Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Adani

טרייד אין – למי ולמה זה כדאי?

Recommended Posts

יכול להיות שאני מפספס משהו ואולי כישורי המיקוח שלי גרועים אבל תמיד חשבתי שהטרייד זו זרועה אחרת של היבואן ושם עושים רווח על הרכב הישן שאתה נותן(להבנתי 12% פחות מחירון)

ממש לפני הקורנה הייתי צריך להחליף אוטו ונכנסתי לכל סוכנות רכב גדולה ולא גרמנית באזור והצעתי את הרכב.. הרכב בן שלוש וקיבלתי הצעות של מחירון פחות 12% למעט היבואן שהציע מחירון. בשום מקום לא הציעו איזה הנחה על מזומן מול אוטו חדש או שידרוג איבזור לרכב החדש כהטבה..

 

ממה שהבנתי הזרוע של הרכבים המשומשים פשוט עושה רווח מ12% ואין קשר לרווח עצמו שהיבואן עושה מהמכירה של רכב חדש..

למכור אותו בשוק הפרטי נמוך מכל הצעת טרייד שקיבלתי. 

מישהו יכול להבהיר מה אני מפספס או שמדובר במקרה יחודי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד מתחילים ממו"מ על מה שאתה רוצה ואת הטרייד מביאים בסוף. ככה אתה יודע על איזה הטבות אתה מוותר.

 

רוב היבואנים נותנים הנחות של אלפי שקלים אם אתה מוותר על מימון ו/או טרייד כי זה כאב ראש עבורם. אם תיכנס למגרשי הטרייד של היבואנים תמצא שם רכבים ששוכבים גם שנה ויותר ורכבים כאלה עלו לפעמים כבר יותר ממה שקיבלת עליהם (פחת, טיפול, טסט ואחסון).

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת סקרנת אותי עם ההצעה. תאורטית אני יכול לשים מזומן על השולחן לרכב חדש.. אני אנסה להיכנס לסוכנות של הרכב שכנראה נבחר בו ונראה אם באמת אני יכול לקבל הנחה של מעל עשרת אלפים שקל על הדגם בהנחה ויקבל מזומן..

למרות שלדעתי כדי שאקט כזה ישתלם זה יצטרך להיות לכיון ה15(מכירת אוטו לבד וכו')

אני בספק רב אבל תמיד שווה לנסות

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עוד שתי סיבות:

 

ישנם אנשים שאפילו לא טורחים לשאול מה המחיר ללא טרייד אין ולכן הם לא מבינים מה הם מפסידים. לפעמים הם כל כך מפוחדים מהסיטואציה של החלפת רכב ומגיעים דואגים בגלל ה'שוק' הנבלה הקודמת שקנו, כך שהשאלה הראשונה שלהם לנציג המכירות היא אם עושים טרייד אין לרנו. ואז בשברולט עונים להם "כן", מוכרים להם קרוז במחיר מלא, לוקחים מהם את המגאן במחירון פחות 10% וכעבור שלוש שנים הם נכנסים לסוכנות פיג'ו ושואלים בפיק ברכיים אם עושים טרייד אין על שברולט...

 

בנוסף יש יבואנים שמעדיפים לסבסד את הטרייד אין בסכום מכובד מאשר להעניק הנחות מזומן לעסקה ללא טרייד אין על מנת לשמור על שוק יד השניה והמוניטין של המותג. למשל בפולקסווגן ההנחות זניחות, אבל רכב יד שניה של פולקסווגן יקבל מחיר מחירון או הפחתה זניחה של 5%. לדעתי המצב דומה בטויוטה.

 

שי


פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יבואנים מעדיפים שתקנה את הרכב ללא טרייד אין ולתת לך הנחה על הרכב החדש.

רק רכבים שהשוק שלהם חלש זאת דרך למשוך את הלקוחות באמצעות טרייד אין חוזר או טרייד אין במחיר מחירון.

יבואנים של דגמים חזקים משאירים את האופציה לטרייד אין אך מעדיפים שתמכור את הרכב שלך לבד.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, Au6i כתב:

אני מסרתי GTI לטרייד אין (אוטודיל) לפני 3 חודשים .. והנה למה 

 

הזמנתי רכב חדש , ואני יודע שהשוק של ה GTI הוא מצויין - אז במקביל פרסמתי מודעת מכירה ביד2 

 

טלפון ראשון: רבע שעה אחרי הפרסום בשעה 23:30 - אתה יכול לשלוח לי עוד תמונות לואטסאפ ? צלם את פנים הרכב , בסדר , תכף יורד לחניון , נעלב , לא חזר

טלפון שני: בוא ניפגש באמצע - אני גר באזור חיפה  - ניפגש בראשון לציון ???? 

