Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב2 – מפגר טורבו עם מגדש – או קניתי 5 DS שנת 2014


lanosforce

פוסטים מומלצים

לנושא ה"נוצץ" אגיע מאוחר יותר בסקירת הרכב עצמו. 

 

יישור קו טכני 

 

אז כן הרכב נרכש כשאני כולי מסנוור לגמרי מהאקסמפלר – הרכב עם 96KKM יותר לכוון 97 
נוסע ומרגיש נפלא – במגרש מילאנו קצת מהמים החסרים ומאז הרכב לא מאבד טיפה! 

הדבר הראשון שעשיתי זה לקחת את הרכב בבוקר של השבת של השבוע הראשון למוסך טוב שאני מכיר בקסם וביקשתי מהם לעשות את הדברים הבאים:
שמן+פילטר שמן
ריענון מי רדיאטור 
פילטר מנוע 
פילטר דלק 
פילטר מזגן 
פלאגים 

בדיקת טרמוסטט ובית טרמוסטט

 

במוסך הם בדקו וגילו גם שצריך להחליף


רפידות בלמים קדימה
רפידות בלמים אחורה
צלחות בלמים קידמיות 

 

סה"כ שילמתי 2800 שקלים כולל מע"מ עם כמה ריג'קטים שלא נעשו –


פילטר דלק, לטענתם מדובר במשאבה שמחליפים קומפלט ברגע שיש סימנים לבעיות וזה ידוע ברכב הזה. 
ופילטר מזגן – שכחו – לא נורא, הזמנתי מאבי פרטס רחובות ואעשה בעצמי – לא חוייבתי על כך כמובן. 
טרמוסטט ובית טרמוסטט תקינים. 

 

אבל הנה הרג'קט שלא היה אמור להיות קיים ברכב שעבר טסט חודש אחורה! אני באמת – לא מבין איך רכב עובר טסט עם צמיגים במצב כזה – אחד אחורי ואחד קידמי שניהם באותו הצד: הביטו בתמונות והזדעזעו

 

69d9bbbd-82ef-4fe1-8c56-baad0df7cf13.thumb.jpg.a282f8041ee1d883fb69ec28d2f834b4.jpg

 

31119a3f-57da-4237-93d5-3c5d69ff4a86.thumb.jpg.1c67aeef642d599f5851b85cc5c6c9c0.jpg

 

 

daad43da-e002-49b4-829d-445169ad6b19.thumb.jpg.991a992734c45b21a4a7c7e570efe3b5.jpg

 

dffd202e-5e07-4e50-b728-fdd37d78dfea.thumb.jpg.a16d99a98cd38209d4612a3249cebd76.jpg

 

הצמיגים המדוברים הינם FARROAD FRD26 כשלעצמם היו מאוד מאוד נוחים! אולי בגלל שהיה חסר אוויר?  עוד מעט תבינו למה אני כותב את זה.

 

עכשיו - הצמיגים היו מרוחים בסיליקון ובאור יום חזק פשוט לא ראיתי את זה עד שבדקתי אותם מקרוב ואני ממש מנסה להבין איך הרכב הצליח לעבור ככה טסט.


וזה בגלל הרביעיית צמיגים שעלו לי 2400 שקלים – רכשתי רביעיית הנקוק ונטוס פריים 2 
הFRD26 הם צמיגים זולים! אממה הם משום מה היו נוחים מאוד, שקטים מאוד וההרגשה מהם היתה שלרכב יש אחיזה טובה. 

ההנקוקים האלו – וזה כשאני לוקח בחשבון שהנקוק הינם מותג פרימיום קוריאני – לעומת זאת, לא אוהב אותם במיוחד. 
הם מאוד נוקשים – צריך לבדוק כמה לחץ אוויר שמו לי שם למען האמת. 
הם שקטים זה כן והרכב סה"כ אוחז מצויין אבל היתה לי תחושה טובה יותר דווקא עם הפארווד. 
אני לא ממהר לשפוט כי אני חושב שזה הכל תוצאות של לחץ אוויר – אגיע לזה מאוחר יותר.

בטיפול הבא אני מתכוון להכניס את הרכב למוסך גבע ולהשקיע באופן יזום בהחלפת שרשרת תזמון גם אם הכל תקין ובדיקה של משאבת הדלק. 

