Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד ישראל מתכננת לחזור - ובגדול - ומתחילה עם הפוקוס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי המנוע מטורף.. ממש סליפרית. השילוב מנוע-גיר (משמועות) מעולה, האם גרסאת ההאצ' הרגילה (לא Active) תגיע בעתיד עם אותו המנוע? נשמע כמו עסקת חבילה מעולה פלוס. 

 

 

* יעשו טרייד לפוקוס שלי? :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 2 שעות, stum כתב:

לדעתי אם לא יהיו בעיות אמינות או החלטות כמו "אנחנו לא מאפשרים ביטול Start & Stop" הרכב הזה יהיה דווקא כן בTOP 5 של מי שמחפש רכב מהקטגוריה

רכבים אשר מצוידים במערכת עצור וסע נמדדים בצורה שונה כאשר מבצעים להם מבחני זיהום אוויר, מה שמשפיע על היצרן ברמה יבשתית (אירופה/אמריקה).

 

רכב אשר מצויד במערכת עצור וסע, ויש לו כפתור לנטרול המערכת, אז תלוי אם המערכת נשארת מנוטרלת לאחר כיבוי הרכב או שהיא חוזרת לפעול באופן אוטומטי.

אם המערכת נשארת מנוטרלת, הרכב ייבדק עם המערכת פעילה ועם המערכת מנוטרלת, והציון יחושב לפי ממוצע התוצאות.

אם המערכת נדרכת מחדש כאשר מניעים את הרכב, הרכב ייבדק רק עם המערכת במצב פועל.

 

לפני כמה שנים שינו את החוק בארץ ומשרד התחבורה אסר על נטרול קבוע של המערכת.

 

https://www.caranddriver.com/news/a19561461/automakers-increasingly-offer-ways-to-deactivate-stopstart-systems-temporarily/

 

Automakers get incentives to do it this way from the Environmental Protection Agency. If the vehicle’s stop/start system is nonlatching and automatically turns on whenever you start the car, the EPA’s fuel-economy test results will be calculated only when the system is engaged. But if a vehicle’s stop/start system can be permanently turned off, then the vehicle’s fuel economy is tested both when stop/start is active and when it’s off. The EPA then averages the two tests for a resulting fuel-economy rating found on the car’s window sticker—which is certain to be lower.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סד"פ הנעה למערכבים עם כפתור ביטול Start & Stop הוא לחיצה על כפתור התנעה ומיד לחיצה על כפתור הביטול.

כל המערכת הזאת היא פתרון נוראי שעושה צחוק מהרגולציה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, פבל כתב:

על הפיאטסה לא דיברו. אני לא יודע אם בכוונה תחילה או כי שכחו ממנה. אני מאוד מקווה שהיא תגיע. במיוחד אחרי שכבר דאגו לרשום אותה ואפילו להעלות כמה רכבים לכביש. 

לעניות דעתי הם לא דיברו על הפיאסטה בכוונה תחילה. הפיאסטה היא הדגם הכי נמכר של פורד באירופה בפער גדול, ולכן נראה לי שהיצרן לא נלהב לתת ליבואן מחירים מספיק טובים שיאפשרו לו למכור כמות משמעותית מהדגם, ולהרוויח יפה כמו שהוא יודע.

 

לראיה המחירים הבאמת טובים שהם השיגו על הפוקוס, ולדעתי למרות הטעם הלא טוב שהשאיר הדגם הקודם - הדגם הזה (לדעתי) ימכר יפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, מה המחירים הממש טובים? ששמו לה קצת פלסטיקים בצבע אפור, זה מזכיר קצת רכב שטח? המחיר לא זול במיוחד. הסיאט לאון עולה בערך אותו הדבר. האטקה עולה עוד 5000 שקל. ושם מקבלים cuv ולא הצ'באק עם איפור קרבי.

רק לי מפריע שזה מנוע גדול עם 3 צילינדר?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, שמו הרבה פלסטיקים 😀

דבר שני, היא גם מוגבהת.


וההשוואה לאטקה לא ממש הוגנת, לא רק כי האטקה ש"עולה עוד 5000 שקל" גם מאובזרת הרבה פחות מהפוקוס (החל בתאורת הלוגן מול לד, דרך מחסור בקיפול מראות וכלה בהיעדר Keyless ומצלמת רוורס) ואלא גם כי היא לא באמת עולה עוד 5000 שקל אלא עוד 10,000 שקל (לפי המחירון באתר של סיאט).

 

ולגבי גדול המנוע מול כמות הצילינדרים, היה דווקא איזה מחקר או משהו שעשו במוו או מישהו (כן, אני זוכר ממש טוב) שמצא ש-500 סמ"ק הוא הנפח המושלם לצילינדר כי... לא זוכר, סיבות כלשהן... 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Keyless  זה כזה Basic היום. 

איך מעזים למכור רכב ב 140,000 ש"ח בלי זה? כנראה שהתשובה היא בשביל שתשדרג. 

זה הדבר היחיד באבזור ברכב שמבינתי הוא "נגעת נשעת". אחרי שפעם אחת יש כזה אין מצב בעולם ללכת אחורה. 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת זחילה בפקקים, חיישני חניה מקוריים קדימה ואחורה, תאורת לד, גיר מרובה הילוכים ומנוע טורבו בשרני.

נראה לי המינימום היום וקשה לחזור מהם אחורה.

 

אם תשאל את אישתי " העיקר שיהיה גבוה"+ מזגן חזק ומקום מאחורה לילדים ולקניות. כל הדברים שהזכרתי למעלה לא מעניינים אותה. נראה לי שהיא מייצגת חלק גדול מהאוכלוסיה.

