Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הקשר בין פתיחת דלת נוסע לבין פעולת המאוורר? (ברלינגו 2016)


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משתף את הפורום בכמה ממצאים מעניינים:

 

יום חם, 38 מעלות.

 

האוטו עומד מונע עם מזגן כבוי ( אל תשאלו למה, זה לצורך מחקר...)

מאוורר מנוע פועל במהירות נמוכה.

 

פותח את דלת הנסע, לאחר מספר שניות המאוורר מפסיק.

סוגר את הדלת, לאחר מספר שניות המאוורר מתחיל לעבוד שוב ועובד רצוף.

פותח שוב את הדלת בצד הנוסע - מפסיק.

סוגר את הדלת - שוב מתחיל. 

 

נסיתי את זה 4-5 פעמים, בכל הפעמים אותה תופעה. 

 

מכיוון שזה שיגע אותי, התעקבתי על זה כמעט שעה ואני חושב שהבנתי את ההגיון, מדובר בסוג של פעולה תקינה.  את התובנות שלי ארשום בהמשך.

 

בנתיים, מוזמנים לרשום רעיונות/גירסאות/הסברים לתופעה. 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעריך שזה מכוון על מנת לדאוג שמא חס ושלום בעת יציאת הנהג/נוסע מהכירכרה היוקרתית פעולת מאוורר המנוע תעיף גרגרי אבק קלים או תפיח משב רוח חמה ומעיקה על היוצא מהרכב. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר לזיהום אוויר. 

זה קורה רק בפתיחת דלת קידמית ימנית. 

 

פתיחת הדלת של הנהג או הדלתות האחרות לא משפיעה.

 

כמון כן כשהמזגן פועל, אין כיבוי מאוורר. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. במכונית הזו מאוורר מנוע פועל כל הזמן אם הטמפרטורה בחוץ מעל 35 מעלות. בשביל מה? לא יודע בדיוק, אולי בשביל לקרר את המכלולים בתא המנוע. 

 

2. את הטמפרטורה החיצונית הוא לוקח מחיישן שנמצא במראה הימנית.

 

3. את הניסוי עשיתי כשהיה היה 38 מעלות, המאוורר פעל. כשפתחתי את הדלת, עקבי שינוי מיקום התראה, הוא מדד 34 מעלות, המאוורר לא פעל.

 

בדקתי את זה 4-5 פעמים ובכל הפעים זה עבד כך.

 

מדוע לדעתכם צריך להפעיל את המאוורר רצוף כל זמן שהטמפרטורה החיצונית מעל 35 מעלות?

 

המזגן היה כבוי, כל הנ"ל לא קשור למזגן. 

 

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר מהעבודה תופעה דומה - קליאו 2017.

מזגן עובד. פותחים דלת נוסע - המזגן מפסיק לקרר.

במוסך אומרים כנראה בעיה בחיישן הטמפרטורה שיושב בתחתית המראה הימנית. 

החיישן עוד לא הוחלף.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכול פועל. 

 

גם בלי פתיחת דלת המאוורר מתחיל לעבוד מעל 35 מעלות. הדלת רק עזרה לי להבין את ההגיון הזה.

 

רוב הסיכויים שזה מצב תקין.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה להבין,

שאתה פותח את הדלת הטמפרטורה יורדת ל-34 ולאחר שאתה סוגר הטמפרטורה עולה חזרה ל-38?

 

אם ההנחה שזה מוריד 4 מעלות "מחזיקה" לטווח רחב של טמפרטורה, אם הייתה בחוץ טמפ של 40 מעלות המאוורר לא אמור לכבות.

 

יצא לך לנסות בטמפרטורה חיצונית התחלתית גבוהה יותר מ-38?

  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב, סתם סיבכתי. 

 

 

כל עוד מד טמפרטורה חיצונית מראה מעל 35 מעלות המאוורר עובד קבוע. גם כשהמנוע קר. 

 

מתחת ל 35 מעלות לא עובד, זאת עומרת עובד רק מתי שהוא צריך לעבוד, לא קבוע.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...