טלפון שלישי : שלח לי הסטורית טיפולים , סבבה - תכף מבקש יום חופש והולך למוסך

טלפון שלישי עד עשירי , החלפה על מזדה 6 ? מזדה 7, מזדה 8 ...  גיפ יונדאי וכו.. 

 

וכל אלה ביום אחד ... 

 

קיצר , אחרי מבול של טלפונים, עדפתי למסור לטרייד אין -  המוסך לקח לבדיקה, החזיר לי הצעה, הסכמתי , המשכתי לנסוע עם הרכב עוד כמה ימים עד למסירת הרכב החדש (בעצם מסרתי את ה GTI שבוע לפני כי היה להם קונה אבל קיבלתי רכב חליפי). 

 

עוד דבר חשוב שעודד אותי "להפסיד כסף" זה חוק המזומן , לך תסביר לאנשים שאתה לא יכול לקבל 160,000 ש"ח במזומן. 

 

ההפסד סך הכל .. בין 5-7 אלף שקל .. אבל שווה כל שקל .. 

 

 

 

מה הבעיה בלבקש היסטוריית טיפולים או פנים רכב?

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתבו פה הרבה סיבות ורובן נכונות, אבל העיקרית שבהן היא חוסר הרצון להתעסק עם הרוכש הישראלי. זה פשוט מתיש.

 

כמו הדוגמא של הלנד קרוזר שנתנו פה, ישראל ישראלי יודע שהרכב נמכר מעל המחירון, אבל הוא יבוא אלייך באמצע הלילה, יבעט בצמיג ויסיק מכך על מצבו המכני של הרכב, יבוא עם הדוד "המבין" שלו שהיה נהג בצבא לפני 40 שנה ובטוח שהוא מכונאי על ויציע הצעה מעליבה רק כדי לבדוק כמה אתה נואש, הוא יחפור לך בהודעות במטרה לשכנע אותך להוריד מחיר כי האוטו בן 15 ויש לו שריטה קטנה בצבע שמחייבת לצבוע את כל הרכב (וכולנו יודעים שהוא לא ייגע בזה), הוא יעשה לך את המוות עד שתראה ממנו שקל, ובסוף הוא יקנה רכב עם 100 אלף קילומטר יותר ומצב מכני גרוע יותר בגלל שהמחיר היה נמוך יותר (כי בסופו של יום רק מחיר משחק פה ולא מצב מכני, כי זאת תרבות תחזוקת שבר), הוא ישגע אותך בדברים לא רלוונטים - שהתקציב שלו זה מקסימום 30 כי אמא שלו חולה והוא פוטר ויש לו לקנות אוכל הביתה (ואתה בכלל מפרסם רכב של 150 אלף שקל), הוא יזרוק לך מחיר "30 בא לקחת עכשיו" וכשתענה לו "סגור יאללה בוא" הוא יבקש שתעשה לו ב25. 

כשאתה רושם במודעה 50 הוא רואה 25. 

הוא יספר לך סיפורים על איך דודה שלו קנתה רכב יותר שמור משלך בפחות כסף (מה זה רלוונטי) ושהוא עושה לך טובה שהוא קונה ממך. 

הוא יוריד לך מחיר בטלפון ואז יבוא לראות ויוריד לך עוד. הוא יתיש אותך, הוא יעצבן אותך, והוא בסוף גם לא יקנה. בקיצור שימו בטרייד, זה שירות שעולה כסף, ומלבד כל היתרונות של השירות הזה, הגדול שבהם הוא שהוא מונע ממכם להתעסק עם הרוכש הישראלי.

ולסיכום כמו שאומרים - עסקה טובה בישראל היא עסקה שכל אחד מהצדדים בטוח שהוא דפק את הצד השני. 

  • תודה 2
  • מצחיק 1

Peugeot 307 Xsi 2.0 manual 138Hp 2005

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 37 דקות, רון18 כתב:

 

מה הבעיה בלבקש היסטוריית טיפולים או פנים רכב?

 

 

האמת, גם לי זה נראה קצת חריג.

