Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קמשפטים של NFX על NFU


Ooga
שימו לב! השרשור הזה בן 1309 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן,

קראתי לא מעט (עד כמה שיכולתי למצוא) על הסבת מנוע NFU, tu5jp4 לעבודה עם קאמשפטים של מנוע NFX, tu5j4.

עם זאת, יש מספר דברים שלא לגמרי ברורים לי ואשמח לקבל מידע אם למישהו יש.

1. חלקים נדרשים:

הצורך בהחלפת קפיצי שסתומים ברור לי. אך האם חייבים קפיצים של tu5j4 או שאפשר גם לשים קפיצים של tu5jp4s (קפיצים של c2 VTS)? להבנתי גם הקפיצים של ה C2 מאפשרים יותר lift והם קצת יותר זמינים לרכישה.

האם יש צורך ברכיבים נוספים, כמו ריטיינרים? או שאפשר להשתמש במקוריים?

2. טיימינג:

מבין ששימוש בפולים מתכווננים של nfx אמורים לאפשר תזמון כמו שצריך. האם יש משהו שצריך לשים עליו דגש?

3. מיפוי מחדש - האם נדרש לאחר החלפה? מיפוי למחשבים המקוריים בעייתי מעט ולכן קיים סיכוי שלא אוכל לבצע מיפוי. האם צפויות בעיות במקרה כזה?

 

4.כרגע האוטו עם סעפת יניקה מקורית. מודע לבעייתיות אך סעפת של VTS עולה הון שלא שווה את זה (החלפת קאמשפטים תעלה לי פחות).

אני יכול להשיג סעפת של nfx אבל להבנתי היא בעייתית בגלל המצערת המכנית. האם אני צודק?

במידה וסעפת של nfx דורשת התאמות אשאר עם המקורית מפלסטיק.

 

אציין שסעפת הפליטה הוחלפה ובפן זה אין בעיה.

 

אשמח לתשובות והערות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לשים קאמשפטים NFX ולשים קפיצים של NFS הם נמצאים גם מנועים יותר חדשים מסוג NFP( סי אליזה/301)
עדיין לא עשיתי את זה על רכב עם הניהול של ה NFU אבל אין בין הקאמשפטים הרבה הבדל אז זה יכול להיות יעבוד
אתה יכול גם להרכיב את הקאמשפטים בלי קפיצים לבדיקה ולראות אם הרכב עובד טוב בסרק לפני שתחליף קפיצים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה שאתה אומר על ה NFP, בטח אפשר למצוא מנועים כאלה קומפלט בגרושים.

מה הסיפור של המנוע הזה בכלל, איך הוא בדיוק באמצע ההספק בין ה NFU ל NFS? הוא נראה בדיוק כמו NFU חיצונית. מה שינו שם?

עריכה: יש לו תזמון שסתומים משתנה אני מבין. אז הראש אמור להיות שונה לגמרי. איך לעזאזל זה הוסיף רק 6 סוסים על ה NFU לא ברור לי.

והאם יש פוטנציאל לבעיות בהרצה של המנוע עם הקפיצים המקוריים? נניח, נסיעה קצרה בסלד של עד 3500 בלי עומס גדול?

עריכה אחרונה על ידי Ooga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התזמון שסתומים נועד רק שהמנוע הזה (שכבר קשיש מאוד) יעמוד בתקני זיהום אוויר ולא בשביל להעלות את ההספק שלו. ה 6 כוחות סוס זה קשקוש שלא מרגישים כלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכל זאת זה דרש מעבר לקפיצים של nfs (לא שהמנוע הזה ממש חזק יותר...).

טוב, הזויים אלה שם.

היתרון הוא שאולי יהיה אפשר להשיג ראש שלם של מנוע כזה מרכב שעבר תאונה בפחות מעלות של קפיצים חדשים, ואז ישאר רק להעביר את הקפיצים למנוע שלי.

או לחילופין לחפש ראש אחרי התחממות.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Ooga כתב:

מעניין מה שאתה אומר על ה NFP, בטח אפשר למצוא מנועים כאלה קומפלט בגרושים.

מה הסיפור של המנוע הזה בכלל, איך הוא בדיוק באמצע ההספק בין ה NFU ל NFS? הוא נראה בדיוק כמו NFU חיצונית. מה שינו שם?

עריכה: יש לו תזמון שסתומים משתנה אני מבין. אז הראש אמור להיות שונה לגמרי. איך לעזאזל זה הוסיף רק 6 סוסים על ה NFU לא ברור לי.

והאם יש פוטנציאל לבעיות בהרצה של המנוע עם הקפיצים המקוריים? נניח, נסיעה קצרה בסלד של עד 3500 בלי עומס גדול?


NFP לא מתאים לך יש לו תזמון שסתומים משתנה אבל הקפיצים זהים ל NFS
לדעתי אתה תרגיש את ההבדל בין קאמשפטים של X ל U ה X טובים ביותר בעיקר לסלד גבוהה
תשיג ותרכיב
 

עריכה אחרונה על ידי lior134
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא התכוונתי לשים ראש של nfp, התכוונתי שבמקום להתעסק בלחפש קפיצים אני יכול לחפש ראש שלם (או אפילו מנוע).

יש לי כבר קאמשפטים של nfx, רק חסרים לי פולים - כרגע מחפש כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

הצלחתי למצוא קפיצים חדשים בכ 470 שח, אבל לפני ההזמנה גיליתי נתונים מעניינים.

לפי catcams, הקאמים מדגם 1322702 הם עם ליפט של 8.7/8.5ממ, והם לא דורשים שום שינוי מכני - לינק

לקאמים של nfx יש ליפט של 8.5ממ (יניקה). אם כך נראה שאין צורך בהחלפת קפיצים. @lior134 האם זה הגיוני?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם קאטקאמס אומרים שלא צריך אז הם צודקים
בכל מקרה ראיתי כמה NFU שמגיעות ל 7.5-8 אלף סלד עם קאמשפט חם וקפיצים מקוריים וזה עדיין נוסע
גם אם תשבור משהו כל המנוע עולה 1000 שקל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבין שהסיכון פה הוא מפגש שסתום בוכנה בעקבות valve bounce.

אתחיל בלהחליף את הקמשפטים ואראה אם אצליח לגרום למחשב להסתדר איתם טוב, סיכון גדול כנראה אין אם אני לא מתפרע ומעלה את המגביל.

אם אראה שהכל עובד טוב וזה יהיה סטאפ קבוע אשקול החלפה של הקפיצים.

 

אעדכן פה אחרי החלפת הקמשפטים לגבי יתרונות/חסרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

כמה כוח אתה מצפה לקבל?

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם מערכת פליטה מתאימה (סעפת ובעדיפות גם צינור פליטה 2") ומיפוי שנעשה כמו שצריך המנוע אמור להוציא 130 סוסים בערך עם הקאמפשטים האלה.

אולי אפילו טיפה יותר עם סעפת של c2 vts.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1309 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...