Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ozal5

5000 ק"מ עם פיקנטו GT Line - שרשור אחזקה.

Recommended Posts

היי לכולם,

אציג את עצמי, אני המון זמן קורא שקט כאן, מגיב פה ושם,

האמת, העדפתי בעבר פחות להגיב, בעיקר בגלל שאני מאמין שלהגיב ללא ידע צבור או ניסיון כל שהוא, בתחום כל כך מגוון, הוא חסר תועלת,

אז צברתי קצת ניסיון, נכנסתי לתחום הרכב ולמדתי המון, הקשבתי, התפתחתי, השכלתי.

 

אני אתחיל במשפט קטן שלמדתי בתקופה הזאת גם עם מנוע קטן והגה מדיוק, אפשר להעלות חיוך בכל פנייה,

 

תהליך הרכישה,

 

חפשתי רכב במסגרת תקציב מסויים, דרישות עיקריות, אמינות, בטיחות, הגה קטן ומדוייק, אבזור, שמירת ערך כספי, 

יכלתי לרכוש רכב יד 2 ישן יותר, משנתון 2015, עם קילומטרז' גבוה יותר, אבל ספורטיבי, עם ערך מוסף, כוח ופאן.

רציתי רכב שיתן לי שקט, לא לרוץ למוסכים ואחריות יצרן,

אני בתקופה ראשונה של עיצוב העתיד, כך, שלא רציתי "להסתכן" ברכב שההוצאות שלו יהיו מאוד מכבידות,

את הפיקנטו GT Line הכרתי במקרה בנסיעה עם מכר שרכש אחת שכזאת לעצמו,

הרושם היה די טוב, מבחינת האבזור, ריפודי דמוי עור, גג, גאנטים וצמיג עם חתך נמוך, מסך עם AA ו-AP, הגה Dcut מצופה דמוי עור עם תפירה אדומה, חלונות מושחרים, ידיות ניקלים, מצלמת רוורס, חיישנים מקוריים, הכל מגיע מהמפעל, ללא שום התקנת צד ג'.

התיישבות מאחור, מפתיע, הרכב לא כזה קטן יחסית למיני והאמת, ממש לא סבלתי לשבת מאחור (ארחיב על כך בהמשך),

 

החיפושים התמקדו באחת משנת 2019, חדשה ככל האפשר ועם ק"מ נמוך פרטית,

אחרי חודש וחצי של חיפושים, נמצאה אחת, שנת 2019, עם 10,000 שעלתה לכביש בחודש אפריל 2019,

הרכב נבדק במכון בדיקה, הבחור היה בגילי, פדנט, אחד שלא עישן ברכב וחשוב, שטף את הרכב בביתו ידני בלבד,

אחרי הבדיקה, נכתב זכרון דברים ומספר ימים לאחר מכן, ניגשתי להעביר בעלות על הרכב (המוכר היה עסוק במבחנים, לכן השאיר את תעודת הזהות שלו וביקש שאעביר בעצמי עם יפויי כוח מצידו).

 

ביום הרכישה:

724753987_WhatsAppImage2020-04-25at21_56_19.thumb.jpeg.b37e4c214ff2c47ee84d9995d437cb23.jpeg

 

 

רושם ראשוני + נסיעה ראשונה

 