 

למי שלא ממש שוחה בכסף, 5,000 ש"ח זה לא סכום שולי. הסטוריית טיפולים אפשר לקבל בטלפון אחד, ותמונות פנים הרכב... אפילו טלפון לא צריך.

 

צריך גם להסתכל מנקודת מבטו של הקונה - הוא לא יבזבז חצי יום להגיע אליך רק כדי לגלות ש"יש הסטוריה מלאה" מתברר כ"דוד שלי מוסכניק ומטפל לי באוטו בשחור", יד ראשונה מתברר כ"יד ראשונה מליסינג, בעצם שניה, התבלבלתי" ו"רכב חדש מתצוגה" מתברר כ"יש קצת קרעים בריפוד וכמה פלסטיקים שבורים, אתה רוצה חדש? לך תקנה חדש".

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear
  • עצה טובה! 2


For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, pooh-bear כתב:

האמת, גם לי זה נראה קצת חריג.

 

למי שלא ממש שוחה בכסף, 5,000 ש"ח זה לא סכום שולי. הסטוריית טיפולים אפשר לקבל בטלפון אחד, ותמונות פנים הרכב... אפילו טלפון לא צריך.

 

צריך גם להסתכל מנקודת מבטו של הקונה - הוא לא יבזבז חצי יום להגיע אליך רק כדי לגלות ש"יש הסטוריה מלאה" מתברר כ"דוד שלי מוסכניק ומטפל לי באוטו בשחור", יד ראשונה מתברר כ"יד ראשונה מליסינג, בעצם שניה, התבלבלתי" ו"רכב חדש מתצוגה" מתברר כ"יש קצת קרעים בריפוד וכמה פלסטיקים שבורים, אתה רוצה חדש? לך תקנה חדש".

 

אני גם לא הבנתי מה פשר ההודעה שלו

בן אדם שלח לו שאלה רלוונטית, הדבר האחרון שהוא רוצה להיתקל בו זה תשובה צינית. 

גם אם זה בשעה קצת לא שגרתית, הודעה קצרה של אני אשלח לך בבוקר פותרת את הבעיות, 2 קליקים בפאלפון יכולים 'לחסוך' אלפי שקלים

 

הלחץ נמצא על הקונה, המוכר לא מחויב לכלום. לא מכיר מוכרים שנוסעים לבית של הקונה, בקושי מכיר מוכרים שמוכנים להשתתף בעלויות של בדיקה לדוגמא

הקונה יבוא לאיפה שהמוכר נמצא, בין אם זה במקום העבודה, קרובי משפחה או בבית

אז הקונה רוצה לדעת קצת פרטים על הרכב שהם סופר רלוונטים להתחלה. היסטוריית טיפולים זה מאסט לדעתי עוד בטלפון הראשון

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חברים , מי שמחפש טרייד אין שקוף שיילך לחנות אפל. לא למגרש רכב.

 מי שמחפש קונה סבלני שילך למכון יופי.

רכב זה שוק של קונים (עודף היצע ומיתון כלכלי). המוכרים צריכים להתאמץ. מכיר מוכרים שיגיעו לקונה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש נקודה שנאמרה אמנם אבל לטעמי היא מכרעת. יש כלל שתחושת ההפסד גדולה פי 2 מתחושת הרווח. קחו סיפור בסכומים נמוכים היה לי חבר עם פוקוס ישנה בלחץ הייתה שווה 4000 במצבה. אממה הוא קנה אותה שנתיים לפני ב16. הגיע היון והוא רצה להחליף למאזדה 5 ויצא ממגרש ליסינג מאושר עד השמיים שוואלה נתנו לו 6!!! על האוטו הישן. על הדרך קרעו אותו במימון עם ריבית אסטרונומית ומחיר מחירון על רכב יוצא השכרה.....העיקר קיבל 6.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תפתח לוי יצחק ותראה שכתוב שבעסקת טרייד היבואן אמור להוריד 12%

במקום הנחת מזומן היבואן נותן הטבה של מחירון או קרוב לכך ולא מוריד את ה12% האלה כך שההטבה יוצאת דומה מאוד ברוב המקרים

 

הלקוח מרוויח

1.לא צריך לפרסם,לדבר עם אנשים,לרוץ לבדיקות קנייה 

2.החלפה חלקה של מפתח מול מפתח ללא צורך לשכור\להיות בלי רכב

3.יש לו קונה וודאי - הוא לא מפסיד מחירונים בהמתנה לקונה

 

 

 


STI 2004

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...