Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

stum

מיתון כלכלי ? מישהו מרגיש משהו ?

Recommended Posts

לפני 3 דקות, eladns כתב:

נכון.

אין תשובה שמפחידה אותי מהמשפט:"נסתדר" זה אני יודע שאני הולך לאכול את כל הצינור!

מכניס את הרכב למוסך- נסתדר

פלאפון לתיקון- אל תדאג נסתדר

לא! לא נסתדר!

תן מחיר או שאל תיגע בכלום

 

בגלל זה כשאני נותן הצעת מחיר לעבודה מורכבת ומדובר בלקוח פרטי ולא גוף מסודר שמבין את זה, אני מסביר שאני חייב לראות את המקום כדי לתת הצעת מחיר

ונותן טווח בטחון כדי שמקסימום הוא יופתע לטובה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה! ככה למדתי מהסמנכלי"ת של שרתון פלאז'ה.

 

תגיד ללקוח עשרת אלפים שקלים משוער

יצא לו 8000 שקלים, יעריץ אותך.

תגיד לו 8000 שקלים משוער ותבקש עשרת אלפים- אתה שרוף! ולרוב תקבל את העשרת אלפים כי תקבל 8000 שקלים וטיפ יפה בשבילך כמנהל תורן


BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Transporter כתב:

אני באמת באמת לא מבין בעלי עסקים שמריוויחים טוב (מאמין שהוא מרוויח טוב) ומהססים לתבוע חוצפנית שכזו

מכמה סיבות:

 

1. משפט עולה הרבה כסף שלא תמיד תראה חזרה גם אם אתה צודק.

2. הוא יכול להגיע לבית המשפט ואז יצטרך להסביר למה יש פער של 60% (או 40% מלמעלה), לפי מה תמחר את הלקוחה והאם הודיע לה מראש.

3. גם אם יצליח בהכל והוא סופר צודק אף אחד לא מבטיח לו שיזכה וגם אם יזכה אף אחד לא מבטיח לו שיש לו ממי לגבות את הכסף.

 

בקיצור, בעל מקצוע פיקח אומר מראש ולא תופס לקוחה בביצים אחרי ביצוע העבודה. לגיטימי שיהיו הבדלים אהבל כשיש הבדלים כל כך גדולים מן הראוי שיגיד מיוזמתו ללקוחה לפני תחילת העבודה כמה זה יעלה.

 

מה שהוא עשה דומה לזה שאתה תיקח אירוע ושעה לפני שהאירוע מתחיל תבוא ללקוח ותגיד לו שיש עוד 10 מטר כבל ושהרצפה עקומה אז זה יעלה לו עוד 5,000 ש"ח.

 

גם בענף שלי יש הרבה פרוייקטים שאני רואה מראש את הטעויות בתכנון ואני יכול לנהוג כמו חלק מהמתחרים שלי שנותנים מחיר נמוך ובונים על לתקוע בטעויות. אישית דוגל בשיטה של להגיד ללקוח מראש ולסגור הכל לפני בפי הפתעות לאף צד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, dorban3 כתב:

... בעיקר בתי קפה סובלים כי אין להם הרבה להציע ב-take-away.

 

יש להם מה להציע.

קח דוגמא מלפני 5 דק' ניכנסתי לאתר של תן ביס להזמין אוכל.

הסניף הזה נמצא כ10-12 דק' ממני ברכב. מדובר בסניף באזור הקריות לא תל אביב.

 

image.thumb.png.aaf2f361e0fd209bc7f409269cb248da.png

 

בוא תגיד לי אתה אם היית מזמין ממנו.

עריכה אחרונה על ידי stum
  • מצחיק 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 דקות, Night Driver כתב:

מכמה סיבות:

 

1. משפט עולה הרבה כסף שלא תמיד תראה חזרה גם אם אתה צודק.

2. הוא יכול להגיע לבית המשפט ואז יצטרך להסביר למה יש פער של 60% (או 40% מלמעלה), לפי מה תמחר את הלקוחה והאם הודיע לה מראש.

3. גם אם יצליח בהכל והוא סופר צודק אף אחד לא מבטיח לו שיזכה וגם אם יזכה אף אחד לא מבטיח לו שיש לו ממי לגבות את הכסף.

 

בקיצור, בעל מקצוע פיקח אומר מראש ולא תופס לקוחה בביצים אחרי ביצוע העבודה. לגיטימי שיהיו הבדלים אהבל כשיש הבדלים כל כך גדולים מן הראוי שיגיד מיוזמתו ללקוחה לפני תחילת העבודה כמה זה יעלה.

 

מה שהוא עשה דומה לזה שאתה תיקח אירוע ושעה לפני שהאירוע מתחיל תבוא ללקוח ותגיד לו שיש עוד 10 מטר כבל ושהרצפה עקומה אז זה יעלה לו עוד 5,000 ש"ח.

 

גם בענף שלי יש הרבה פרוייקטים שאני רואה מראש את הטעויות בתכנון ואני יכול לנהוג כמו חלק מהמתחרים שלי שנותנים מחיר נמוך ובונים על לתקוע בטעויות. אישית דוגל בשיטה של להגיד ללקוח מראש ולסגור הכל לפני בפי הפתעות לאף צד.

 

הדוגמא שנתת על אירוע לא קשורה לסיפור

היא יכלה לשאול אותו מבעוד מועד כמה יעלה ולהגיד לו שהיא לא מבינה את התמחור לפני שהתחיל

אבל יש ישראלים שרואים שכתוב 1500-2500 אז מבינים מזה שברור שהם ישלמו 1500, מה השאלה בכלל ?