לאחר הרכישה שהייתה בחודש אוקטובר 2019,
לקחתי את הרכב לנסיעה הראשונה,
סוג של ״מבחן דרכים״ שאני עושה המון זמן, בתור אחד שחובב נסיעות ארוכות, נופים והמון מוזיקה Chill music לצד רוק ומוזיקה קלאסית, 
הנסיעה מתחילה בשישי בצהריים (שעה 13:00 בערך) מכיוון נס הרים, מלמעלה עד למטה, ממשיכה בנסיעה על כביש 6 לכיוון צפון ונסגרת בחיפה, ממש בהרים שמאחורי ״גלמ׳ה״,
שם שותה קפה, אוכל איזה חטיף קטן ומשקיף על הנוף,
נותן לי סוג של ״שחרור נפשי״.
בנסיעה הזאת, שכוללת כביש מישורי, הררי, סיבובים חדשים, עליות, ירידות, נסיעה על מהירות שיוט, האצות, המון עבודת ברקסים, המון משחק עם ההגה (בעיקר בנס הרים/חיפה), אפשר לגלות הרבה על הרכב, 
-בנסיעה מישורית, הרכב לא חזק, לא אשקר, לא מדובר כאן ברכב ספורט ולא אעשה לו ״פרסום״/אכתוב שקר כל שהוא על משהו שהוא לא נכון, הרכב נראה ספורטיבי מאוד, נכון, אבל, מבחינת כוח, לא מדובר ברכב ספורט, אך אני יכול לציין, שהוא עושה את מה שנדרש ממנו, ללא שום היסוס, לחיצה על הגז והרכב נוסע, עוקף, לא גורם לך לקלל אותו, לא גורם לך לזחול, אבל, לא מאיץ אותך מ-0 ל-100 ב-5 שניות, אלא ב-11.5 (מדידה שלי).
רעשי רוח מתחילים במהירות של 130 קמ״ש, לא בלתי נסבל,
הכיסא מאוד נוח ובשילוב עם זה שהרכב ״זורם״ הנסיעה מאוד לא מעייפת.
המזגן לא מאט את פעולת המנוע והשיוט מרגיש נהדר וללא שום היסוס או ״פחד״,
יצא לי לעקוף כמה ג’יפים ואפילו משאיות, ללא חשש מרוחות צד עקב גדולו של הרכב - בקיצור, אם זוכרים שלא מדובר ברכב ספורט, הנסיעה מרגישה נהדר.
- כביש הררי, נס הרים, חיפה -
פה התחלתי להתלהב קצת מהרכב, בזמנו עברתי קורס נהיגה שלימד איך להפיק ״חיוך״ מכל רכב שהוא ״בנוי נכון״ לנהיגה קצת יותר ״מחודדת״.
ההגה מסוג Dcut, קטן ביד, להפתעתי מאוד מדוייק ועקב הגודל, מרגיש כמו משחק מחשב, נסיעה במהירות של 60 קמ״ש, כניסה לעיקול בכביש ואוו, לרגע חששתי שאולי הרכב לא יאחוז, אך, רגל על הברקס וכניסה לעיקול והרכב אוחז גם אוחז, ללא שום חשש וללא שום היסוס מצידו.
ממשיך בירידות, הרכב מפתיע, הוא נכנס לעיקולים בצורה חדה, יש הרגשה שההגה מתקשר והגב? הגב לא סובל יותר מדיי, חישוקים קלים 16’’, אבל הגב לא נשבר, המושב אוחז יפה עד כמה שאפשר והחיוך לאט לאט עולה,
גם הבחור שנסע מאחורי עם גולף GTI חדשה, שאל אותי למטה בסוף נס הרים, על האוטו, אמר שמאוד חמוד ושישמח לעשות סיבוב בהזדמנות.
אך שוב, חשוב לזכור, חשובה הכרת הרכב וגבולותיו.
לימים יצא לי לעשות את נס הרים עם פיקנטו אחרת, לא מהדגם שלי, גם חדשה, אך עם גאנט אחר, הגה אחר וצמיגים אחרים עם חתך גבוה יותר ולהפתעתי, עם הרכב הזה, הביטחון נעלם והרכב לא ממש אהב את מה שעשיתי (או לא עשיתי) איתו וכאן הדרכים נפרדו וחזרתי לרכב שלי.
הרים הרים הרים, בבדיקה הזאת, הפעלתי מזגן על העוצמה הגבוה ביותר והתחלתי לעלות, לחיצות קלות, הרכב לא מתקשה, לא נחנק, אנשים לא מצפצפים ואפילו עקפתי רכב שזחל מלפנים.
הילוך נוסף היה מאוד מקל, כיוון שהרכב בהילוך רביעי, אוהב סל״ד של 3000 וזה קצת פחות נעים.
הנסיעה נגמרת,
הדלק 1:14 בערך (רגל כבדה ונסיעה ארוכה מאוד).
ברקסים - נהדרים.
בדרך על כביש 6 יצא לי גם להכיר את מערכת הבלימה האוטונומית שלו, כאשר רכב החליט לכנס לנתיב שלי ולבלום, הרכב שלי בהיסח דעת שהייתי בו, הציל את המצב, בלימה חזקה מאוד, צפצוף והתערבות שלי ונמנעה תאונה.

