Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם לי הייתה פעם הונדה "אצ'בק"


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1486 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקי, פוסט נהדר!!
תמיד אוהב את האנשים האלו שרוכשים פנינות מטופחות יד ראשונה ונוהגים עליהן לאורך זמן.

שאלה: כלל לא הוצעה גרסה ידנית? אפילו באירופה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה בוקי.

 

ואחרי הדור השביעי של הסיוויק שלך, הונדה תפסו ביצים והוציאו את הדור השמיני - החללית, שאף אחד לא האמין שתהיה כמעט זהה לקונספט של 2005:

 

https://www.ultimatecarpage.com/images/car/2249/Honda-Civic-Concept-16844.jpg

 

אבל השאר ידוע. בעיני מדובר באחד העיצובים המוצלחים בסגמנט, אי פעם, שלא לומר ייחודי. עד היום אני מסובב את הראש אחרי סיוויק כזו כשאני מבחין בה. וגם שם, היה דימיון קלוש עיצובית בין הסדאן ה"אמריקאית" להאצ'באק האירופאית. וכנ"ל הדור התשיעי, שלמרות הדמיון לשמיני, לא זהה לו מכנית אלא גדול יותר. לי יש את הטורר (סטיישן), והוא כל כך חכם ושימושי שזה מדהים. אתה לא מצפה לזה ממכונית סה"כ אפרורית יום-יומית (למרות הטאצ' העיצובי):

 

20180617_063701.thumb.jpg.3ec3cf36c65f23583d9009dd755746c8.jpg

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מעניינת בהחלט !

 

בקטלוג השוויצרי שלי  משנתון זה מופיעים בסדרת הסיוויק גם דגמים מעניינים אחרים שלא שווקו כלל בארץ. 

מבחינת מרכב - דגם 2/3 דלתות , דגם קופה (מרהיב) 2 דלתות, דגם 2/3 דלתות באיבזור חיצוני ספורטיבי -TYPE R .

מבחינת מנועים הוצעו בתחתית ההיצע מנוע 1.4 עם 90 כ"ס, אחריו מנוע 1.6 110 כ"ס (כמו אצל בוקי) ,

מנוע 1.7 עם 125 כ"ס, מנוע 2.0  לדגם TYPE R עם 200 כ"ס ואף מנוע טורבו דיזל 1.7 עם 100 כ"ס. 

בכל הדגמים הוצע גיר ידני ואוטומטי למעט הדיזל וה- 2.0 עם ידני בלבד. 

 

 

IMG_20200328_195223.jpg

IMG_20200328_195350.jpg

IMG_20200328_195414.jpg

IMG_20200328_195443.jpg

IMG_20200328_195459.jpg

IMG_20200328_195517.jpg

IMG_20200328_195531.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדור הזה יובאו לארץ מלבד ה 4 דלתות 1.6 הסטנדרטית וה 5 דלתות כמו שהייתה לי, מספר יחיודת מצומם (להערכתי עשרות) של 1.6 אוטומטית 3 דלתות ומספר יחידות עוד יותר מצומצם (משהו חד ספרתי) של Type R במרכב 3 דלתות עם מנוע 2.0.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה גם צורה קודמת לדגם הזה, פיתוח משותף עם רובר ימשו"ז, שנמכרה גם תחת השם רובר 400.

 

אני זוכר דגם ה5 דלתות היה נחשב לפחות מוצלח, ונסחר במחירים נמוכים יותר בצורה די משמעותית מה-4 דלתות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, היה כזה בשנים 96-98. הוא באמת נחשב פחות מוצלח ופחות סחיר מה 4 דלתות המקביל ואלי אפילו  מה 3 דלתות שבאותו דור נמכר יחסית יפה. 

 

honda-civic-5d-1996-1999.jpg.0acdc2cee1bae3ff582eff0b9543f328.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים




 
ואחרי הדור השביעי של הסיוויק שלך, הונדה תפסו ביצים והוציאו את הדור השמיני - החללית, שאף אחד לא האמין שתהיה כמעט זהה לקונספט של 2005:
 
 
אבל השאר ידוע. בעיני מדובר באחד העיצובים המוצלחים בסגמנט, אי פעם, שלא לומר ייחודי. עד היום אני מסובב את הראש אחרי סיוויק כזו כשאני מבחין בה. וגם שם, היה דימיון קלוש עיצובית בין הסדאן ה"אמריקאית" להאצ'באק האירופאית. וכנ"ל הדור התשיעי, שלמרות הדמיון לשמיני, לא זהה לו מכנית אלא גדול יותר. [/img][/url]


יש לי את הדור התשיעי ואין לי ספק שהעיצוב של הדור השמיני עדיף.
רק הערה קטנה. הדור התשיעי אכן גדול יותר באורך.
אבל הדור השמיני גול יותר בבסיס הגלגלים, גבוה יותר ורחב יותר. וגם תא המטען גדול יותר בדור שמונה. וכל זאת כשבעין שמונה נראה קטן בהרבה.

בקיצור דור שמונה יפה יותר ומעוצב חכם ופרקטי יותר. Screenshot_2020-03-29-01-01-55-445_com.android.chrome.jpg

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעניין, בדור 7 המדוברת בסיס הגלגלים הוא 268.5, זאת אומרת ארוך יותר מבדור 8 ו 9.

 

אורך של דור 7  זהה לדור 8 אבל תא המטען רק 370 ליטר. כנראה שאפשר להסיק מכך שהמרווח הפנימי לנסעים בדור 7 היה יותר גדול. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אולי הסיוויק הכי לא מבוקשת שהיתה בארץ. אולי בגלל היותה מיוצרת באנגליה ולא ביפן כפי שמתבקש מהונדה, אולי בגלל תצורת ה-5 דלתות, או שמא גם וגם. את הטייפ-R מהדור הזה כבר בקושי רואים.

אאל"ט, כשהגיעה מתיחת הפנים ב-2005, רק הטייפ-R נמכרה ולא גרסאות ה-3\5 דלתות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אולי פעם או פעמיים סיווק כמו שלי אחרי מתיחת פנים של 2005. נדירה מאוד אבל כן נמכרו כמה יחידות.

 

 

לגבי ייצור בבריטניה, למייטב ידעתי כל גירסאות ה 5 דלתות גם מהדורות הבאים והסטיישן מיוצרות בבריטניה.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכנה של ההורים שלי קנתה כזו ב2003, היום יש לרכב 130 אלף קמ. לא הייתה תקלה אחת מלבד טיפולים שוטפים.

בהשוואה יש לחבר סיוויק 2004 סדאן גם כן יד ראשונה עם אותו קמ, החלפתי לו בוקסות למשולשים לפני שנה וחצי וזהו, לא ידוע לי על עוד תקלות שהיו במרוצת השנים.

מדובר לדעתי ברכבים אמינים מאוד, שעדיין שווים כמה שקלים בשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1486 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...