Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

יום מובילי דעה עם יונדאי i10

Recommended Posts

לא יודע🤷‍♂️


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אומר את זה מידיעה.

  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, mcshmupi כתב:

מוטיב חוזר כאן בשרשור: מי שמתרשם מהמפרט על הנייר, מומלץ לבצע נסיעת מבחן. הגיר באמת לא כזה נורא. 

היות והרכב מאוד מתאים להורי בשאר הפרמטרים ונשקל בחיוב לרכישה בזמן הקרוב, בהחלט תהיה נסיעת מבחן.

 

גם מחוות הדעת שעולות פה בשירשור ניתן להבין שהמוטיב החוזר הוא "שניתן לחיות איתו".

כנראה שבאמת יש שיפור מול גירים קודמים מסוג זה, עדיין הדעה פה אחידה למדי שכדי שהגיר הזה יהיה נסבל צריך לנהוג בצורה מאוד מסויימת ורגועה. לא מכיר נהגים כאלה, חוץ מסבתא שלי שאם היה לי רישיון כנראה היתה נוהגת ככה. 20 דק' כאלה אתה אולי אומר לעצמך "אפשר לחיות עם זה". בחיים האמיתיים כשאתה נוהג בעיר עמוסה בתנאים מאוד לא סטריליים התנהלות גיר כזאת פשוט מעצבנת, עדיין יש לו השהיה מורגשת בהעברת הילוכים והוא מתפקד לא משהו תחת עומס.

לכן, אני לא מפתח ציפיות וכאחד שמכיר את אופי הנהיגה של הורי די בטוח שבמידה והרכב יהיה לטעמם הוא יוזמן עם גיר ידני.


התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאוד, חייב לציין שלטעמי יונדאי הפתיעו וממש שיחקו אותה עם העיצוב הפעם.

דפדפתי לי בתגובות אך לא ממש ראיתי התייחסות, איך האיבזור ברכב ברמת הגימור הבסיסית? (ביחס למתחרות בקטגוריה)

אני שואל מפני שאני תוהה האם מערכות הבטיחות, שאגב הן יתרון גדול, באות על חשבון פריווילגיות אחרות על מנת לחסוך במחיר.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב שהן באות על חשבון משהו קריטי, אולי בקרת שיוט או כניסה ללא מפתח.

תא הנוסעים לטעמי הוא המרווח ביותר והאיכותי (בהפרש קטן עד לא קיים מהפיקנטו) בקטגוריה. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו שקנה את הרכב ויכול לתת חוות דעת איך הגיר ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי בעיון רב כי יש לי דגם קודם ואני חושב גם לקנות דגם חדש. 

אני נמנע על אנשים שנוהגים על ידני ושני רכבים בביתי הם ידניים.

טרם נהגתי על רכב אך ראיתי אותו בספטמבר 2019 בתארוכה בפרנקפורט.

אני מבין את ה"עדינות" של חלק מאנשים שמדברים על גיר רובוטי במיוחד אלו שהיו ב"יום מובילי דעה" כמו שאתם מגדירים את זה. אני קורה לזה "שוחד של עיתונאים ובלוגרים".

אז עדינות ברורה - הרי אתם רוצים להשתתף גם ב"ימים הבאים" וזה גם כיף כשקוראים לך "מוביל דעה". :-)

אך יש כבר הודעות מהשטח ואי אפשר להתבלבל: אנשים מעוד לא אוהבים את הרכב דווקה בגלל התיבה הרובוטית. במקרה אחד אפילו שמעתי משפט "אל תתקרב לרכב זה". אני בטוח שכל עוד יהיו רכבים עם אוטומט רגיל או גיר רציף ישראלים ידירו רגליהם מהרכב הזה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי, לא יודע לגבי האחרים אבל אותי תפסת ואיני יכול לשקר עוד: הגיר באמת איום ונורא, עדיף היה לכבות את המנוע ולדחוף את הרכב והיו מספיק "מובילי דעה" כדי לעשות את זה, זה רכב קל יחסית.
פשוט הבורקסים שהיו בבוקר היו כל כך טובים שבחרתי לשקר.