 

רביעיית הנקוק שבוע 28 של 2019 

 

600e1fed-5ee6-439a-893e-26849f1188a9.thumb.jpg.cc818ac2282919118085d88ee1f977b9.jpg

 

וצלחות ורפידות 

 

b62957d3-1eae-4d48-bcf5-c715402331e4.thumb.jpg.c75264ba1b94e7d77c3c10a62737ce74.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש. הרכב נראה מעולה.
לדעתי העובדה שהרכב מיוחד ולא נפוץ במיוחד נותן ערך מוסף רב בנוסף לעיצוב הפנימי והחיצוני.
יש הטוענים שהרכב מעיד על בעליו אז כנראה שאתה אדם מיוחד. [emoji6]

לגבי הטסט, הוא לא מעיד על מצבו של הרכב. יש חוסר אחידות גדול ברמה המקצועית של הבוחנים וההתיחסות שלהם לבדיקה.

מוסך מורשה שמכיר את הרכב יכול לתת לך חוות דעת אמיתית לגבי מצבו.

מקווה שכל נבואות הזעם ידלגו על הרכב שלך ותזכה להנות מהרכב שנים רבות.

  • רעיון טוב! 1

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם לא - השארתי סכום בצד במידה ו"ירמיהו" ירצה לקפוץ לביקור - לקחתי את זה טוב טוב בחשבון.

 

בהמשך אני אגע בסקירת הרכב במובן היקורה שלו - עיצוב פנים וחוץ, אבזור, תחושת שהיה ובעלות.

אח"כ אגיע או לחוות דעת על נהיגה בו במהלך החודש האחרון ואז מתכוון להגיע לנושא הדיטיילינג ומחשבות למערכת סטריאו (שלזה יפתח פרוייקט בפני עצמו בפורום אודיו אז יש המון למה לצפות).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם הייתי רגע לפני החלפת רכב ועצרתי הכל, אני לא מבין איך אפשר לקנות רכב בלי לקחת למכון בדיקה.

זה נראה לי כל כך לא הגיוני שאפילו עצרתי את המכירה של המאזדה מהמחשבה של מי יבוא לקנות רכב בלי לבדוק.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המגרשים ממש לא - בקרסו לפני מספר חודשים הלכתי לברר על רנו טווינגו שנתונים 2017-2019 ונתנו לי הרבה מתחת למחירון אמנם עדיין היו סבירים והוגנים למגרש הטריד-אין שלהם. המו"מ נפל שם כשהם סירבו לשנע בעבורי את הרכב לנסיעת מבחן. 

 

כבר לפני מספר חודשים טובים הגעתי להבנה שמיציתי ולבסוף יצא במקרה שראיתי את הDS הזו במגרש שציינתי ושם נתנו לי מחירון - לא לקחו את הדודג' לבדיקה כלום - הם בודקים בעצמם מנוע, גיר שילדה וזהו והם גם נתנו לי התחייבות למנוע גיר ושילדה על הDS. 

 

אני כבר מזמן לא לוקח רכבים למכון בדיקה - ככה זה גם היה עם הדודג', בדקתי הכל בעצמי ואח"כ לקחתי למוסך ליישור מכאני מיידי. מה שקרה לי בדודג' היה פשוט בלאי שהצטבר בקצב מבהיל למדיי. 

אפשר לאמר שאחרי האוונסיס איבדתי כל אמון במכונים האלה כשהם לא הצליחו בכלל לעלות על זה שהצמיגים ברכב היו גמורים! ברמה כזאת שהפאנצ'ר מעאכר העביר אגודל דרך הדופן של אחד מהם - לא צוחק. 

 

את הסיטרואן בדקתי בעצמי במגרש לראות אם יש דברים שהם שואו סטופר מיידי ולאחר מכן הכנסתי למוסך ליישור קו ולבדיקה כוללת של הרכב - אנחנו מדברים כאן על סכומים הגיוניים סה"כ ועל רכב במצב טוב סה"כ. 

 

אייל היית צריך לראות איך בדקו לי את הצמיגים של הדודג' ביד יצחק בראש העין ואתה יודע מה זו אחת הסיבות שאני מאוד אוהב את המכון הזה - הם בסדר! בכל מובן. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, אייל כתב:

אף אחד בטסט לא בודק צמיגים ברמה כזו.

אולי רק ניידות שמגיעות להטריד במפגשים

:-) 

ממש לא נכון.

אם הבוחן היה רואה - היה פוסל מיידית

  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירת הרכב ללא קשר לנהיגה – מוזרים הצפרדעים האלו, מוזרים מאוד!

