Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

kfirg

קיזוז משקל ג'נטים

Recommended Posts

פורסם (נערכה)

אני מעוניין להחליף את הג'נטים ברכב שלי לקלים יותר.

כרגע כל ג'נט שוקל 11 קילו. 

מצאתי סט שאני מעוניין לקנות בו כל ג'נט שוקל 7 קילו.

מעבר למראה חיצוני האם יהיה שיפור כלשהו בהתנהגות הרכב ?

תודה

 

https://www.motec-wheels.de/de/felgen-programm/programmuebersicht/?design=Ultralight

 

*פולו GTI

* 215/40/17

עריכה אחרונה על ידי kfirg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ע"ע משקל בלתי מוקפץ. או באנגלית Unsprung weight וגם מסה מסתובבת/מתגלגלת או Rotational mass/weight. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

מניסיון שלי ב 2 רכבים אחרונים.

בהחלפה לג'נטים קלים, הרכב מאיץ יותר בקלילות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי קצת נתונים לפי VW והשוותי לדגם כלשהו שאני רוצה לקנות :

 

נתוני VW

215/40R17 87V    7Jx17 ET46    5x100

 

נתוני O.Z

7.5x17 ET35    5x100

 

מה ההשלכות של ההבדלים הנ"ל והאם זה עלול ליצור בעיות כלשהן ?
 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב

7.5x17, 7.5 זה רוחב הג'נט באינצ'ים, הוא רחב יותר מהג'נט המקורי 7Jx17.

ET46 זה  האופסט, מרחק טבור הג'נט בחיבור הברגים לרכב זה ,כשפה זה יותר בחוץ מאשר בג'נט של oz.

שים לב אם אתה שם ג'נט לא מתאים באופסט אתה יכול ליגרום לנזק בדברים הבאים..

הגלגל יכול להיות צמוד לקליפר של הברקס ולימנוע את סיבובו.

קצה הגלגל יכול לגעת בדופן הפנימית של הכנף ,במיוחד כשהרכב עמוס ושוקע למעטה.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האופסט - ככל שהמספר גבוה יותר כך המרחק רחוק יותר (יוצא החוצה) ? ׁ

 

אני רואה שיש אופציות לבחירה = 35/45/48  = מה עדיף אם הסטוק 46 ? (הרכב מונמך אגב 32.5 מ"מ)

 

לגבי הרוחב - האם זה משמעותי רוחב 7.5 לעומת ה-7 במקורי ?

 

תודה

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום

כמה שיותר קרוב למקורי עדיף ,אבל זה לא מוחלט יש לך מרווח ביטחון.

חצי אינץ לא נורא.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה , קצת מוזר כי בכמה אתרים ראיתי שזה מכוון אוט' ל ET35 כשאני בוחר בדגם הרכב שלי

 

לדוגמה כאן :

 

https://www.felgenshop.de/oz-racing-leggera-hlt-grigio-corsa-bright-17-zoll-w01975200h1/volkswagen-vw-polo-v-6r-alufelgen/1-4l-tsi-gti-132kw-179-ps/

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט

להתקין על הרכב במקום,

שים לב רק שרפידות הבלמים שלך לא שחוקות מידי, זה עלול להפתיע כשמחליפים לחדשות פיתאום.

אם אתה מתכוון ליקנות oz בארץ שים לב יש חיקוי שמוכרת פנצריית טיפטופ ברמלה כמקורי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על האזהרה, אם אקנה כנראה זה מהיבואן הרשמי - פורטל .

 

בכל אופן , אין להם במלאי , הם צריכים לייבא את זה במידה שלי , אבל לא יודע באיזה אופסט להזמין / או שהם יזמינו על דעת עצמם.

 

 

 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפורטל יש ניסיון בזה

סמוך עליו.

אתה יכול ליבדוק ג'נטים קלים של חברות אחרות גם,

יש לך את טיפטופ בתחיה בתל אביב. זה לא אותם בעלים למרות השם  הדומה.

אני התקנתי ברכב של חברת volk racing

 במידה 16 אינץ .

במידת 17 היה לו יותר מבחר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אבדוק , מכיר עוד כמה חנויות שמחזיקות מלאי מקורי ואיכותי כמובן ?

 

 בגדול אני מחפש ג'נטים כמה שיותר קלים אבל שיהיו גם יפים ואיכותיים.

 

כרגע כל ג'נט שוקל 11 קילו וזה הרבה ל-17 אינץ'

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפורטל ובטיפטופ מצאתי סחורה איכותית וקלה.

קשה מאוד לימצוא ג'נטים קלים בארץ.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)
לפני 8 שעות, kfirg כתב:

כרגע כל ג'נט שוקל 11 קילו. 

מצאתי סט שאני מעוניין לקנות בו כל ג'נט שוקל 7 קילו.

מעבר למראה חיצוני האם יהיה שיפור כלשהו בהתנהגות הרכב ?

 

לפני 5 שעות, Tom_22 כתב:

ע"ע משקל בלתי מוקפץ. או באנגלית Unsprung weight וגם מסה מסתובבת/מתגלגלת או Rotational mass/weight. 

 

מצד שני, זו מסה שנמצאת נמוך יחסית למרכז הכובד, ומחולקת שווה-בשווה בין ארבעת פינות הרכב...

 

מצד שלישי, גם לקשיחות של החישוקים (וחישוקים קלים מהסוג הזה לרוב פחות קשיחים) יש השפעה על התנהגות הרכב, ומצד רביעי...

 

בקיצור, אני חושב שזה שיפור שהשפעתו על הביצועים יחסית זעומה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 24 דקות, חן ג. כתב:

אני חושב שזה שיפור שהשפעתו על הביצועים יחסית זעומה.

4 קילו כול צד.... זה המון.


עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...