וברציות, אני בטוח שאם תחפש תמצא מישהו שיגיד לך גם על מרצדס S-Class "אל תתקרב לרכב זה".
ההתרשמות שלנו היתה שמדובר בגיר באמת לא נורא.
הוא דורש יותר הסתגלות מגיר פלנטרי רגיל ובהחלט ייתכן שאחרי הסתגלות שוכחים ממנו וחיים איתו בסדר גמור.
קשה לקבוע את זה ביום אחד של מבחן אבל יש עדויות של אנשים מהשטח שהצליחו.
למשל אני מכיר באופן אישי בעלים של טויוטה אוריס (דור ראשון) עם גיר רובוטי די מושמץ שחי איתו בשלום ובהחלט אוהב את האוטו שלו.

לגיר הוא התרגל.
אני תוהה אם יש כאן עניין של הגשמת ציפיות, כלומר מה היו חושבים כל אותם אנשים מהשטח אם לא היו אומרים להם שגיר איום ונורא לפניהם.
 

 

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Baz698 כתב:

אז עדינות ברורה - הרי אתם רוצים להשתתף גם ב"ימים הבאים" וזה גם כיף כשקוראים לך "מוביל דעה". :-)

 

כן, אין ספק. לקחת יום חופש מהעבודה על חשבונך, ללכת לבלות יום שלם בנסיעה בלא פחות מאשר i10, פסגת היוקרה, הספורט והאלגנטיות המוטורית, כדי שתוכל אחר כך להשקיע איזה שעה-שעתיים בלמצוא מה לכתוב עליה רק כדי שאחרי זה תוכל לנסות להגן על עצמך מפני אנשים שקוראים לך מושחת בלי שיש להם שמץ של מושג, לגמרי נמצא בראש רשימת "הדברים שאני חייב לעשות לפני שאני מת". ואם יש לי הזדמנות לעשות את זה פעמיים, מה טוב.

 

בתור זה שמחליט מי יהיו מובילי דעה ומי לא, אני יכול להגיד לך שיש לי שני קריטריונים - הם צריכים להבין במכוניות, אבל באמת להבין במכוניות (ולהגיד "אל תתקרב" על רכב כלשהו, כולל הגרועים ביותר שנמכרים היום, זה הרבה דברים - להבין במכוניות זה לא) והם חייבים - אפילו יותר מאשר להבין במכוניות - להיות עם מספיק יושרה כדי להגיד את מה שהם חושבים באמת על המכוניות בהן הם נוהגים. אם אתה חושב שרשימת האנשים שמוזמנים לימים האלה מורכבת על-פי היכולת שלהם לפרגן למוצרים נחותים, אתה באתר הלא נכון.

  • תודה 2
  • מעניין 1

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 דקות, mcshmupi כתב:

ההתרשמות שלנו היתה שמדובר בגיר באמת לא נורא.

הייתי קונה את זה עם הייתי יודע לקרוא רק עברית. אך אני גם יודע טיפה אנגלית. אם אתה גם לך תבדוק את מגזינים של רכב באנגליה ותמצא לי אחד (אחד!) שאומר שכדי להתעסק עם הגיר הזה. התגובות לתיבת הילוכים שם מתחלקים בין "תמנע" עד "על תתקרב למרחק ירייה." וזה מה שאומרים אנשים שיודעים ורגילים לנסוע בגיר רגיל (מה שבהחלט מקל הסתגלות לגיר רובוטי) בניגוד אלינו (הרי ידוע שאנו ישראלים לא יודעים לנהוג על גיר רגיל). 

חוץ מזה כבר יש ישראלים שקנו את הרכב ועם שניים כבר דיברתי. אחת אמרה לי "לא ממליצה לקנות - בגלל הגיר ומולטימדיה" והבחור השני היה נחרץ עוד יותר: "עגלה שלא נוסעת".

