Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה ורסו 2011 - החלפת שמן גיר


אליעזר
מעבר לפיתרון נפתר ע"י vladclar,
שימו לב! השרשור הזה בן 751 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם הוא לא מפרק את הקרטר - אין במה להסתבך ( הכוונה למכונאי מקצועי ). צריך רק שמן ( נכון ) , כלים ומיכל איסוף עם מדידת כמות הנוזלים. כמובן, עושים את העבודה על הליפט.

וגם צריך לדעת את המיקום של פתח מילוי ( מאחורי הבטנה של גלגל קדמי שמאלי - צריך להוריד את הגלגל ולפרק כמה קליפסים ).

אם הוא מוריד את הקרטר ומנקה מגנטים , צריך לקנות אטם חדש ומקורי ולהרכיב אותו נכון כדי שלא יהיו נזילות.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 19.5.2020 בשעה 21:42, vladclar כתב:

אני מניח שבמודל 2011 זה עדיין

CVT TC

https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-toyota-cvt-fluid-tc-4l

 

על פקק מילוי חרוט מה הנוזל הנכון. אבל בשביל לראות צריך להוריד גלגל קדמי שמאלי ולפרק פלסטיקים בבית הגלגל.

 

זה יכול להיות או TC או FE ( האחרון ממה שאני מבין, ברכבים מ 2013).

 

@vladclar האם יש דרך לבדוק איזה תקן האוטו צריך מבלי לפרק גלגל, (אולי דרך הרשת)

אני צריך לקנות מראש כדי שלא לשלוח פעמיים המכונאי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.5.2020 בשעה 13:07, אליעזר כתב:

בעת מעבר מהילוך 1 ל 2 אני מרגיש קפיצה. קשה לתאר בדיוק, אבל זה בהחלט לא מעבר רציף. וזה מורגש לנוסעים ברכב.

 

בתאריך 19.5.2020 בשעה 14:26, vladclar כתב:

בכל מקרה, אין לגיר הזה הילוכים - זאת תיבה רציפה. אם יש מכה, כנראה הגיר כבר לא תקין והחלפת נוזל CVT יכולה יותר להזיק מאשר לעזור. לכן ההחלפה עכשיו אצלך זה סוג של סיכון.

 

יכול להיות שהדפיקה היא מהנעילה של ממיר המומנט? לפי התזמון של "מעבר מהילוך 1 ל2 זה די מתאים, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתקשר למוסך מורשה טויוטה, ולפי מספר הרכב תקבל מהם את סוג השמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, vladclar כתב:

תתקשר למוסך מורשה טויוטה, ולפי מספר הרכב תקבל מהם את סוג השמן.

 

עשיתי ככה, טויוטה זמיר לא יודעים. ענו אותה תשובה, לפרק את הגלגל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הסיכויים שזה TC בגלל השנתון.
ב 2013 הגיר עודכן ועבר לשמן FE.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, vladclar כתב:

רוב הסיכויים שזה TC בגלל השנתון.
ב 2013 הגיר עודכן ועבר לשמן FE

 

ניסיתי בסוכנות רייכמן..

אומרים לי שם: ברור, כל 60k מחליפים שמן.

בנוסף לפי הדגם של הרכב אומרים שצריך FE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסוכנות רייכמן אמרו לי פעם שהם לא מחליפים בשגרה, אבל אם אני מוכן לשלם - בטח שהם יסכימו להחליף.

בקשר לשמן המדוייק - אני לא יכול לעזור לך לנחש.

 אם אתה מחליף ברייכמן - אין צורך לדעת מראש.

אם זה המכונאי שלך - תקפוץ אליו לפני כן, שיוריד את הגלגל ויבדוק מה רשום על פקק מילוי.

עוד אופציה : אם המוסך שלך עובד מול ספקי שמן, אולי הוא יכול להזמין את שני הסוגים ולהחזיר את מה שלא צריך. זה מה שעשיתי בפעם הראשונה שהחלפתי, ליתר בטחון.

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנתיים ערכתי את ההודעה הקודמת שלי.

כאשר דיברת עם המוסך, בשיחה הוא בדק במחשב לפי מספר הרכב?

 

נ.ב. בספר הרכב שיש ברשותי מאז רכישת הרכב, גם במודל 2016 כתוב שמן TC ( מה שכמובן טעות ).

במוסך בדקו לפי מספר הרכב שלי ואמרו FE.

אז לך תדע מה נכון אצלך ב100%..

 

 

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כנראה זה מה שנכון.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפי מה שאני מבין מהצעת מחיר, הם מתכוונים למלא 7.5 ליטרים של נוזל חדש.

באיזו שיטה הם עושים זאת?

מכונה שדוחסת את השמן הישן החוצה מתוך הבלוק ומכניסה חדש?

 

נתחיל מזה ששתי אריזות שמן מקורי מ"אבי חלקי חילוף" עולות פחות מ-800₪ כולל מע"מ ולא 900 לפני

 

https://www.justmotor.co.il/product/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-toyota-cvt-fluid-tc-4l-0-08886-02505

מחיר העבודה סטנדרטי .

 

 אני לא חושב שהם הלכו רחוק - אצלך כבר מרגישים שהגיר לא 100%. זאת לא החלפה של ריענון שמן בתור מניעה.

 

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 751 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...