Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

eyalkar

פיג'ו 2008 החדש בישראל - החל מ-128,000 שקלים.

Recommended Posts

לא מצאתי אזכור לסוג הנעה במפרט, יש בכלל הנעה כפולה לג'יפון הזה?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במה שמגיע לארץ לא.

לא יודע מה קורה בחו"ל.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין (וכנראה גם לא תהיה) גירסה הנעה כפולה ל-2008.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 2.4.2020 בשעה 23:06, green כתב:

הארונה לדעתי לא התמורה הטובה ביותר למחיר, פשוט כי התמורה שלה נמוכה יותר. היא צפופה ובעלת חומרי פנים נמוכים.

 

איזה רכב לדעתך הוא התמורה היא טובה ביחס למחיר בקטגוריה?

ארונה וסטוניק הן זולות ומאובזרות, לכן מאד קשה למצוא יצרן עם גיפון שנותן יותר תמורה ביחס למחיר.

 

 

אני אישית חיכיתי לגיפון הזה והכניראה שאחרי הקורונה לובינסקי יקבלו ממני ביקור פתע.

אבל כל עוד לא יהיה מחיר סופי עם הנחה אז קשה להגיד עד כמה הוא משתלם.

עריכה אחרונה על ידי David17

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט ארונה וקיה סטוניק מעניקים תמורה מעולה למחיר בגרסאות הכניסה, הארונה קצת יותר זולה, ושתיהן מוצעות בקצת יותר מ-100K בערוצי ה-0 ק"מ, חלופה קרובה במחיר לסופר מיני בלי ויתור על אבזור בטיחות ואבזור נוחות.

הפיג'ו מתמקם חצי קבוצה למעלה והוא גם גדול יותר. הקטגוריה הזאת מציעה טווח רחב של מידות גוף, הספקים ורמות אבזור. מי שמחפש תמורה למחיר מראש יתמקד באיזור הזול יותר ובגרסאות הכניסה. פיג'ו 2008 וסקודה קאמיק למשל הן כבר תחליף הולם למשפחתית קומפקטית ולכן המחיר הגבוה מוצדק באיזשהו מקום.

בקאמיק נהגתי, בפיג'ו עדיין לא, בהשוואה מפרט למפרט וביחס למחיר לדעתי הסקודה מעניק תמורה עדיפה למחיר וחבילה שלמה יותר, בעיקר בתחום אבזור הבטיחות המקיף שקיים בו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Mike808 כתב:

סיאט ארונה וקיה סטוניק מעניקים תמורה מעולה למחיר בגרסאות הכניסה, הארונה קצת יותר זולה, ושתיהן מוצעות בקצת יותר מ-100K בערוצי ה-0 ק"מ, חלופה קרובה במחיר לסופר מיני בלי ויתור על אבזור בטיחות ואבזור נוחות.

הפיג'ו מתמקם חצי קבוצה למעלה והוא גם גדול יותר. הקטגוריה הזאת מציעה טווח רחב של מידות גוף, הספקים ורמות אבזור. מי שמחפש תמורה למחיר מראש יתמקד באיזור הזול יותר ובגרסאות הכניסה. פיג'ו 2008 וסקודה קאמיק למשל הן כבר תחליף הולם למשפחתית קומפקטית ולכן המחיר הגבוה מוצדק באיזשהו מקום.

בקאמיק נהגתי, בפיג'ו עדיין לא, בהשוואה מפרט למפרט וביחס למחיר לדעתי הסקודה מעניק תמורה עדיפה למחיר וחבילה שלמה יותר, בעיקר בתחום אבזור הבטיחות המקיף שקיים בו.

מה יש בקאמיק סטייל שאין ב 2008 פרימיום?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הקטגוריה נקראת ג'יפונים קטנים, אבל ההגדרה הזאת רחבה מדי וכוללת רכבים שונים מאד מבחינת התכונותשלהם  (ולא דווקא מבחינת הפלטפורמה שלהם או הגודל החיצוני שלהם).

 

מבחינת התכונות שלהם, הסטוניק והארונה הם רכבי סופר מיני שתפחו טיפה והקאמיק וה- 2008 הם ג'יפונים קומפקטיים שקטנו טיפה. הקונה וכנראה גם הג'וק החדש (מדובר בג'וק הרבה יותר גדול, מאובזר ואיכותי מבעבר) הם איפשהו באמצע. 

 

סטוניק וארונה יתאימו כרכב שני למשפחה או כרכב ראשון לאדם או זוג.

 

שאר הרכבים הנ"ל ובעיקר ה- 2008 והקאמיק יכולים להתאים גם כרכב ראשון במשפחה עם אי אילו חסרונות.

 

דרך אגב בשבילי כל הרכבים הנ"ל פסולים על הסף כי אין בהם פונקציית "אוטו הולד" שבשבילי היא הכרחית, מלבד הג'וק שמצויד בפונקצייה הזאת. 

 

 

 

  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 45 דקות, avi 1234 כתב:

מה יש בקאמיק סטייל שאין ב 2008 פרימיום?

 

לסקודה יש מסך גדול יותר עם מערכת תפעול עדיפה והנדסת אנוש מוצלחת יותר בזכות פקדי קיצור דרך בצידי המסך, ניטור שטחים מתים, עמעום למראת צד נהג, כרית אוויר לברכי הנהג, סט רשתות לעיגון מטען, כוונון גובה למושב הנוסע הקדמי וגם עיגון איזופיקס במושב הזה, פתחי מיזוג למושב האחורי ותאורת לד מלאה מלפנים מאחור.

