Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יחס דוחה מעסקים בזמן קורונה - פוסט פריקה


tepic
שימו לב! השרשור הזה בן 1446 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני רוצה לפרוק מעט על עסקים שממשיכים לעבוד בזמן קורונה.

 

בגלל הגבלות הקורונה לאחרונה התחלתי להזמין מוצרים רבים אל ביתי (במקום לקנות בחנות).

כאדם  שחי במדינה אני מודע לכך שלעסקים קשה לפעול לאחרונה, אך עם זאת אני רוצה למחות על כל שישנם בעלי עסקים שפשוט מרשים לעצמם לזרוק על הלקוח בתירוצי הקורונה.

להלן 2 דוגמאות המתקופה האחרונה:

 

1. KSP:

הוזמנו אוזניות וציוד כושר, כאשר זמן האספקה הוא עד 8 ימי עסקים.

נכון להיום עברו כבר 9 ימי עסקים. אני מבין ומכיל את הקושי בביצוע שילוחים אך עם זאת סטטוס ההזמנה לא השתנה כבר למעלה משבוע,

אפילו לא בוצע הליקוט במחסן. שירות לקוחות לא קיים, וזאת מכיוון שבטלפון ישנה הודעה של "תתקשר בזמן אחר" (בכל שעה ביום...), והפניה דרך האתר גם היא כבר לא עובדת.

גם כאשר הפניות דרך האתר עבדו קיבלתי תשובה אוטמטית שמראה שהם אפילו לא קוראים מה הלקוח רושם להם.

מיותר לציין שהחיוב עצמו ירד מהשאראי בסמיכות לביצוע העסקה...

 

2. anipet:

הזמנתי שק אוכל לכלב שלי.

לאחר כחמישה ימים בהם לא פנו אלי לתיאום משלוח התקשרתי אליהם והם אומרים לי "אה, הפננו את ההזמנה שלך לסניף XXX". אני מתקשר לסניף ואין להם מושג על מה אני מדבר.

באופן זה התחילו לעשות בי פינגפונג בין הסניף המקומי למוקד הארצי עם הבטחות כל פעם שיחזרו אלי - וכמובן אף אחד לא חוזר ולא מטפל בבעיה.

רק אחרי יומיים כאלה (ושבוע מהרגע שהזמנתי) הם נזכרו להגיד לי שהם כבר בכלל לא מחזיקים את האוכל מהסוג שהזמנתי!!! ולמען הסר ספק, עד עצם רגע זה הם לא הורידו את סוג 

האוכל הזה מהאתר שלהם...

כמובן כגם כאן החיובים מהאשראי יורדים מידית בהזמנה.

 

מובן לי שיש עומס על עסקים בזמן זה, אך בחיאת, אם אתם לא מסוגלים לעמוד בעוד הזמנות - פשוט אל תקחו אותן!!!

ההתנהלות הזו מגעילה ופוגעת בצרכן. אם יש בעיות אז תגידו אותם כבר ברגע ההזמנה או מיד אחרי - אל תתנו ללקוח את החרא בפרצוף רק אחרי שבוע או יותר.

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי 1 גם לי קרה עם KSP, כשבמקור עשיתי הזמנה לנק' איסוף, ועד שהחבילה יצאה מהמחסן שלהם איסוף כבר לא אפשרי לפי משרד הבריאות, ולכן הוחלף לשליח.

מה שכן, לקח שבועיים בערך אבל המוצר הגיע, עם שליח לדלת בסוף.

 

לגבי 2 מאיפה אתה בארץ? אוכל וחטיפים לכלבים הזמנתי מדוגליין בפתח תקווה, הביאו לי משלוח יום למחרת לראש העין.

כשבמצב סטנדרטי אני גם כן מזמין מהם אוכל ומביאים לי לעבודה בפתח תקווה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי מוצר מ-KSP לקח להם שבוע ללקט היום קיבלתי הודעה שהחבילה מוכנה למשלוח. להגנתם הזמנתי מוצר מאוד נישתי שהיה רק בסניף אילת. 

 

תראו הם לא Amazon הם לא רגילים לעבוד און-ליין - ללקט במהירות ולפזר ברחבי ישראל. בנוסף הם מתמודדים עם עומס משלוחים שלא היה כמותו בהיסטוריה. 

 

תגלו סבלנות הכל יהיה בסדר. בסופו של דבר אתם לא מזמינים מוצרים מצילי חיים. קצת פרופורציות לא יזיקו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם דווקא כן רגילים לעבוד אונליין, עשיתי מהם לאורך השנים המון הזמנות אונליין ותמיד הייתי מרוצה.

