Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

148

קניית רכב עם וו גרירה לגרירת עגלות תפעוליות במפעל

Recommended Posts

אני צריך רכב עם וו גרירה לצורך גרירת קרוואן נייד אין צורך בטסט לא צריך שום דבר חוץ ממנוע שיוכל לסחוב משקל כבד.....

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וגיר שיעמוד במעמס. אם אני לא טועה מרבית הרכבים ה "פרטיים" לא אמורים לגרור משקל גדול לאורך זמן. ויש מגבלת משקל ש 650 קילו. שקול רכב "שטח" דיזל (בשביל מומנט זמין) וגיר רגל או פלנטרי עם נעילת מומנט בהילוכים הנמוכים. 

 

  • עצה טובה! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול לגרירה תמיד עדיף מנוע דיזל בגלל המומנט, אישית הייתי הולך על טנדר 4X4.

אם אתה מתכוון לנסוע רחוק ולעלות עליות ארוכות עדיף יהיה לך ללכת על גיר ידני כיוון שאוטומטי נוטה להתחמם בעומס גדול ולאורך זמן.

 

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, 148 כתב:

אני צריך רכב עם וו גרירה לצורך גרירת קרוואן נייד אין צורך בטסט לא צריך שום דבר חוץ ממנוע שיוכל לסחוב משקל כבד.....

 

לא הבנתי מה רצית פה

 

ומה הכוונה "אין צורך בטסט"

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה מעוניין ברכב לשטח בלבד. יש כאלו שבמקרה כזה לא עושים טסט. לא חכם לדעתי. אבל מה אני מבין ?

Sent from ...


גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר ברכב לצורך גרירת עגלות תפעולית בתוך מפעל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

אם כך אולי מה שדרוש לך זה מה שקרוי גורר נמל , כמו בשדות תעופה ( airport tag tractor) 

אפשר להשיג בארץ משומשים. אפילו חשמליים למשל משהו משומש כמו שמופיע כאן 

https://www.lkltd.co.il/גוררים-וגוררי-נמל-רכב-חשמלי

גורר נמל TERBERG ש.י 2003 פנימי 19-40 שילדה 564068 דגם YT220   

 

או כזה דיזל :

 

סדנא ניידת טאג 1996 מ.ר 74202026

 

סדנא ניידת טאג 1996 מ.ר 74202026

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • מעניין 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפארק הלאומי הרמת גן סוזוקי סמוראי מודל 1986 מעוצב כקטר גורר 3 עגלות (רכבת הפארק).  בכל עגלה כ 20 נוסעים, שזה כ 4000-5000 קילו משקל של כל הרכבת. 

 

 

מהירות הנסיעה היא כמובן 10-15 קמ"ש. 

 

מה שאני אומר, למהירות נמוכה לא צריך מנוע חזק, צריך רק גיר עם יחס העברה מספיק נמוך וקלאץ' חזק. 

 

 

לגבי הכלים בתמונות בתגובה מעלי, אכן ראיתי אותם פיזית במגרש בל.כ. ברמלה, לדעתי אין להם רישוי בכלל. 

 

הכלים האלו מיועדים לשינוע עגלות סמיטרייליר במשקל 30 טון בתוך מתחמים כמו נמלים, מרכזים לוגיסטיים וכו'. 


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...