 

עלויות אחזקה

מבחינת עלויות,
ביטוח לרכב הנ״ל היה יחסית יקר, לטענת חברות הביטוח מדובר ברכב גניב, הגיל שלי (23), לא תרם הרבה לסיטואציה,
הביטוח נסגר בחברת GO, של הכשרה.

טיפול שנתי (14,333 ק״מ) - 580 ש״ח.
נעשה בקיה פלמחים, חייב לציין, שירות אדיב, לבקשתי, הרכב לא נשטף (מכונה), 
העוגיות טריות, מכונת הקפה נהדרת וחדר ההמתנה (בתחילת תקופת הקורונה) היה מרגיע, נקי, מסודר ונעים לשהייה, הטיפול לקח כשלוש שעות (יחסית זמן ארוך), אך הרכב חזר כפי שהתקבל, נקי, מסודר ומריח טוב.

צמיג שסיים את חייב עקב "מפתח" שבור בדופן הצמיג, הוחלף בחדש מאותו דגם ואותו קוד מהירות ואיזון.

 

דטיילינג

 

החלק הכפי,
נרכש גרניק Bosch EasyAquatak 110,
אני גר בבניין, קשה נורא להשתמש בגרניק, אבל צינור ארוך מהבית עד לחנייה ואפשר לעבוד,
שטיפה ראשונה של הרכב, נעשתה עם חומרים של CG, סבון קצת יותר חזק מסוג Citrus wash & Gloss,
חומר לגנטים של Sonax,
וניגוב עם מטליות מיקרופייבר ויבוש על ידי אוויר,
את התהליך מסיים עם Wet Wax של CG וניגוב עדין.

1453867025_WhatsAppImage2020-04-25at22_39_42.thumb.jpeg.1201ced37f34619345a6d8b5d6c81821.jpeg

 

 

שטיפה שנייה, רצינית יותר ולאחר 5,000,
נעשתה בשני שלב,
שלב ראשון, הרכב הועלה על בוקים, פורקו הגלגלים,
סבון לחלק הפנימי של הגלגלים, קרצוף עם מברשת יעודיית, לאחר מכן, חומר לגנטים להורדת כל ״אבקת הברקסים״ בכמות מאוד מזערית (החומר) על מנת לא לפגוע בגאנטים ולאחר מכן, שטיפה קלה עם מים.
שלב שני, רציתי מאוד לנסות השטיפה בכפר סבא (שטיפה עצמית), אני מהמרכז כך שזה פחות אידיאלי בעוברי כשטיפה שבועית, אז נסעתי על מנת לנסות,
הרכב עבר שטיפה עם הסבון של CG ה-Citrus כמובן, נוגב בעדינות ולאחר מכן עבר שימוש במוצר שמאוד רציתי לנסות CG Butter wet wax.

קצת תמונות מהתהליך

 

1.jpeg.e196eff02d12203efb670382aded9c91.jpeg

 

4.thumb.jpeg.ffaba4c1380070dcaba2049bd97be2c4.jpeg

 

 

הוונטילים כמובן נגנבו אך, לאחר הניקיון הוחזרו חדשים,

לגנב רציתי רק להביא את הוונטיל האחרון שהשאיר על הרכב.

7.thumb.jpeg.f569d8f8f88aa1f397d13247b6592696.jpeg

 

ה-Butter,

11.thumb.jpeg.c5e7330e8d11a544a9212222c801d124.jpeg

 

סופי, לאחר 3 שעות עבודה,

 

8.jpeg.1c21e10c66821db2c781ae3208a8573a.jpeg

 

9.jpeg.376655d519344db102b4843aa4a4c429.jpeg

 

סה"כ מרוצה מהשטיפה, אך פעם הבאה, אעשה אותה קצת יותר ארוכה, למרות שירדתי לפרטים מאוד קטנים (אפילו האגזוז עבר ניקוי יסודי עם מטלית קטנה וקצת סבון).

