Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין ניסאן קשקאי 2.0 acenta לפיג'ו 2008 אקטיב שנת 2015


omo
שימו לב! השרשור הזה בן 1477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

התחלתי היום לחפש קצת רכבים ומצאתי כי במסגרת התקציב שלי (40000-50000) שתי רכבים:

 

  • ניסאן קשקאי 2.0 acenta שנת 2011\2012
  • פיג'ו 2008 אקטיב שנת 2015

 

באופן כללי אני מחפש רכב משפחתי שעונה על הדרישות הבאות:

  1. בטיחות
  2. מתאים 2-3 ילדים כולל 2 כסאות בטיחות.
  3. אמינות, כמה שפחות לראות מוסך.
  4. תא מטען רחב, כולל אפשרות לקפל את המושב האחורי כיוון שאני מרבה לקנות באיקאה.
  5. נוחות נסיעה (כמה שפחות להרגיש את הכביש או לשמוע את המנוע)
  6. מתאים לנסיעות ארוכות.
  7. חסכוני ביחס לגודל הרכב.

 

כנראה שיש עוד דברים שחשובים לי אך לא חשבתי עליהם עדיין.

 

 

מה דעתכם? הרכבים הנ"ל מתאימים לדרישות? זה ניראה ששתי הרכבים באוטו סדר גודל של מחיר אך הפיג'ו היא מודל 2015 כך שזה ניראה משתלם יותר. אשמח לשמוע את דעתכם בכל נושא שרלוונטי.

 

תודה

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב ה-2008 שנמכרו ב-2015 הגיעו עם מנוע 1.6 מיושן ולא ממש חסכוני.

 

ב-2015 הוצג מנוע הפיורטק 1.2 טורבו שהוא חסכוני בהרבה, יש לקחת בחשבון שיש להחליף את רצועת התזמון במנוע הזה (אם עדיין לא הוחלפה).

 

גם מנוע ה-2.0 ליטר של הקשקאי לא ידוע כחסכוני מדי.

 

הקשקאי קצת יותר מרווח מה-2008.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני היו בעיות רציניות עם הגיר של הקשקאי במודלים האלה.

 

אם אתה הולך על ה2008 אז עדיף כמו שנאמר את המנוע 1.2 טורבו עם גיר 6 הילוכים פלאנטרי,בפיגו צריך לבצע החלפת טיימינג עם רכישת הרכב כי הרצועה שם מתפוררת בטרם עת ואם לא מוחלפת בזמן יכולה לגרום לנזק.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Ron.P כתב:

למיטב זכרוני היו בעיות רציניות עם הגיר של הקשקאי במודלים האלה.

 

אם אתה הולך על ה2008 אז עדיף כמו שנאמר את המנוע 1.2 טורבו עם גיר 6 הילוכים פלאנטרי,בפיגו צריך לבצע החלפת טיימינג עם רכישת הרכב כי הרצועה שם מתפוררת בטרם עת ואם לא מוחלפת בזמן יכולה לגרום לנזק.

לגבי הקשקאי ממש לא, מדובר בגיר רציף מאוד אמין. מכיר מקרוב 2 קשקאי 08 ו12 שעבדו מאוד קשה, 0 תקלות, גם מהפורום לא נראה שיש בעיות נפוצות בתיה"ל. 

מבחינת אמינות הקשקאי עד 2014 במנוע 2000 נחשב למאוד אמין, בשנים הראשונות גם היה בטיחותי ביחס למתחרים, עדיף במרווח על הפיגו רק שבפני עצמו הוא לא מאוד מרווח ולא הכי חסכוני כ1/9-1/10.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1477 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...