בעיקרון הוא פשוט רכב מכוון יותר לשימוש משפחתי ולמעט עיצוב פחות ייחודי הקאמיק רכב נטול פאולים (טוב נו תפעול עוצמת מיזוג מהמסך זה מעצבן).

שוב אומר שפיג'ו עדיין לא נהגתי.

 

גרין, יש לי ארונה בבית כבר שנה וחצי, זה רכב שבקלות יכול לשמש משפחה של 4 נפשות כולל תא מטען מספק לגמרי. רכב שני בבית או רכב לזוג אפשר להגיד על רכב מיני. כמעט כל הסופר מיני היום יכולות בכיף לתפקד כמשפחתיות קטנות.

 

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, green כתב:

הסטוניק והארונה הם רכבי סופר מיני שתפחו טיפה והקאמיק וה- 2008 הם ג'יפונים קומפקטיים שקטנו טיפה. הקונה וכנראה גם הג'וק החדש (מדובר בג'וק הרבה יותר גדול, מאובזר ואיכותי מבעבר) הם איפשהו באמצע. 

 

 

אתה טועה פה,

כל רכבי הגיפונים הקטנים, ללא יוצא מן הכלל, הם מבוססים על רכבי סופר מיני.

פיגו 2008 מבוססת על 208, סטוניק על ריאו (I20), טי-קרוס על פולו, וכו...

 

הקונה מבוססת על I30 וג'וק מבוסס על הקליאו.  אלו כבר לא נחשבים לגיפונים קטנים.

יודע שזה מבלבל אבל יש הבדל בין הקטגוריות.

ולכן גם במחיר.

 

.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לומר שכל הג'יפונים הקטנים בעצם מבוססים על סופרמיני זה לא מדוייק, במיוחד במקרה של קאמיק ו-2008, בדור הקודם ל-208 ו-2008 היו בסיסי גלגלים זהים ובנוכחי יש ביניהם פער של 6.5 ס"מ. 
ובכלל היום כולם עברו לפלטפורמות מודלריות ויש אפשרויות משחק הרבה יותר גדולות.

  • תודה 1

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני ניסיתי להושיב מתבגר באחרונה במושב האחורי מאחורי אדם בוגר והוא סבל קשות, התשובה שלו אבא אני רוצה לחזור לאיוניק...

 

לא יודע אם ארונה היא באמת חלופה למשפחתית למשפחה עם ילדים גדולים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההתבבססות על איזו פלטפורמה, של רכב סופר מיני או של רכב קומפקטי פחות משנה, אלא מה שמשנה זאת התוצאה הסופית ולכן כתבתי "תכונות" הרכבים.

 

אם נרד לדקויות בכמה פרמטרים מרכזיים:

 

מבחינת שילוב של מרווח פנימי וגודל תא מטען מתאימים למשפחה:

 

 ה- 2008 נראה כמציג את השילוב הטוב ביותר, תא מטען גדול יחסית ומרווח פנימי גדול יחסית (לא בדקתי בפועל).

 

הקאמיק כנראה המרווח ביותר (לפחות בציר האורך) אבל תא המטען שלו קטן וזה פוגע מאד בשימוש משפחתי.

 

הג'וק הוא חידה בעיני, תא המטען גדול ומתאים לחלוטין לשימוש משפחתי (422 ליטר) ונשאר לבדוק איך המרווח הפנימי (שלכאורה נראה גם טוב למדי).

 

הקונה בעל מרחב פנימי בינוני ותא מטען קטן.

 

הארונה בעל מרחב פנימי קטן ותא מטען גדול.

 

הסטוניק בעל מרחב פנימי קטן ותא מטען קטן. 

 

הטי קרוס לא בדקתי בפועל, בסיס הגלגלים זהה לארונה למיטב זכרוני, אבל יש מושב אחורי נע על מסילה שאולי משפר את המרחב לרגליים במושב האחורי.

 

מבחינת איכות חומרים:

 

הקאמיק, הג'וק וה- 2008 נראים כטובים ביותר (ג'וק ו- 2008 לא בדקתי בפועל).

 

הארונה, הסטוניק, הקונה והטי קרוס בעלי איכות חומרים נמוכה.

 

מבחינת אבזור צריך לחפור במפרטים:

 

נראה שהקאמיק מוביל בפרמטר הזה ומציג חבילה מרשימה ומלאה (למעט כאמור "אוטו הולד").

 

מבחינת יחידות הנעה:

 

אז ברור שהקונה היא בספרה אחרת, (ואחריה הקאמיק 1.5) אבל אני חושב שלאדם הממוצע זה פרמטר שצריך להיות כמעט לא רלבנטי, כל הרכבים הנ"ל בעלי מנועי טורבו עם זמינות כוח טובה ודי בכך.

 

הקונה הכי בזבזנית בדלק ובפער ניכר.

 

ה- 2008 הוא היחיד בעל גיר פלנטרי ועוד עם 8 הילוכים וזה גיר עדיף בעיני על גירים כפולי מצמד, הן מבחינת אמינות צפויה והן מבחינת אופי פעולה עירוני.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...