 

לסיכום,

הרכב חמוד מאוד, אפשר להפיק ממנו פאן, אך חשוב לדעת את המגבלות שלו, לשם מה הוא נועד ולהבין שמדובר סה"כ ברכב מיני, נכון, עם קצת סטייל, נכון, העיצוב קצת "ספורטיבי", אך מדובר במנוע וגיר שנועדו לסוג מסויים של נהיגה, לא מדובר ברכב ספורט, או רכב חזק, אבל, למטרות שלו, הוא נהדר והאמת קצת מפתיע.

אגב בחול הוא מגיע עם מנוע 1T, לא יודע למה טלקאר לא מביאים את הדגם הנ"ל, בחו"ל יש כמה חבר'ה שאני מדבר איתם בפורומים אחרים, שאפילו העבירו את מנוע ה-1T, סטייג ומדובר ברכב שמתנהג בצורה אחרת.

אבל בישראל, כישראל, המנועים החלשים מגיעים, אין הסבר הגיוני מצד טלקאר, אולי עלות? לא ידוע,

אבל כיום רכב כזה, יקר בלי שום קשר לסוג המנוע, כחדש הוא עולה 86,000 אלף ש"ח, אומנם יש המון אבזור, אבל מדובר בסופו של יום, במיני.

 

תמונות פנים ששכחתי להוסיף,

1691490274_WhatsAppImage2020-04-25at23_03_53.jpeg.527d3997174da498c3156af3f44d1bc2.jpeg

1765441442_WhatsAppImage2020-04-25at23_03_54.jpeg.b9fb700c1f3cb2d1473230c75ed738d0.jpeg

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ozal5
  • תודה 3
  • מעניין 9
  • עצה טובה! 3

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה, בחירה שמרנית ושקולה.

 

לדעתי, רק לסוזוקי ג'ימני ולפיקנטו יש עדיין תיבת 4 הילוכים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהפיקנטו לא רעה בכלל לרכב מיני ואולי הבחירה הכי טובה. נהגתי לא מעט בפיקנטו רגילה עם ג'אנטים שונים ובחתך גבוה משלך כפי שאמרת, והצלחתי להיות מאד מהיר איתה בעיקולים שונים בנהיגה נכונה (בטוח שנהגים שהיו מאחוריי חשבו שאני פסיכופט או מתאבד). מעניין יהיה להרגיש את ההבדל בין הרכב שלך לפיקנטו רגילה. 

כמובן שכל הכיף ברכבים כאלה, שהמגבלות לא רחוקות בכלל וכל עיקול, בהתחשב בתנאי הדרך כמובן, ניתן לקחת על "המקסימום" או ממש קרוב ל"מקסימום" ולהרגיש את ה"משחקיות" של הרכב על המגבלות. בכל הפעמים האלה שנהגתי בפיקנטו, הבקרה הייתה כבויה (על פניו, עם הלחיצה על הכפתור), לא יודע אם זה באמת תופס ברכב כזה והבקרה באמת נשארת מבוטלת.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, BRAVO30 כתב:

האמת שהפיקנטו לא רעה בכלל לרכב מיני ואולי הבחירה הכי טובה. נהגתי לא מעט בפיקנטו רגילה עם ג'אנטים שונים ובחתך גבוה משלך כפי שאמרת, והצלחתי להיות מאד מהיר איתה בעיקולים שונים בנהיגה נכונה (בטוח שנהגים שהיו מאחוריי חשבו שאני פסיכופט או מתאבד). מעניין יהיה להרגיש את ההבדל בין הרכב שלך לפיקנטו רגילה. 

כמובן שכל הכיף ברכבים כאלה, שהמגבלות לא רחוקות בכלל וכל עיקול, בהתחשב בתנאי הדרך כמובן, ניתן לקחת על "המקסימום" או ממש קרוב ל"מקסימום" ולהרגיש את ה"משחקיות" של הרכב על המגבלות. בכל הפעמים האלה שנהגתי בפיקנטו, הבקרה הייתה כבויה (על פניו, עם הלחיצה על הכפתור), לא יודע אם זה באמת תופס ברכב כזה והבקרה באמת נשארת מבוטלת.

