Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סך הוצאות שנתי קטנוע


yuvalkop
שימו לב! השרשור הזה בן 1404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 19.5.2020 בשעה 08:26, yuvalkop כתב:

 

זאת בדיוק השאיפה שלי. 5 6 קמ לכיוון בתוך תל אביב בגדול ...

 

 

לשימוש הזה הייתי לוקח אופניים חשמליים (או אפילו לא חשמליים...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 12.6.2020 בשעה 13:57, FoxLight כתב:

אני כרוכב עכשווי אומר שתלת גלגלי יותר בטוח בדיוק מהסיבה שיש עוד גלגל שיכול להציל אותך איפה שדו גלגלי יחליק.

עובדה גם שבקושי רואים תלת מחליקים.

בתלת גלגלי אם אתה מעבד אחיזה באחד מהגלגלים הקידמיים השני יכול להציל אותך, בדו גלגלי אין את זה

 

 

תלת לא מחליק הוא מתהפך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת סדר בדברים:

- קסדות:  קסדה טובה ובטיחותית היא כזו שיושבת טוב על הראש, לא הדוק מדי ולא רופף, עם תקן רשמי כמובן, והכי חשוב שתהיה רכוסה כמו שצריך ולא תעוף מהראש בדיוק כשצריך אותה.

אין שום קורלציה בין המחיר לבטיחות. הקסדות היקרות עולות כך בעיקר בגלל המיתוג, הצביעה, איכות הריפודים והמשקף. אפשר להיכנס לאתר של sharp ולראות דירוג בטיחות. אני מעדיף להחליף קסדה זולה כמו LS2 פעם בשנה שנתיים, מאשר להשקיע הון בשואי או אראי ולהחזיק אותה 10 שנים.

 

בטיחות תל"ג - התלתים בטוחים יותר אקטיבית, יש יותר אחיזה בפרונט, חלוקת המשקל טובה יותר, הבלימה חזקה יותר, ותיקול מהמורות ומכשולים עדיף.  בצד השלילי כמו שאמרו יש את המשקל הגבוה יותר וזה נכון בעיקר לכלים הגדולים של פיאג'ו. הטריסיטי מרגיש קטן ונוח וקל להסתדר איתו. צריך לקחת בחשבון שהבטיחות שלהם היא בצד האקטיבי. פסיבית הם פגיעים בדיוק כמו דו"ג מקביל.

 

אופנוע מול קטנוע - עברו הימים שבהם הקטנועים היו קטנים ונחותים. יש קטנועים שמתנהגים טוב יותר מאופנועים מקבילים, וגם לרוב המוחלט של הקטנועים הקטנים יש התנהגות כביש בטוחה, וכמובן יש את התפעול הקל והנוח שתורם גם הוא לבטיחות.

 

דיבורית קסדה - תעשו טובה לעצמכם ואל תתקינו דיבורית. כנ"ל עם לשים את הנייד על הכידון. מספיק לראות את כל הנהגים הסלולריים איך הם נוהגים כמו שיכורים. להם יש פח מסביבם שמגן עליהם. לנו לא. כשיש שיחה עוצרים בצד, או שחוזרים אחר כך.

ווייז - כן, אני יודע... אני אישית לומד את המסלול וזוכר בראש. או שמדי פעם עוצר להתאפס על המשך המסלול וממשיך הלאה.

בגדול אנחנו צריכים 100% מהריכוז לטובת ההישרדות על הכביש.

 

מדריך לרכישת קטנוע יד שנייה  https://katnoim.co.il/second-hand-scooter-guide/

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...