 

אני מנסה להבין מה לקח כל כך הרבה זמן לאומת האס-קאר-גו (שבלול\חילזון בצרפתית אבל מיי פרנצ' חושב שזה ראשי תיבות לספורט קאר גו!) להקים מותג יוקרה – באמת, הרי הם אלופים ביוקרה!

ארמונות ורסאי, האייפל, פאריז פאריז פאריז! שאנס-א-ליזה, הסוביבור והיה להם קיסר שידע להפריד ולמשול! קצת פחות טוב מביבי אמנם אבל עד היום מדברים צורפתית במצרים ובקנדה בגלל מה שהוא עשה לעולם.

אז למה באמת הם התעוררו עם הDS כל כך מאוחר? לא יודע, אבל תשמעו הDS5 הזאת חתיכת קרוקומבוש!

אבל מוזרים החברה מוזרים – ואם הם לא מספיק מוזרים – היבואן מוזר לא פחות.

 

ותיכף תבינו למה אני כל כך מדגיש שהם מוזרים.

 

מבחוץ

 

היא לא סטיישן או אסטייט, היא לא שוטינג-בריק, היא לא קופה והיא גם לא הוט האצ' אלא סוג של הוט האצ' מוארך.

יש לה גג זכוכית מלא שבעצם נמתח מהשמשה הקידמית עד דלת תא המטען ובאמצע דלת תא המטען שם שמו ספויילר.

יש לה פסי כרום, ידיות בגימור אלומיניום מוברש, ספי אגזוז מעוצבים דמה ועוד אין ספור פריטים מושכי מבט.

 

יש לה המון המון בלינג! אבל איכשהו – הם הצליחו לעשות את זה ככה שזה ממש לא יהיה יותר מידי אלא סוג של בול האיזון המושלם לאיך רכב צריך להראות.

יש לה חישוקי סגסוגת דו גווניים עם כיסויי פלסטיק שחור מבריק והצמיגים במידה לא ברורה לרכב 235 45 R18 שגרם לי מיד לשאול בשביל מה זה טוב? אני אענה על זה גם על הטוב וגם על הרע כשאסקור את חוויית הנהיגה כמובן.

לקח לי הרבה זמן להבין שאם אני שם את היד מסביב לידית – אני פותח את האזעקה מבלי להשתמש בשלט.

אבל כשניקיתי את הרכב ולא הבנתי למה האזעקה משתגעת בסוף גם גיליתי שיש על כל ידית ברכב שני פסים קטנים שאם אני רק שם עליהם את האצבע – הרכב ננעל, בלי לגעת בשלט.

 

 

 

0df8c530-2f44-47b7-b4d8-a88fe3c23b43.thumb.jpg.1b49cab6475b0593cf45eab76ad97e95.jpgפח

 

המחזיק מפתחות נראה  משהו שלא היה מבייש בנטלי או רולס – באמת השקיעו.

 

הרכב יפה לעין, נעים לעין – לא מכביד ולא מעייף – פשוט משהו שכיף לראות בחניה.

 

מבפנים + אבזור

 

אוקיי כאן זה מתחיל לגעת במילה "מוזר" – והרבה!

 

קודם כל נתחיל בשוק\הלם שבן אדם חוטף בפעם הראשונה שהוא נכנס לסלון כזה. לא רק שזה משהו שהייתם מצפים לראות במרצדס, אוודי, בימר, קאדילק, אלפא וכך הלאה – זה אפילו יותר טוב!

 

זה סוג של אשליה אופטית שלא מסוגלת לתת לעיניים לנוח לרגע אחד – והן לא רוצות לנוח.

וזה גם חוץ מעניין של מראה – פינת ליטוף!

 

איכות החומרים וערבוב החומרים נפלא – כל הדשבורד והדלתות הם גומי רח ונעים למגע בגימור עור.

יש המון שילוב של עור איכותי ביחד עם בד אלקנטרה.

יש הרבה שיבוצים של חלקי אלומיניום – בהגה, בדלתות.

יש שיבוצים של גימורי אלומיניום בקונסולה המרכזית, בקונסולה בגג.

לחלונות יש צורה מוזרההההה טילים ויש להם שפיץ בקצוות הקידמיים.

והקווים של העיצוב הם כל מיני מעויינים ועיגולים ושלל צורות וטקסטורות שזה פשוט לא נגמר – מוזר אבל עובד!

 

ואז אתם חוטפים את השוק שכל מתגי החלונות, נעילה מרכזית ושליטה בחלונות בכלל משני צידי הקונסולה המרכזית ולא בדלתות.