 

 

לטעמי ההבדל הוא בעין קצת יותר מחודדת, כפי שאמרתי בזמנו עברתי קורס מסויים עם רכב בסיס ורכב ספורט, לכן הצלחתי ״להרגיש״ את הרכב קצת יותר ואת ההבדלים.

העניין שהפתיע אותי ברכב הנ״ל, זה האחיזה,

כוח? זה לא המקום, הוא יכול להיות מהיר ואפשר להשתולל איתו, לשרוף סל״ד, אבל, זה לא היעוד של הרכב, הוא כן יכול לתת קצת ״פאן״, קצת ״משחק״ בעיקולים, אבל שוב, זה לא היעוד שלו, כיף לגלות שיש בו צד קצת מהנה.

לגבי בקרת היציבות, בזמנו נהגתי בפיקנטו של מכר, מאותו דגם שלי, במגרש פתוח, הוא רצה לנסות את מערכת הבלימה האוטונומית ולאחר מכן את בקרת היציבות ואכן כאשר הבקרה מבוטלת, הרכב לא ״מתקן״ כיאה לבקרה, אבל כאן זה כבר עניין שיכול להיות בכל רכב, גם סיטרואן סי 1, עם בקרה מבוטלת ונהג לא מיומן/פרוע, יכול לעוף עם הרכב ולאבד שליטה, הבקרות האלה לטעמי מאוד חשובות ותשמח לדעת שאכן היא עובדת :).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 25.4.2020 בשעה 23:05, ozal5 כתב:

לא מאיץ אותך מ-0 ל-100 ב-5 שניות, אלא ב-11.5 (מדידה שלי).

חייב להבין איך מדדת את זה.

אני די בטוח שהנתונים האלו יותר טובים ממה שהיצרן השיג, משהו לא נשמע לי הגיוני.

 

מניסיון עם פיקנטו EX, אני מאוד בספק שאלו המספרים שמקבלים בכביש ישר גם עם דוושה מודבקת לרצפה.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, dorsht כתב:

חייב להבין איך מדדת את זה.

אני די בטוח שהנתונים האלו יותר טובים ממה שהיצרן השיג, משהו לא נשמע לי הגיוני.

 

מניסיון עם פיקנטו EX, אני מאוד בספק שאלו המספרים שמקבלים בכביש ישר גם עם דוושה מודבקת לרצפה.

 

היצרן השיג 13 ומשהו לדעתי,

סטופר פשוט בשעון ולחיצה בכביש מישורי וחלק, יצא לי לערך 11.6-5, 

בפעם הראשונה שמדדתי יצא 12.4,

יש לי פה סטייה אולי, אבל ברכב מיני עם 80 ומשהו כוחות סוס, שנייה לפה שנייה לשם, לא נראה כל כך קריטי - בסופו של דבר להאיץ 0-100 זאת לא המטרה כאן.

הצגתי נתון יבש שאני ראיתי ומדדתי, מעבר לזה, אפשר לקחת את זה בערבון מוגבל.

אנסה השבוע לצלם לך כיצד הרכב נמדד :)

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מעולה לדעתי, ובמקרה שלך גם נשמר היטב, בקיצור - בחירה טובה, תתחדש ותיהנה.

הקטע של יומרות ספורטיביות ותאוצה קצת מביך, ואתה תבין את זה ברגע שתתיישב מאחורי ההגה

של משהו שכן מאיץ (שזה בערך כל דבר אחר...).

