Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלוטוס הפסיק לעבוד ברדיו דיסק


alonhq
שימו לב! השרשור הזה בן 1449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

יש לי רדיו דיסק פשוט של ZED BT כזה בדיוק:

https://www.loox.co.il/p71019

שמכיל גם בלוטוס. עד לא מזמן הכל עבד יפה מאוד. פעם אחת קיבלתי שיחה נכנסת ובטעות דחיתי אותה דרך הרדיו עצמו (בדרך כלל אני עונה/מנתק רק דרך הטלפון שנמצא במגנט)

ומאז האופציה של הבלוטוס ברכב פשוט נעלמה. הפלאפון מזהה את ההתקן, מצליח להתחבר אליו, אבל הרדיו עצמו לא מצליח לעבור לבלוטוס. האופציות היחידות שיש לי בMOD זה או רדיו או AUX, למרות שהבלוטוס מחובר והפלאפון גם מזהה את ההתקן. ניסיתי ריסטרטים לטלפון, לבלוטוס, למערכת עצמה (לחיצה ארוכה על MOD שמכבה את הרדיו ואז להדליק), להתנתק מההתקן ולהתחבר אליו שוב, אבל שום דבר לא עוזר, אני ממש לא יודע מה לעשות בהתחלה התעלמתי מחוסר זמן והתחברתי לפלאפון רק דרך ה-AUX אבל עכשיו זה כבר באמת מפריע ואני לא יכול להתעלם מזה.

יש למישהו פתרון??

תודה לכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הלינק שצירפת , מעל ליציאת USB יש כפתור RST , תלחץ עליו בעזרת מחט/ הכלי הזה של הכרטיס סים למשך 10 שניות בערך כשהמערכת כבויה ותנסה שוב.

אם לא עזר תנסה אולי כשהמערכת דלוקה את אותו התהליך.

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...