Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

kfirg

קיזוז משקל ג'נטים

Recommended Posts

פורסם (נערכה)

לא אמרתי שלא תהיה השפעה: אמרתי שהיא תהיה יחסית זעומה. זה סך הכל 16 קילו; כמו להסיע ילד באוטו. ההבדל הוא שהילד יושב בתוך הרכב ולכן הרבה יותר גבוה, ולכן אמור להשפיע על הביצועים יותר.

 

ושוב, אם החישוקים הקלים הללו פחות קשיחים, תהיה לך גם השפעה לרעה על הביצועים כי קשיחות הפניה תרד. אמנם זה זעום, אבל גם הירידה במשקל זעומה.

 

למשקל בלתי-מוקפץ יש יחסי ציבור ממש רעים. בפועל, הוא משפיע על נוחות הנסיעה הרבה יותר מאשר על הביצועים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את חן

מנסיון הבדל מאוד מאוד קטן מבחינת הביצועים, בספק אם תרגיש וגם אם כן אחרי שבוע תתרגל לזה

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

אין ספק שעכשיו גרמתם לי לחשוב פעמיים לפני שאני רוכש סט חדש כי הצד הקוסמטי פחות רלוונטי בשבילי.

מה שכן , הדגם שבקישור בתחילת הפוסט כבר פחות רלוונטי כי נורא יקר לייבא אותו.

אז נשארה האופציה של OZ LEGGERA HLT ששם כל חישוק שוקל כבר 8KG בערך לעומת ה-11KG במקוריים.

כלומר סה"כ חיסכון של 12KG בטוטל במידה ואחליף לסט הנ"ל.

 

*לגבי האופסט , דיברתי עם בחור שהרכיב עם אופסט ET35 (לעומת ET46 בסטוק) ואמר שאין בעיה ,

מצרף תמונות שקיבלתי ממנו.

 

 

 

 

 

 

6.jpeg

7.jpeg

2.jpeg

9.jpeg

עריכה אחרונה על ידי kfirg
  • מעניין 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סט יפיוף..אהבתי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סט בהחלט יפה , אבל בטח שלא בצבע זהב.. יש אותו גם בכסוף וזו האופציה המועדפת עליי.

 

עדיין מתלבט אם לבצע את ההחלפה כי אני לא יודע עד כמה הקיזוז יהיה משמעותי.

 

הרכב שלי,

 

 

 

2.jpg

5.jpg

4.jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצעה שלי ללכת על המידות זהות למקור. לoz לרוב יש מידות תואמות מקור. אבל קח בחשבון לפחות חצי שנה עד שתקבל אותם כי המפעל באיטליה סגור.ראיתי לא מזמן מישהו שעשה מבחן האצה בין גנטים קלים לכבדים ,היה קיזוז של 0.01 שניה כך שיש לזה מקום למסלול שם יש משמעות למשקל בלתי מוקפץ לקיזוז כל מאית שניה. אם זה רק ליופי אז אין משמעות בכלל.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 1 שעה, 98civic כתב:

ראיתי לא מזמן מישהו שעשה מבחן האצה בין גנטים קלים לכבדים ,היה קיזוז של 0.01 שניה כך שיש לזה מקום למסלול שם יש משמעות למשקל בלתי מוקפץ לקיזוז כל מאית שניה.

 

אבל במסלול מתחשבים גם בקשיחות החישוק, כך שמשקיעים בחישוקים שהם גם קלים יותר וגם קשיחים יותר.

 

לא בטוח שזה תקף לגבי החישוקים שפותח השרשור מברר לגביהם. למעשה, סביר להניח שלא.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היופי פחות משחק תפקיד בשבילי למרות שעל הדרך זו גם אופציה טובה ליפות את האוטו.

המטרה העיקרית היא לקזז במשקל הנוכחי לטובת ביצועים טובים יותר (האצה/בלימה וכד')

עברו כמה ימים ועדיין לא החלטתי אם אני הולך על זה או לא כי גם ההשקעה היא לא קטנה פה (4500 ש"ח לסט).

עדיין מתלבט..

 

זה הדגם שחשבתי עליו , שהוא קצת פחות מ-8KG

 

https://www.ozracing.com/alloy-wheels/oz-racing/sport/ultraleggera

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה תחסוך 15 קילוגרם סך הכל. משקל של ילד קטן שנוסע איתך באוטו.

 

כל הדיבורים הללו על מסה מסתובבת ובלתי-מוקפצת תקפים יותר לנוחות הנסיעה מאשר לביצועים, כי מסה בלתי מוקפצת עושה למתלים חיים קשים. דווקא מבחינת ביצועים, המסה הבלתי מוקפצת נמצאת נמוך מאוד (ולכן לא משפיעה מאוד על גובהו של מרכז הכובד) ומחולקת שווה-בשווה בין ארבעת פינות הרכב, ולכן לא משפיעה על חלוקת המשקל.

 

ושוב, סביר להניח שמדובר על חישוקים פחות קשיחים, ככה שמה שתרוויח בחסכון במשקל תאבד בקשיחות פניה, ביציבות של שפיעת הגלגלים ועוד.


הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי אותך , אין ספק שזו נקודה למחשבה!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתכוון ל oz אז הם יותר יקרים מ 4500 (מידה 17 נכון?)

אל תחפש לשפר ביצועים דרך זה כי לא תמצא ותתבאס(מניסיון)

עדיף לך לשפר משהו אחר בסכום הזה למרות שהגאנט הזה מדהים ביופיו

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פורטל נתן לי הצעת מחיר של 4500 ש"ח ל LEGERRA HLT , כמעט בטוח שגם הULTRA יהיה באותו המחיר.

גם ברשת יש הפרש של 10 דולרים בין הדגמים.

וכן מידה 17.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...