Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

asa160

בחירת ליסינג: נירו מול אוקטביה

Recommended Posts

הגיע זמן להחליף. כיום משתמש באוקטביה 17 1.5. מרוצה מהמנוע והמזגן. לא מרוצה מהרעש, המולטימדיה, ונוחות הנסיעה.

מציעים לי לקחת אוקטביה 1.5 (זהה למה שיש היום) או נירו בדרגת גימור ליסינג.

חשוב לי:

ביצועים טובים יחסית, נוחות, קוקפיט שקט, מולטימדיה ופינוקים.

מה דעתכם ?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא תמצא נוחות ובידוד רעשים בנירו,זה בטוח.

 

יש לך עוד אופציות?.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא, רק שתי אלה...

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שווי מס מעניין אותך? נירו

איבזור - נירו

 

ביצועים - לא כוחות הנירו פשוט חלשה ביחס לאוקטביה

נוחות - לטעמי שוויון ופזילה לכיוון הנירו

מרווח - תא מטען אוקטביה בכללי גם אוקטביה אבל לא בכזה פער.

שקט - אוקטביה הנירו לא מצטיין בשקט בהאצות.

 

אני עם נירו כבר פעם שניה, ומטייל מידי פעם עם האוקטביה 1.0 של השכנה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך הבידוד רעשים ורעשי רוח של אוקטביה?  איך הנוחות נסיעה וספיגת מהמורות? אני כנראה צריך גם לקחת אוקטביה 1.5.

אני מניח שזה ירידה ברמה מהסיטרואן C4 הפרטית שיש לי היום.

חשבתי שהמולטימדיה הוחלפה ב2018 באוקטביה. היום באוקטביה בדגם ליסינג אני יודע שיש אוטו אנדרואיד ולא מקבלים את הדרעק של גיל-קאר או שאר ההתקנות המקומיות.

יש היום כל מיני התרעות אבל אין זיהוי רכב בשטח מת ואין מצלמת רוורס שזה קצת מצחיק. נראה לי שלא בעיה להוסיף מצלמת רוורס פרטית אם ממש צריך.

תוהה האם שווה לחכות? האם  יהיו אופציות מעניינות לרכב חברה ליסינג שהוחזר?  כי אמורים להגיע רכבים מעניינים כמו הדור החדש של האוקטביה. כנראה יגיע לליסינג בסוף השנה ועם המצב הזה עוד יגיע רק ב 2021 וכנראה רק עם מנוע 1.0.

הנירו לא עבר איזה שידרוגון? כי הבנתי שהאיוניק עבר שידרוגון. מצד שני צריכת דלק לא מעניינת אותי והאוקטביה נראית בחירה טובה יותר מהאיוניק.

לתחושתי יהיו מיליוני רכבים במצב מעולה עם ק"מ נמוכה שחברות הליסינג ירצו להיפטר מהם. מניח שיהיה אפשר לקחת עסקה לשנתיים-שנה וחצי על רכב משומש קלות.

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמה שאני יודע, האוקטביה החדשה לא תהיה זמינה עם 1.0TSI בעקבות תקנות זיהום אוויר.


Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי קצין הרכב, מדובר עדיין בדגם 2017-2020. סך הכל רכב טוב. מבין שהוא עדיף על הנירו. נכון ?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, dorsht כתב:

כמה שאני יודע, האוקטביה החדשה לא תהיה זמינה עם 1.0TSI בעקבות תקנות זיהום אוויר.

הבנתי שזה הפוך. שיגיע רק עם 1.0.

לפני 49 דקות, asa160 כתב:

לפי קצין הרכב, מדובר עדיין בדגם 2017-2020. סך הכל רכב טוב. מבין שהוא עדיף על הנירו. נכון ?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 

לא היה לי מתי ואיך לעשות השוואות. אמור להיות מרווח מאחורה כולל רוחב ספסל כולל מרחק ביו ידיות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המירוץ המעודכנת סה"כ נראת לא רע באינטריור, 

לטעמי נוחה וטובה יותר מהאיוניק דגם בה ביליתי הרבה מאוד.

אוקטביה שוב תהיה חזקה הרבה יותר ושקיטה יותר.

לך על האוקטביה 1.5

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה הרבה יותר מהנה לנהיגה, מרווחת יותר (כן) ומרגישה איכותית יותר.

הנירו גבוה יותר ונהנה מהטבת מס (לעת עתה).

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

כבר הייתה התייעצות דומה לאחרונה בפורום.

 

כמה נקודות לתשומת לב:

 

באוקטביה בלם יד רגיל.

 

בניורו בלם יד עם פונקציית אוטו הולד.

 

באוקטביה בקרת שיוט ללא זחילה בפקקים.

 

בנירו בקרת שיוט עם זחילה בפקקים.

 

באוקטביה לא הצלחתי לסגל תנוחת נהיגה נכונה (קרובה להגה) לאור הפרעה לברך ימין מהקונסולה המרכזית.

 

בנירו כן הצלחתי לסגל תנוחת נהיגה נכונה.

 

באוקטביה מסך המולטימדיה ממוקם נמוך ומצריך הסטת מבט למטה כדי לתפעלו.

 

בנירו מסך המולטימדיה גבוה.

 

באוקטביה נדרש חיבור פיזי עם כבל של הטלפון למולטימדיה.

 

בנירו חיבור בלוטוס של הטלפון למולטימדיה (כך לפחות זה היה בגירסה לפני מתיחת הפנים).

 

באוקטביה מתלה אחורי פשוט.

 

בנירו מתלה אחורי רב חיבורי.

 

מרחב פנים דומה פלוס מינוס בשניהם.

 

רמת חומרים דומה בתא הנוסעים פלוס מינוס.

 

תא מטען גדול בהרבה באוקטביה.

 

ביצועים טובים משמעותית באוקטביה. 

 

בנירו הביצועים מממוצעים ומספקים לנהג הממוצע אבל במצב ספורט הם חזקים מאד (אבל בתנאי שהסוללה לא על המינימום).

 

האוקטביה חסכונית בדלק.

 

הנירו חסכונית עוד יותר.

 

אמורים להיות הבדלים ברמות הקרינה בתא הנוסעים בין הרכבים, אני משאיר לפותח השרשור לבצע את הבדיקה, אם זה מעניין אותו.

 

 

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בשתי מכוניות שונות מאד אחת מהשניה.

 

את האוקטביה אתה מכיר.

 

קח לנסיעת מבחן את הנירו - ותחליט מה יותר מתאים לך. הן כל כך שונות שבטוח תהיה לך דעה לכאן או לכאן.


סקודה יטי TDI 2.0 4x4 DSG

וולוו V40 T4 Kinetic Plus

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...