Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכרו לי מצבר חדש. איך יודעים באמת אם המצבר הלך?


liron021
 שיתוף
עוקבים 8
שימו לב! השרשור הזה בן 382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום! לא הצלחתי למצוא תשובות אז פתחתי שאלה חדשה.

בעקבות הקורונה, לא הנעתי את הרכב שלי שבועיים. ביום חמישי הרכב לא הניע (אין חשמל כלל, הכל מת, צריך לפתוח את הדלת עם המפתח).

בעקבות הקורונה גם לא נעים לבקש מהשכנים עזרה בהנעה. אז התקשרתי לניידת שירות דרך הביטוח שלי שהגיע בתוך 15 דקות.

הוא אמר שהמצבר "הלך" (מציג אפס וולט) ומכר לי מצבר חדש בטענה שהמצבר כבר בן 2.5 שנים ואם אני רק יניע לך אותו אז "הוא לא יחזור להיות כמו שהוא היה". בקיצור, מכר לי מצבר "וולטה" 66 אמפר ב-690 ש"ח.

השאלה שלי, האם הוא "ערבב" אותי? המצבר שלי עבד מצויין ולא הראה סימני החלשות. איך לדעת אם המצבר באמת "מת" וצריך להחליפו או שהוא בסך הכל התפרק אחרי שבועיים ללא הנעה וצריך כבלים. והאם המחיר ששילמתי סביר? אני מרגיש שיכלתי למשוך לפחות עוד חצי שנה. אמרתי לו שישאיר לי את המצבר הישן בבגאז.

תודה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אכן המצבר הציג 0 וולט אז הוא מת. אבל וזה אבל גדול 690 ש"ח לוולטה 66 אמפר (בהנחה שזה לא מצבר סטופ סטארט). זה ממש לא זול בלשון המעטה. להבא עדיף להזמין שרות מצברים עד הבית כלשהו ולא את ניידת חברת הגרירה.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

690 ש"ח זה מחיר גבוה, אבל לא מופקע. זה כולל את מחיר המצבר ותוספת עבור הנוחות של הבדיקה והבאת המצבר לבית הלקוח. לגופו של עניין, יתכן שהיתה אפשרות לטעון את המצבר והוא היה מחזיק עוד כמה חודשים, אבל זה דורש פרוצדורה שלא פשוטה לביצוע כרגע, אז נגיד שכל הסיפור עלה לך עוד כ-200 ש"ח - בסה"כ לא נורא.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ולהוסיף לדברי zvit - יש לך שקט לטווח קצת יותר ארוך, בתנאי שמדי פעם תזיז את הרכב. 

 

ובהזדמנות קנה לך בוסטר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם דברי קודמי שזה לא כ"כ נורא בהסתייגות מסוימת -  האם ניתנה לך תעודת אחריות ומה אורכה?

אם קבלת 24 חודשי אחריות - טוב מאוד. 

אם קיבלת 12 חודשים - בסדר. 

אם לא קיבלת כלל תעודת אחריות - סידרו אותך. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מציע לקרוא נושא שפתחתי לא מזמן:
ביקורת שירות "מצברים עד הבית", תחושות מעורבות

 

תקציר: בלחץ מסויים הזמנתי שירות מצברים עד הבית במחיר סביר שאמור לכלול בדיקה.

שוכנעתי להחליף את המצבר.

מהר מאוד התברר שהבעיה הייתה בסטרטר, המצבר הישן הוחזר לי בהזדמנות הראשונה והוחזר הכסף למעט מחיר הביקור. התחושות שלי מסתכמות בכותרת שנתתי ובתגובות בשרשור.

 

במקרה שלך כנראה שהיית יכול לסחוב את הקיץ עם המצבר הישן לאחר טעינה במטען ייעודי (לרוב ללא תשלום בבית העסק), ובכל מקרה מומלץ היה להחליף את המצבר רק בסוף תקופת השבתת הרכב, ולא להעמיד את ההרכב והמצבר מושבתים למשך שבועות נוספים.

כתבתי כנראה אבל יכול להיות גם שלא. בשלב הזה לא ניתן לדעת בוודאות.

אולי כדאי להחזיק בבית בוסטר למקרים כאלה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהפרש המחיר ששילמת  היית כבר קונה בוסטר  התנעה  שמנסיון שווה כל שקל במצבים האלו   וייתכן מאוד שכלל לא היה צורך בהחלפת מצבר .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

קיבלתי רק 12 חודשיי אחריות.
חבר'ה, תודה לכולם! כל אחד פה נתן עצת זהב. להבא אתנהל נכון יותר. וגם כדאי שארכוש בוסטר (לא רכשתי עד היום כי האמנתי שהסוללה שלו תתפרק לגמרי בשעת חירום כשצריך אותו).

עכשיו יש לי תקלה אחרת (רכיב אנג'י שלי נותן קוד שגיאה P0130 - חיישן חמצן O2 SENSOR CIRCUIT - BANK 1 SENSOR 1)

אבל על זה אפתח עכשיו פוסט חדש.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תיסע עם הרכב כחצי שעה - יש סיכוי לא רע שהתקלה תמחק ולא תחזור. תקלות מוזרות קורות אחרי ניתוק/החלפת מצבר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 דקות, liron021 כתב:

קיבלתי רק 12 חודשיי אחריות.

וזו הסיבה שמתייעצים לפני ולא אחרי.

לא שיש כאן איזה נזק נוראי, אבל יכולת בפחות כסף להיות עם מצבר יותר איכותי ועם אחריות כפולה. 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, discoTD5 כתב:

וזו הסיבה שמתייעצים לפני ולא אחרי.

לא שיש כאן איזה נזק נוראי, אבל יכולת בפחות כסף להיות עם מצבר יותר איכותי ועם אחריות כפולה. 

כן. צודק. ניידת השירות תפסה אותי לא מוכן ודחקה אותי לפינה. סטייל "אני הולך!!"

רוצה או לא רוצה? הרכב לא מניע והניידת לא חוזרת שוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...