Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישה וחצי שנה עם לקסוס IS250


parnuk
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה, לפי מה שאני ראיתי - אחוזים בודדים סביב מחירון יד2. 

לוי יצחק היה גם דיי קרוב. הסתכלתי רק פעם אחת כדי לדעת מה הערך הביטוחי של האוטו אז אני לא זוכר אם מעל או מתחת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה עשית מעבר מהוט האצ' זריזה עם עיצוב מוקצן לקרוזרית רגועה עם ניחוח ספורטיבי. 

 

הלקסוס הזאת עם 230 כוחות סוס ממה שזכור לי והנעה אחורית אבל בסופו של דבר היא קרוזרית רגועה ומאוד מאוד מפנקת. אני מאוד אוהב את העיצוב של הIS250 - רגע לפני שגם לקסוס התחילו להקצין את הגרילים ועברו מקו עיצוב סופר אלגנט לקו עיצוב שהוא פשוט תוקפני. 

 

אני חושב שאחד הדברים היקרים ברכב הזה הם הפנסים אבל אל תשכח שיש לך שוק אמריקאי ענק לרכב (לא שכחת ממה שקראתי) וזה לא באמת רכב נדיר וזה טוב! 

אפשר להביא לרכב הזה מערכת "טסלה סטייל" (ככה זה גם ממש נקרא בעליאקספרס) עם מסך 12 אינטש. 

 

יש בפורום גם שרשור בעלות על אחת שנת 2012 אם אני זוכר נכון. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו בהחלט לא מכונית שרירים אבל לקרוא לה עגלה זו הגזמה, נתון ההאצה ל 100 קמ"ש הוא 7.1 שניות וההספק המרבי הוא 208 כ"ס לא 230. 

 

אותי הרכב מאוד הפתיע בכמה שלמרות שהוא קרוזר הוא יודע להיות הרבה יותר חד וספורטיבי ממה שתצפו.

 

צפיפות מאחור - הגג קצת נמוך ליושבים שם, מכזו מכונית גדולה אפשר היה לצפות ליותר. מצד שני נסיעה של 4 מבוגרים עם ציוד מחנאות לטיול בערבה של שני לילות היתה תענוג, לא רבנו מי ישב מלפנים. 

הצפיפות יותר מורגשת מול כסא התינוק. 

 

הרכב שוקל קצת יותר מטון וחצי וננהג עם רגל דיי כבדה, היום הסתכלתי פעם ראשונה על נתון הצריכה במחשב הדרך והוא 1 ל 10.

באינטרנט אנשים מדווחים על 1 ל 13 במקרה הטוב בבין עירוני. 

לשם השוואה עם אותו סגנון נהיגה בערך הדיאס עמדה על 1 ל 12 וזו מכונית שיודעת לעשות 1 ל 16( לי אין סבלנות להשיג הישגים כאלו)

כפי שאתם מבינים העניין הזה לא בראש סדר העדיפויות שלי, לא בבחירת הרכב ולא בסגנון הנהיגה. 

 

חצי הגרוש שלי - מי שמחפש חיסכון בדלק שיקנה רכב קל עם מנוע מודרני וינהג בהתאם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה, הצלחת לנהוג עליה "על הצד" ?

 

לפני כמה חודשים זוג עם סיפור כמו שלך הגיע על מיאטה לבחון את הלאון שלי, יש מצב אלה אתם ? :)

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, parnuk כתב:

זו בהחלט לא מכונית שרירים אבל לקרוא לה עגלה זו הגזמה, נתון ההאצה ל 100 קמ"ש הוא 7.1 שניות וההספק המרבי הוא 208 כ"ס לא 230. 

 

 

 

אהמממ... אני לא רוצה להיות קטנוני, אבל 7.1 שניות קצת גדול על IS250 - הנתון הרישמי שפורסם היה למיטב ידיעתי 8.4 שניות. תברר בכתובים - או לפחות תבדוק מתי מד המהירות שלך מצביע על 100 קמ"ש אמיתיים ותמדוד, אם הנתון ממש חשוב לך.