 

מה שכן בד"כ הזמנתי לסניף מסוים ואז אספתי בעצמי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, ChemGuy85 כתב:

הזמנתי מוצר מ-KSP לקח להם שבוע ללקט היום קיבלתי הודעה שהחבילה מוכנה למשלוח. להגנתם הזמנתי מוצר מאוד נישתי שהיה רק בסניף אילת. 

 

תראו הם לא Amazon הם לא רגילים לעבוד און-ליין - ללקט במהירות ולפזר ברחבי ישראל. בנוסף הם מתמודדים עם עומס משלוחים שלא היה כמותו בהיסטוריה. 

 

תגלו סבלנות הכל יהיה בסדר. בסופו של דבר אתם לא מזמינים מוצרים מצילי חיים. קצת פרופורציות לא יזיקו. 

לא מחיתי רק על הזמן, מחיתי על היחס, על חוסר השקיפות, על חוסר המענה.

הזמנתי אוזניות כדי לנהל אינטרקציות עבודה דרך הZOOM באופן תקין. חיוני בזמן שלנו זה כן.

אתה מבין שאי אפשר להשיג מהם שום יחס? אפילו לא כדי לשאול אם ההזמנות צפויות לצאת בזמן הקרוב או לבטל את ההזמנה ולהזמין ממקום אחר...

כלום, נאדה, אני אוויר.

עריכה אחרונה על ידי tepic
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא בהיקף הזמנות שכזה. 

 

כמובן, זה נכון לכל חנות אינטרנטית כנראה.

 

@Derish

זה דווקא ממש לא שירות שמאפיין אותם בימים רגילים, אחרת מזמן לא הייתי לקוח שלהם, ועוד קבוע

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

shoesonline,

ההזמנה בוצעה בפברואר, לפני שהתחיל כל הבלאגן, והעיקוב באספקה לגמרי מובן.

אבל, כמו במקרים אחרים שהוזכרו כאן, הם לא מצאו לנכון לעדכן את הלקוחות שלהם, גם כשזמן העיקוב עלה על שבועיים.

רק לאחר שפניתי אליהם גם באתר וגם במייל, סוף סוף קיבלתי עידכון, וגם פיצוי של 20 ש"ח לרכישה הבאה.. (שזה פחות מ5% מהעיסקה).

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, arik100 כתב:

גם הזמנתי מKSP

שום עדכון סטאטוס כבר כמה ימים

אם לא מסוגלים לעמוד בהזמנות שיעסיקו עוד מלקטים

 

או שלא יקחו עוד הזמנות, אבל כנראה זאת ציפייה מוגזמת מחזירים.

לגבי האוכל שהזמנתי מהחנות השניה, הזמנתי לבסוף מחנות אחרת וזה הגיע תוך יומיים מהצד השני של המדינה...

 

חברות השליחויות עובדות, זה KSP שדופקים תעסק.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ChemGuy85 כתב:

תראו הם לא Amazon הם לא רגילים לעבוד און-ליין - ללקט במהירות ולפזר ברחבי ישראל. בנוסף הם מתמודדים עם עומס משלוחים שלא היה כמותו בהיסטוריה. 

אנחנו ב2020

הזמנות באינטרנט קיימות שם כבר מעל 10 שנים.

0 תירוצים להיתנהלות מחסן כושלת.

 

״הם לא אמזון״ זה משהו שהיה תירוץ אולי בתחילת שנות ה2000

  • רעיון טוב! 3

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כהערת שוליים - לפני שנתיים (2018) KSP רכשה מרכז לוגיסטי של 14K מ"ר כחלק מההתרחבות וההתמקדות ברכישות אונליין, ככה שתירוץ של "לא מוכנים להזמנות אונליין" הוא בשום אופן לא מתקבל על הדעת - הרי זה בדיוק הכיוון אליו החברה הולכת. "אמאזון הישראלית" אם תרצו, הם התחילו למכור כ"כ הרבה דברים מעבר לאלקטרוניקה (קוסמטיקה, ריהוט, מוצרי בית, מה לא), והכל (רק) אונליין.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בימים כתיקונם אני אוכל קש מעסקים ישראליים בכל הקשור לשירות ומשלוחים,

המצב הנוכחי בסך הכול מחדד את הבעיה.

 

אין ברירה אלא לנשום עמוק ולהיצמד למי שסיפק לך בעבר שירות סביר, אפילו אם המחיר גבוה יותר.

אולי סוף סוף נראה צרכנים ישראליים שמחפשים משהו מעבר לחצי שקל שמגרדים פה ושם?

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...