תשמע זה לא משהו אישי. אני מבין הכל ואתם לא יחידים - אף עיתונאי ישראלי לא עזר אומץ להגיד את האמת - "רכב זה לא מתאים להרגלי נהיגה בישראל". כולם כתבו והקליטו "לא נורא ואפשר להתרגל"

למרות שאותי כמובן מצחיקה ההגדרה "מובילי דעה"... 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Baz698 כתב:

קראתי בעיון רב כי יש לי דגם קודם ואני חושב גם לקנות דגם חדש. 

אני נמנע על אנשים שנוהגים על ידני ושני רכבים בביתי הם ידניים.

טרם נהגתי על רכב אך ראיתי אותו בספטמבר 2019 בתארוכה בפרנקפורט.

אני מבין את ה"עדינות" של חלק מאנשים שמדברים על גיר רובוטי במיוחד אלו שהיו ב"יום מובילי דעה" כמו שאתם מגדירים את זה. אני קורה לזה "שוחד של עיתונאים ובלוגרים".

אז עדינות ברורה - הרי אתם רוצים להשתתף גם ב"ימים הבאים" וזה גם כיף כשקוראים לך "מוביל דעה". :-)

אך יש כבר הודעות מהשטח ואי אפשר להתבלבל: אנשים מעוד לא אוהבים את הרכב דווקה בגלל התיבה הרובוטית. במקרה אחד אפילו שמעתי משפט "אל תתקרב לרכב זה". אני בטוח שכל עוד יהיו רכבים עם אוטומט רגיל או גיר רציף ישראלים ידירו רגליהם מהרכב הזה.

עניינית, הבעיה העיקרית ברכב הזה היא האיטיות. הגיר אולי לא הכי חלק בעולם, אבל לא ברמה שמהווה בעייה, לטעמי. מעבר לזה הוא לגמרי בסדר (לקטגוריה ולמחיר). למרות האיטיות, והגיר, הייתי מעדיף אותו בכל יום על הדור הקודם שהיה הרבה יותר גרוע בהמון מובנים. זה לא שזה יהיה הרכב הבא שלי, ולדעתי יש המון אלטרנטיבות עדיפות למי שמוכן לקנות יד2 באותו מחיר ומחפש יותר רכב, אבל למי שמחפש רכב מיני חסכוני מהניילון, זו לא אופציה רעה בכלל.

 

פחות עניינית, יפה לך להכנס בכולם על ההודעה הראשונה שלך, בטח עם ערימת שגיעות הקטיב הזו. מאוד מכבד.

 

לפני 3 דקות, Baz698 כתב:

זה מה שאומרים אנשים שיודעים ורגילים לנסוע בגיר רגיל (מה שבהחלט מקל הסתגלות לגיר רובוטי)

אאל"ט, לפחות שישה מהמשתתפים בארוע נוהגים ביום-יום על רכבים ידניים. אבל כאמור, אתה הרי יודע הרבה יותר טוב מכולם, למה בכלל טרוח.



For I am a bear of very little brain, and long words bother me

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, Baz698 כתב:

וזה מה שאומרים אנשים שיודעים ורגילים לנסוע בגיר רגיל

זאת בדיוק הנקודה.

מי שיודע לנהוג בידני, ברור שעדיף לו להימנע. מהרובוטי הזה ומכל רובוטי (חד מצמדי) אחר. הם משמעותית פחות נעימים מגיר ידני.

