Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרץ פושטת את הרגל?


ארי62
 שיתוף
עוקבים 17

פוסטים מומלצים

הם הגישו בקשה ל-Chapter 11, לא בדיוק פשיטת רגל כפי שאנחנו מכירים (אין אצלנו מקבילה למיטב ידיעתי)

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הרץ בישראל מיוצגת ע"י קשר רנט, שמייצגת גם את דולר. האבסורד הוא, שאם תייר יזמין רכב מדולר בישראל, הוא ישלם מחיר יותר נמוך מתייר שהזמין מהרץ ושניהם יקבלו את אותו הרכב והשירות.   גם אם הרץ

לכל המודאגים. המותג העולמי מסייע להשיג הזמנות. הנציגות המקומית יכולה להחליף בעלי ברית "כמו גרביים" במחיר פגיעה מסויימת בצבר ההזמנות, לא משהו קריטי לקיום כל נציגות.  בימנו אנו, מה יתרונה של הרץ על

הם הגישו בקשה ל-Chapter 11, לא בדיוק פשיטת רגל כפי שאנחנו מכירים (אין אצלנו מקבילה למיטב ידיעתי)

ננסה להסביר בקצרה:

 

ההליך בו פתחה חברת "הרץ" הוא על מנת להגן עליה מנושיה. עכשיו יחל הליך של מו"מ עם הנושים הגדולים על מנת שיוותרו על חלק מהחמוב בכדי שהחברה תמשיך לפעול (פשוט כי אם החברה תפסיק לפעול הסיכוי שלהם לראות את הכסף קטן עוד יותר)

 

בשלב זה החברה ממשיכה את פעילותה כרגיל בכל העולם.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.5.2020 בשעה 21:58, itsik170 כתב:

הרץ בישראל מיוצגת ע"י קשר רנט, שמייצגת גם את דולר.

האבסורד הוא, שאם תייר יזמין רכב מדולר בישראל, הוא ישלם מחיר יותר נמוך מתייר שהזמין מהרץ ושניהם יקבלו את אותו הרכב והשירות.

 

גם אם הרץ העולמית תפשוט רגל, כל הרכבים בארץ פשוט יעברו מיתוג אחר וקשר רנט תפסיק לשלם להרץ דמי זכיון.

 

סליחה הייתי חייב להגיב , עבדתי עד לפני שנתיים בחברה (בתחום מערכות מידע), אני יודע להגיד לך בוודאות שזה לא אותם רכבים

רכבי מותג 'הרץ' בדרך כלל היו בעלי קילומטרז נמוך מאוד ובאבזור יחסית גבוה לרכבי השכרה.

רכבי מותג 'דולר' וטריפטי' יכולים להגיע לק"מ גבוה יותר וגם בעלי מפרט מינימלי

 

בנוסף יש יתרונות אחרים להזמנות מותג הרץ מבחינת השירות ומה מקבלים בהזמנה.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המצב בארצות הברית שונה.

מכיוון שמודל ההכנסות שם שונה ממה שאנחנו מכירים כאן. אחוז ניכר מההכנסות של חברה כדוגמת הרץ מגיע מהשכרות בשדות תעופה. אצלנו יש "עירוב" הכנסות עם הליסינג. לכן לנציגות המקומית יש שני מקורות הכנסה האחד מהשכרות והשני מליסינג. הכנסות הרץ מהשכרות בשדות התעופה כאן נפגעו הרבה פחות מאשר הרץ בארצות הברית שם מודל הליסינג מחברה כמו הרץ פחות מקובל. ליסינג אמריקאי זו חיה אחרת מאשר כאן.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז שכרתי היום רכב עם הרץ. כרגע אין שום הבדל מבחינת הצרכן, במיוחד במדינות בהן מדובר בזכיין ולא בחברה עצמה. נראה מה יהיה בהמשך.

 

בכלל, כל שוק ההשכרה כנראה לפני בעיות לא קטנות בשנים הקרובות. הציים יזדקנו ולא יוחלפו באותה המהירות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אז אחרי שהחזרתי את הרכב ועברו כמה שבועות (לקראת השכרה הבאה), רציתח לכתוב ביקורת קטנה על השכרת הרכב. אני חבר מועדון שלהם בדרגת פרזידנט סירקל - הדרגה הרשמית הכי גבוה שיש להם (אולי יש דרגות גבוהות יותר בהזמנה אישית, אבל אני לא מכיר). אני באופן קבוע שוכר רכב מקלאס C. ותמיד עקב הדרגה מקבל רכב בכמה רמות גבוהות יותר. ב-3 הפעמים האחרונות קיבלתי מרצדס B180 (כל פעם אחד שונה - כנראה עשו עסקה טובה וקנו הרבה כאלה כי אף אחד אחר לא רוצה אותם, בהמשך תבינו למה).