אל דאגה, גם לשם תגיע יום אחד :)

עד אז, המלצתי היא לשכוח ממדידות וכו׳ וליהנות מהרכב.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • תודה 2
  • עצה טובה! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להגיד פיקנטו אוט' עם צמיגים סינים בהקשר כלשהו של ספורט, סלח לי, זה לא רציני בכלל. אגב, שאתה מדבר על עקב אגדול אתה מתכוון ל-heel - toe? כי אם כן, לא ניתן לעשות את זה ברכב אוטו. אני מקווה שאתה לא מתכוון לבלימה ברגל שמאל, כי עם בלמים פשוטים כמו של הפיקנטו אבל תגיע לבלאי יתר במקרה הפחות רע ולהתחממות בלמים במקרה וחוסר בלימה במקרה הרע מאד. צריכת הדלק בפועל לא קרובה למה שציינת עם רגל כבדה מאד. הספארק 2011 ידנית שלי מרגישה זריזה יותר, חסכונית יותר ובוודאות עם מזגן הרבה יותר טוב.

 

אני חושב שאתה צריך פורפוציות. הפיקנטו הוא רכב מיני עם ביצועים סבירים, גיר מאד עצלן וצריכת דלק גרועה לקטגוריה (אם כי יש שיפור מהדורר הקודם) היתרונות שלה בן בעיקר בשכירות ושמרית ערך למוכר, מראה מצויין (במיוחד בדגם שלך) נחות יחסית לקטגוריה ואמינות גבוהה.

 

מתנצל אם אני קצת ישיר מדי, הפורום הזה הוא התוצאה הראשונה כמעט תמיד שמחפשים רכב מסויים וחשוב לדייק כי זה עלול לבלבל קונה עתידי. יש לי את הרכב כבר חודש מהעבודה ואני עושה כ 350 ק''מ ביום(!!!) הרכב טוב בדיוק בשביל מה שהוא נועד: נסיעות מנהלתיות שיקרו לרוב בעיר. איכות החומרים שלו די טובה, ושוב הנראות שלו זה התחום החזק ביותר שלו.

עריכה אחרונה על ידי Taipan
  • תודה 1
  • עצה טובה! 5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שרציתי לקנות פיקנטו כזאת כשהיא רק יצאה, אני זוכר שהתיישבתי ואמרתי וואו זה לא הפיקנטו שאני מכיר. מבפנים היא נראת ומרגישה מעולה.

 

הבעיה זה כל השאר, אני איש קבע ויוצא לי לנהוג על I10 עם המנוע 1.25 וגיר 4 הילוכים כמו אצלך, הרכב פשוט מרגיש עצלן, לא גמיש, צורח, פשוט הרגשה מבאסת.
כן אפשר לנסוע בכביש 6 120-130 אבל כל השאר פשוט באסה.

מבחינת צריכת דלק, כדי להגיע לצריכה סבירה צריך פשוט לעזוב את הגז ולהיות מאוד מאוד מאוד רגוע בנהיגה.

 

בקיצור לא מתאים לכל אחד, עדיף ספארק עם 1.4.


 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעריך את התגובות,

בתגובה לפורפוציות,

לא חושב שגרמתי למישהו ״פנטזיה״ או ״חלום״ במשהו שספורט זה רק שם בשבילו.

בכל אופן,

שמח לשמוע, הספארק 1.4 היא רכב נהדר, אבל ירידת הערך זה משהו שלא יכלתי לסבול.

  • עצה טובה! 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, GABIUBOGI כתב:

האמת שרציתי לקנות פיקנטו כזאת כשהיא רק יצאה, אני זוכר שהתיישבתי ואמרתי וואו זה לא הפיקנטו שאני מכיר. מבפנים היא נראת ומרגישה מעולה.

 

הבעיה זה כל השאר, אני איש קבע ויוצא לי לנהוג על I10 עם המנוע 1.25 וגיר 4 הילוכים כמו אצלך, הרכב פשוט מרגיש עצלן, לא גמיש, צורח, פשוט הרגשה מבאסת.
כן אפשר לנסוע בכביש 6 120-130 אבל כל השאר פשוט באסה.

מבחינת צריכת דלק, כדי להגיע לצריכה סבירה צריך פשוט לעזוב את הגז ולהיות מאוד מאוד מאוד רגוע בנהיגה.

 

בקיצור לא מתאים לכל אחד, עדיף ספארק עם 1.4.

 תתפלא, אבל דווקא יצא לי לנהוג ב- i10 עם אותו מנוע ויש הבדל בין הפיקנטו בהרבה מובנים. משהו בפיקנטו מרגיש זורם יותר, גם בביצועים וגם בדינמיות אגב. 

