכירות אצל לובינסקי . אם ההפרש היה ₪10000 היה סיפור אחר .

למשל תיקון סטייה ובקרת שיוט אדפטיבית זה חביב אבל הייתי מסתדר בלי. ניתור שטח מת באמת חשוב אבל ניתן להתקין פתרון עצמאית בכ ₪1400 (אולי אקדיש לכך שרשור נפרד מה התקנתי) .

 מה שהכי חסר לי נמצא ב GT :עיסוי בגב הכסא (משטח עיסוי של ד''ר גב ?)

בקיצור כל אחד והארנק שלו ומה חשוב לו.

 

 

 

 מתחבר ברשותך לסיפור ניטור התנועה בשטח מת, מכיר פתרונות עצמאיים לגבי תנועה חוצה מאחור, לא בצידי הרכב, אשמח אם תפרט למה כיוונת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קצת עמוס היום כדי לפתוח שרשור יעודי אבל ניתן להתקין שני רגשים בטמבון אחורי שמקושרים למחשב ולנוריות אזהרה במראות צד ול OBDII. זה מגיע כקיט ממיטב היצרנים הסיניים.

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...