הרכב הוא מהדור האחרון W247, ואחרי שנהגתי על שלושה אקזמפלרים, אני מבין למה אף אחד לא קונה אותם (פרט לנהגי מוניות וחברות השכרה). הרכב גבוהה ובעל מרחב פנימי סביר. כל המערכת לא רעה (אותה אחת שיש ב-A קלאס), עם שני מסכים גדולים. אבל מבחינת חסרונות - הרכב לא סוחב. מנוע 1.3 אנמי. לחיצה חצי כח על הגז גורמת לפרפור ותנועת ג'רק לא נעימה בכלל (בכל השלוש מכוניות). כסא הנהג לא נוח בשבילי, למרות כל מיני כיוונונים - נסיעה של 3 שעות והרגשתי מפורק. חיישני חניה (מקוריים) עובדים לא טוב, ובסיבוב של הגלגלים בחניון מתריעים סתם על אדום למרות שאין שום דבר במרחק מטרים מהם (קרה בכל השלוש, בפעם הראשונה חשבתי שמדובר בפגם במכונית ספציפית, עד שראיתי שקורה בשלושתן. באופן כללי למרות שלכאורה מדובר במכונית דומה, לא ניתן להשוות ל-A קלאס (גם אותה קיבלתי מהשכרה פעם). האמת, לא ציפיתי שמרצדס יוציאו רכב כזה. פעם הבאה שיציעו לי את הרכב מהשכרה אבקש להחליף. מעדיף את הרנו מגאן החדשה על פניה (תמיד יש אותן בחניון ההשכרה של הרץ)...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 24.5.2020 בשעה 17:45, T_A כתב:

 

סליחה הייתי חייב להגיב , עבדתי עד לפני שנתיים בחברה (בתחום מערכות מידע), אני יודע להגיד לך בוודאות שזה לא אותם רכבים

רכבי מותג 'הרץ' בדרך כלל היו בעלי קילומטרז נמוך מאוד ובאבזור יחסית גבוה לרכבי השכרה.

רכבי מותג 'דולר' וטריפטי' יכולים להגיע לק"מ גבוה יותר וגם בעלי מפרט מינימלי

 

בנוסף יש יתרונות אחרים להזמנות מותג הרץ מבחינת השירות ומה מקבלים בהזמנה.

 

 

יכול להיות שאלו חלק מתנאי הזיכיון של המפעיל בארץ.

 

Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אז אחרי שהחזרתי את הרכב ועברו כמה שבועות (לקראת השכרה הבאה), רציתח לכתוב ביקורת קטנה על השכרת הרכב.

שכחת לציין איפה...


Sent from my iPhone using Tapatalk
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, robertf כתב:


שכחת לציין איפה...


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אה, זה לא באמת משנה, אני חושב. בפולין בד״כ, אם כי יצא לי לקבל את המרצדס הזאת גם בגרמניה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 24.5.2020 בשעה 10:38, zvit כתב:

ננסה להסביר בקצרה:

 

ההליך בו פתחה חברת "הרץ" הוא על מנת להגן עליה מנושיה. עכשיו יחל הליך של מו"מ עם הנושים הגדולים על מנת שיוותרו על חלק מהחמוב בכדי שהחברה תמשיך לפעול (פשוט כי אם החברה תפסיק לפעול הסיכוי שלהם לראות את הכסף קטן עוד יותר)

 

בשלב זה החברה ממשיכה את פעילותה כרגיל בכל העולם.

 

לא בדיוק פעילות כרגיל. בארה"ב הרץ מוכרת מכוניות במחירי חיסול. כסף ביד עדיך על רכב שמעלה אבק במגרש כי שוק ההשכרה מת.
 

בתאריך 24.5.2020 בשעה 10:18, m3x7r3m3 כתב:

הם הגישו בקשה ל-Chapter 11, לא בדיוק פשיטת רגל כפי שאנחנו מכירים (אין אצלנו מקבילה למיטב ידיעתי)

 

יש בארץ הליך דומה בו ביהמ"ש ממנה מפרק זמני לחברה. מטרת המפרק לנסות להפעיל את החברה ו/או למכור את נכסיה כדי לתת את הערך האופטימלי לנושים.

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין גדול בזה, אבל למיטב ההבנה שלי כמעט ולא קורה שהמפרק מפעיל את החברה. הוא יותר מנסה... לפרק אותה.

כמובן תוך מיקסום הנכסים, אם זה אומר למכור בחלקים או מה שלא יהיה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב שהקדמת וציינת שאתה לא מבין בזה. עסק בגודל כזה - תמיד מנסים קודם למכור כעסק חי.

  • מעניין 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאפשר למכור כעסק חי בד"כ לא יגיע לפירוק.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא מבין בתהליכי פירוק/פשיטת רגל בארה"ב.

 

בארץ כן אבל קבל ציטוט מהמרשתת 

ציטוט

המפרק (שנהוג לכנותו גם נאמן) הוא נציגם של הנושים. כל אותם גורמים שלהם החברה חייבת כספים. לאחר מינוי לפי החלטת בית המשפט, מקבל הנאמן את השליטה המלאה בנכסי החברה, ומטרתו העיקרית היא למקסם את שווי הנכסים על מנת שהנושים יוכלו לקבל כמה שיותר מהכספים המגיעים להם בחזרה.

בהמשך, במסגרת תפקידו של המפרק עליו לפעול לצורך הגדלת שווי הנכסים של החברה, כשההיגיון העומד בסיס פעולתו דומה – הגדלת יכולת הפירעון של הנושים למקסימום האפשרי.

 

בחברות גדולות כמעט תמיד מישהו אחר קונה את השליטה במחיר זול יותר/קונה את החלק העיקרי של החברה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שלא תמיד ניתן להמשיך את החברה כעסק חי. אם המצב בשוק השתנה עד כדי כך שהמודל העסקי של החברה פשוט לא עובד, בעלים חדשים לא ממש יעזרו. דוגמא לכך היא חברת רדיו שק שפשטה רגל, נמכרה לחברת הסלולארי ספרינט ואחרי זמן קצר נסגרה סופית. שוק השכרת הרכב ספג מכה משמעותית בגלל המצב וספק אם יוכל להתאושש בזמן הקרוב. מכירת צי הרכב במחירי חיסול מראה שהכיוון בפשיטת הרגל של הרץ הוא מימוש הנכסים ולא מכירת החברה כעסק חי.

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...