Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה מחזירה את המתגים הפיזיים


dani666
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

לפחות לג'אז החדשה.


While most manufacturers are moving to touchscreen controls, identifying smartphone use as their inspiration - most recently seen in Audi’s latest A3 - Honda has decided to reintroduce heating and air conditioning controls via a dial rather than touchscreen, as in the previous-generation Jazz.

 

Jazz project leader Takeki Tanaka explained: “The reason is quite simple - we wanted to minimise driver disruption for operation, in particular, for the heater and air conditioning.“We changed it from touchscreen to dial operation, as we received customer feedback that it was difficult to operate intuitively. You had to look at the screen to change the heater seating, therefore, we changed it so one can operate it without looking, giving more confidence while driving.”

עריכה אחרונה על ידי dani666
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצויין. אתה יכול למצוא בפורום קיטורים שלי על מסכי מגכ ברכב מאז ששכרתי קקטוס בשנת 2015. אמנם לא הגבתי בשרשור ה"אוהב - לא אוהב" אבל מבחינתי אחד הדברים הטובים בסוזוקי קרוסאובר הוא הממשק השמרני שלה, כפתורים ולא מסך מגע (אם כי כתוצאה מכך חסרה לי מצלמת רברס).

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 6 חודשים מאוחר יותר...

שלום

מניסיון שלי עם סיויק 2017 1500 טורבו .

שם יש מולטימדיה מקורית עם הפעלת חצי מפעולות המזגן דרכו, 

איפוס טיפולים,  ואיפוס לחץ אוויר.

לא מצא חן בעיניי הדבר. 

להפעלת המזגן בצורה רגילה,

אני עקפתי את המולטימדיה עם הרכבת פנל מזגן של סיויק דגם 4 דלתות ,

חלק מקורי היושב בול ומתחבר לאותם שני פלגים מאחור.

הנותן את כל הבקרות שלו בכפתורים פיזיים ,

אך מבטל את הכיוון לאזורי נהג ונוסע , כולם מקבלים את אותה טמפרטורה. 

איפוס טיפולים a ו b , המבוצע גם מהמולטימדיה,

הלא הם החלפות שמן מנוע לפי החשק של המחשב ובממוצע כל 8000 ק"מ, גיליתי אפשרות לימחוק דרך אחד מתפריטי ההגה.

איפוס לחץ אוויר כבר דרש להשיג לחצן  איפוס וקופסת בקרה כמו בדגם של  ה 4 דלתות 

, על זה ויתרתי כי נמאס לי עניין החלפות שמן מנוע הכפולות,

ומכרתי את הרכב לטובת רכב נורמלי עם טיפולים כל 15000 ק"מ.

מעניין שפיתאום משנת הדגם 2020 חזרו בהונדה לפנל הפעלת מזגן מלא עם כפתורים פיזיים.

 ובמכשיר המולטימדיה גם לכיבוי והדלקה עם כפתור עגול ונוח יותר מכפתור טאץ.

עריכה אחרונה על ידי avi60769
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם בסיוויק החדשה שהוצגה באוגוסט חזרו המתגים הפיזיים.

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...