ואז אתם חוטפים את זה כפול כשאתם מבינים שהשליטה בהדס-אפ-דיספליי הם בקונסולה בגג ומיד מאחוריהם השליטה בשלושת חלונות הגג – כן זו לא טעות – שלושה חלונות בגג.

 

אחד מעל הנהג, אחד מעל השאטגאן ואחד רחב מעל המושב האחורי ומעל תא המטען זה גם זכוכית פנורמית ואז אם זה לא מספיק גם בין הדלתות הקידמיות לשמשה הקידמית יש משולשי זכוכית מאוד רחבים וזה גורם לרכב להראות ולהרגיש פחות או יותר כמו הסטאר-טרופר של דארת' ויידר – מרד אלור!

 

מוזר כל העסק הזה.

 

ואז המושבים – שפשוט תוכננו כנראה ע"י רופא גב מומחה ובוצעו על ידי בורסקאי-רפד רב אומן.

 

וכאן קורה אחד הדברים הכי מוזרים שיש! – המושבים, הם ללא שום מנוע חשמלי!!! וואט דה פאק (אקסקיוז מיי יו נוו וואט) יש ברכב הזה –

 

DRL, שלושה סאנרופים, ווישרים ואורות אוטומטיים לחלוטין, קילס אנטרי, הדס אפ דיספליי עם קרוז קונטרול ולימיטר – אבל המושבים? המושבים ידניים לחלוטין!

למה? – בחו"ל עזבו אתכם שהרכב נמכר עם הגה מתחמם ומושבים מתחממים אבל למה לכל הרוחות ביטלו במושבים של הרכב הזה את הדברים הבאים:

1.      כוונונים חשמליים.

2.      זכרון כוון מושבים.

3.      מסאג'ר בשני המושבים הקידמיים.

למה?

מוזר. מרד אלור!

 

והמוזרות הזו ממשיכה – תא כפפות צר ועמווווק.

שקע OBD שבכלל נמצא בתא החפצים המרכזי וגם התא הזה עמוק וצר כלפי מטה ואז פתאום הוא נמשך כמו איזו מחילת ארנבת עמוק מתחת לידית ההילוכים – לך תמצא משהו שנשאר שם אח"כ.

מחזיקי הכוסות הן בדלתות ולא בקונסולה המרכזית – אין סיכוי בעולם שהקפה ישאר שם כשתנסו לסגור את הדלת כי הדלת הזו כבדה – מאוד! ויש לה ארבעה שלבי עצירה בפתיחה – כיאה לרכב יוקרה, תחושה של סולידיות ברמות אחרות.

 

יש תאורה לכל מושב, פתחים למזגן ליושבים מאחור, מזגן דואלי אממה – אי אפשר לשלוט ביחד בטמפרטורה של שני האזורים – רק בנפרד – מוזררררר.

 

והמערכת מולטימדיה הזאת שלמען האמת אני מאוד אוהב אותה רק שחסר לי מצלמת רוורס – יש חיישני רוורס וגם המערכת הזו מציגה בדיוק לפי צורת הרכב לאן אני מתקרב.

למה אני אוהב את המערכת הזאת? כי –

הרדיו שלה קולט נהדר.

יש לה אפשרות לכוון את הסאונד כך שמרכז הבמה יהיה מרכז הרכב – למי שאוהב אודיו זה נהדר.

 

סה"כ הרמקולים המקוריים נשמעים סבבה לגמרי ואני יכול לחיות עם זה לתקופה ארוכה בשלום ואם זה היה עם המערכת של דנון – כנראה שבכלל לא הייתם רואים כאן (לא תראו הכוונה) פרוייקט אודיו – אבל זה לא המצב.

ואם אני רוצה – היא מתעלת BT מהנייד ואני יכול להשתמש בנייד בתור המולטימדיה שלי גם ככה – אז לא צריך יותר מזה בעקרון.

 

מה יהיה בפועל? אני שובר על זה את הראש כי גם ההתקנה של המערכת שם מאוד לא נורמטיבית – הפתרונות לזה יגיעו בהמשך ובשרשור פרוייקט אודיו בפורום אודיו. וזה יהיה מאוד ייחודי ומעניין כי הפתרון שאני בונה מאוד מורכב.

 

סיכום סיקור – פנים וחוץ

 

המושג יוקרה היום מאוד נרחב, מבלבל לדעתי בכלל בעייתי. אני לא רוצה לקרוא לזה יוקרה אלא פרימיום!