ברגע שאתה בישראל והרובוטי חד-מצמדי הזה הוא דה-פקטו האופציה היחידה שלך כי מעטים מאוד יקנו ידני, אתה צריך לחשוב האם אתה מוכן לוותר על כל מה שהאוטו נותן בגלל פרמטר אחד (כאן זה גיר, ברכב אחר זו נוחות, באחר זה מחיר וכו'), והדעה כנראה של רוב האנשים (כי, שוב - ההנחייה היחידה הייתה "תגידו מה שאתם חושבים") היא שכנראה הגיר הזה לא כזה נורא בהתחשב ביתרונות האחרים של הרכב.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, פבל כתב:

כן, אין ספק. לקחת יום חופש מהעבודה על חשבונך, ללכת לבלות יום שלם בנסיעה בלא פחות מאשר i10, פסגת היוקרה, הספורט והאלגנטיות המוטורית, כדי שתוכל אחר כך להשקיע איזה שעה-שעתיים בלמצוא מה לכתוב עליה רק כדי שאחרי זה תוכל לנסות להגן על עצמך מפני אנשים שקוראים לך מושחת בלי שיש להם שמץ של מושג, לגמרי נמצא בראש רשימת "הדברים שאני חייב לעשות לפני שאני מת". ואם יש לי הזדמנות לעשות את זה פעמיים, מה טוב.

 

בתור זה שמחליט מי יהיו מובילי דעה ומי לא, אני יכול להגיד לך שיש לי שני קריטריונים - הם צריכים להבין במכוניות, אבל באמת להבין במכוניות (ולהגיד "אל תתקרב" על רכב כלשהו, כולל הגרועים ביותר שנמכרים היום, זה הרבה דברים - להבין במכוניות זה לא) והם חייבים - אפילו יותר מאשר להבין במכוניות - להיות עם מספיק יושרה כדי להגיד את מה שהם חושבים באמת על המכוניות בהן הם נוהגים. אם אתה חושב שרשימת האנשים שמוזמנים לימים האלה מורכבת על-פי היכולת שלהם לפרגן למוצרים נחותים, אתה באתר הלא נכון.

יכול להיות ש I10 היא לא פסגת יוקרה מוטורית אך בהחלט היה לך בראש שלא כדאי להיות "ברוגס" עם גוף כמו כולמוביל. אגף ולדי היה בפרזנטציה הזאת? מי מטעם כולמוביל הוביל את זה? ושוב תתנחם בזה שאתה לא יחיד. גם טובים ממך לא היו אמיצים מספיק...

האם מותר לי לדעת איך אתה מגדיר את בן אדם שמבין ברכב באמת?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה דיון נחמד עד כה,
מדינה חופשית - מי שלא מתאים לו שלא יקנה, יותר מזה אתה חושש כתבו כאן לא מעט לך תעשה נסיעת מבחן,
דעה היא כמעט תמיד אישית, אני לא מוביל דעה אבל מבין דבר או 2 במכוניות ואחרי נסיעה לא מעטה בהרבה מכוניות רובוטיות אני בטוח שלפני שאקנה אחת כזו תהיה נסיעת מבחן....

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

  

לפני 5 דקות, Baz698 כתב:

יכול להיות ש I10 היא לא פסגת יוקרה מוטורית אך בהחלט היה לך בראש שלא כדאי להיות "ברוגס" עם גוף כמו כולמוביל. אגף ולדי היה בפרזנטציה הזאת? מי מטעם כולמוביל הוביל את זה? ושוב תתנחם בזה שאתה לא יחיד. גם טובים ממך לא היו אמיצים מספיק...

האם מותר לי לדעת איך אתה מגדיר את בן אדם שמבין ברכב באמת?

 

אני אשמח לדון איתך בנושא הזה כמה שתרצה, ואני מזמין את חברי הפורום לתת את דעתם לגבי איך הם תופסים את הכתיבה באתר הזה אחרי ניסיון של קצת יותר מיום אחד של חברות בפורום, אבל לא בשרשור הזה.

אני שונא לטפוח לעצמי על השכם, כי אני בסך הכל עושה את העבודה שלי, אבל להגיד דברים כמו "לא רוצה להיות ברוגז עם כלמוביל" מעיד על בורות. עשיתי (ועשינו) דברים שגרמו להרבה מאוד יבואנים להיות ברוגז איתנו וגם פגעו בנו כלכלית ישירות כדי לשמור על יושרה.

 

את האירוע הוביל רן ביאר, מנהל ההדרכה של כלמוביל.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...