Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

omo

מתלבט בין ניסאן קשקאי 2.0 acenta לפיג'ו 2008 אקטיב שנת 2015

Recommended Posts

שלום,

התחלתי היום לחפש קצת רכבים ומצאתי כי במסגרת התקציב שלי (40000-50000) שתי רכבים:

 

  • ניסאן קשקאי 2.0 acenta שנת 2011\2012
  • פיג'ו 2008 אקטיב שנת 2015

 

באופן כללי אני מחפש רכב משפחתי שעונה על הדרישות הבאות:

  1. בטיחות
  2. מתאים 2-3 ילדים כולל 2 כסאות בטיחות.
  3. אמינות, כמה שפחות לראות מוסך.
  4. תא מטען רחב, כולל אפשרות לקפל את המושב האחורי כיוון שאני מרבה לקנות באיקאה.
  5. נוחות נסיעה (כמה שפחות להרגיש את הכביש או לשמוע את המנוע)
  6. מתאים לנסיעות ארוכות.
  7. חסכוני ביחס לגודל הרכב.

 

כנראה שיש עוד דברים שחשובים לי אך לא חשבתי עליהם עדיין.

 

 

מה דעתכם? הרכבים הנ"ל מתאימים לדרישות? זה ניראה ששתי הרכבים באוטו סדר גודל של מחיר אך הפיג'ו היא מודל 2015 כך שזה ניראה משתלם יותר. אשמח לשמוע את דעתכם בכל נושא שרלוונטי.

 

תודה

 

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוב ה-2008 שנמכרו ב-2015 הגיעו עם מנוע 1.6 מיושן ולא ממש חסכוני.

 

ב-2015 הוצג מנוע הפיורטק 1.2 טורבו שהוא חסכוני בהרבה, יש לקחת בחשבון שיש להחליף את רצועת התזמון במנוע הזה (אם עדיין לא הוחלפה).

 

גם מנוע ה-2.0 ליטר של הקשקאי לא ידוע כחסכוני מדי.

 

הקשקאי קצת יותר מרווח מה-2008.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה,

 

בנוסף, גיר אוטומטי רציף זה דבר טוב לתווך ארוך?

 

המלצות\הערות\הארות מישהו?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני היו בעיות רציניות עם הגיר של הקשקאי במודלים האלה.

 

אם אתה הולך על ה2008 אז עדיף כמו שנאמר את המנוע 1.2 טורבו עם גיר 6 הילוכים פלאנטרי,בפיגו צריך לבצע החלפת טיימינג עם רכישת הרכב כי הרצועה שם מתפוררת בטרם עת ואם לא מוחלפת בזמן יכולה לגרום לנזק.

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 שעות, Ron.P כתב:

למיטב זכרוני היו בעיות רציניות עם הגיר של הקשקאי במודלים האלה.

 

אם אתה הולך על ה2008 אז עדיף כמו שנאמר את המנוע 1.2 טורבו עם גיר 6 הילוכים פלאנטרי,בפיגו צריך לבצע החלפת טיימינג עם רכישת הרכב כי הרצועה שם מתפוררת בטרם עת ואם לא מוחלפת בזמן יכולה לגרום לנזק.

לגבי הקשקאי ממש לא, מדובר בגיר רציף מאוד אמין. מכיר מקרוב 2 קשקאי 08 ו12 שעבדו מאוד קשה, 0 תקלות, גם מהפורום לא נראה שיש בעיות נפוצות בתיה"ל. 

מבחינת אמינות הקשקאי עד 2014 במנוע 2000 נחשב למאוד אמין, בשנים הראשונות גם היה בטיחותי ביחס למתחרים, עדיף במרווח על הפיגו רק שבפני עצמו הוא לא מאוד מרווח ולא הכי חסכוני כ1/9-1/10.


היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...