 

ובלי קשר, דגם חביב ביותר - סע ותהנה!

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@danniel אנסה לחדד - הגיר הוא מאוד יפני סטנדרטי 6 הילוכים, בנהיגה רגילה הוא מרגיש טבעי ושקוף, לא יותר ולא פחות מוצלח מבמאזדה 3 או הונדה אקורד - עושה את העבודה.

ההילוך השישי ארוך מאוד - לא זוכר אהמספרים המדוייקים, אני יכול לבדוק אם צריך - שיוט על 120 בסביבות 1500 סל"ד למיטב זיכרוני. 

מהירות ההעברה היא טובה מהממוצע( גם היום וגם באותן שנים) אבל בהחלט לא מתחרה ב dsg.

השליטה הידנית מאפשרת לך לקבוע את ההילוך המירבי לרגע נתון, כלומר קל להוריד הילוך לפני עקיפה או ביציאה מסיבוב אבל העלאת הילוך תקרה כשהמחשב יחליט. כלומר, יכול להיות שתגביל את הגיר ל3 ובזמן האצה תצפה שהוא יעלה מ2 ל3 אבל הוא לא יעשה את זה עד שלא תרפה מהדוושה, קצת טיפשי אבל לא דרמה. 

בעת האצה הגיר לא יעלה הילוך אם לא תאפשר( אפשר לנגוח במנתק כל היום), מצד שני הוא לא יתן לך להוריד הילוך לכזה שיגרום להעלאת הסל"ד מעל המנתק. 

 

נהיגה - אני לא כתב רכב גדול ולא דחקתי את הרכב למגבלות שלו אבל אני כן משתעשע איתו כשזה לא מסוכן אז אנסה לתאר את תחושותי. הרכב מרגיש מאוד חד ומאוזן כלומר התגובה להפניית ההגה היא מידית וטובה, התגובות להעברות משקל הן צפויות וליניאריות.

איבודי האחיזה צפויים ונשלטים. 

אם זכרת לכבות את הבקרה בהחלט אפשר לנהוג את האוטו הזה עם ביטחון על הצד, אין אובר שוטים מפחידים בחזרה לאחיזה או בשינויי כיוון, קל לתקן את ההחלקה בעזרת ההגה והדוושה. אם שכחת לכבות את הבקרה - צפצופים מעיקים מוציאים אותי מריכוז, לא יודע מה קורה שם, יש החלקה קצרה וזהו. 

יש לרכב נטיה להיגוי יתר.

ההגה לא מתקשר בעליל, יש לו משקל סביר אני חושב שבחניה הוא הופך קל יותר. 

התגובה המידית לפניה גורמת להגה להרגיש "מדוייק". 

מי שמחפש מכונת דריפטים כנראה יצטרך להוסיף lsd וקואילאובר בתור התחלה ובדריפטים כמו בדריפטים זו רק ההתחלה. 

כדי לבחון את הדברים האלו לעומק צריך לקחת אותו למסלול ואין לי תוכנית כזו. 

מקווה שעזרתי. 

 

@Anatoli999 אנחנו הזוג מהמיאטה, זו נקודת ההשוואה שלי להנעה אחורית. הלקסוס מתנהג ממש כמו מיאטה גדולה. ההתנהגות מאוד דומה פשוט פחות מידית כי מדובר בסוף בגוף הרבה יותר גדול. המיאטה עושה את הכסף שלה על זה שהיא סופר קלה וסופר מידית. 

הלקסוס מרגישה לא פחות מאוזנת מהמיאטה. 

 

@GTI33 עד סוף השבוע הזה ניתן יהיה לכנות את המיאטה אפורה...( אם תמצא מי אני בואצאפ אגלה לך)

 

@X9500 אני לא רוצה שנכנס כאן לויכוח, לי הנתון מרגיש הגיוני, לא ציטטתי נתון יצרן אלא אתר שמרכז מדידות של מגזיני רכב שונים.

7.1 שניות נמדדו ע"י motor trend 

https://www.0-60specs.com/lexus/

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 419 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...