Jump to content
קיבלנו דיווח על בעיה בחידוש מנויים. אם חוויתם בעיה דומה, שלחו הודעה פרטית למשתמש "פבל" ונעזור לכם
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חיישן חמצן תקול - מסוכן לנסיעה? פורד פוקוס 2009 מנוע 1.6


liron021
 שיתוף
עוקבים 5
שימו לב! השרשור הזה בן 358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 2.5.2020 בשעה 20:38, danniel כתב:

לא חושב שזה בגלל המצתים. האם הנורה עדיין דולקת? 

לגבי הצלחות בילום, מהזווית הזאת של הצילום לא ניתן לדעת. 

כמו שחשבת. התקלה לא היתה קשורה למצתים. עכשיו חזרתי מנסיעה ועדיין התקלה קיימת.

המנוע "קצת נחנק" וכאילו עומד להיכבות, אבל אם נותנים גז חזק אז פתאום הוא נפתח והאוטו מזנק קדימה.

כבר אין נורת מנוע כי במוסך כיבו לי אותה. 

אולי מדובר באיזה צינור "נשם" שהתפוצץ או משהו ויש בריחה של אויר? ואם כן, איך מחשב רכב יכול לאתר משהו כזה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצלחות צריכות חריטה לאחר החלפת הרפידות. בד"כ היום לא מבצעים כי זה לא משתלם.

אני שאלתי פעם מוסכניק ותיק מאוד שאמר לי שהצלחות יכולות להחרט עד מינימום מסויים שכתוב עליהם ואם החלפת רפידות בלי לחרוט זה תלוי - אם אתה לא מרגיש רעידות בבלימה ואין שחיקה ברפידה אחת יותר מהשניה אז תשאיר א תזה עד שהצלחת תקבל עיוות. אני מושך עם אותן צלחות כבר קרוב ל60 אלף בלי לחרוט בכלל!.

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, liron021 כתב:

כמו שחשבת. התקלה לא היתה קשורה למצתים. עכשיו חזרתי מנסיעה ועדיין התקלה קיימת.

המנוע "קצת נחנק" וכאילו עומד להיכבות, אבל אם נותנים גז חזק אז פתאום הוא נפתח והאוטו מזנק קדימה.

כבר אין נורת מנוע כי במוסך כיבו לי אותה. 

אולי מדובר באיזה צינור "נשם" שהתפוצץ או משהו ויש בריחה של אויר? ואם כן, איך מחשב רכב יכול לאתר משהו כזה?

 

צריך לסרוק תקלות שוב, יש מצב תקלה כלשהי תהיה רשומה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לזכרוני ברכבך קיימים 4 חיישני חמצן ושני ממירים קטליטיים בנק 1 ובנק 2.

בנק 1 מתייחס לצילינדרים 1 ו 2

בנק 2 מתייחס לצילינדרים 3 ו 4

ובהחלט נתקלתי בדיוק בבעיה כמו שלך עם רכב כמו שלך שתקלה בחיישן החמצן גורמת למנוע לזייף קשות.

מכיוון שאין ברשותך סורק תקלות. אך אם יש לך מעט ידע לזהות את שני החיישנים העליונים ולהגיע לקונקטורים שלהם פשוט תנתק את שני החיישנים העליונים ובצע נסיעת מבחן ובדוק אם התופעה שאתה מרגיש חולפת( לא ליסוע במצב הזה לאורך זמן אחרת יגרם נזק לממיר). ואינני כלכך בעד הבדיקה הזו עדיף לבצע אבחון מקצועי אצל בעל מקצוע בעזרת סורק תקלות.

בנוסף, לרוב הבעיה בקונקטור של החיישן חמצן ומה שצריך לעשות הוא פשוט לכווץ את הפינים בקונקטור הנקבה כך שיהיה מגע חזק יותר.

 

בהצלחה וחזור לעדכן.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון, לפני 4 ימים הייתי במוסך בואדי ג'וז בירושלים. בעל המוסך התחבר למחשב וטען שלא מדובר בחיישן אלא ב"אינג'קטור מספר 2". הוא אמר שאפשר לנקות את האינגטור אבל יותר פשוט להוסיף למיכל הדלק תוסף ניקוי אינגקטורים. מכר לי ב-100 שקלים תוסף

"LIQUI-MOLY". מאז נסעתי כבר 160 ק"מ ובנתיים אין זכר לתקלה. מנורת מנוע נדלקה שוב כבר ביום הראשון, אבל הוא אמר לי שאם היא תדלק שוב תחזור אליי ואכבה לך אותה.

 

מה אתם אומרים? יכול להיות שזה כל הסיפור? תוסף קסמים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 358 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...