Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

teriosababa

טריוס 2010 בקרת משיכה ונעילת דיפרנציאל

Recommended Posts

היי, יש לי טריוס 2010. החל מ2009 התווספו שתי מערכות חדשות לרכב - ירידה במורד ובקרת משיכה, בנוסף לesp.

נוסף כפתור שמבטל את בקרת המשיכה, כתוב עליו TRC off, כלומר היא עובדת באופן קבוע.

ברגע שאני נועל את הדיפ' המרכזי, הנורה של ביטול בקרת המשיכה דולקת. ספר הרכב גם כתב זאת במשפט - נעילת דיפרנציאל מבטלת את בקרת המשיכה.

 

השאלה שלי היא - האם יש דרך להשתמש בבקרת המשיכה עם דיפרנציאל נעול? אני מצפה שהבקרה תעזור לי במקרים של הצלבה, אבל אם הדיפרנציאל לא נעול והיא פועלת, אכנס להצלבה. אם הדיפרנציאל נעול והיא כבויה, איכנס להצלבה, שכן חצי מהכוח הולך לגלגל האחורי שבאוויר.. 

 

תודה מראש!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול בהצלבה (שכמעט תמיד מתרחשת במהירות אפסית/ 0 קמ"ש) לבטל את נעילת הדיפרנציאל, להתקדם מעט ושוב לנעול.


אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...