 

 

תביעה שווה את ההשקעה לדעתי

הוא לא חייב להוכיח שום דבר

זאת בעיה שלה שלא שאלה מה המחיר

בסופו של דבר, בשום מקום היא לא כתבה שהוא רימה אותה, אלא כתבה שהוא יקרן

בית משפט לא יכול לתבוע ממנו פיצויים בגלל שהוא מתמחר את עצמו יקר

אבל כן יכול לפסוק לו פיצויים בגלל שהיא פשוט חיפשה לפגוע בו, בלי שום סיבה

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לתבוע ממנו פיצויים לא אבל לחייב אותו לשלם הוצ' משפט גבוהות כן.

 

אל תשכח שכבעל המקצוע הוא מחוייב בהסברים ולא הלקוח בדיוק כמו שאם שנינו נחתום על חתיכת נייר כחברים על הסכם כלשהו זה לא אותו הדבר אם חד מאיתנו עו"ד.

 

בבתי משפט לא מתעשרים אלא מצמצמים נזקים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, stum כתב:

 

יש להם מה להציע.

קח דוגמא מלפני 5 דק' ניכנסתי לאתר של תן ביס להזמין אוכל.

הסניף הזה נמצא כ10-12 דק' ממני ברכב. מדובר בסניף באזור הקריות לא תל אביב.

 

image.thumb.png.aaf2f361e0fd209bc7f409269cb248da.png

 

בוא תגיד לי אתה אם היית מזמין ממנו.

מה אתה חושב? אף אחד לא יוציא לך שליח בשביל קפה קר ואלפחורס. 

אם זה המינימום להזמנה בתקופה הזו כנראה שהרבה אנשים מזמינים מהם.


.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה שזה המינימום להזמנה לא אומר שהרבה מזמינים מהם.

למבורגיני עולה 4.5 מיליון שקלים מינימום, אז כנראה שהרבה מזמינים


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השוואה קצת מוזרה בין אוכל חלבי בינוני למכונית על.

אני חושב שאם לא היו מזמינים, המחיר היה יורד או שהסניף היה נסגר. 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

.Volvo 740. It's hip to be square

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי הלכתי לפי ההיגיון שלך.

הם לוקחים סכום גבוה בגלל שהם קבעו סטנדרט הזוי, אני חולק עליך שזה אומר שמזמינים כי יכול להיות שהרף נקבע רק עכשיו ובעוד שבוע יישתנה.

אני יכול להגיד לך שבתי קפה אחרים כמו ארומה למשל עושים משלוחים וממש אין להם את המינימום הזה.


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, stum כתב:

 

יש להם מה להציע.

קח דוגמא מלפני 5 דק' ניכנסתי לאתר של תן ביס להזמין אוכל.

הסניף הזה נמצא כ10-12 דק' ממני ברכב. מדובר בסניף באזור הקריות לא תל אביב.

 

image.thumb.png.aaf2f361e0fd209bc7f409269cb248da.png

 

בוא תגיד לי אתה אם היית מזמין ממנו.

משלוח עולה סביבות ה 20 שקל

אם אתה מזמין ב 100 והוא צריך לתת לשליח 20 שקל אז מה נשאר לו?

המינמום 190 להזמנה הוא סביר ביותר

מכיר מסעדה בשרית בת"א שמבקשת מינימום 300 להזמנה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הפלאפל פה עושה משלוחים , מנה עולה 17 ש"ח , אין מינימום.

אבל משלוח עולה 20 ש"ח, אם מזמינים מעל 3 מנות המשלוח חינם.

 

כנראה שהוא קצת יותר חכם מקפה גרג' -  היה יכול לרשום הזמנה מינימום 3 מנות ומשלוח חינם.

במקום לעצבן את מי שרוצה רק מנה אחת , מצא דרך לא להגיד "לא" ללקוח. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, yuvalganim כתב:

 

למבורגיני עולה 4.5 מיליון שקלים מינימום, אז כנראה שהרבה מזמינים

'הרבה' זה מושג יחסי ומעורפל.

יותר נכון לומר שלמבורגיני עולה 4.5 מליון ש"ח כי זה התמחור שממנו אפשר להרוויח אחרי כל ההוצאות הנלוות.

כמו שמינימום הזמנה 190 שח זה כנראה המחיר ההגיוני ששווה בשבילו לעשות משלוחים.

אם המינימום היה 50 שקל אז כל אחד שמתחשק לו פיצה אישית היה עושה משלוח- השליחים לא היו עומדים בעומס, ואלה שעושים הזמנה ב200 שח היו מתבאסים כי האוכל היה מגיע קר/לא בזמן/עם טעויות בהזנמה וכו'.

ואם אתה לא מבין למה בעל עסק יעדיף לשמור על הלקוחות הגדולים מרוצים גם אם לצערו זה יבוא על חשבון הלקוחות הקטנים אז אין מה להמשיך את ההסבר.

  • תודה 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתם שוכחים שהרבה אנשים מזמינים ממקום העבודה דרך תן-ביס והרבה פעמים הם יתאגדו כדי להזמין ביחד, אז תמיד יגיעו למינימום בלי בעיה.

  • תודה 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, David32 כתב:

 

אתמול חגגנו את זה שהוא טעה....

 

הוא לא ידע שריקבון קפוא יותר חזק מבטון

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...