אמינות, ירידת ערך ושאר ירקות לא רלוונטיים כל כך לרכב ליסינג.

 

 

 

 

 

 

 

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, guy.a כתב:

סליחה, מה המחירים הממש טובים? ששמו לה קצת פלסטיקים בצבע אפור, זה מזכיר קצת רכב שטח? המחיר לא זול במיוחד. הסיאט לאון עולה בערך אותו הדבר. האטקה עולה עוד 5000 שקל. ושם מקבלים cuv ולא הצ'באק עם איפור קרבי.

 

ההשוואה הנכונה לדעתי היא לקיה XCeed או לגירסאות הבסיסיות של המאזדה CX-30.  איך המחיר נראה עכשיו?

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר דלק אמרו שהם יביאו את הפוקוס הם יאלצו לתמחר אותה ב-140 אלף ועל מאזדה הם מרויחים יותר.

והנה, הפוקוס היום עולה פחות וגם הרבה יותר זולה מה-3.

 

עדין לפי לדעתי הפתרון לפורד בארץ זה החלפת ייבואן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
ההשוואה הנכונה לדעתי היא לקיה XCeed או לגירסאות הבסיסיות של המאזדה CX-30.  איך המחיר נראה עכשיו?
אתה צודק שאלה המתחרות, ולאלה גם התכוונתי ששינו להם את השם. ולכן כרגע הם יכולות לתמחר את הרכב גבוה יותר, הפוקוס לא שינתה את השם. ולשכנע אנשים עכשיו שפוקוס עכשיו זה רכב cuv לא יצליח. תראה את סובארו לדוגמא, את ה xv הם שיווקו בתור רכב cuv ואת הגירסה נטולת הפלסטיק הם השאירו בחו'ל. זה עבד להם, זה לא עובד להם אם הם היו קוראים לה b3 הצ'בק.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו תשווה את זה לקאמיק סטייל 1.5 שעולה 142 (כמעט 143)! גם ה-1.0 לא טומנת ידה בצלחת, ועולה 132 (כמעט 133).

זה לא שה-xCeed או ה-cx-30 הן תחרות ראויה ללנד קרוזר. הן בסך הכל קצת גבוהות יותר, גם הפוקוס אקטיב גבוהה יותר בכמה ס"מ. אין להן גם פוזה של רכב קרבי במיוחד.

אבל זה מה שזה - משפחתחית מוגבהת, מאובזרת, חזקה ובמחיר טוב. מצד שני, ממותג עם תדמית בעייתית בשנים האחרונות וסיכוי לירידת ערך גבוהה. אפשר להתווכח עד מחר אם ימצאו קונים - אני מניח שאף אחד כאן לא ערך סקר שוק ממצה, אז כולנו רק מבטאים את דעתינו האישית.

 

אני בכלל מניח שאף אחד לא בונה על מסירות היסטריות של האקטיב ללקוחות פרטיים - היא נשמעת יותר כמקדמת תדמית לחודש או חודשיים, שאחריה תגיע המאסה של הסדאנים / סטיישנים עם ה-1.0 ליטר לציי רכב ואפס ק"מ.

 

וד"א, זה SUV.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, guy.a כתב:

אתה צודק שאלה המתחרות, ולאלה גם התכוונתי ששינו להם את השם. ולכן כרגע הם יכולות לתמחר את הרכב גבוה יותר, הפוקוס לא שינתה את השם. ולשכנע אנשים עכשיו שפוקוס עכשיו זה רכב cuv לא יצליח. תראה את סובארו לדוגמא, את ה xv הם שיווקו בתור רכב cuv ואת הגירסה נטולת הפלסטיק הם השאירו בחו'ל. זה עבד להם, זה לא עובד להם אם הם היו קוראים לה b3 הצ'בק.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

דווקא סובארו כן הביאו אותה ואפילו בחנו אותה כאן באתר, אבל נמכרה במספרים זעומים. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם יכול להיות שאין פתחי מיזוג אחוריים? (כך קראתי באתר אחר).

 

היתרון של הפוקוס הוא שילוב מנוע טורבו חזק עם גיר פלנטרי ועוד עם 8 הילוכים.

 

דבר שמעניק חבילת ביצועים וחסכון בדלק הדומה לקומבינה הרגילה של מנועי טורבו עם גירים כפולי מצמד שמציעים יבואנים אחרים, אבל עם שקט נפשי מוחלט לגבי אמינות הגיר לעומת מצב הפוך בגירים כפולי מצמד. ניתן לצפות גם לפעולה רהוטה של הגיר של הפוקוס בתוואי עירוני לעומת פעולה פחות רהוטה בגירים כפולי מצמד (או כיול איטי שלהם כדי להתגבר על כך).. 

 

עקב כך גם שמירת הערך אמורה להרוויח מכך, אבל לדעתי יצחק לוי חושב שגיר זה הדבר שכותבים איתו על הלוח, כך שלא בטוח שתהיה לכך השפעה.

 

לגבי העיצוב, ראיתי את הפוקוס האצ'בק הרגילה בחו"ל ולא התרשמתי, אולי איפור השטח ונעלי העקב ישפרו את המצב.

 

העיצוב של גירסת הסטיישן נראה לי בתמונות לפחות עוד פחות אטרקטיבי, למרות שגם כאן גירסת השטח  משפרת את המצב ובצבע כתום בכלל...

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1322 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...