Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

LowNSlow

AEM DRYFLOW - פלטר אוויר

Recommended Posts

שלום לכולם,
אז כך, הגיע זמן השירות השנתי, שכמובן כולל החלפת פלטר אוויר.
לאחרונה אני לא מעט נתקל ברשת  בפלטר הנ"ל (AEM DRYFLOW), כמובן הכוונה לפאנל פילטר (לא פלטר "פתוח"):
spacer.png

 

בAEM טוענים שיש לפלטר הזה מספר יתרונות לעומת הפלטר הנייר הרגיל כמו, יכולת "נשימה" יותר טובה, פלטר רב פעמי שמצריך ניקוי בלבד מדי פעם ושמדובר בפילטר שאינו מצריך שימון (בניגוד למתחרים ב-K&N). בהינתן המידע הזה, אני שוקל לנסות את המוצר הזה (עד היום היה לי את פילטר הנייר המיינסטרים).


אשמח לדעת אם למישהו פה יש ניסיון עם הפלטר הזה שיכל לתת חוות דעת.
כמובן שגם חלופות עם מאפיינים דומים יתקבלו בברכה (בדגש על פלטר שאינו מצריך שימון)
תודה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מומלץ, תוספת הכח המוטלת בספק באה על חשבון סינון פחות איכותי. לשמירה על המנוע, תשתמש במסנן OEM איכותי עבור המכונית שלך.

  • עצה טובה! 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...