ואני לא מתכוון כאן לרכב עממי עם חבילת אבזור פרימיום – אלא לרכב פרימיום אמיתי! וזה בדיוק מה שהDS הזו הינה – זה רכב פרימיום פר אקסלנס! מרד אלור.

 

ישבתי בהרבה מרצדסים, בימרים, אוודי, קאדילקים וגם יצא לי לשבת ברכבים כמו רולס רויס, יגוואר וכך הלאה – היא לא נופלת במובן הזה מרכבי הפרימיום.

למען האמת צריך רכב יוקרה אמיתי בשביל לקבל משהו שממש מתעלה על זה כמו מזראטי, בנטלי, רולס וכך הלאה ובפן הזה אני יכול לאמר שזה פשוט לא יאמן מה אפשר לקבל בעסקת יד 2 בכזה שנתון היום – מדהים!

אבל מוזר. מאוד מוזר – מה-ווי!

ד'אקור!

 

החוויה הכללית היא ברגע שאתם מתיישבים בתוך הרכב הזה היא שהוא עוטף אתכם, מחבק ומפנק והראות היא כל כך שונה ואחרת מבפנים החוצה – זה ממש דורש זמן הסתגלות אבל זו חוויה, חוויה אחרת וטובה ומאוד מאוד שונה – אני אוהב את זה. זה ייחודי ולא משעמם.

 

בפוסט הבא אגע קצת בדיטיילינג ואח"כ אעבור לחווית הנהיגה.

 

 

 63f0ef2a-1318-4a9a-be62-7152547bc8da.thumb.jpg.91cb5684ddd13baa7a622df6d173757e.jpg

 

44330dea-3311-46b5-a833-6b7dd316dc93.jpg.1bc004b34fc6986ea9cf9545f01d6a15.jpg

 

c740b239-4396-4021-8c82-363d98ec51c7.thumb.jpg.ff437ded42984302636b97639cf2a55d.jpg

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מיוחד ומקסים, תתחדש ותהנה ! 

מבלי לקלקל שמחות - מהפרטים שנתת ניכר שהבעלים של הרכב לא התייחסו אליו ביד אוהבת וניתן להגיד שאפילו הוזנח. 

לפי מה אני קובע זאת?

1. צמיגים סיניים ירודים מטבעם ובמצב בלוי ומסוכן. 

2. היה חוסר בנוזל קירור. לא נמצאה נזילה. כנראה זמן ממושך אף אחד לא טרח לבדוק/להשלים מפלס. 

3. היה צורך להחליף רפידות גם מקדימה וגם מאחורה ואפילו דראמים מקדימה. 

 

העיקר שעשית יישור קו ותשמור על הרכב הנהדר הזה. 

עריכה אחרונה על ידי orankohn
  • אהבתי 1
  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקח בחשבון שזה יכול להיות גם סימן לזה שלא היו עם הרכב בעיות והבעלים היה הדיוט שלא ממש טרח לבדוק. זו מכונה ואני מתייחס למצב הנתון שלה.

 

כל החלקים שהוחלפו במוסך הושמו בארגז וחיכו לי שאבוא לראות ולבחון את מצבם - הרפידות מקדימה היו חצי גמורות אבל הצלחות כבר היו במצב שהצדיק החלפה אז החליפו את שתיהן. 

הרפידות מאחורה היו כבר בשליש אפשר לאמר. 

 

מה גם שהם החליפו לי רצועת אביזרים שכחתי לאמר זאת - זה גם היה כלול ביישור קו. שאר הדברים ברכב נבדקו ונמצאו תקינים לגמרי. 

 

עם הצמיגים אני לא יכול למעט להסכים בכל מאת האחוזים. תיקח בחשבון שרוב האנשים מוכרים את הרכב כאשר הוא לקראת תחזוקה שהם כבר לא מעוניינים להשקיע בה - אני עוד לא קניתי רכב אחד שהייתי צריך להשקיע בו פחות מ5 אלף שקלים ליישור קו ראשוני בין אם זה כולל צמיגים או לא. (למעט הסובארו שעברה אליי ישירות מאבא שלי והיא היתה מלוקקת ועדיין כזו). 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4.7 V8 בי טורבו? אני חושב שהייתי מח#@$ על עצמי מרוב פחד לשלוט על דבר כזה - לא תודה, היה לי 3.7 V6 ועכשיו יש לי 1.6T - זה טוב לי, זה מספיק לי - אחרת לא הייתי קונה ומחכה להזדמנות לקנות איזו T5 נחמדה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...