לעומת ספארק, יש לספארק מנוע טוב בשביל הקטגוריה אבל הייתי מעדיף פיקנטו עליה רק בגלל היגוי עדיף בהרבה לטעמי בפיקנטו (מאד מעורפל וקל מדי בספארק) וגם משהו בישיבה בספארק מרגיש פחות נכון. 

קשה לי להאמין שהבחור עם הספארק הידנית מודל 2011 ייתן בראש לפיקנטו, אפילו שאוטומטית, הגיר שלה לא עצל בכלל, הוא פשוט עם 4 הילוכים שזה לא לעניין. היא מרגישה יחסית נמרצת, שוב, בשביל רכב מיני ולא משהו שקרוב אפילו להיות ספורטיבי.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קניית רכב כמעט חדש היא קניה נכונה. 

ישנן מציאות של ממש. 

בזהבו קניתי, עבור אמא שלי, ויטארה בת חצי שנה (ביוני נרכש רכב שעלה בינואר). מחיר חדשה 133000 (לפני אגרה ותוספות). שילמנו 110000 על רכב  עם 5000 ק"מ. 

מעניין לדעת כמה שילמת על הפיקנטו היפה. 

אני ממש אוהב את דגם ה gt line במיוחד בצבע לבן. 

תהנה ותמשיך לשמור עליה. 

  • תודה 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 1500 00׳,לאנסר 1600 04׳,סוזוקי קרוסאובר 2014

היום:kia sportage 2000 urban top 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, GABIUBOGI כתב:

מבחינת צריכת דלק, כדי להגיע לצריכה סבירה צריך פשוט לעזוב את הגז ולהיות מאוד מאוד מאוד רגוע בנהיגה.

בנהיגה רגועה והאצות עדינות ראיתי מספרים מאוד יפים מחוץ לעיר בשביל רכב אוטומטי עם 4 הילוכים. בסביבות 1:16.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר נרמז לך כאן קודם, הפיקנטו עם היגוי חביב לקטגוריה שלה אך זהו זה. הקשר בינה לבין "ספורט" או היגוי מעולה הוא... פשוט לא נכון.

 

אני שמח לראות  שאתה מבסוט מהקניה וזה באמת אחלה אוטו, אך אנשים עשויים לקלוט דברים מאוד שגויים מהאופן בו אתה מתאר את הדברים.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, markb205 כתב:

קניית רכב כמעט חדש היא קניה נכונה. 

ישנן מציאות של ממש. 

בזהבו קניתי, עבור אמא שלי, ויטארה בת חצי שנה (ביוני נרכש רכב שעלה בינואר). מחיר חדשה 133000 (לפני אגרה ותוספות). שילמנו 110000 על רכב  עם 5000 ק"מ. 

מעניין לדעת כמה שילמת על הפיקנטו היפה. 

אני ממש אוהב את דגם ה gt line במיוחד בצבע לבן. 

תהנה ותמשיך לשמור עליה. 


תודה, 

הבדל יפה מאוד ברכישת  הויטארה של אמך,

שמעתי המון דעות שאומרות ״אני רק קורע את הניילון ומחכה לרכב באולם התצוגה, בשביל זה אני רוכש חדש״, אך אותם אנשים לא מחשבים את הורדת השווי ברגע בו הם יוצאים מאולם התצוגה.

לפני 25 דקות, tepic כתב:

כמו שכבר נרמז לך כאן קודם, הפיקנטו עם היגוי חביב לקטגוריה שלה אך זהו זה. הקשר בינה לבין "ספורט" או היגוי מעולה הוא... פשוט לא נכון.

 

אני שמח לראות  שאתה מבסוט מהקניה וזה באמת אחלה אוטו, אך אנשים עשויים לקלוט דברים מאוד שגויים מהאופן בו אתה מתאר את הדברים.

 

כן, הטקסט נכתוב ככל הנראה כמצטייר שמדובר ברכב ספורט,

שבסה״כ צויין שההיגוי נהדר,

אערוך את הטקסט יותר מאוחר בנקודות ״הבעייתיות״.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...