Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Buki

מה הקשר בין פתיחת דלת נוסע לבין פעולת המאוורר? (ברלינגו 2016)

Recommended Posts

בתאריך 21.5.2020 בשעה 22:30, מרק10 כתב:

אני הייתי מנתק את חיישן הטמפ' החיצונית ובודק שוב פעם איך המערכת עובדת. אולי אין קשר בין הטמפ' החיצונית להפעלת המאוורר.

 

 

שלא תגיד שאני לא משקיע :-)

 

חיישן מנותק, קווים התצוגה, המאוורר עובד.

 

20200523_142325_HDR.thumb.jpg.663d25e60a519c3a9521d8233516e9f0.jpg

 

20200523_142330.thumb.jpg.323c55abb6992678d54377c5562e8c8d.jpg

 

חיישן מחובר, מראה 32 מעלות, המאוורר לא עובד.

 

20200523_142419_HDR.thumb.jpg.5f83291a6b0373b3f6d41d4ac156bc75.jpg

 

20200523_142424.thumb.jpg.c5984dfdc346cd64fc1e58b65802810c.jpg

  • עצה טובה! 1

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה. עכשיו נותר לחשוב ולנסות להבין למה המאוורר תוכנן לעבוד בטמפ' הזו.

 

זה בסדר גם אני קצת "דפוק" בנושא של חפירות.


מגבלת חתימה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.5.2020 בשעה 17:19, Buki כתב:

כן בדיוק, לדלת עצמה אין קשר.

 

מישהו עם פיז'ו/סיטרואן דיזל מהשנים האלו יכול לבדוק האם גם אצלו המאוורר פועל קבוע בטמפרטורה מעל 35 מעלות?

 

אבדוק לך בברלינגו של אחי (2017) ואעדכן בימים הקרובים.
האוטו דיי חדש אצלנו ככה שלא שמנו לב להתנהגות של המאוורר... (הוא עדיין באופוריה מוחלטת מהצ'יפ וצריכת הדלק של האוטו ;-) ).

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי בגלל הצי'פ זה לא יתנהג באופן זהה לרכב של בוקי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא שולל את מה שאתה אומר -  אבל בכל מקרה אני אבדוק.


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט זה לחמם את החיישן עם מקור חום כלשהו .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 37 דקות, איציק נ. כתב:

 


האוטו דיי חדש אצלנו ככה שלא שמנו לב להתנהגות של המאוורר... 

 

האוטו אצלי מ 2016, שמתי לב לזה רק עכשיו.

 

זאת מכיוון שב 99.9% מהזמן כשבחוץ 35 מעלות המזגן עובד ואיתו המאוורר, כמו בכל רכב אחר. 

 

לגמרי במקרה שמתי לב שהוא עובד גם ללא המזגן.

הכי פשוט זה לחמם את החיישן עם מקור חום כלשהו .
כשאתה מגיע לרכב אחרי שחנה בשמש בצהריים, גם בימים ללא שרב הוא לרוב יראה מעל 35 מעלות.

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק לאחר נסיעה של מספר דקות הטמפ' המוצגת בלוח השעונים מדוייקת.


מגבלת חתימה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון. התכוונתי שהטמפרטורה הלא מדוייקת שמוצגת אחרי חניה בשמש מאפשרת לבצע את הבידקה הנ"ל. 


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר קראתי מסמךשל ייצרן מסויים  שמסביר בדיוק את אופן הפעולה של מדידת הטמפ' החיצונית והצגת הטמפ' הנכונה ולא זוכר איפה המסמך הזה.

 

אולי נתקלת במסמך כזה של PSA ?


מגבלת חתימה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 
אבדוק לך בברלינגו של אחי (2017) ואעדכן בימים הקרובים.
האוטו דיי חדש אצלנו ככה שלא שמנו לב להתנהגות של המאוורר... (הוא עדיין באופוריה מוחלטת מהצ'יפ וצריכת הדלק של האוטו ;-) ).

איציק
אשמח לדעת על איזה צ׳יפ מדובר ומה הוא נותן ברכב כזה?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדגמים קודמים (C5-II למשל) היה מדובר בנתון שעובר עיבוד ברגע שהמאוורר מנוע היה עובד (מזגן או הגעה לטמפ' שבה הוא צריך לעבוד) מהסיבה הפשוטה שהאויר שנדחף דרך הרדיאטור יוצא בסופו של דבר מאיזה החלק האחורי של בתי הגלגלים ישירות לחיישן (אויר חם = עולה...) שנמצא בחלק התחתון של הראי הימני.

 

איציק

לפני 19 דקות, Audi-T כתב:

אשמח לדעת על איזה צ׳יפ מדובר ומה הוא נותן ברכב כזה?
 

"צ'יפ" של upsolute שנחשב לאחד המוצלחים לרכבי PSA. הם למעשה צורבים תוכנה על המחשב הקיים.
מעלים הספק מ 75 ל 95 כ"ס, וב-stage2 הם טוענים ל 120 כ"ס.
ההבדל בביצועים מורגש בהחלט (צריכת הדלק לא נפגעת, מתחילה ב 15.5 ק"מ לליטר בנסיעות אורבניות ונגמרת ב 19.5-20.4 ק"מ לליטר בבין עירוני  על 100-110 קמ"ש).

http://www.upsolute.com/en/chiptuning/db/car/7313/citroen/berlingo/citroen-berlingo-hdi-16-75-2015

איציק


Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.5.2020 בשעה 21:12, איציק נ. כתב:

בדגמים קודמים (C5-II למשל) היה מדובר בנתון שעובר עיבוד ברגע שהמאוורר מנוע היה עובד (מזגן או הגעה לטמפ' שבה הוא צריך לעבוד) מהסיבה הפשוטה שהאויר שנדחף דרך הרדיאטור יוצא בסופו של דבר מאיזה החלק האחורי של בתי הגלגלים ישירות לחיישן (אויר חם = עולה...) שנמצא בחלק התחתון של הראי הימני.

 

כמעט בכול רכב מודרני המידע מחיישן הטמפ' עובד עיבוד לפי איזה אלגוריתם לפני שהוא מוצג בתצוגה של לוח השעונים.


מגבלת חתימה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...